Eendracht Aalst - SV Temse - Pagina 16 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 307 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18 21
 Eendracht Aalst - SV Temse 
Auteur Bericht
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
Ik sluit mij volledig aan bij Jeroen. (y)


12 Okt 2009, 20:26
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
Jeroen schreef:
Davy schreef:
Gunther schreef:
nog een merkwaardig feit gisteren.
Na het toekennen van een eerste hoekschop voor ons gaat ne speler (ik dacht Filipovic) direct vragen wat er moest gebeuren :wow:
Als je amper een paar minuten op het veld staat, en je moet bij een eerste hoekschop al richtlijnen gaan vragen of de trainer roept die je toe, dan vraag ik me af wat er voor de wedstrijd of in de dagen ervoor besproken wordt.....


misschien moet hij het dan de volgende match maar aan u komen vragen.

wa voor kritiek is da toch allemaal zeg, op wat slaat da nog?! alli peis maar eens een ganse week na wat daar nu allemaal zou kunnen achterzitten achter 't feit dat filipovic iets ging gaan vragen. ik vraag mij werkelijk af wie dat jullie allemaal dwingt om naar de voetbal te gaan zien zenne. met alle respect: als we dan toch elke match afgeven op vanalles en nog wat, dan misschien ook nekeer stilstaan bij de trieste mentaliteit langs de zijlijn zenne,

maar ja.. wij zijn de beste supporters van het land zeker he, wij verdienen dit allemaal niet he... ik kan me sterk vergissen maar dit laatste geloven ze in boom, racing mechelen en allicht op berchem ook nog.


de mentaliteit langs de zijlijn ? :lol: :lol:

Das nog het strafste dat, het ligt allemaal aan de mentaliteit van de supporters.


Je moet het natuurlijk wel ook in zijn context willen zien. Lees de post daarboven en je zal het verstaan. Ik denk als je goed leest het wel heel duidelijk is dat dit allesbehalve een verwijt of sneer is naar de doorsnee supporters.


12 Okt 2009, 20:29
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7465
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
Dat lees ik niet maar al dat positief gezever hier.... We staan buiten Capellen en Oudenaarde gerekend onze laatste. Een ploeg die iedereen liet gaan en een ploeg waar Kevin Franck hun grootste transfer was en Leleu de toptrainer van dienst is.

Het ligt aan de trainer (gebrek aan fysiek, tactiek ??) Bestuur (transferbeleid: spitsen teveel ??) en de spelers zelf (een groot deel mag dringend is in de spiegel gaan kijken) en aan NIEMAND anders.


12 Okt 2009, 20:36
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
Jeroen schreef:
Dat lees ik niet maar al dat positief gezever hier.... We staan buiten Capellen en Oudenaarde gerekend onze laatste. Een ploeg die iedereen liet gaan en een ploeg waar Kevin Franck hun grootste transfer was en Leleu de toptrainer van dienst is.

Het ligt aan de trainer (gebrek aan fysiek, tactiek ??) Bestuur (transferbeleid: spitsen teveel ??) en de spelers zelf (een groot deel mag dringend is in de spiegel gaan kijken) en aan NIEMAND anders.


ik heb er mij na de uitwedstrijd op Hoogstraten een gedacht van gemaakt. Ik weet wat het probleem is, fysisch. De uitleg die VDH toen gaf, daar zakte mijn broek van af eerlijk gezegd. Nu zaterdag kan ik niet gaan, en ik ben er niet kwaad voor, en geloof me: dat zegt genoeg!


12 Okt 2009, 20:42

Lid geworden op: 20 Feb 2009, 19:05
Berichten: 9
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
Wat een triestige boel hier zeg ? Gaan we berusten in het lot dat ons alweer te wachten staat ?
Troch en Verheyden werden binnen gehaald om koppig het gelijk van het nieuwe bestuur te bewijzen ?
Na 2 wedstrijden konden de heren wel al niet meer mee met het niveau. Fysiek staat de hele groep hierdoor op een vormpeil die grens aan dat van een doorsnee bejaardentehuis. En er hangt evenveel kak aan hun gat ook !
Een nieuwe trainer een oplossing ? Misschien niet ? Misschien wel, maar maak van dit hoopje ongeregeld terug maar eens een ploeg ? Daarvoor heb je een Dick Advocaat nodig zeker ?
In ieder geval een trainer met ballen die het niet nodig heeft om zijn carrière te lanceren kostte wat kost.
Kortom een type Ceulemans, voetbal simpel houden en beginnen bij fysieke paraatheid !!!!!

Veel te braaf de reacties op dit forum :stom: :kots:


12 Okt 2009, 20:49
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
Tja, je kan alleen maar vaststellen dat de spelers ofwel hun taak niet kennen of niet in staat zijn om 90 minuten als ploeg te voetballen.

Ik had gisteren echt het gevoel dat we gingen winnen tot de tweede helft twee minuten bezig was. Het is toch niet normaal dat je de prestaties van de eerste helft niet kunt doortrekken na 15 min. van het veld te zijn geweest. Misschien in het vervolg niet meer naar binnen gaan met de rust en gewoon op het veld blijven zitten. VDH kan dan samen met de sportieve staf een kofieken gaan drinken.

Ik vind het spijtig voor ons. Hoe lang zitten we nu al te wachten op onze honger? Kampioen in vierde was leuk maar een verloren jaar. Hadden we de laatste wedstrijd voor onze tuimeling naar vierde niet verloren zou onze situatie er nu misschien wel anders uitgezien hebben. En laat dat nu de wedstrijd zijn waarin we voor het laatst gestreden hebben tot de laatste minuut met jonge spelers die het allemaal nog moesten waar maken.

Een beetje realisme leert me dat we een club met hoge schulden en grote sportieve problemen zijn op dit moment. Klaar om nog een paar jaar in het moeras van derde klasse vastgezogen te zitten..... :wadde: De helaasheid der dingen zeker....


12 Okt 2009, 20:51
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
Davy schreef:
Gunther schreef:
nog een merkwaardig feit gisteren.
Na het toekennen van een eerste hoekschop voor ons gaat ne speler (ik dacht Filipovic) direct vragen wat er moest gebeuren :wow:
Als je amper een paar minuten op het veld staat, en je moet bij een eerste hoekschop al richtlijnen gaan vragen of de trainer roept die je toe, dan vraag ik me af wat er voor de wedstrijd of in de dagen ervoor besproken wordt.....


misschien moet hij het dan de volgende match maar aan u komen vragen.

wa voor kritiek is da toch allemaal zeg, op wat slaat da nog?! alli peis maar eens een ganse week na wat daar nu allemaal zou kunnen achterzitten achter 't feit dat filipovic iets ging gaan vragen. ik vraag mij werkelijk af wie dat jullie allemaal dwingt om naar de voetbal te gaan zien zenne. met alle respect: als we dan toch elke match afgeven op vanalles en nog wat, dan misschien ook nekeer stilstaan bij de trieste mentaliteit langs de zijlijn zenne,

maar ja.. wij zijn de beste supporters van het land zeker he, wij verdienen dit allemaal niet he... ik kan me sterk vergissen maar dit laatste geloven ze in boom, racing mechelen en allicht op berchem ook nog.

Lees eerst goed, zo zal je misschien begrijpen wat ik bedoel voor je zo een onnozel antwoord geeft ;)
En ik wil het altijd eens gaan uitleggen hoor, als ik iemand een plezier kan doen ben ik er graag bij ;)

_________________
Afbeelding


12 Okt 2009, 20:53
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
Hoe je het ook draait of keert, de huidige gang van zaken is een vernedering voor de club en haar aanhangers.
En vanwege bestuurszijde doen alsof het allemaal wel zal in orde komen, lijkt mij een goedkope en gevaarlijke oplossing voor de goede afloop van het seizoen.
Wat mij betreft moet er ingegrepen worden en liefst zo vlug mogelijk!
De manier waarop laat ik over aan de heren van de befaamde voetbalcel, maar mijn geduld raakt stilaan op, het is veel te pijnlijk om je geliefde club wekelijks op dezelfde manier te zien afgaan. :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


12 Okt 2009, 21:05
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2572
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
Ondanks alles heb ik het wedstrijdverslag zopas online gezet...


12 Okt 2009, 21:10
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53
Berichten: 1157
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
Hugo schreef:
Hoe je het ook draait of keert, de huidige gang van zaken is een vernedering voor de club en haar aanhangers.
En vanwege bestuurszijde doen alsof het allemaal wel zal in orde komen, lijkt mij een goedkope en gevaarlijke oplossing voor de goede afloop van het seizoen.
Wat mij betreft moet er ingegrepen worden en liefst zo vlug mogelijk!
De manier waarop laat ik over aan de heren van de befaamde voetbalcel, maar mijn geduld raakt stilaan op, het is veel te pijnlijk om je geliefde club wekelijks op dezelfde manier te zien afgaan. :EA:



akkoord, je moet je ploeg steunen door dik en door dun............ maar dit begint stillekesaan naar chronische anorexia te ruiken :x


12 Okt 2009, 21:37
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
zwawi schreef:
Ondanks alles heb ik het wedstrijdverslag zopas online gezet...


Awel ik ga de fotokes afwerken en ook on-line zetten ;)
Een chanche dat ik daarmee mijn gedachten kan verzetten :hmm:

_________________
Century game 22 juni 2019


12 Okt 2009, 21:47
Miniem

Lid geworden op: 22 Feb 2009, 15:12
Berichten: 51
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
Hugo schreef:
Hoe je het ook draait of keert, de huidige gang van zaken is een vernedering voor de club en haar aanhangers.
En vanwege bestuurszijde doen alsof het allemaal wel zal in orde komen, lijkt mij een goedkope en gevaarlijke oplossing voor de goede afloop van het seizoen.
Wat mij betreft moet er ingegrepen worden en liefst zo vlug mogelijk!
De manier waarop laat ik over aan de heren van de befaamde voetbalcel, maar mijn geduld raakt stilaan op, het is veel te pijnlijk om je geliefde club wekelijks op dezelfde manier te zien afgaan.


Sportieve cel is oorsprong van deze ellende:zij deden de wintertransfers ,zij lieten Nguekam,Vandenbrande,Coulibaly,Dessaer,e.d... vertrekken en trokken samen met de trainer allle nieuwe spelers aan.
Tot slot lijkt project 90 er enkel toe te dienen om onze jeugdspelers op de bank te zetten!!!!
En laat DT nu maar beweren dat al deze nieuwelingen toppers zijn!!!!!!
Dus wees correct met jullie zelf zoals jullie ook keihard waren (en soms terecht)voor anderen vorig jaar.


12 Okt 2009, 22:11
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
De Brandt Wim schreef:
Hugo schreef:
Hoe je het ook draait of keert, de huidige gang van zaken is een vernedering voor de club en haar aanhangers.
En vanwege bestuurszijde doen alsof het allemaal wel zal in orde komen, lijkt mij een goedkope en gevaarlijke oplossing voor de goede afloop van het seizoen.
Wat mij betreft moet er ingegrepen worden en liefst zo vlug mogelijk!
De manier waarop laat ik over aan de heren van de befaamde voetbalcel, maar mijn geduld raakt stilaan op, het is veel te pijnlijk om je geliefde club wekelijks op dezelfde manier te zien afgaan.


Sportieve cel is oorsprong van deze ellende:zij deden de wintertransfers ,zij lieten Nguekam,Vandenbrande,Coulibaly,Dessaer,e.d... vertrekken en trokken samen met de trainer allle nieuwe spelers aan.
Tot slot lijkt project 90 er enkel toe te dienen om onze jeugdspelers op de bank te zetten!!!!
En laat DT nu maar beweren dat al deze nieuwelingen toppers zijn!!!!!!
Dus wees correct met jullie zelf zoals jullie ook keihard waren (en soms terecht)voor anderen vorig jaar.



Mijn post heeft niet de bedoeling om mensen, die het mijn inziens wel goed menen met den Iendracht door het slijk te halen, het is gewoon een noodkreet om iets aan de huidige situatie van onze ploeg te doen.
Blijkbaar hebben enkele zogezegde supporters leedvermaak bij de huidige gang van zaken en daar moet ik juist van.. :kots:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


12 Okt 2009, 22:32
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
De Brandt Wim schreef:
Hugo schreef:
Hoe je het ook draait of keert, de huidige gang van zaken is een vernedering voor de club en haar aanhangers.
En vanwege bestuurszijde doen alsof het allemaal wel zal in orde komen, lijkt mij een goedkope en gevaarlijke oplossing voor de goede afloop van het seizoen.
Wat mij betreft moet er ingegrepen worden en liefst zo vlug mogelijk!
De manier waarop laat ik over aan de heren van de befaamde voetbalcel, maar mijn geduld raakt stilaan op, het is veel te pijnlijk om je geliefde club wekelijks op dezelfde manier te zien afgaan.


Sportieve cel is oorsprong van deze ellende:zij deden de wintertransfers ,zij lieten Nguekam,Vandenbrande,Coulibaly,Dessaer,e.d... vertrekken en trokken samen met de trainer allle nieuwe spelers aan.
Tot slot lijkt project 90 er enkel toe te dienen om onze jeugdspelers op de bank te zetten!!!!
En laat DT nu maar beweren dat al deze nieuwelingen toppers zijn!!!!!!
Dus wees correct met jullie zelf zoals jullie ook keihard waren (en soms terecht)voor anderen vorig jaar.


ik vind nu ook alle transfers niet geslaagd maar om nu te zeggen dat al die andere beter waren. sorry maar vandenbrande is zo stom als t achterste van nen ezel, dan speel je constant met tien man. coulibaly, die is verdomd goed in de middencirkel.

de enige die ze voor mij missen is dessaer, door zijn over mijn lijk mentaliteit. op dessaer kon je altijd rekenen!


12 Okt 2009, 22:40
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
Onderkroiper schreef:
zwawi schreef:
Ondanks alles heb ik het wedstrijdverslag zopas online gezet...


Awel ik ga de fotokes afwerken en ook on-line zetten ;)
Een chanche dat ik daarmee mijn gedachten kan verzetten :hmm:


Efkes geduld er moet nog een directory aangemaakt worden om deze te posten ;)

_________________
Century game 22 juni 2019


12 Okt 2009, 22:59
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 307 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18 21


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 116 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst