Eendracht Aalst - SV Temse - Pagina 21 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 307 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21
 Eendracht Aalst - SV Temse 
Auteur Bericht
Junior

Lid geworden op: 14 Jan 2009, 13:06
Berichten: 203
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
Voor mij moeten onze keepers meer uitkomen op corner.Kunnen ze den bal nie klemvast nemen, dat ze hem dan wegboksen.En aanvallend zondag was Siereveld de grootste van den hoop en hij mocht precies nie mee naar voren op ne corner, rare tactiek.


15 Okt 2009, 23:52
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
bert schreef:
Voor mij moeten onze keepers meer uitkomen op corner.Kunnen ze den bal nie klemvast nemen, dat ze hem dan wegboksen.En aanvallend zondag was Siereveld de grootste van den hoop en hij mocht precies nie mee naar voren op ne corner, rare tactiek.

Tis niet omdat je groot bent dat je een goede kopper bent zoals in Waregem bleek.Ook bij Hoek scoorde Siereveld nooit met het hoofd.


16 Okt 2009, 6:34
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
bert schreef:
Voor mij moeten onze keepers meer uitkomen op corner.Kunnen ze den bal nie klemvast nemen, dat ze hem dan wegboksen.En aanvallend zondag was Siereveld de grootste van den hoop en hij mocht precies nie mee naar voren op ne corner, rare tactiek.


rare tactiek? de jongen kan gewoon niet koppen en kan voor de goal niks gaan doen.


16 Okt 2009, 17:57
Vaste Waarde

Lid geworden op: 21 Feb 2009, 2:02
Berichten: 1078
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
't is nog steeds wachten op de nabeschouwing van vorige zondag, hij zal zijn woorden nog aan het zoeken zijn zeker, destereir. :kots:

_________________
den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert


16 Okt 2009, 19:22
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
[quote][/quote] is nog steeds wachten op de nabeschouwing van vorige zondag, hij zal zijn woorden nog aan het zoeken zijn zeker, destereir.

Ik versta je maar al te goed maar zeg tegen trainer geen "destereir" of je krijgt hier van alles over je heen....
Ik heb zelfs hem niet buiten geroepen en ik kreeg het hier al over me. :D
Bij mij leeft der berusting..... het bestuur zal wel al genoeg gezien hebben maar tzal de financiele situatie zijn die hun tegenhoudt om trainerswissel door te voeren.
De spelers zeggen natuurlijk dat ze der allemaal achterstaan want wie anders spreekt tekent zijn doodvonnis.
In ieder geval blijf ik nog altijd bij mijn stelling dat deze spelersgroep top van derde aankan maar dan zal der moeten een no - nonsense trainer komen. Ik had graag bijvoorbeeld een type geraerd gezien.


16 Okt 2009, 20:14
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
marc2 schreef:
Citeer:
is nog steeds wachten op de nabeschouwing van vorige zondag, hij zal zijn woorden nog aan het zoeken zijn zeker, destereir.

Ik versta je maar al te goed maar zeg tegen trainer geen "destereir" of je krijgt hier van alles over je heen....
Ik heb zelfs hem niet buiten geroepen en ik kreeg het hier al over me. :D
Bij mij leeft der berusting..... het bestuur zal wel al genoeg gezien hebben maar tzal de financiele situatie zijn die hun tegenhoudt om trainerswissel door te voeren.
De spelers zeggen natuurlijk dat ze der allemaal achterstaan want wie anders spreekt tekent zijn doodvonnis.
In ieder geval blijf ik nog altijd bij mijn stelling dat deze spelersgroep top van derde aankan maar dan zal der moeten een no - nonsense trainer komen. Ik had graag bijvoorbeeld een type geraerd gezien.


ge hebt daar wel een punt door te zeggen da de spelers zeggen da ze achter den trainer staan ( zoals ik al een week of drie op tv-oost hoor en zie....maar wa moeten ze anders zeggen? iedereen weet wat de achterliggende gedachten zijn als spelers zo iet beginnen te vertellen he....ge ziet da bij ieder team als het nie goed gaat en den trainer dicht tegen zijne c4 staat....dan praten ze altijd zo....we zien wel...wie het is of word interesseerd mij niet , t voetbal moet beter en de spelers zijn in dit geval de eersten die het moeten doen hoor .
ge gaat mij toch nie vertellen da ne speler niet ziet waar hij iets meer kan bijbrengen op t veld of da samen met de hele ploeg wat beter kan opvangen hier of daar? ge moet als speler ook nie klakkeloos den trainer volgen he , die staat aan de zijlijn te kijken , de spelers staan er middenin!


17 Okt 2009, 15:17
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
akkoord.
Maar een team met meerdere spelers die niet meer naar de trainer luisteren (zoals het onze) heeft geen structuur en hangt niet samen.


19 Okt 2009, 22:40
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 307 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst