KVC Westerlo - Eendracht Aalst - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 553 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 37
 KVC Westerlo - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4919
Bericht Re: KVC Westerlo - Eendracht Aalst
nonkeltje schreef:
is er hier nu echt niemand die mijn ticket wil kopen ? :stom:


:nieje: :plat:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


18 Okt 2009, 13:58
Vaste Waarde

Lid geworden op: 21 Feb 2009, 2:02
Berichten: 1079
Bericht Re: KVC Westerlo - Eendracht Aalst
Hugo schreef:
nonkeltje schreef:
is er hier nu echt niemand die mijn ticket wil kopen ? :stom:


:nieje: :plat:


Hugo, efkes serieus nu : jij gaat de 1ste helft zien en ik de 2de. :dancing: :dancing: :dancing:

_________________
den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert


18 Okt 2009, 16:36
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4919
Bericht Re: KVC Westerlo - Eendracht Aalst
nonkeltje schreef:
Hugo schreef:
nonkeltje schreef:
is er hier nu echt niemand die mijn ticket wil kopen ? :stom:


:nieje: :plat:


Hugo, efkes serieus nu : jij gaat de 1ste helft zien en ik de 2de. :dancing: :dancing: :dancing:


Nonkeltje ik ga zeker mee, het zal misschien nog onze plezantste verplaatsing worden van het seizoen.
Wat hebben we te verliezen?
Gewoon genieten van de bekersfeer en het gepaste eerbetoon aan de Caje. :worship: :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


18 Okt 2009, 18:07
Vaste Waarde

Lid geworden op: 21 Feb 2009, 2:02
Berichten: 1079
Bericht Re: KVC Westerlo - Eendracht Aalst
Hugo schreef:
nonkeltje schreef:
Hugo schreef:

:nieje: :plat:


Hugo, efkes serieus nu : jij gaat de 1ste helft zien en ik de 2de. :dancing: :dancing: :dancing:


Nonkeltje ik ga zeker mee, het zal misschien nog onze plezantste verplaatsing worden van het seizoen.
Wat hebben we te verliezen?
Gewoon genieten van de bekersfeer en het gepaste eerbetoon aan de Caje. :worship: :EA:


ik niet, ik kan het gewoon niet meer opbrengen, het doet echt teveel pijn

_________________
den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert


18 Okt 2009, 18:45
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4919
Bericht Re: KVC Westerlo - Eendracht Aalst
nonkeltje schreef:
Hugo schreef:
nonkeltje schreef:

Hugo, efkes serieus nu : jij gaat de 1ste helft zien en ik de 2de. :dancing: :dancing: :dancing:


Nonkeltje ik ga zeker mee, het zal misschien nog onze plezantste verplaatsing worden van het seizoen.
Wat hebben we te verliezen?
Gewoon genieten van de bekersfeer en het gepaste eerbetoon aan de Caje. :worship: :EA:


ik niet, ik kan het gewoon niet meer opbrengen, het doet echt teveel pijn


Ik begrijp het, maar het is nog tien dagen te gaan, misschien hebben ze ondertussen de nodige stappen ondernomen om iets te veranderen aan de huidige situatie.
Enfin, dat hoop ik toch. :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


18 Okt 2009, 19:02
Vaste Waarde

Lid geworden op: 21 Feb 2009, 2:02
Berichten: 1079
Bericht Re: KVC Westerlo - Eendracht Aalst
Hugo schreef:
nonkeltje schreef:
Hugo schreef:

Nonkeltje ik ga zeker mee, het zal misschien nog onze plezantste verplaatsing worden van het seizoen.
Wat hebben we te verliezen?
Gewoon genieten van de bekersfeer en het gepaste eerbetoon aan de Caje. :worship: :EA:


ik niet, ik kan het gewoon niet meer opbrengen, het doet echt teveel pijn


Ik begrijp het, maar het is nog tien dagen te gaan, misschien hebben ze ondertussen de nodige stappen ondernomen om iets te veranderen aan de huidige situatie.
Enfin, dat hoop ik toch. :EA:


ik hoop dat ik het verkeerd voor heb, doch ik vrees voor het volgende :
ze hebben da trainerke 2 seizoenen gegeven om naar 2de te gaan. Ze rekenen er op dat ze nog wel een paar matchkes gaan winnen en zich bijgevolg gaan handhaven in 3de. Op die manier komt het hun goed uit ook he, dan moeten ze niet veel winstpremies betalen. En volgend seizoen is het van moeten en zullen ze hem (of het) aan de deur zetten indien de seizoensstart opnieuw gemist wordt.


In ieder geval is huidig seizoen naar de kloten. Op bezoek ga ik niet meer mee, ook niet naar westerlo en indien ik mijn ticket ni kan verkopen dan scheur ik het gewoon kapot. En als 't spelleke nog lang duurt zal mijn abonnement ook volgen. En komende zondag ga ik pas na een kwartier mijn zitplaats innemen. Ge kunt er allemaal van denken wat ge wil : ik ben het KOTSBEU.

_________________
den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert


18 Okt 2009, 19:25
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4919
Bericht Re: KVC Westerlo - Eendracht Aalst
nonkeltje schreef:
Hugo schreef:
nonkeltje schreef:

ik niet, ik kan het gewoon niet meer opbrengen, het doet echt teveel pijn


Ik begrijp het, maar het is nog tien dagen te gaan, misschien hebben ze ondertussen de nodige stappen ondernomen om iets te veranderen aan de huidige situatie.
Enfin, dat hoop ik toch. :EA:


ik hoop dat ik het verkeerd voor heb, doch ik vrees voor het volgende :
ze hebben da trainerke 2 seizoenen gegeven om naar 2de te gaan. Ze rekenen er op dat ze nog wel een paar matchkes gaan winnen en zich bijgevolg gaan handhaven in 3de. Op die manier komt het hun goed uit ook he, dan moeten ze niet veel winstpremies betalen. En volgend seizoen is het van moeten en zullen ze hem (of het) aan de deur zetten indien de seizoensstart opnieuw gemist wordt.


In ieder geval is huidig seizoen naar de kloten. Op bezoek ga ik niet meer mee, ook niet naar westerlo en indien ik mijn ticket ni kan verkopen dan scheur ik het gewoon kapot. En als 't spelleke nog lang duurt zal mijn abonnement ook volgen. En komende zondag ga ik pas na een kwartier mijn zitplaats innemen. Ge kunt er allemaal van denken wat ge wil : ik ben het KOTSBEU.


Wat ik er van denk, dat je zeker niet de enige zult zijn die terecht zwaar ontgoocheld is in de afgang van onze geliefde club.
Ik heb je wel gezegd, dat ik reken op een ingreep van bestuurszijde, doen ze dit niet dan is de kans zeer groot dat ik ook de fameuse bekerwedstrijd niet zal bijwonen.
Ik heb nochtans ook reeds mijn verplaatsing + inkomkaart betaald, maar het is zoals je zegt de innerlijke woede en de vernederingen zijn op den duur moeilijk te verwerken. :x

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


18 Okt 2009, 20:14
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: KVC Westerlo - Eendracht Aalst
Jongens toch !
In de competitie zijn we overduidelijk te plat om kampioen te spelen, laat staan bij de top 5 te eindigen.
Maar we verdienen nu toch ook geen plaats in de onderste regionen hé.

Ik stel me altijd weer de vraag : waarom mag Eendracht Aalst niet meer het Eendracht Aalst zijn van vroeger ? Dominant voetbal, aanvallend, scorend vermogen en soms ook eens goed op hun bek gaan.

Nu wordt er olé geroepen als we met 2-1 winnen tegen de laatsten. De ziel van onze club is spektakel, aanvallend voetbal, scoren....


Soit, ik hoop dat iedereen toch beseft dat de wedstrijd op Westerlo een totaal andere match is? Westerlo denkt alle ploegen aan te kunnen na hun winst tegen een ontstellend zwak Standard.
Een Depoitre, Lord, De Schutter, Moreels, ... gaan dat tikkeltje extra willen tonen op het hoogste niveau. Mits de omstandigheden wat meezitten gaan we daar goed meedoen, daar ben ik van overtuigd. Of je nu eerste of allerlaatste staat zal op dat moment niet van tel zijn. Je moet er alleen willen voor gaan.


19 Okt 2009, 13:23
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: KVC Westerlo - Eendracht Aalst
Met hoeveel supporters maken we de verplaatsing ?
Wij hebben alleen al met een groepje vrienden twee bussen ingelegd ...

Weet iemand exact aantal bussen die de verplaatsing zullen maken?


19 Okt 2009, 13:24
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37
Berichten: 2340
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: KVC Westerlo - Eendracht Aalst
stuk of 15 schat ik...


19 Okt 2009, 13:40
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7465
Leeftijd: 35
Bericht Re: KVC Westerlo - Eendracht Aalst
Zou het zoveel zijn ?

Blackwans = dubbeldekker
Spionkop Lede= 1
Forza Iendracht= 1
Atfundum= 2
Black and White= 3 ?
Ajuintje= 2 ?
Spionkop Aalst= 1
Jeugd= ???


19 Okt 2009, 14:56
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4919
Bericht Re: KVC Westerlo - Eendracht Aalst
Jeroen schreef:
Zou het zoveel zijn ?

Blackwans = dubbeldekker
Spionkop Lede= 1
Forza Iendracht= 1
Atfundum= 2
Black and White= 3 ?
Ajuintje= 2 ?
Spionkop Aalst= 1
Jeugd= ???


Er vertrekken zeker bussen vanuit het jeugdcomplex, maar om hoeveel bussen het gaat weet ik ook niet.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


19 Okt 2009, 15:19
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: KVC Westerlo - Eendracht Aalst
Nogmaals TWEE SCHULDIGEN ZIJN DER !!!! aan de huidige malaise !!
En das het bestuur die toekijkt hoe dat trainerken alles verknoeit !!!
En daarmee is alles gezegd !!!
In de spelersgroep zit meer dan genoeg kwaliteit om kampioen te spelen !!
Ik pak de spelersgroep niks maar dan ook niks kwalijk !!
Dat ze eens een competente trainer pakken !!!! Mijn "kop der af" !!! als het der dan niet uitkomt !
Ik durf hier zonder blikken en blozen zeggen dat al die charlatans trainers die we verleden seizoen hebben gehad nog veel beter waren dan dat uitvluchten zoekend van der haegeken.......
Tis al zover gekomen dat alleen zijn naam al me doet huiveren ! ........ zo razend maakt dienen mij !


19 Okt 2009, 15:24
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37
Berichten: 2340
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: KVC Westerlo - Eendracht Aalst
Hugo schreef:
Jeroen schreef:
Zou het zoveel zijn ?

Blackwans = dubbeldekker
Spionkop Lede= 1
Forza Iendracht= 1
Atfundum= 2
Black and White= 3 ?
Ajuintje= 2 ?
Spionkop Aalst= 1
Jeugd= ???


Er vertrekken zeker bussen vanuit het jeugdcomplex, maar om hoeveel bussen het gaat weet ik ook niet.


dan zit ik er met 15 nie ver naast he...


19 Okt 2009, 15:31
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: KVC Westerlo - Eendracht Aalst
Tegen westerlo ga ik wel nog eens.... Gewoonweg om nog eens in een eerste klasse stadion te komen want laat dit duidelijk zijn.........met deze knoeiboel geraken we zelfs de eerste seizoenen niet uit derde weg.
Als da trainerken lef heeft gooit hij daar ook zijn favoriete spelerkens voor de leeuwen. Dan zullen de tekortkomingen van ondergetekenden nog meer aan licht komen. Maar waarschijnlijk zal hij daarvoor het lef niet hebben.
Dan zal ne oa. een castro WEL mogen starten, wees daar maar zeker van.


19 Okt 2009, 16:11
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 553 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 37


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 128 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst