Eendracht Aalst - SV Temse - Pagina 20 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 307 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21
 Eendracht Aalst - SV Temse 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
Bartos schreef:
Dirk schreef:
Nieje mor ge kenjt wel zien dat er mé ne corner iemand oan de piket stoat. :(


Zo ne foto kan toch serieus bedriegen. Het kan evengoed zijn dat die corner net weggekopt is en De Castro bijvoorbeeld net weggestapt is van de paal.


Ik denk het niet want als je vergelijkt met de vorige foto , is die één seconde vroeger genomen.
Gegevens gevonden via eigenschappen op de originele foto's.

zondag 11 oktober 2009, 8:13:33 P1010758
zondag 11 oktober 2009, 8:13:34 P1010759

De tijdsinstelling is wel niet juist maar je ziet dat er één seconde verschil is tussen beide foto's en De Castro komt NIET van de paal.

Is in feite is dit van minder belang, maar met deze foto wou ik aantonen dat er wel degelijk met meerdere spelers verdedigd werd.

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


14 Okt 2009, 21:54
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
Onderkroiper schreef:
Is in feite is dit van minder belang, maar met deze foto wou ik aantonen dat er wel degelijk met meerdere spelers verdedigd werd.


Het zou nogal belachelijk zijn om bij ne corner voor den tegenstander maar ne man of vier in de eigen backlijn te houden hé :lol: .


14 Okt 2009, 22:40
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
trainer overladen met Heizeldiploma's die zo iets toe laat........ (ik zat bijna naast de Onderkroiper en geloof me er kwam bij de eertste goal van Temse bijna geen enkele andere speler van Temse aan te pas)

Misschien de spelers nog wat meer etentjes geven in de betere restaurants van Aalst na de zoveelste verloren wedstrijd.
terwijl wij ons er slecht bij voelen.

.....


14 Okt 2009, 22:52
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
Prodialoog schreef:
trainer overladen met Heizeldiploma's die zo iets toe laat........ (ik zat bijna naast de Onderkroiper en geloof me er kwam bij de eertste goal van Temse bijna geen enkele andere speler van Temse aan te pas)

Misschien de spelers nog wat meer etentjes geven in de betere restaurants van Aalst na de zoveelste verloren wedstrijd.
terwijl wij ons er slecht bij voelen.

.....


Bijna = 2 zitplaatsen verschil. Dus de bal zat bijna in de goal betekend dus +- 1 meter er naast. :D

_________________
Century game 22 juni 2019


14 Okt 2009, 23:24
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
Oei dan was het zondag maar 1-1 :wave:


14 Okt 2009, 23:27
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
Onderkroiper schreef:
Bartos schreef:
Dirk schreef:
Nieje mor ge kenjt wel zien dat er mé ne corner iemand oan de piket stoat. :(


Zo ne foto kan toch serieus bedriegen. Het kan evengoed zijn dat die corner net weggekopt is en De Castro bijvoorbeeld net weggestapt is van de paal.


Ik denk het niet want als je vergelijkt met de vorige foto , is die één seconde vroeger genomen.
Gegevens gevonden via eigenschappen op de originele foto's.

zondag 11 oktober 2009, 8:13:33 P1010758
zondag 11 oktober 2009, 8:13:34 P1010759

De tijdsinstelling is wel niet juist maar je ziet dat er één seconde verschil is tussen beide foto's en De Castro komt NIET van de paal.

Is in feite is dit van minder belang, maar met deze foto wou ik aantonen dat er wel degelijk met meerdere spelers verdedigd werd.

Afbeelding



en toch blijf ik bij het kijken naar deze foto met enkele vraagjes achter....

1.waarom staan er zo veel ea spelers rond EEN!! tegenstander de goal te verdedigen terwijl de rest van die ploeg (nog) niet te zien is? ik hoop dat dit niet de bewuste fase net voor de 1-1 is?indien wel , HEEL slecht verdedigd dan!

2.als dit bij een corner was dan snap ik wel waarom de ploeg niet met den bal weg geraakt voor hun eigen kot als ze den bal kunnen pakken?... gans de ploeg staat daar bij elkaar en voor de rest van de ploeg is het dan toch onbegonnen werk om met den bal de overkant van het veld te bereiken?? den depoitre stond daar waarschijnlijk weer te schilderen op zijn eiland....

hoe kunt ge dan verwachten van nen depoitre da hij goals maakt als iedereen vanachter op nen hoop staat te voetballen?

wat ik wil zeggen komt hier op neer ... als ge den bal wil heroveren na corner of inworp en zo een kans op een goal wil maken moet ge toch niet bij iedere fase ( en hier is echter ook niet een hele grote overmacht aan tegenstanders te zien ) met de hele ploeg voor uw kot gaan staan ? ge loopt in de eerste plaats met zeker 2 a 3 man te veel voor de keeper zijne neus - of gewoon ferm in zijne weg - waarvan toch word verwacht dat hij baas is voor zijn goal...den helft loopt in de weg en staat niet waar hij moet staan zodat den bal ook nooit in 2 of 3 passen den overkant in die goal kan geraken...

sorry , maar als dit het beruchte nieuwe systeem is dat VDH daar op den bond op de trainerscursus leert aan die nieuwe lading toekomstige trainers , dan ziet het er niet zo goed uit voor het belgisch ( en in dit geval het oilsjters ) voetbal...


15 Okt 2009, 7:11
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
supersossis schreef:


en toch blijf ik bij het kijken naar deze foto met enkele vraagjes achter....

1.waarom staan er zo veel ea spelers rond EEN!! tegenstander de goal te verdedigen terwijl de rest van die ploeg (nog) niet te zien is? ik hoop dat dit niet de bewuste fase net voor de 1-1 is?indien wel , HEEL slecht verdedigd dan!

2.als dit bij een corner was dan snap ik wel waarom de ploeg niet met den bal weg geraakt voor hun eigen kot als ze den bal kunnen pakken?... gans de ploeg staat daar bij elkaar en voor de rest van de ploeg is het dan toch onbegonnen werk om met den bal de overkant van het veld te bereiken?? den depoitre stond daar waarschijnlijk weer te schilderen op zijn eiland....

hoe kunt ge dan verwachten van nen depoitre da hij goals maakt als iedereen vanachter op nen hoop staat te voetballen?

wat ik wil zeggen komt hier op neer ... als ge den bal wil heroveren na corner of inworp en zo een kans op een goal wil maken moet ge toch niet bij iedere fase ( en hier is echter ook niet een hele grote overmacht aan tegenstanders te zien ) met de hele ploeg voor uw kot gaan staan ? ge loopt in de eerste plaats met zeker 2 a 3 man te veel voor de keeper zijne neus - of gewoon ferm in zijne weg - waarvan toch word verwacht dat hij baas is voor zijn goal...den helft loopt in de weg en staat niet waar hij moet staan zodat den bal ook nooit in 2 of 3 passen den overkant in die goal kan geraken...

sorry , maar als dit het beruchte nieuwe systeem is dat VDH daar op den bond op de trainerscursus leert aan die nieuwe lading toekomstige trainers , dan ziet het er niet zo goed uit voor het belgisch ( en in dit geval het oilsjters ) voetbal...


Supersossis, even verduidelijken -> onze ploeg staat daar niet om die ene man te dekken hé - anders zou dat willen zeggen dat Temse ook maar 1 man meestuurt met een corner, wat maar al te belachelijk zou zijn... Het systeem dat VDH is de zogenaamde zonedekking - geen man op man meer, maar de tegenstand in zone opvangen...alleen moet je daar sterk in getraind zijn wanneer je dat hanteert en dat is allesbehalve het geval bij Aalst... Met name De Castro heeft er een probleem mee want in de eerste helft tegen Temse liet hij zo al eens een bal waaien terwijl er achter hem nog iemand van Temse compleet vrij stond... Dat we dat systeem bij een aanvallende corner spelen, tot daar aan toe, maar defensief komen we er keer op keer door in de problemen... Het is niet Depoitre die op zijn eiland staat hoor (die moet mee in de zestien om de ballen weg te koppen) maar afwisselend Troch (W.Moreels) en Lord... Feit is wel dat er de ballen aansluiting is als de corner wordt afgeslagen... Is ook trouwens het geval bij onze eigen corners... geen verbindingsman tussen de zestien en middencirkel en dat zijn toch dingen die VDH zou moeten zien...

Met dat geval 4 tegen 1 bij de eerste corner van ons (4 verdedigers van ons die Carlier in het oog houden ipv er nog 2 mee naar voor te sturen), slaagt Temse er nog in om 2 tegen 2 komen te staan op onze helft na de corner en dat is echt rampzalig!!

Dat verwijt ik VDH dus wel - dat die fouten gemaakt worden en dat week na week... Pas dan toch gewoon je spelhervattingen aan... Hoe er met die inworpen geklooid wordt ook trouwens...


15 Okt 2009, 7:30
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
DT , even over de verbindingsman tussen 16 en middencirkel waarover je het had....

het kan misschien al veel gezegd zijn door sommigen tijdens of na een wedstrijd maar elke week zou ik het durven vernoemen - t is niks over ons systeem of wat dan ook , ik spreek over bijna elke ploeg in belgie of de wereld zelfs - maar waarom staat er in 99,5 op de 100 gevallen bij nen aanvallende corner gene speler in de zone tussen de grote baklijn en zijlijn/cornervlag achter het pak voor de goal opgesteld? als die corner te hoog en/of te ver word gegeven heb je daar dan toch nog ergens iemand staan die dat kan opvangen en zo voor gevaar kan zorgen?
ik zou da wel eens graag uitgeprobeerd zien worden wat dat zou geven.... diene speler moet daarom niet opvallend apart of tegen de zijlijn gaan staan maar toch ver genoeg achteruit om in het geval van een te ver gegeven corner die bal snel te kunnen recupereren en voor te zetten?

dit systeem kan misschien ook eens worden toegepast bij verdedigende corners voor als het in dit geval eens moest gebeuren dat de bal over het pak vliegt , dan heb je steeds 1 persoon die kan proberen die bal te pakken en een pass te geven naar de spelers die aan de middenlijn opgesteld staan of gewoon iemand de diepte in te sturen met een lange bal naar voor....

want bij de meeste corners die te hoog en/of te ver vliegen rolt de bal altijd den overkant van het veld gewoon buiten en heb je er weer niks aan gehad.... ik ga uit van 't principe " als ge niet probeert weet ge nooit of dit lukt"

ik weet niet wat jij hier over denkt en of dat dit te doen zou zijn , maar ik zou het allesinds wel graag eens zien gedaan worden? je weet maar nooit of het lukt de tegenstander zo liggen te hebben en een stapke voor te zijn met de aanval dat er op volgen kan....


Laatst gewijzigd door supersossis op 15 Okt 2009, 9:07, 1 keer totaal gewijzigd.



15 Okt 2009, 9:05
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
malder schreef:
jeugdvoetbalfan schreef:
witteken,vertel eens wat Siereveld beter kan dan Spotbeen? ik vind dat hij maar 1 ding beter kan en dan is ene grote mond opzetten en zo de trainer overtuigen dat hij moet spelen. ik heb hem nog geen kopduel zien winnen,nog geen goede pass zien geven,enkel lateraal passen en zo zijn ploegmaat in probleem brengen. wat Lord betreft,hij is intrensiek de speler met het grootste talent maar hij doet er al maanden niks meer mee. zeg me wat je dan nog kan doen met hem.Rekenen op een flits? maar wanneer? vandaag,morgen of binnen 4 maand?


Siereveld heeft zondag deze hele post van u naar de prullenbak verwezen. K thx bye :wave:


Op Waregem vond ik hem al een hele goeie match spelen

_________________
www.spionkoplede.com


15 Okt 2009, 9:06
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
supersossis schreef:
ik hoop dat dit niet de bewuste fase net voor de 1-1 is?


Foto zal niet van bij de 1-1 zijn, want Galucci staat op de foto en was bij de goal net vervangen.


15 Okt 2009, 9:32
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
DT schreef:
Het systeem dat VDH is de zogenaamde zonedekking - geen man op man meer, maar de tegenstand in zone opvangen...alleen moet je daar sterk in getraind zijn wanneer je dat hanteert en dat is allesbehalve het geval bij Aalst... Met name De Castro heeft er een probleem mee want in de eerste helft tegen Temse liet hij zo al eens een bal waaien terwijl er achter hem nog iemand van Temse compleet vrij stond... Dat we dat systeem bij een aanvallende corner spelen, tot daar aan toe, maar defensief komen we er keer op keer door in de problemen...
Dat systeem heeft ons al VEEL punten gekost, maar hij blijft het koppig toepassen. Terwijl er ook geen enkele speler voor staat te springen. Bovendien zitten we nu al meet een ei in hun broek vanals de ref een corner aangeeft...

Ik wil trouwens niet weten hoeveel punten dat fantasieke, want zoiets noem ik echt wel een fantasieke... ons al gekost heeft.

_________________
If you never try, you'll never know


15 Okt 2009, 12:43
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
Dirk schreef:
Nieje mor ge kenjt wel zien dat er mé ne corner iemand oan de piket stoat. :(

Zoneverdediging tot daar aan toe maar op een corner werkt dat systeem helemaal niet.
Tegen inlopende spelers kom je als verdediger steeds telaat.Als trainer moet je dan je systeem aanpassen.
Bovendien moet er inderdaad ook iemand aan de tweede paal staan.En wel aan de den binnenkant en niet zoals De Castro aan den buitenkant.Je gaat me toch niet vertellen dat VDH zegt dat ze de tweede paal aan de buitenkant moeten dekken.Eerlijk gezegd dacht ik ook dat De Castro verdedigend beter was dan Coppens maar ik begin daar toch erg aan te twijfelen.
Dat artikel in die Waalse krant waarin De Castro zijn mening zegt over VDH is dat een apeverhaal of is echt verschenen.Als dat waar is en ik zie De Castro verdedigen bij beide tegendoelpunten krijg ik toch een slecht gevoel over die gast.


15 Okt 2009, 15:06
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
Smetje schreef:
supersossis schreef:
ik hoop dat dit niet de bewuste fase net voor de 1-1 is?


Foto zal niet van bij de 1-1 zijn, want Galucci staat op de foto en was bij de goal net vervangen.



Tein vinnek et nor eirger, da wiljt zeggen dat er noeit niemand oan den twiejden piket stoat (allé boiten ne meter derveeren).

Bé die goal bosjt den bal op dienen zoin bién recht et hoeksken in, aster doar iénen stoat es noeit gién goal. Tes vér et leste oareken oit menne plesjkop te trekken as ge azekken goalen tegenkroigt. Bé de miniemen valt da zelfs nie veeren.

_________________
Proud member " den natten toeig"


15 Okt 2009, 17:41
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
dwarskijker schreef:
Dirk schreef:
Nieje mor ge kenjt wel zien dat er mé ne corner iemand oan de piket stoat. :(

Zoneverdediging tot daar aan toe maar op een corner werkt dat systeem helemaal niet.
Tegen inlopende spelers kom je als verdediger steeds telaat.Als trainer moet je dan je systeem aanpassen.
Bovendien moet er inderdaad ook iemand aan de tweede paal staan.En wel aan de den binnenkant en niet zoals De Castro aan den buitenkant.Je gaat me toch niet vertellen dat VDH zegt dat ze de tweede paal aan de buitenkant moeten dekken.Eerlijk gezegd dacht ik ook dat De Castro verdedigend beter was dan Coppens maar ik begin daar toch erg aan te twijfelen.
Dat artikel in die Waalse krant waarin De Castro zijn mening zegt over VDH is dat een apeverhaal of is echt verschenen.Als dat waar is en ik zie De Castro verdedigen bij beide tegendoelpunten krijg ik toch een slecht gevoel over die gast.


kan er iemand dat artikel van De Castro eens posten of zeggen wat er in stond?


15 Okt 2009, 17:52
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
supersossis schreef:
DT , even over de verbindingsman tussen 16 en middencirkel waarover je het had....

het kan misschien al veel gezegd zijn door sommigen tijdens of na een wedstrijd maar elke week zou ik het durven vernoemen - t is niks over ons systeem of wat dan ook , ik spreek over bijna elke ploeg in belgie of de wereld zelfs - maar waarom staat er in 99,5 op de 100 gevallen bij nen aanvallende corner gene speler in de zone tussen de grote baklijn en zijlijn/cornervlag achter het pak voor de goal opgesteld? als die corner te hoog en/of te ver word gegeven heb je daar dan toch nog ergens iemand staan die dat kan opvangen en zo voor gevaar kan zorgen?
ik zou da wel eens graag uitgeprobeerd zien worden wat dat zou geven.... diene speler moet daarom niet opvallend apart of tegen de zijlijn gaan staan maar toch ver genoeg achteruit om in het geval van een te ver gegeven corner die bal snel te kunnen recupereren en voor te zetten?



Fair point, maar dan moet die "aanvaller" wel zien dat hij niet buitenspel staat uiteraard - bovendien ga je ervanuit dat uw speler die de corner trapt, die wel goed geeft en je dus het meeste volk voor doel zet... Ik moet wel zeggen dat dat bij ons stilaan een drama aan het worden is, die corners... Het beste zijn nog die trappen op doel na een een twee, de directe zijn gewoon een ramp en dan zou je bijna willen gokken op die afvallende ballen...

Er zijn echter maar 6 spelers meer die je kan gebruiken - er blijven er meestal 2 bij de enige spits, je keeper uiteraard en 2 bij de corner zelf... dan schiet er uiteraard al niet veel volk meer over hé... Kan wel een tip zijn om je vier beste koppers echt de zestien in te sturen en de laatste twee er net buiten te houden omdat je dan automatisch ook twee "verdedigers" uit de zestien trekt en dus ruimte maakt voor uw "aanvallers"... Dan is het daar man tegen man + keeper... Gevaar: counter uiteraard, maar die slikken we nu ook enorm... Zie maar naar het geval Temse... Ook op Waregem zo een paar keer goed weggekomen...

En ja De Castro op corners - gaat vaak in de fout hoor, vandaar ook mijn voorkeur voor Coppens...

Met man tegen man ben ik zeker dat we minstens 2 goals minder slikken... dat is al minstens 2 punten...


15 Okt 2009, 19:08
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 307 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst