Eendracht Aalst - SV Temse - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 307 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 21
 Eendracht Aalst - SV Temse 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4813
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
Bartos schreef:
De Brandt Wim schreef:
Weet er iemand hoeveel punten we vorig jaar hadden na 7 wedstrijden?

Alles is nu super goed volgens panoleon en vorig jaar was alles archieslecht!
Jongens aub de mensen verantwoordelijk voor het transferbeleid hebben er een knoeiboel van gemaakt.


12 punten vorig seizoen na 7 matchen denk ik, maar laten we wel wezen, tis nu slecht en het was toen slecht hé. Vorig seizoen hadden we wel de chance dat we daar enkele keren in de laatste minuut nog ne penalty kregen, maar we hadden toen na 7 matchen ook nauwelijks voetbal gezien. Ondanks het feit dat we toen al wa meer punten kregen, heb ik toch het gevoel dit seizoen dat er meer kwaliteit aanwezig is als er toen was (toen liepen er toch enkele jongens rond waar ge echt niks mee kon doen). Alleen maakt dat het misschien nog erger dat we zo laag staan hé.


Rekening van de transfers:

Vanden Noortgaete - zeker gene krabber
Brecht Moreels - ben fan sinds het begin - is geen sleurder zoals Dessaer maar kuist minstens evenveel op
Wouter Moreels - wat ik er van heb gezien, smaakt naar meer
Depoitre - als da genen goeien transfer is, dan weet ik het niet meer
Galucci - raspaardje maar momenteel in een dipje - komt er wel door
De Castro / Coppens / Siereveld - misschien geen toppers, maar toch ook niet bedroevend slecht hé zeg - en je kan op beide rekenen als er moet ingevallen worden (ook belangrijk!) - op dit moment vorig jaar was Steurs ook enorm zwak hé mensen, niet vergeten...

De enige twee die de verwachtingen voorlopig nog niet hebben ingelost zijn zeker en vast Verheyden (hoewel hij nu al twintig keer meer kms heeft afgelegd tov Van Mieghem op zijn hele periode bij ons) en Troch...terwijl je bij die laatste toch een stijgende curve ziet...

Dus knoeiboel: ik denk het niet... feit is dat de mayonaise niet echt pakt momenteel...


08 Okt 2009, 15:44
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
(y)
DT schreef:
Bartos schreef:
De Brandt Wim schreef:
Weet er iemand hoeveel punten we vorig jaar hadden na 7 wedstrijden?

Alles is nu super goed volgens panoleon en vorig jaar was alles archieslecht!
Jongens aub de mensen verantwoordelijk voor het transferbeleid hebben er een knoeiboel van gemaakt.


12 punten vorig seizoen na 7 matchen denk ik, maar laten we wel wezen, tis nu slecht en het was toen slecht hé. Vorig seizoen hadden we wel de chance dat we daar enkele keren in de laatste minuut nog ne penalty kregen, maar we hadden toen na 7 matchen ook nauwelijks voetbal gezien. Ondanks het feit dat we toen al wa meer punten kregen, heb ik toch het gevoel dit seizoen dat er meer kwaliteit aanwezig is als er toen was (toen liepen er toch enkele jongens rond waar ge echt niks mee kon doen). Alleen maakt dat het misschien nog erger dat we zo laag staan hé.


Rekening van de transfers:



Vanden Noortgaete - zeker gene krabber
Brecht Moreels - ben fan sinds het begin - is geen sleurder zoals Dessaer maar kuist minstens evenveel op
Wouter Moreels - wat ik er van heb gezien, smaakt naar meer
Depoitre - als da genen goeien transfer is, dan weet ik het niet meer
Galucci - raspaardje maar momenteel in een dipje - komt er wel door
De Castro / Coppens / Siereveld - misschien geen toppers, maar toch ook niet bedroevend slecht hé zeg - en je kan op beide rekenen als er moet ingevallen worden (ook belangrijk!) - op dit moment vorig jaar was Steurs ook enorm zwak hé mensen, niet vergeten...

De enige twee die de verwachtingen voorlopig nog niet hebben ingelost zijn zeker en vast Verheyden (hoewel hij nu al twintig keer meer kms heeft afgelegd tov Van Mieghem op zijn hele periode bij ons) en Troch...terwijl je bij die laatste toch een stijgende curve ziet...

Dus knoeiboel: ik denk het niet... feit is dat de mayonaise niet echt pakt momenteel...

(y)

volledig met eens enkel verheyden valt serieus door de mand , en als thomas steun heeft zoals zondag de eerste 45m gaan we er nog veel plezier van hebben!

tja en lord heeft dienen er nog zin in?


08 Okt 2009, 16:02
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4813
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
boer touch schreef:
volledig met eens enkel verheyden valt serieus door de mand , en als thomas steun heeft zoals zondag de eerste 45m gaan we er nog veel plezier van hebben!

tja en lord heeft dienen er nog zin in?


En nog een topper die ik zowaar gemist had -> Kestens is ook een superaanwinst.


08 Okt 2009, 16:16
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
:lol: :lol: :lol: van verheyden kun je zeggen dat hij "door de mand valt", gewoon om het feit dat hij beter kan..... van een coppens kun je dat niet zeggen, simpelweg om reden dat die jongen het niveau niet aankan.....en de castro die op zijn backpositie niet zou voldoen en coppens blijkbaar wel, das gewoonweg te gek om nog op te antwoorden,.... Denk dat het forum soms een komedie is op bepaalde ogenblikken.... :lol: :lol: :lol:
Mijn opstelling :
van der noortgathe
castro - de schutter - moreels b.- filipovic
moreels-kestens-vandamme -podevijn
troch
depoitre
galluci ligt serieus in balans me wouter moreels wat betreft keuze.
bankzitters : lord-verheyden-galluci- van steenberghen

In ieder geval maak ik me geen illusies :lol: :lol: :lol: opstelling lijkt veel te logisch.


08 Okt 2009, 16:33
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31 Mei 2007, 11:07
Berichten: 409
Leeftijd: 39
Website: http://foto.iendracht.be
WLM: antoneke@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
marc2 schreef:
:lol: :lol: :lol: van verheyden kun je zeggen dat hij "door de mand valt", gewoon om het feit dat hij beter kan..... van een coppens kun je dat niet zeggen, simpelweg om reden dat die jongen het niveau niet aankan.....en de castro die op zijn backpositie niet zou voldoen en coppens blijkbaar wel, das gewoonweg te gek om nog op te antwoorden,.... Denk dat het forum soms een komedie is op bepaalde ogenblikken.... :lol: :lol: :lol:
Mijn opstelling :
van der noortgathe
castro - de schutter - moreels b.- filipovic
moreels-kestens-vandamme -podevijn
troch
depoitre
galluci ligt serieus in balans me wouter moreels wat betreft keuze.
bankzitters : lord-verheyden-galluci- van steenberghen

In ieder geval maak ik me geen illusies :lol: :lol: :lol: opstelling lijkt veel te logisch.


Er werd veel gelachen met uw herhalen inderdaad..
Maar dat lachen is toch allang overgegaan in irritatie hoor..

_________________
Iendracht.be Fotosite


08 Okt 2009, 16:39
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3888
Leeftijd: 46
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
marc2 schreef:
:lol: :lol: :lol: van verheyden kun je zeggen dat hij "door de mand valt", gewoon om het feit dat hij beter kan..... van een coppens kun je dat niet zeggen, simpelweg om reden dat die jongen het niveau niet aankan.....en de castro die op zijn backpositie niet zou voldoen en coppens blijkbaar wel, das gewoonweg te gek om nog op te antwoorden,.... Denk dat het forum soms een komedie is op bepaalde ogenblikken.... :lol: :lol: :lol:
Mijn opstelling :
van der noortgathe
castro - de schutter - moreels b.- filipovic
moreels-kestens-vandamme -podevijn
troch
depoitre
galluci ligt serieus in balans me wouter moreels wat betreft keuze.
bankzitters : lord-verheyden-galluci- van steenberghen

In ieder geval maak ik me geen illusies :lol: :lol: :lol: opstelling lijkt veel te logisch.


:stom: , De Castro stond bij Peruwelz ook op den back ze. Er zijn er nog van die 'grote lichten' die zeggen da Galucci nie meekan. Peruwelz altijd goei ploeg gehad. Zoals gezegd, de mayo pakt niet. Met nieuwjaar ne goeie aanvaller en middenvelder erbij. Laat Verheyden gaan en met da geld kunt ge al nen andere aantrekken. Zelfs ne Lord zou ik durven laten vertrekken.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


08 Okt 2009, 17:43
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5744
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
Zelfs ne Lord zou ik durven laten vertrekken. :crazy:


08 Okt 2009, 17:47
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
Citeer:
De Castro stond bij Peruwelz ook op den back ze. Er zijn er nog van die 'grote lichten' die zeggen da Galucci nie meekan. Peruwelz altijd goei ploeg gehad. Zoals gezegd, de mayo pakt niet. Met nieuwjaar ne goeie aanvaller en middenvelder erbij. Laat Verheyden gaan en met da geld kunt ge al nen andere aantrekken. Zelfs ne Lord zou ik durven laten vertrekken.


Volkomen gelijk ! Al zou ik lord enkel nog als "joker" achter de hand houden.


08 Okt 2009, 17:59
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
panoleon schreef:
nonkeltje schreef:
El Corredor schreef:

dat zou ik ook doen :whistle:

maar ik, en bij uitbreiding 90% van onze supporters, hebben volgens sommigen geen bal verstand van voetbal. ik wist zelfs niet dat we 4-4-2 systeem hanteerden tegen Waregem. een geluk dat ze mij dat gezegd hebben. ik dacht aan nen 4-5-1 of 4-4-1-1, soit... :cool:



de trein zal wel nekeer ontsporen


Het lijkt wel alsof jullie het graag zouden hebben dat hij zou ontsporen .... :whistle:
Iedereen heeft uiteraard recht op zijn mening, maar het gaat volgens mij totaal niets opleveren als je van machinist (zeg maar trainer) verandert. Als we met nieuwjaar nog altijd daar staan, waar we nu staan dan heb je nog altijd de tijd om in te grijpen. Ik ben het ook niet altijd eens met hem, maar je kan hem zeer weinig aanwrijven. Fysiek staan de spelers, in tegenstelling tot wat hier wordt beweerd, wel op punt. Het probleem ligt hem in de energie die wij verbruiken bij het ontwrichten van de tegenstrever, die zeer vaak met 9 man achter den bal speelt. Daar heeft onze DT reeds uitvoerig een zeer correcte analyse over gemaakt. Verder heb je vaak een tikkeltje geluk nodig en dan kan het tij snel keren. Op Sottegem spelen we geen onaardige partij, maar gaan we wat ongelukkig den boot in. Stel dat de vele kansen die we daar ook hebben gehad erin gaan ....Dan Rupel-Boom thuis. Je bent veel minder in het spel, maar we krijgen wel de kans om 2-0 te maken (kans van Potjes) en dan kwam Torhout .....Het is natuurlijk allemaal als ....maar het was mogelijk en dan ga je onze machinist mss de hemel inschrijven. Ik weiger te geloven dat iemand met zijn kwaliteiten de job niet aankan. Geloof me maar als ik jullie zeg dat het hij enorm fier is om trainer te mogen zijn van ons geliefde club en er alles zal aan doen om het tij te doen keren. En zoals hierboven aangehaald, evalueer met nieuwjaar, uiteindelijk weet je op dit moment wat je hebt, maar je weet nooit wat je nadien krijgt. ;)


beste panoleon, is dit jouw mening, of heb je de opdracht gekregen om iets te posten.

En willen dat het slecht gaat, zwijg toch man, dé belachelijkste opmerking. weet je wat ik erg vind en bijzonder hypocriet van sommigen! Vorig jaar was alles slecht en had de sportieve cel (terecht) kritiek op het spel, beleid.

nu dat ze dit jaar zelf aan het roer staan is alles peis en vree, sorry jong das dikke zever!
En de ploeg fysiek in orde, daar moet ik eens goed mee lachen!


08 Okt 2009, 18:34
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
panoleon schreef:
eintracht frankfurt schreef:
panoleon schreef:

Het lijkt wel alsof jullie het graag zouden hebben dat hij zou ontsporen .... :whistle:
Iedereen heeft uiteraard recht op zijn mening, maar het gaat volgens mij totaal niets opleveren als je van machinist (zeg maar trainer) verandert. Als we met nieuwjaar nog altijd daar staan, waar we nu staan dan heb je nog altijd de tijd om in te grijpen. Ik ben het ook niet altijd eens met hem, maar je kan hem zeer weinig aanwrijven. Fysiek staan de spelers, in tegenstelling tot wat hier wordt beweerd, wel op punt. Het probleem ligt hem in de energie die wij verbruiken bij het ontwrichten van de tegenstrever, die zeer vaak met 9 man achter den bal speelt. Daar heeft onze DT reeds uitvoerig een zeer correcte analyse over gemaakt. Verder heb je vaak een tikkeltje geluk nodig en dan kan het tij snel keren. Op Sottegem spelen we geen onaardige partij, maar gaan we wat ongelukkig den boot in. Stel dat de vele kansen die we daar ook hebben gehad erin gaan ....Dan Rupel-Boom thuis. Je bent veel minder in het spel, maar we krijgen wel de kans om 2-0 te maken (kans van Potjes) en dan kwam Torhout .....Het is natuurlijk allemaal als ....maar het was mogelijk en dan ga je onze machinist mss de hemel inschrijven. Ik weiger te geloven dat iemand met zijn kwaliteiten de job niet aankan. Geloof me maar als ik jullie zeg dat het hij enorm fier is om trainer te mogen zijn van ons geliefde club en er alles zal aan doen om het tij te doen keren. En zoals hierboven aangehaald, evalueer met nieuwjaar, uiteindelijk weet je op dit moment wat je hebt, maar je weet nooit wat je nadien krijgt. ;)


ja, we zouden het prachtig vinden moest de trein ontsporen en aalst naar 4de zakken... :wave:
wat een belachelijke opmerking :hmm:

en je analyse met honderden "als.. als... als..." is goed voor de vuilnisbak. Met "als" pak je geen punten.
Pas op, je hebt gelijk he, in voetbal ligt het trouwens altijd aan kleine dingetjes. Maar als je een goede ploeg hebt, dan heb je eens een match of twee pech, maar de andere matchen win je gewoon. Toch raar dat ploegen als Boom en Heist geen "als" problemen hebben...

Het komt er gewoon op neer dat we een ploeg hebben die geen resultaat kan neerzetten en veel te makkelijk doelpunten slikt (jaja, ik weet het, het is de scheidsrechter, of een wereldgoal, of pech... 't is altijd iets... :wave: )
En wat het fysieke betreft : OK, misschien heb je gelijk en staan ze fysiek wel goed, maar is het door hun manier van spelen. Wel, dan ligt de fout nog altijd bij de trainer, want dan moet hij maar met een andere spelwijze spelen, waardoor we de krachten sparen. In 4de klasse, en het eerste jaar in derde (voordat we alle blessures kregen) speelden we ook altijd dominant en tegen 9-mans-verdedigingen... kan me niet herinneren dat we toen na 60 minuten als leeggelopen binnenbanden op het veld rondliepen...

Had al snel in de mot dat het een kutseizoen ging worden :kots: (sorry Mariner) en ik krijg nu stilaan in de mot dat degradatievoetbal zowaar ons deel zal zijn.

Chapeau voor de positivo's, maar niet vergeten dat we allemaal EA supporter zijn, ook al zien we het eerder negatief in. En naief positivisme brengt ons ook nergens.

Bon, finale conclusie: een klassement liegt niet --> na 7 matchen troosteloos met 7 punten op een degradatieplaats in derde klasse A.

maar ja, als...


uit je reactie blijkt in ieder geval dat jij wel een supporter bent, iets wat niet van iedereen op dit forum kan gezegd worden. Er zijn er teveel die elk moment aangrijpen om alles en iedereen in diskrediet te brengen. Waar kwam bvb in hemelsnaam het bericht vandaan dat de spelersbus met 3 kwartier vertraging vertrokken was en daar onmiddellijk een aantal reacties op en voor je het weet gaat het zijn eigen leven leiden,terwijl er in wezen totaal niets aan de hand was. Nog eventjes en ze waren aan het feesten op den bus op hun nederlaag ....Ik blijf in ieder geval mijn ploeg kritisch positief steunen en als dit dan naiëf is, so be it, nobody is perfect, zeker ik niet. Weet dat er in ieder geval zeer hard gewerkt wordt door het volledige team om onze ploeg zo snel mogelijk terug onder de mensen te brengen. Als ze straks niet meer knokken voor elkaar dan hebben we pas een probleem (remember vorig jaar) want goed voetbal breng je niet op bestelling, maar als de werklust ook ontbreekt dan pas zijn we ten gronde opgeschreven.

een positieve kritische naïeve supporter


zalig de simpelen van geest :cool:

Weet ge wat het probleem van veel mensen is, dat iemand niet meer mag zeggen dat iets slecht is. Sebiet gaat ge nog zeggen dat we al spektakel gezien hebben. Ik kom al 21 jaar nor n'iendracht zien, uit en thuis in goede EN kwade dagen.

en t feit dat ge dat in twijfel trekt, toont aan de teppen zetj!


08 Okt 2009, 18:38
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
marc2 schreef:
:lol: :lol: :lol: van verheyden kun je zeggen dat hij "door de mand valt", gewoon om het feit dat hij beter kan..... van een coppens kun je dat niet zeggen, simpelweg om reden dat die jongen het niveau niet aankan.....en de castro die op zijn backpositie niet zou voldoen en coppens blijkbaar wel, das gewoonweg te gek om nog op te antwoorden,.... Denk dat het forum soms een komedie is op bepaalde ogenblikken.... :lol: :lol: :lol:
Mijn opstelling :
van der noortgathe
castro - de schutter - moreels b.- filipovic
moreels-kestens-vandamme -podevijn
troch
depoitre
galluci ligt serieus in balans me wouter moreels wat betreft keuze.
bankzitters : lord-verheyden-galluci- van steenberghen

In ieder geval maak ik me geen illusies :lol: :lol: :lol: opstelling lijkt veel te logisch.



Als ge dan toch met Podevijn en Moreels op de flanken speelt zet dan tenminste Moreels op links en Podevijn op rechts.
Is Van Damme nu echt hersteld? Vorige week bleek hij anders nog veel last te hebben.


08 Okt 2009, 18:45
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
dwarskijker schreef:
marc2 schreef:
:lol: :lol: :lol: van verheyden kun je zeggen dat hij "door de mand valt", gewoon om het feit dat hij beter kan..... van een coppens kun je dat niet zeggen, simpelweg om reden dat die jongen het niveau niet aankan.....en de castro die op zijn backpositie niet zou voldoen en coppens blijkbaar wel, das gewoonweg te gek om nog op te antwoorden,.... Denk dat het forum soms een komedie is op bepaalde ogenblikken.... :lol: :lol: :lol:
Mijn opstelling :
van der noortgathe
castro - de schutter - moreels b.- filipovic
moreels-kestens-vandamme -podevijn
troch
depoitre
galluci ligt serieus in balans me wouter moreels wat betreft keuze.
bankzitters : lord-verheyden-galluci- van steenberghen

In ieder geval maak ik me geen illusies :lol: :lol: :lol: opstelling lijkt veel te logisch.



Als ge dan toch met Podevijn en Moreels op de flanken speelt zet dan tenminste Moreels op links en Podevijn op rechts.
Is Van Damme nu echt hersteld? Vorige week bleek hij anders nog veel last te hebben.


laat siereveld maar staan en de schutter ipv van damme, je kunt met deze kern geen beter middenveld hebben.


08 Okt 2009, 19:03
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4922
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
We zitten nu eenmaal in de hoek waar de klappen vallen en dan komt er kritiek langs alle kanten wat logisch is, wat me wel geen bal interesseert is dat eeuwige gekibbel over de vorige en de huidige beleidsmensen.
Wat wel voor de meeste supporters belangrijk is, hoe ons ploegsken waar we allemaal enorm van houden uit de malaise kan geraken, want deze gang van zaken doet pijn aan ons supportershart.
Als je vriend of vriendin in de put zit, dan probeer je hem of zij er toch ook bovenop te helpen.
We kunnen onze ploeg de rug toe keren of afmaken, ofwel laat je zien dat je de naam van Iendrachtsupporter waardig bent.
Ik zag het begin deze week ook niet meer zitten, maar naarmate de wedstrijd van zondag nadert begint het alweer te kriebelen.
In deze moeilijke periode hebben ze onze steun meer dan ooit nodig, deze ploeg kan meer dan tegen de degradatie te moeten vechten.
Tijdens de winterstop hebben ze de tijd om de ploeg waar nodig te versterken, maar ondertussen moeten wij samen, spelers en supporters er voor zorgen dat onze geliefde club zo vlug mogelijk uit die degradatiezone geraakt.
Ja zeker, het is soms moeilijk om de teleurstelling van de tegenvallende resultaten weg te spoelen, maar laat ons zondag aanstaande beste Eendrachters, nog eens met z'n allen achter de ploeg staan.

Komaan Iendracht! :EA: :worship: :EA: :worship:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


08 Okt 2009, 20:20
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2969
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
Hugo schreef:
We zitten nu eenmaal in de hoek waar de klappen vallen en dan komt er kritiek langs alle kanten wat logisch is, wat me wel geen bal interesseert is dat eeuwige gekibbel over de vorige en de huidige beleidsmensen.
Wat wel voor de meeste supporters belangrijk is, hoe ons ploegsken waar we allemaal enorm van houden uit de malaise kan geraken, want deze gang van zaken doet pijn aan ons supportershart.
Als je vriend of vriendin in de put zit, dan probeer je hem of zij er toch ook bovenop te helpen.
We kunnen onze ploeg de rug toe keren of afmaken, ofwel laat je zien dat je de naam van Iendrachtsupporter waardig bent.
Ik zag het begin deze week ook niet meer zitten, maar naarmate de wedstrijd van zondag nadert begint het alweer te kriebelen.
In deze moeilijke periode hebben ze onze steun meer dan ooit nodig, deze ploeg kan meer dan tegen de degradatie te moeten vechten.
Tijdens de winterstop hebben ze de tijd om de ploeg waar nodig te versterken, maar ondertussen moeten wij samen, spelers en supporters er voor zorgen dat onze geliefde club zo vlug mogelijk uit die degradatiezone geraakt.
Ja zeker, het is soms moeilijk om de teleurstelling van de tegenvallende resultaten weg te spoelen, maar laat ons zondag aanstaande beste Eendrachters, nog eens met z'n allen achter de ploeg staan.

Komaan Iendracht! :EA: :worship: :EA: :worship:


(y)

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


08 Okt 2009, 20:42
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
Laat Sierveld maar staan en Schutter opschuiven naar het midden.
Als Van Damme niet volledig fit is kan je hem beter op de bank zetten en eventueel het laatste kwartier laten invallen.
In dat geval zou ik Lord eens een dagje aan de kant houden. Kan geen kwaad om hem bij de les te houden.


08 Okt 2009, 22:40
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 307 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 21


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst