Eendracht Aalst - SV Temse - Pagina 15 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 307 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17 21
 Eendracht Aalst - SV Temse 
Auteur Bericht
Miss Forum 2009-2010

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:45
Berichten: 2859
Leeftijd: 39
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
Bomber schreef:
nonkel august schreef:
Hadden de scheidsrechters al onze competitiematchen na 60 minuten afgefloten dan hadden
we vandaag 16 punten en stonden we mooi te blinken op de 4° plaats.
Dit is dikke zever zullen velen zeggen maar als ik van de trainer was zou ik over dit gegeven
eens goed nadenken.



Een voorstel in dienen om 2 helften van 30 min. te spelen? :D


nog een goe voorstel ze, we gaan meer punten pakken en we kunnen langer int kantien zitten


12 Okt 2009, 13:58
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47
Berichten: 743
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
Neutralboy schreef:
Bart Van den Neste schreef:
Gaskonijn schreef:
Ja, laten we het gewoone peupel maar in de kantines stoppen zodat de mensen met het geld rustig iets kunnen drinken en op hun wolk blijven (sry frankfurt danek uwe smillie efkes pik) :kots: :kots:


Ben niet akkoord met uw redenering, Een club heeft sponsors nodig. Dat die mensen nu eenmaal een betere behandeling krijgen komt omdat ze er ook voor betalen.
Ik zou niet graag hebben dat er daardoor sponsors afvallen. In tijden van crisis is het zo al moeilijk genoeg om sponsors te vinden.
Ok, het wordt dikwijls als decadent bestempeld, maar nogmaals die mensen betalen daarvoor en elke topclub heeft dit nodig.
Vergelijk het met een concert, met een ticket van 10€ kan je toch ook niet op de eerste rij zitten.



Mja maar 20000 euro sponseren om dit bedrag dan te mogen oposouperen in het restaurant aan champagne en dergelijke kan je ook niet echt sponsoren noemen he.
Het gepeupel is soms wel nodig om de decantie terug naar realiteit te brengen


De sponsoring werkt toch niet met een all in formule? Denk wel dat den drank nog altijd moeten betaald worden hoor en in vele gevallen zelfs het eten ook.
Een sponsoring heeft toch altijd een omschrijving betreft de inhoud.
Moesten ze dat niet doen ja dan zou de club nog groter financiele problemen hebben.
Als ze alles betalen (en dat denk ik toch) ja dan is het beter dat ze zoveel mogelijk flessen champagne opdrinken. Hoe meer er verkocht worden hoe beter voor de kas.

_________________
http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300


12 Okt 2009, 14:30
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
lot schreef:
Bomber schreef:
nonkel august schreef:
Hadden de scheidsrechters al onze competitiematchen na 60 minuten afgefloten dan hadden
we vandaag 16 punten en stonden we mooi te blinken op de 4° plaats.
Dit is dikke zever zullen velen zeggen maar als ik van de trainer was zou ik over dit gegeven
eens goed nadenken.



Een voorstel in dienen om 2 helften van 30 min. te spelen? :D


nog een goe voorstel ze, we gaan meer punten pakken en we kunnen langer int kantien zitten


In mennen jongen tijd toen ik bij de Red Devils ( Caféploegsken zonder competitie ) in Erondegem speelde, was dat ook steeds maar 2 X 35 minuten ! :lol:

_________________
Century game 22 juni 2019


12 Okt 2009, 14:33
Vaste Waarde

Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47
Berichten: 1442
Leeftijd: 37
Locatie: Hofstade
WLM: wheely79@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
Bestekes,

Ik ben gisteren nog eens met goeie moed richting het PC-stadion vertrokken: ik heb geen slechte eerste helft gezien, maar het feit dat sommigen dat al bestempelden als "goed" is tekenend. Lord is, en hoezeer ge er nu over zaagt, ja of neen, is hors categorie in vergelijking met de rest van uw spelersgroep, maar - en daar treed ik Jeroen volledig bij - uw middenvel trekt op geen mannelijke geslachtsdelen.

Doordat uw middenveld het laat afweten wordt uw aanvalsspel even voorspelbaar als de huilbuien van Simonneken uit Thuis, lees even triestig als eentonig, waardoor het dus echt om te janken wordt. Met Lord verdwijnt de enige balvastheid vooraan en uw enige gevaar uit de ploeg.

In alle eerlijkheid begrijp ik niet - heb dat trouwens nooit begrepen - waarom sommige spelers in het verleden tot nu de hemel zijn ingeprezen. Er zijn er, Arnold bijvoorbeeld, die hier veel minder krediet hebben gekregen.

Mvg,

Ikke

_________________
Come on Iendracht! Let's Roll!!!
"Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11"


12 Okt 2009, 15:17
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
Bomber schreef:
Casual1919 schreef:
Gelijk,heb je.
Nieuwe trainer of niet het zal misschien niet veel uitmaken.
Maar laten begaan doet nog minder uit. Het enige wat misschien iets kan veranderen, is een trainerswissel, en dat is dan nog geen zekerheid. Maar op dit moment zou je haast jaloers zijn op mensen met stadionverbod.
Wij als supporters verdienen dit niet !



zwijgt jong, vandaag nen brief in mijn bus, sv tot augustus 2010, ik ben der vanaf ze binnen een maand :banana:

(just spijtig van die 500 euro boete, maar dat betaald zichzelf weer, als ge rekent danek nu elke zondag minsten 75 euro kwijt ben)


vraagt da ge ze nu al kunt opnemen met onmiddellijke ingang , dan ben je er in juli 2010 weer bij en kunt ge de oefenmatchkes ook nog zien , ;) alè de sfeer zal er ook ni leuker op worden ver de rest van tseizoen..... :angel:


12 Okt 2009, 15:36
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
Het kan een fysiek probleem zijn dat de ploeg heeft. Maar dan nog....een trainer die niet slaagt van zijn ploeg tot tegen de middenlijn te laten verdedigen.Gezien hoe een matig temse zelfs al de eerste helft "hoog" speelde ?
Bizarre taferelen als je het mij vraagt. Als een lord zelfs al gaat meeverdedigen op eigen helft vraag je je zowaar af of de trainer de opdracht gegeven heeft tot enkel en alleen verdedigen en speculeren op de counter.
In ieder geval was het alweer zelfde liedje. Aanvallend tweede helft niks.... en hoe kan het ook als heel de ploeg als een slakkengang naar de middenlijn wandelt. Een viertal maakte zowaar de oversteek aan de middenlijn.Zowaar werd er dan nog eens een corner uitgesleurd zodat de rest ook eventjes de middenlijn overkwam. Om zich dan nadien terug naief voor eigen rechthoek te posteren.


12 Okt 2009, 17:13
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
marc2 schreef:
Het kan een fysiek probleem zijn dat de ploeg heeft. Maar dan nog....een trainer die niet slaagt van zijn ploeg tot tegen de middenlijn te laten verdedigen.Gezien hoe een matig temse zelfs al de eerste helft "hoog" speelde ?
Bizarre taferelen als je het mij vraagt. Als een lord zelfs al gaat meeverdedigen op eigen helft vraag je je zowaar af of de trainer de opdracht gegeven heeft tot enkel en alleen verdedigen en speculeren op de counter.
In ieder geval was het alweer zelfde liedje. Aanvallend tweede helft niks.... en hoe kan het ook als heel de ploeg als een slakkengang naar de middenlijn wandelt. Een viertal maakte zowaar de oversteek aan de middenlijn.Zowaar werd er dan nog eens een corner uitgesleurd zodat de rest ook eventjes de middenlijn overkwam. Om zich dan nadien terug naief voor eigen rechthoek te posteren.


ik denk dat jij een andere match gezien hebt.
Positieve woorden voor de eerste helft van Temse. Ze hebben één schot binnen de palen, en wij creëerden verschillende grote kansen (oa een onterecht afgekeurd doelpunt). Maar toch heb jij goeie woorden over voor hun verdediging. Voor die van ons ben je doorgaans kritischer.
Aanvallend 2e helft niks bij ons? Sorry hoor, maar jij moet echt dringend ergens op medische controle.
Ik zeg niet dat het sprankelend was, maar wij hebben in de tweede helft zeker meer kansen gehad dan Temse. En al die keren dat die lijnrechter offside vlagde, je gaat mij toch niet zeggen dat dat werkelijk iedere keer offside was? Dat bleiten over dat rondspelen achterin ook... Is dat nu in godsnaam zo een ramp? Er is daar geen doelpunt uit voort gekomen, en als tegenstander is dat verdomd lastig als een ploeg dat doet. Ik zeg niet dat ik dat graag zie, maar op dit moment is dat echt niet het allerbelangrijkste hoor, en bovendien gewoon irrelevant in verband met het resultaat van de wedstrijd gisteren.

Probeer gewoon eens een wedstrijd te bekijken, en ook eens iets positiefs te zoeken, en niet altijd alles tot in den droeve in het negatieve trekken. Den ene keer is het die speler zijn fout, dan weer de trainer, dan het concept, dan de mentaliteit, je vindt altijd wel iets om op te vitten. Ik lees bijvoorbeeld in gans je post geen enkel positief punt. Je gaat me toch niet vertellen dat je gisteren werkelijk niets positiefs gezien hebt? Maar ja, zagen en kreften is nog zo plezant he.

En voor alle duidelijkheid : ik was ook niet gelukkig na de match van gisteren.


12 Okt 2009, 18:56
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
Bomber schreef:
Casual1919 schreef:
Gelijk,heb je.
Nieuwe trainer of niet het zal misschien niet veel uitmaken.
Maar laten begaan doet nog minder uit. Het enige wat misschien iets kan veranderen, is een trainerswissel, en dat is dan nog geen zekerheid. Maar op dit moment zou je haast jaloers zijn op mensen met stadionverbod.
Wij als supporters verdienen dit niet !



zwijgt jong, vandaag nen brief in mijn bus, sv tot augustus 2010, ik ben der vanaf ze binnen een maand :banana:

(just spijtig van die 500 euro boete, maar dat betaald zichzelf weer, als ge rekent danek nu elke zondag minsten 75 euro kwijt ben)


ik ook tot augustus volgend jaar. Als ik die verslagen hier lees, vind ik het niet zo erg eigenlijk :whistle:

kmoet wel zeggen da ik inderdaad serieus wa geld uitspaar met nimeer na de voetbal te gaan zien! (y)

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


12 Okt 2009, 19:00
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13161
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
Stijn schreef:
Dat bleiten over dat rondspelen achterin ook... Is dat nu in godsnaam zo een ramp? Er is daar geen doelpunt uit voort gekomen, en als tegenstander is dat verdomd lastig als een ploeg dat doet. Ik zeg niet dat ik dat graag zie, maar op dit moment is dat echt niet het allerbelangrijkste hoor, en bovendien gewoon irrelevant in verband met het resultaat van de wedstrijd gisteren.

Als ge zo speelt, dan moet ge ook niet komen blijten dat ge uiteindelijk nog slaag krijgt.
Al een jaar of 7 lees ge hier dezelfde dingen, en altijd zijn er wel die zeggen dat het zo simpel niet is al het gesteld wordt.
Het competitiesysteem is nochtans heel simpel: punten halen...
Over dat fysiek acpect: In het begin van dit seizoen waren er een paar spelers aant roepen dat het allemaal te veel was, te veel matchen, te veel trainen..... op diene moment geen paniek, we gingen de vruchten nog wel dragen van die fysieke inspanningen :? ... en op 3 punten zou het volgens hen niet aan komen ook.
Komaan zeg, gaan we echt naïef blijven doen ofzo ? Al heb je wel gelijk, op een jaar meer of minder aanmodderen komt het nu ook niet meer aan.

_________________
If you never try, you'll never know


12 Okt 2009, 19:09
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
nog een merkwaardig feit gisteren.
Na het toekennen van een eerste hoekschop voor ons gaat ne speler (ik dacht Filipovic) direct vragen wat er moest gebeuren :wow:
Als je amper een paar minuten op het veld staat, en je moet bij een eerste hoekschop al richtlijnen gaan vragen of de trainer roept die je toe, dan vraag ik me af wat er voor de wedstrijd of in de dagen ervoor besproken wordt.....

_________________
Afbeelding


12 Okt 2009, 19:36
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
Gunther schreef:
nog een merkwaardig feit gisteren.
Na het toekennen van een eerste hoekschop voor ons gaat ne speler (ik dacht Filipovic) direct vragen wat er moest gebeuren :wow:
Als je amper een paar minuten op het veld staat, en je moet bij een eerste hoekschop al richtlijnen gaan vragen of de trainer roept die je toe, dan vraag ik me af wat er voor de wedstrijd of in de dagen ervoor besproken wordt.....


misschien moet hij het dan de volgende match maar aan u komen vragen.

wa voor kritiek is da toch allemaal zeg, op wat slaat da nog?! alli peis maar eens een ganse week na wat daar nu allemaal zou kunnen achterzitten achter 't feit dat filipovic iets ging gaan vragen. ik vraag mij werkelijk af wie dat jullie allemaal dwingt om naar de voetbal te gaan zien zenne. met alle respect: als we dan toch elke match afgeven op vanalles en nog wat, dan misschien ook nekeer stilstaan bij de trieste mentaliteit langs de zijlijn zenne,

maar ja.. wij zijn de beste supporters van het land zeker he, wij verdienen dit allemaal niet he... ik kan me sterk vergissen maar dit laatste geloven ze in boom, racing mechelen en allicht op berchem ook nog.


12 Okt 2009, 20:02
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
Hoe was Tim Scheers bij Temse? Ik weet niet op welke positie hij stond maar hij is normaal rechtsachter...

_________________
Afbeelding


12 Okt 2009, 20:02
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
Bomber schreef:
Onderkroiper schreef:
Bomber schreef:


zwijgt jong, vandaag nen brief in mijn bus, sv tot augustus 2010, ik ben der vanaf ze binnen een maand :banana:

(just spijtig van die 500 euro boete, maar dat betaald zichzelf weer, als ge rekent danek nu elke zondag minsten 75 euro kwijt ben)


Amaai, wat hebt ge daarvoor verkeerd moeten doen ? :?


Niks, das nog de beste van al... :plat:

(btw, voor der hier dwaze reacties komen zoals " da zal wel...", verschillende mensen van op het forum hebben het gezien, khad zelfs nen brief van een getuige opgestuurd enz maar ze vinden ons "ongeloofwaardig")


da zal wel
:D :D

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


12 Okt 2009, 20:18
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
Davy schreef:
Gunther schreef:
nog een merkwaardig feit gisteren.
Na het toekennen van een eerste hoekschop voor ons gaat ne speler (ik dacht Filipovic) direct vragen wat er moest gebeuren :wow:
Als je amper een paar minuten op het veld staat, en je moet bij een eerste hoekschop al richtlijnen gaan vragen of de trainer roept die je toe, dan vraag ik me af wat er voor de wedstrijd of in de dagen ervoor besproken wordt.....


misschien moet hij het dan de volgende match maar aan u komen vragen.

wa voor kritiek is da toch allemaal zeg, op wat slaat da nog?! alli peis maar eens een ganse week na wat daar nu allemaal zou kunnen achterzitten achter 't feit dat filipovic iets ging gaan vragen. ik vraag mij werkelijk af wie dat jullie allemaal dwingt om naar de voetbal te gaan zien zenne. met alle respect: als we dan toch elke match afgeven op vanalles en nog wat, dan misschien ook nekeer stilstaan bij de trieste mentaliteit langs de zijlijn zenne,

maar ja.. wij zijn de beste supporters van het land zeker he, wij verdienen dit allemaal niet he... ik kan me sterk vergissen maar dit laatste geloven ze in boom, racing mechelen en allicht op berchem ook nog.


ik vermoed dat dit te maken had met het feit dat Temse met 11 (ELF !!) spelers in de eigen rechthoek ging staan op de eerste corner. En van Aalst bleven er 4 (VIER) zonder tegenstander aan de middellijn staan...
Wellicht heeft VDH vooraf gezegd dat er 3-4 man bij de aanvaller moesten blijven staan, maar als er bij Temse niemand daar stond, neem ik aan dat Fillipovic vroeg of hij dan ook in de rechthoek mocht gaan staan.

lijkt me logisch...

bij de daaropvolgende corner bleven er maar 2 van Aalst meer aan de middellijn staan, dus...

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


12 Okt 2009, 20:22
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7465
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
Davy schreef:
Gunther schreef:
nog een merkwaardig feit gisteren.
Na het toekennen van een eerste hoekschop voor ons gaat ne speler (ik dacht Filipovic) direct vragen wat er moest gebeuren :wow:
Als je amper een paar minuten op het veld staat, en je moet bij een eerste hoekschop al richtlijnen gaan vragen of de trainer roept die je toe, dan vraag ik me af wat er voor de wedstrijd of in de dagen ervoor besproken wordt.....


misschien moet hij het dan de volgende match maar aan u komen vragen.

wa voor kritiek is da toch allemaal zeg, op wat slaat da nog?! alli peis maar eens een ganse week na wat daar nu allemaal zou kunnen achterzitten achter 't feit dat filipovic iets ging gaan vragen. ik vraag mij werkelijk af wie dat jullie allemaal dwingt om naar de voetbal te gaan zien zenne. met alle respect: als we dan toch elke match afgeven op vanalles en nog wat, dan misschien ook nekeer stilstaan bij de trieste mentaliteit langs de zijlijn zenne,

maar ja.. wij zijn de beste supporters van het land zeker he, wij verdienen dit allemaal niet he... ik kan me sterk vergissen maar dit laatste geloven ze in boom, racing mechelen en allicht op berchem ook nog.


de mentaliteit langs de zijlijn ? :lol: :lol:

Das nog het strafste dat, het ligt allemaal aan de mentaliteit van de supporters. Kvind dat er nog veel staan voor hun geklungel. Ze spelen misschien in het begin van een wedstrijd steeds goed maar hoeveel keer geven ze het nu niet cadeau in de tweede helft ? Ga in het vervolg naar een wedstrijd van de miniemen zien, dan kunt ge content zijn met die paar goede combinaties, en daar telt het resultaat toch niet. We spelen in derde klasse en we moeten er zo snel mogelijk uit. En voor dit jaar zal het alweer niet zijn....

Binnen 2 jaar zitten we 10 jaar in tweede, derde en vierde he. En nog komt er zoveel volk zien. Maar als je dan ziet dat bij aanvallende corners, er 4 man vanachter blijft terwijl van Temse iedereen terugplooit, dan is dat toch om hopeloos van te worden. Of als je al van in het begin van de competitie ziet dat na 60 minuten (sommigen zelfs vroeger) de meesten steendood zitten en 2 maand later dat 0,0 verbeterd is, dan ligt dat ook aan de mentaliteit van de supporters zeker ?

Ik ga al 15 jaar kijken naar EA maar op verplaatsing zien ze mij voorlopig niet meer. En ik vind het godgeklaagd dat de meesten het afschuwelijke voetbal dat we de laatste 2 jaar voorgeschoteld krijgen al als normaal beginnen te beschouwen. Zien jullie dan geen andere matchen ? Elke week opnieuw die beginnersfouten... zoals anderen hier zouden zeggen: :kots: :kots: :kots:


12 Okt 2009, 20:24
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 307 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17 21


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 105 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst