Eendracht Aalst - SV Temse - Pagina 17 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 307 berichten ]  Ga naar pagina 1 15 16 17 18 19 21
 Eendracht Aalst - SV Temse 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
Bomber schreef:
eintracht frankfurt schreef:
da zal wel
:D :D



hier, da komt hier gans mijn huis voldesjteren en ten mij op internet oek nog wa uitlachen :hmm:


:D


kem uw vriendin een dikke bees gegeven zondag :kiss: en ze heeft mijn gedesjter vergeven :p
ma kmoe precies wel oppassen of ik krijg hier een huisverbod bij u :lol:

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


13 Okt 2009, 0:48
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
De Brandt Wim schreef:
Hugo schreef:
Hoe je het ook draait of keert, de huidige gang van zaken is een vernedering voor de club en haar aanhangers.
En vanwege bestuurszijde doen alsof het allemaal wel zal in orde komen, lijkt mij een goedkope en gevaarlijke oplossing voor de goede afloop van het seizoen.
Wat mij betreft moet er ingegrepen worden en liefst zo vlug mogelijk!
De manier waarop laat ik over aan de heren van de befaamde voetbalcel, maar mijn geduld raakt stilaan op, het is veel te pijnlijk om je geliefde club wekelijks op dezelfde manier te zien afgaan.


Sportieve cel is oorsprong van deze ellende:zij deden de wintertransfers ,zij lieten Nguekam,Vandenbrande,Coulibaly,Dessaer,e.d... vertrekken en trokken samen met de trainer allle nieuwe spelers aan.
Tot slot lijkt project 90 er enkel toe te dienen om onze jeugdspelers op de bank te zetten!!!!
En laat DT nu maar beweren dat al deze nieuwelingen toppers zijn!!!!!!
Dus wees correct met jullie zelf zoals jullie ook keihard waren (en soms terecht)voor anderen vorig jaar.


Allez, merci om me te quoten maar ge spreekt hier weer maar eens niet over de match en je bent het vorige "bestuur" weer aan het ophemelen... De Ridder was er ni bij zeker op dag 1 van de voorbereiding op vorig seizoen om Arnold overal te kakken te zetten door te zeggen dat zijn knie versleten was en hij nooit meer deftig op een bal zou kunnen trappen - ik stond er verdorie zelf bij op training... Over de rampaankopen die je al na een paar maanden moest laten gaan, spreek je wijselijk niet... Over de toppers Franck en Van Mieghem evenmin... En wie is verantwoordelijk voor het binnenhalen van het grootste konijn ooit dat zich de heer Dillen laat noemen??

Blijft zagen zoveel je wil, maar als de vorige bestuursploeg de voeten wat op de grond had gehouden ipv te beginnen zweven na het kampioenenjaar, had het allemaal zo'n vaart niet gelopen... Vorig seizoen is er bucht van managers zonder scouting en screening binnengepakt en dat zag je al na 5 minuten...

Ik heb hier nergens beweerd dat onze transfers allemaal toppers zijn - lezen is precies ook al ni uw sterkste kant - maar dat ze meer kwaliteit hebben dan die brosseleirs van vorig seizoen dat kan je ni ontkennen... En nu ga je plots helden maken van Coulibaly en Vandenbrande??? De vorige bestuursploeg en dat trainerskonijn hebben Coulibaly gekraakt, Vandenbrande hebben ze tot over de limiet gedreven met geblesseerd te moeten verderspelen wat tot een operatie en een lange inactiviteit leidde... En bovendien: Dessaer na zijn uitvallen op Dender in de beker, is nooit meer de Dessaer geworden van ervoor... Vorig seizoen pas laat in de ploeg gekomen door blessure, goeie twee eerste matchen maar dan ook nog maar een schim van zichzelf...

Ge moogt van mij kakken op de ploeg zoveel je wil, maar laat het eens met prestaties te maken hebben en als je het vorige bestuur dan toch zo wil ophemelen -> met Nieuwjaar 2007-2008 staan we eerste in derde A en spelen we de 16de finales van de Beker tegen Dender... Die periode beginnen de contractbesprekingen waarin - in januari al - Verheyden en Troch worden bedankt voor bewezen diensten door uw held... Resultaat: gans den boel stuikt ineen en je mag blij zijn dat je uw eindrondeticket al beethebt van de tweede periode met een 6 op 30... Dan modder je van de voorbereiding tot Nieuwjaar 2008-2009 aan dat het een lieve lust is...maar dat wordt hier eventjes vergeten??? Gaan zweven ja na het kampioenenjaar en de eerste maanden in derde - niet meer niet minder...

En dat gezever weer over het op de bank zetten van onze jeugdspelers... Podevijn en Van Damme hebben bijna al gans het jaar in de basis gestaan. Van Damme valt tweemaal geblesseerd uit tegen Oudenaarde en Waregem en dan snappen we niet dat hij op de bank start... gewoon kreften om te kreften is dat jong...

Ik zit hier om mijn ploeg te steunen - ik heb dat gedaan onder Goethals, onder De Jonghe, onder Garré, onder Schots en nu ook onder De Dijcker en onder al de rest die ik vergeten ben... Wie dat de manager is hé, interesseert me geen fluit... Ik weet wel dat De Ridder het zelf is afgebold vorig jaar en dat we tot op vandaag zijn plan om de club er weer bovenop te helpen nog steeds niet hebben gehoord...

Is zwaar :offtopic: I know, maar verdomme, reageer gewoon op de wedstrijd ipv te verwijzen naar vorige bestuurlui die het bovendien in hun laatste jaar ook heel schoon verkloot hebben...


13 Okt 2009, 7:42
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
DT schreef:
De Brandt Wim schreef:
Hugo schreef:
Hoe je het ook draait of keert, de huidige gang van zaken is een vernedering voor de club en haar aanhangers.
En vanwege bestuurszijde doen alsof het allemaal wel zal in orde komen, lijkt mij een goedkope en gevaarlijke oplossing voor de goede afloop van het seizoen.
Wat mij betreft moet er ingegrepen worden en liefst zo vlug mogelijk!
De manier waarop laat ik over aan de heren van de befaamde voetbalcel, maar mijn geduld raakt stilaan op, het is veel te pijnlijk om je geliefde club wekelijks op dezelfde manier te zien afgaan.


Sportieve cel is oorsprong van deze ellende:zij deden de wintertransfers ,zij lieten Nguekam,Vandenbrande,Coulibaly,Dessaer,e.d... vertrekken en trokken samen met de trainer allle nieuwe spelers aan.
Tot slot lijkt project 90 er enkel toe te dienen om onze jeugdspelers op de bank te zetten!!!!
En laat DT nu maar beweren dat al deze nieuwelingen toppers zijn!!!!!!
Dus wees correct met jullie zelf zoals jullie ook keihard waren (en soms terecht)voor anderen vorig jaar.


Allez, merci om me te quoten maar ge spreekt hier weer maar eens niet over de match en je bent het vorige "bestuur" weer aan het ophemelen... De Ridder was er ni bij zeker op dag 1 van de voorbereiding op vorig seizoen om Arnold overal te kakken te zetten door te zeggen dat zijn knie versleten was en hij nooit meer deftig op een bal zou kunnen trappen - ik stond er verdorie zelf bij op training... Over de rampaankopen die je al na een paar maanden moest laten gaan, spreek je wijselijk niet... Over de toppers Franck en Van Mieghem evenmin... En wie is verantwoordelijk voor het binnenhalen van het grootste konijn ooit dat zich de heer Dillen laat noemen??

Blijft zagen zoveel je wil, maar als de vorige bestuursploeg de voeten wat op de grond had gehouden ipv te beginnen zweven na het kampioenenjaar, had het allemaal zo'n vaart niet gelopen... Vorig seizoen is er bucht van managers zonder scouting en screening binnengepakt en dat zag je al na 5 minuten...

Ik heb hier nergens beweerd dat onze transfers allemaal toppers zijn - lezen is precies ook al ni uw sterkste kant - maar dat ze meer kwaliteit hebben dan die brosseleirs van vorig seizoen dat kan je ni ontkennen... En nu ga je plots helden maken van Coulibaly en Vandenbrande??? De vorige bestuursploeg en dat trainerskonijn hebben Coulibaly gekraakt, Vandenbrande hebben ze tot over de limiet gedreven met geblesseerd te moeten verderspelen wat tot een operatie en een lange inactiviteit leidde... En bovendien: Dessaer na zijn uitvallen op Dender in de beker, is nooit meer de Dessaer geworden van ervoor... Vorig seizoen pas laat in de ploeg gekomen door blessure, goeie twee eerste matchen maar dan ook nog maar een schim van zichzelf...

Ge moogt van mij kakken op de ploeg zoveel je wil, maar laat het eens met prestaties te maken hebben en als je het vorige bestuur dan toch zo wil ophemelen -> met Nieuwjaar 2007-2008 staan we eerste in derde A en spelen we de 16de finales van de Beker tegen Dender... Die periode beginnen de contractbesprekingen waarin - in januari al - Verheyden en Troch worden bedankt voor bewezen diensten door uw held... Resultaat: gans den boel stuikt ineen en je mag blij zijn dat je uw eindrondeticket al beethebt van de tweede periode met een 6 op 30... Dan modder je van de voorbereiding tot Nieuwjaar 2008-2009 aan dat het een lieve lust is...maar dat wordt hier eventjes vergeten??? Gaan zweven ja na het kampioenenjaar en de eerste maanden in derde - niet meer niet minder...

En dat gezever weer over het op de bank zetten van onze jeugdspelers... Podevijn en Van Damme hebben bijna al gans het jaar in de basis gestaan. Van Damme valt tweemaal geblesseerd uit tegen Oudenaarde en Waregem en dan snappen we niet dat hij op de bank start... gewoon kreften om te kreften is dat jong...

Ik zit hier om mijn ploeg te steunen - ik heb dat gedaan onder Goethals, onder De Jonghe, onder Garré, onder Schots en nu ook onder De Dijcker en onder al de rest die ik vergeten ben... Wie dat de manager is hé, interesseert me geen fluit... Ik weet wel dat De Ridder het zelf is afgebold vorig jaar en dat we tot op vandaag zijn plan om de club er weer bovenop te helpen nog steeds niet hebben gehoord...

Is zwaar :offtopic: I know, maar verdomme, reageer gewoon op de wedstrijd ipv te verwijzen naar vorige bestuurlui die het bovendien in hun laatste jaar ook heel schoon verkloot hebben...


Het sportieve niveau van Verheyden was toen al erg matig, een dalende lijn die zich -via Hamme- heeft doorgetrokken tot vandaag. Troch wou zich perse financieel verbeteren en heeft dat ook gedaan bij Roeselare. De grootste fout van dit bestuur is dat ze die kerels nog terughalen ook.


13 Okt 2009, 8:48
Junior

Lid geworden op: 14 Jan 2009, 13:06
Berichten: 203
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
DT schreef:
De Brandt Wim schreef:
Hugo schreef:



Sportieve cel is oorsprong van deze ellende:zij deden de wintertransfers ,zij lieten Nguekam,Vandenbrande,Coulibaly,Dessaer,e.d... vertrekken en trokken samen met de trainer allle nieuwe spelers aan.
Tot slot lijkt project 90 er enkel toe te dienen om onze jeugdspelers op de bank te zetten!!!!
En laat DT nu maar beweren dat al deze nieuwelingen toppers zijn!!!!!!
Dus wees correct met jullie zelf zoals jullie ook keihard waren (en soms terecht)voor anderen vorig jaar.


Allez, merci om me te quoten maar ge spreekt hier weer maar eens niet over de match en je bent het vorige "bestuur" weer aan het ophemelen... De Ridder was er ni bij zeker op dag 1 van de voorbereiding op vorig seizoen om Arnold overal te kakken te zetten door te zeggen dat zijn knie versleten was en hij nooit meer deftig op een bal zou kunnen trappen - ik stond er verdorie zelf bij op training... Over de rampaankopen die je al na een paar maanden moest laten gaan, spreek je wijselijk niet... Over de toppers Franck en Van Mieghem evenmin... En wie is verantwoordelijk voor het binnenhalen van het grootste konijn ooit dat zich de heer Dillen laat noemen??

Blijft zagen zoveel je wil, maar als de vorige bestuursploeg de voeten wat op de grond had gehouden ipv te beginnen zweven na het kampioenenjaar, had het allemaal zo'n vaart niet gelopen... Vorig seizoen is er bucht van managers zonder scouting en screening binnengepakt en dat zag je al na 5 minuten...

Ik heb hier nergens beweerd dat onze transfers allemaal toppers zijn - lezen is precies ook al ni uw sterkste kant - maar dat ze meer kwaliteit hebben dan die brosseleirs van vorig seizoen dat kan je ni ontkennen... En nu ga je plots helden maken van Coulibaly en Vandenbrande??? De vorige bestuursploeg en dat trainerskonijn hebben Coulibaly gekraakt, Vandenbrande hebben ze tot over de limiet gedreven met geblesseerd te moeten verderspelen wat tot een operatie en een lange inactiviteit leidde... En bovendien: Dessaer na zijn uitvallen op Dender in de beker, is nooit meer de Dessaer geworden van ervoor... Vorig seizoen pas laat in de ploeg gekomen door blessure, goeie twee eerste matchen maar dan ook nog maar een schim van zichzelf...

Ge moogt van mij kakken op de ploeg zoveel je wil, maar laat het eens met prestaties te maken hebben en als je het vorige bestuur dan toch zo wil ophemelen -> met Nieuwjaar 2007-2008 staan we eerste in derde A en spelen we de 16de finales van de Beker tegen Dender... Die periode beginnen de contractbesprekingen waarin - in januari al - Verheyden en Troch worden bedankt voor bewezen diensten door uw held... Resultaat: gans den boel stuikt ineen en je mag blij zijn dat je uw eindrondeticket al beethebt van de tweede periode met een 6 op 30... Dan modder je van de voorbereiding tot Nieuwjaar 2008-2009 aan dat het een lieve lust is...maar dat wordt hier eventjes vergeten??? Gaan zweven ja na het kampioenenjaar en de eerste maanden in derde - niet meer niet minder...

En dat gezever weer over het op de bank zetten van onze jeugdspelers... Podevijn en Van Damme hebben bijna al gans het jaar in de basis gestaan. Van Damme valt tweemaal geblesseerd uit tegen Oudenaarde en Waregem en dan snappen we niet dat hij op de bank start... gewoon kreften om te kreften is dat jong...

Ik zit hier om mijn ploeg te steunen - ik heb dat gedaan onder Goethals, onder De Jonghe, onder Garré, onder Schots en nu ook onder De Dijcker en onder al de rest die ik vergeten ben... Wie dat de manager is hé, interesseert me geen fluit... Ik weet wel dat De Ridder het zelf is afgebold vorig jaar en dat we tot op vandaag zijn plan om de club er weer bovenop te helpen nog steeds niet hebben gehoord...

Is zwaar :offtopic: I know, maar verdomme, reageer gewoon op de wedstrijd ipv te verwijzen naar vorige bestuurlui die het bovendien in hun laatste jaar ook heel schoon verkloot hebben...

Vorig seizoen Franck en Van Mieghem, nen hoop geld gekost en geen rendement.
Nu dreigt hetzelfde met Troch en Verheyden.
DT ik denk dat gij beter plaatsneemt in de scoutingscel.Wie weet kunnen ze dan misschien nen deftige
offensieve spelverdeler binnenhalen.Alhoewel dat Van Damme dit ook kan als hij de kans daartoe krijgt.


13 Okt 2009, 9:41
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
AlostanA schreef:


Het sportieve niveau van Verheyden was toen al erg matig, een dalende lijn die zich -via Hamme- heeft doorgetrokken tot vandaag. Troch wou zich perse financieel verbeteren en heeft dat ook gedaan bij Roeselare. De grootste fout van dit bestuur is dat ze die kerels nog terughalen ook.


In januari 2008 haalde Verheyden nog een meer dan behoorlijk niveau hoor voortgedreven door zijn goede vorm van voor die winterstop - een goal of zeven ook dacht ik op dat moment en Troch schitterend vervangen op de tien... Ach ja... al dat gezever over het oude en het nieuwe bestuur. Vroeger was het altijd beter... Troch wilde zich financieel verbeteren dat klopt en dat werd niet toegestaan wegens geen financiële ruimte - als je dan leest dat Van Mieghem een paar maand later een vet contract voor 5 jaar krijgt, dat kan dan wel???

Feit is wel dat ik er hier in de zomer nochtans niet teveel heb horen klagen als ze terug binnengehaald werden. Achteraf schieten is makkelijk... Wat er ook van zij, geen van beide stond op het veld afgelopen zondag en we gingen alsnog de boot in... Het ligt niet alleen de poppetjes zenne... Maar het is uiteraard veel gemakkelijker om op de bekenden te schieten hé...

Scouting doet veel inderdaad...


13 Okt 2009, 9:51
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 36
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
El Corredor schreef:
Jeroen schreef:
Dat lees ik niet maar al dat positief gezever hier.... We staan buiten Capellen en Oudenaarde gerekend onze laatste. Een ploeg die iedereen liet gaan en een ploeg waar Kevin Franck hun grootste transfer was en Leleu de toptrainer van dienst is.

Het ligt aan de trainer (gebrek aan fysiek, tactiek ??) Bestuur (transferbeleid: spitsen teveel ??) en de spelers zelf (een groot deel mag dringend is in de spiegel gaan kijken) en aan NIEMAND anders.


ik heb er mij na de uitwedstrijd op Hoogstraten een gedacht van gemaakt. Ik weet wat het probleem is, fysisch. De uitleg die VDH toen gaf, daar zakte mijn broek van af eerlijk gezegd. Nu zaterdag kan ik niet gaan, en ik ben er niet kwaad voor, en geloof me: dat zegt genoeg!


Heb je ook een training van EA misschien? 'k Heb nog al gehoord dat er met die koordjes iets mis is... :-)

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


Laatst gewijzigd door Vicky op 13 Okt 2009, 10:55, 1 keer totaal gewijzigd.



13 Okt 2009, 10:50
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 36
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
edit

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


13 Okt 2009, 10:55
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
Stijn schreef:
Jeroen schreef:
Davy schreef:

misschien moet hij het dan de volgende match maar aan u komen vragen.

wa voor kritiek is da toch allemaal zeg, op wat slaat da nog?! alli peis maar eens een ganse week na wat daar nu allemaal zou kunnen achterzitten achter 't feit dat filipovic iets ging gaan vragen. ik vraag mij werkelijk af wie dat jullie allemaal dwingt om naar de voetbal te gaan zien zenne. met alle respect: als we dan toch elke match afgeven op vanalles en nog wat, dan misschien ook nekeer stilstaan bij de trieste mentaliteit langs de zijlijn zenne,

maar ja.. wij zijn de beste supporters van het land zeker he, wij verdienen dit allemaal niet he... ik kan me sterk vergissen maar dit laatste geloven ze in boom, racing mechelen en allicht op berchem ook nog.


de mentaliteit langs de zijlijn ? :lol: :lol:

Das nog het strafste dat, het ligt allemaal aan de mentaliteit van de supporters.


Je moet het natuurlijk wel ook in zijn context willen zien. Lees de post daarboven en je zal het verstaan. Ik denk als je goed leest het wel heel duidelijk is dat dit allesbehalve een verwijt of sneer is naar de doorsnee supporters.


idd, dit is inderdaad geen aanval op de gemiddelde supporter, wel op de soms in mijn ogen weinig steek houdende argumentatie..

En natuurlijk is het niet de fout van de supporters, waar heb ik dat in godsnaam nog maar gesuggereerd?
meningen kunnen verschillen, en dat maakt de discussie er alleen maar interessanter op, de waarheid ligt voor mijn part gerust ergens in het midden, maar de onderzoeksjournalistiek waarbij achter werkelijk van alles iets wordt gezocht, dat is in mijn ogen serieus enerverend.

Ik was er niet goed van, de zondag, omdat iedereen (behalve dan blijkbaar een groot deel van de eigen supporters) zag dat temse hier zondag gewoon de overwinning heeft gestolen.

Dat het niet allemaal goed is, dat kan ik alleen maar beamen, maar dat alles slecht is, of dat er sommigen al gelijkenissen zien met de sportieve situeatie van vorig jaar... dat gaat voor mij op zijn zachts gezegd toch iets te ver.


13 Okt 2009, 12:43
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
Davy schreef:


Ik was er niet goed van, de zondag, omdat iedereen (behalve dan blijkbaar een groot deel van de eigen supporters) zag dat temse hier zondag gewoon de overwinning heeft gestolen.

Dat het niet allemaal goed is, dat kan ik alleen maar beamen, maar dat alles slecht is, of dat er sommigen al gelijkenissen zien met de sportieve situeatie van vorig jaar... dat gaat voor mij op zijn zachts gezegd toch iets te ver.


hopla, nog iemand van het orkest van de Titanic
:jepla

en ondertussen blijven we maar verliezen :kots:

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


13 Okt 2009, 13:06
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
eintracht frankfurt schreef:
Davy schreef:


Ik was er niet goed van, de zondag, omdat iedereen (behalve dan blijkbaar een groot deel van de eigen supporters) zag dat temse hier zondag gewoon de overwinning heeft gestolen.

Dat het niet allemaal goed is, dat kan ik alleen maar beamen, maar dat alles slecht is, of dat er sommigen al gelijkenissen zien met de sportieve situeatie van vorig jaar... dat gaat voor mij op zijn zachts gezegd toch iets te ver.


hopla, nog iemand van het orkest van de Titanic
:jepla

en ondertussen blijven we maar verliezen :kots:


vorig jaar hebben we tot vier of vijf matchen voor het einde van het seizoen moeten geloven, dat we nog in de eindronde zouden geraken. We zijn daar echter geen seconde meer voor in aanmerking gekomen.

je zou dan denken dat dit seizoen de voeten helemaal op de grond staan. Maar zelfs nu zijn er nog "believers" .. onbegrijpelijk.


13 Okt 2009, 13:08
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
Fillou schreef:
eintracht frankfurt schreef:
Davy schreef:


Ik was er niet goed van, de zondag, omdat iedereen (behalve dan blijkbaar een groot deel van de eigen supporters) zag dat temse hier zondag gewoon de overwinning heeft gestolen.

Dat het niet allemaal goed is, dat kan ik alleen maar beamen, maar dat alles slecht is, of dat er sommigen al gelijkenissen zien met de sportieve situeatie van vorig jaar... dat gaat voor mij op zijn zachts gezegd toch iets te ver.


hopla, nog iemand van het orkest van de Titanic
:jepla

en ondertussen blijven we maar verliezen :kots:


vorig jaar hebben we tot vier of vijf matchen voor het einde van het seizoen moeten geloven, dat we nog in de eindronde zouden geraken. We zijn daar echter geen seconde meer voor in aanmerking gekomen.

je zou dan denken dat dit seizoen de voeten helemaal op de grond staan. Maar zelfs nu zijn er nog "believers" .. onbegrijpelijk.


alli dan: "het trekt hier allemaal op niet"
voila zi, iedereen content


13 Okt 2009, 13:44
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
7 op 30,goed gespeeld. :hmm:


13 Okt 2009, 13:54
Miniem

Lid geworden op: 22 Feb 2009, 15:12
Berichten: 51
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
Even dit interview ter opfrissing

VOETBAL 3DE KLASSE EENDRACHT AALST Dirk De Bruecker spreekt duidelijke taal over de toekomst van Aalst (31/3/2009)
'We moeten naar tweede'
De afspraak was dat coach Kris Van Der Haegen twee wedstrijden zou bekijken waarna wordt besproken op welke positie Eendracht nieuw bloed nodig heeft. Want Eendracht moet volgend jaar absoluut naar tweede klasse.'


13 Okt 2009, 14:22
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37
Berichten: 2340
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
ieder jaar beloven ze ons vanalles jongen... :zzz:


13 Okt 2009, 14:27
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
De Brandt Wim schreef:
Even dit interview ter opfrissing

VOETBAL 3DE KLASSE EENDRACHT AALST Dirk De Bruecker spreekt duidelijke taal over de toekomst van Aalst (31/3/2009)
'We moeten naar tweede'
De afspraak was dat coach Kris Van Der Haegen twee wedstrijden zou bekijken waarna wordt besproken op welke positie Eendracht nieuw bloed nodig heeft. Want Eendracht moet volgend jaar absoluut naar tweede klasse.'


:haha: :plat: :lol:
ik meen mij zulke interviews ook in het GDR-tijdperk te herinneren...

something else you'd like to tell us that I didn't know yet?? :wave:

and @Davy : nee jong, ge hebt gelijk en je hebt het mij eindelijk doen inzien : er is inderdaad niets aan de hand. We spelen schitterend, hebben jammer genoeg ELKE keer de scheidsrechter tegen, wereldgoals tegen, en veel pech. Laat ons genieten van deze 7 op 30 :drank: :banana: :santé: :duh:

en vooral : :jepla

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


13 Okt 2009, 15:41
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 307 berichten ]  Ga naar pagina 1 15 16 17 18 19 21


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst