KMSK Deinze - Eendracht Aalst - Pagina 15 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 244 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17
 KMSK Deinze - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Scholier

Lid geworden op: 19 Apr 2008, 10:13
Berichten: 169
Leeftijd: 53
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
Hugo schreef:
Neutralboy schreef:
Na de match in kantine aan VDH gevraagd wat het excuus vandaag kon zijn.
UITLEG WAS THOMAS EN LAURENT AFWEZIG!, waarna ik zei kris hou aub de ee aan uzelf.
Hierop kwam van hauwermeiren op een tamelijk aggressieve wijze tussenbeidde en zei:
Ik zet u weer buiten e! Aan onze staf raakt ge niet!
Bij deze heb ook ik mijn conclusies getrokken voorlopig en hoeft EA niet meer op deze manier.
We worden gewoon voor schut gezet en het wordt geaccepteerd!


Ze zijn misschien al aan het besparen? :wadde:
Van Hauwermeiren: secretaris en bodyguard. :D


dat het bestuur zich met zo een arogante, agressieve ZAK!!! nog wil bezighouden zegt ook al iets over dit bestuur vind ik, het is trouwens niet de eerste keer dat hij zich tegenover de supporters agressief gedraagd, zo sloeg hij trouwens een paar maanden geleden een sup op zijn gezicht, diene mens zijn bril vloog ginder in een hoekje en nog een blauw oog ook.
als een supporter al geen eigen mening meer mag hebben, ze zouden beter hun clubcafé dichthouden voor die 15 tot 20 man dat daar nog binnenkomt, het kost hun meer aan elektriciteit dan dat het opbrengt.
dus is het van zitten en zwijgen of wat, en gewoon ons geld afgeven, we zijn ook mensen die een ganse week gaan werken en dan in het weekend is naar de voetbal gaan ( al is er voor de moment van voetbal niet veel sprake). BESTUUR GRIJP IN VOOR HET TE LAAT IS en wat van hauwermeiren betreft, weg met da sootevolk


18 Okt 2009, 18:48
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
Van Hauweremeiren is uiteindelijk nog de ergste niet met wie ze zich daar in laten. Ik versta niet hoe een aantal toch wel gerespecteerde zakenmannen zich willen inlaten met zo een aantal "idioten".
Uiteindelijk komt het bij Van Hauwermeiren wel nog het meest aan de oppervlakte omdat dien al graag eens een pintje drinkt en al vrij snel agressief uit de hoek komt :D . Het zijn zij die hun weg steken en er nog plezier in hebben dat het sportief minder gaat waar het gevaar schuilt.

En wie gisteren De Castro, voor , tijdens en na de match bezig zag weet dat het in de "groep" (spelers + trainers) meer dan scheef zit. De Castro is trouwens niet de speler wie als voorbeeld voor professionalisme moet doorgaan, maar als je ziet hoe de trainer het achterin wist te "organiseren" gisteren.... nja je zou voor minder met die mannen hun kop beginnen lachen :zzz:

_________________
If you never try, you'll never know


18 Okt 2009, 19:22
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
Zoals ik al weken zeg : we kunnen gewoon niet beter en dat is een regelrechte ramp.


18 Okt 2009, 20:12
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
Hugo schreef:
supersossis schreef:
Kiekesoepken schreef:
Gisteren zat trainer van RC Mechelen, Van Acker voor ons...die mens verstaat er zich zelf niet uit wat die trainer iedere week met zijn "ploeg" uitsteekt... :?
'k Hoop dat diegenen die VDH nog altijd ne goeien vinden dringend eens hun ogen openen...




:EA:


den iendracht is den iendracht niet meer en zoals ze nu bezig zijn gaat het elke week nog slechter dan dat we dachten dat het nog kon...

BESTUUR , DOE ER NU TOCH EENS IET AAN ZEG!!!!
iendracht oilsjt back to glory?? wanneer dan?? volgend jaar zeker ....jaja ... in vierde was ons glorymoment....maar daar willen we zeker niet terug naartoe!!!


Haha,de supersossis zijn geduld begint ook op te geraken. :D



ge hebt overschot van gelijk da mijn geduld nu wel op is....!!! :stom:


18 Okt 2009, 20:20
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
Bram schreef:
Van Hauweremeiren is uitendelijk nog de egste niet met wie ze zich daar in laten. Ik versta niet hoe een aantal toch wel gerespecteerde zakenmannen zich willen inlaten met zo een aantal "idioten".
Uiteindelijk komt het bij Van Hauwermeiren nog het meest aan de oppervlakte omdat dien al graag eens een pintje drinkt en al vrij snel agressief uit de hoek komt :D . Het zijn wie hun weg steken en er nog plezier in hebben dat het sportief minder gaat waar het gevaar schuilt.

En wie gisteren De Castro, voor , tijdens en na de match bezig zag weet dat het in de "groep" (spelers + trainers) meer dan scheef zit. De Castro is trouwens niet de speler wie als voorbeeld voor professionalisme moet doorgaan, maar als je ziet hoe de trainer het achterin wist te "organiseren" gisteren.... nja je zou voor minder met die mannen hun kop beginnen lachen :zzz:


Hoe kan je in godsnaam plezier hebben bij een nederlaag van je club, :stom: deze mensen kunnen zich toch geen supporter noemen.
Mij doet deze gang van zaken enorm veel pijn, je mag niet denken aan de gevolgen van een eventuele degradatie.
Ik hoor er al veel denken dat het wel zover niet zal komen, maar het verleden leert ons het tegenovergestelde, het is nog niet zolang geleden nietwaar?
Vandaar mijn onrust en woede, de toekomst van Eendracht Aalst staat immers op het spel.
:EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


18 Okt 2009, 20:31
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
het zal zondag wel overkoken. En dit is de fout van het bestuur. Geen communicatie en blijven beweren dat het wel eens zal keren.

Mensen met de touwtjes in de handen, denk eraan : "Zachte helers maken stinkende wonden!"
stop nu met die struisvogelpolitiek en luister naar uw supporters (klanten), nu je ze nog hebt.
Nu ingrijpen kan de rust terug brengen.
Nu niet ingrijpen zou wel eens de dood van de club kunnen betekenen.


18 Okt 2009, 20:51
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
Prodialoog schreef:
het zal zondag wel overkoken. En dit is de fout van het bestuur. Geen communicatie en blijven beweren dat het wel eens zal keren.

Mensen met de touwtjes in de handen, denk eraan : "Zachte helers maken stinkende wonden!"
stop nu met die struisvogelpolitiek en luister naar uw supporters (klanten), nu je ze nog hebt.
Nu ingrijpen kan de rust terug brengen.
Nu niet ingrijpen zou wel eens de dood van de club kunnen betekenen.




En binnenkort FCVE Dender-Aalst AZERTY??

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


18 Okt 2009, 20:56
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
Hugo schreef:
Bram schreef:
Van Hauweremeiren is uitendelijk nog de egste niet met wie ze zich daar in laten. Ik versta niet hoe een aantal toch wel gerespecteerde zakenmannen zich willen inlaten met zo een aantal "idioten".
Uiteindelijk komt het bij Van Hauwermeiren nog het meest aan de oppervlakte omdat dien al graag eens een pintje drinkt en al vrij snel agressief uit de hoek komt :D . Het zijn wie hun weg steken en er nog plezier in hebben dat het sportief minder gaat waar het gevaar schuilt.

En wie gisteren De Castro, voor , tijdens en na de match bezig zag weet dat het in de "groep" (spelers + trainers) meer dan scheef zit. De Castro is trouwens niet de speler wie als voorbeeld voor professionalisme moet doorgaan, maar als je ziet hoe de trainer het achterin wist te "organiseren" gisteren.... nja je zou voor minder met die mannen hun kop beginnen lachen :zzz:


Hoe kan je in godsnaam plezier hebben bij een nederlaag van je club, :stom: deze mensen kunnen zich toch geen supporter noemen.
Mij doet deze gang van zaken enorm veel pijn, je mag niet denken aan de gevolgen van een eventuele degradatie.
Ik hoor er al veel denken dat het wel zover niet zal komen, maar het verleden leert ons het tegenovergestelde, het is nog niet zolang geleden nietwaar?
Vandaar mijn onrust en woede, de toekomst van Eendracht Aalst staat immers op het spel.
:EA:

De enige manier om ons bestuur en trainer pijn te doen is volgende zondag allemaal thuis te blijven dit is volgens mij de beste oplossing in plaats van ons daar staan kwaad te maken want daar hebben zij (bestuur en trainers) hun plezier in.
Komaan mannen doe een oproep naar supportersclubs spreek de pers aan zodat het in de dagbladen verschijnt en wie weet op TV komt dit is de enige manier om op te vallen.


18 Okt 2009, 21:51
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
Nu ook nog niet overdrijven hé..... 't is tijd voor actie maar zo snel ging het bij Garré zelfs allemaal niet ;)
ze hebben nu een week om een statement te maken hé... hun kans om dat statement sportief te maken hebben ze gisteren laten liggen.... (hoewel :hmm: )

_________________
If you never try, you'll never know


18 Okt 2009, 22:00
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
eendrachter'80 schreef:
Hugo schreef:
Bram schreef:
Van Hauweremeiren is uitendelijk nog de egste niet met wie ze zich daar in laten. Ik versta niet hoe een aantal toch wel gerespecteerde zakenmannen zich willen inlaten met zo een aantal "idioten".
Uiteindelijk komt het bij Van Hauwermeiren nog het meest aan de oppervlakte omdat dien al graag eens een pintje drinkt en al vrij snel agressief uit de hoek komt :D . Het zijn wie hun weg steken en er nog plezier in hebben dat het sportief minder gaat waar het gevaar schuilt.

En wie gisteren De Castro, voor , tijdens en na de match bezig zag weet dat het in de "groep" (spelers + trainers) meer dan scheef zit. De Castro is trouwens niet de speler wie als voorbeeld voor professionalisme moet doorgaan, maar als je ziet hoe de trainer het achterin wist te "organiseren" gisteren.... nja je zou voor minder met die mannen hun kop beginnen lachen :zzz:


Hoe kan je in godsnaam plezier hebben bij een nederlaag van je club, :stom: deze mensen kunnen zich toch geen supporter noemen.
Mij doet deze gang van zaken enorm veel pijn, je mag niet denken aan de gevolgen van een eventuele degradatie.
Ik hoor er al veel denken dat het wel zover niet zal komen, maar het verleden leert ons het tegenovergestelde, het is nog niet zolang geleden nietwaar?
Vandaar mijn onrust en woede, de toekomst van Eendracht Aalst staat immers op het spel.
:EA:

De enige manier om ons bestuur en trainer pijn te doen is volgende zondag allemaal thuis te blijven dit is volgens mij de beste oplossing in plaats van ons daar staan kwaad te maken want daar hebben zij (bestuur en trainers) hun plezier in.
Komaan mannen doe een oproep naar supportersclubs spreek de pers aan zodat het in de dagbladen verschijnt en wie weet op TV komt dit is de enige manier om op te vallen.


dit is de enigste beste oplossing , allemaal niet naar de wedstrijd gaan en terwijl de wedstrijd bezig is zich verzamelen aan de hoofdtribune , met alleen het eerste kwartier buiten te blijven en nadien naar de wedstrijd te gaan is dikke zever , harde aanpak!


18 Okt 2009, 22:34
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
eendrachter'80 schreef:
Hugo schreef:
Bram schreef:
Van Hauweremeiren is uitendelijk nog de egste niet met wie ze zich daar in laten. Ik versta niet hoe een aantal toch wel gerespecteerde zakenmannen zich willen inlaten met zo een aantal "idioten".
Uiteindelijk komt het bij Van Hauwermeiren nog het meest aan de oppervlakte omdat dien al graag eens een pintje drinkt en al vrij snel agressief uit de hoek komt :D . Het zijn wie hun weg steken en er nog plezier in hebben dat het sportief minder gaat waar het gevaar schuilt.

En wie gisteren De Castro, voor , tijdens en na de match bezig zag weet dat het in de "groep" (spelers + trainers) meer dan scheef zit. De Castro is trouwens niet de speler wie als voorbeeld voor professionalisme moet doorgaan, maar als je ziet hoe de trainer het achterin wist te "organiseren" gisteren.... nja je zou voor minder met die mannen hun kop beginnen lachen :zzz:


Hoe kan je in godsnaam plezier hebben bij een nederlaag van je club, :stom: deze mensen kunnen zich toch geen supporter noemen.
Mij doet deze gang van zaken enorm veel pijn, je mag niet denken aan de gevolgen van een eventuele degradatie.
Ik hoor er al veel denken dat het wel zover niet zal komen, maar het verleden leert ons het tegenovergestelde, het is nog niet zolang geleden nietwaar?
Vandaar mijn onrust en woede, de toekomst van Eendracht Aalst staat immers op het spel.
:EA:

De enige manier om ons bestuur en trainer pijn te doen is volgende zondag allemaal thuis te blijven dit is volgens mij de beste oplossing in plaats van ons daar staan kwaad te maken want daar hebben zij (bestuur en trainers) hun plezier in.
Komaan mannen doe een oproep naar supportersclubs [b]spreek de pers aan zodat het in de dagbladen verschijnt en wie weet op TV komt dit is de enige manier om op te vallen
.[/b]


Srry,maar dit vind ik gewoon lachwekkend.Als elke voetbalploeg dat maar7punten heeft uit 10matchen zo gaat reageren .We zitten in de problemen,maar dat gaan we niet oplossen door niet te gaan kijken of door ons belachelijk te maken in dagbladen enzoverder.We moeten het bestuur ons standpunt laten blijken tijdens de match en niet gelijk zotten staan te springen alsze de aansluitingstreffer maken, zoals gisteren of na de match te staan applaudisseren alsof we met veel verschil gewonnen hebben.


18 Okt 2009, 22:57
Junior

Lid geworden op: 04 Dec 2007, 20:36
Berichten: 260
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
De enige ambitie die nu nog overblijft is het behoud verzekeren en in die optiek
hebben we vandaag geluk dat van de eerst negen in het klassement alleen
Koksijde punten pakt.
Zelfs een Koster of Jacobs kunnen deze ploeg niet in de vier eerste doen spelen.
Wat we met een nieuwe trainer wel gaan kunnen is een ploeg op het veld zetten.
Het wordt hoog tijd of we gaan met zen allen nog veel (sportieve) zwarte sneeuw zien.
Het bestuur moet beseffen dat niet handelen, het alleen maar zal erger maken.


18 Okt 2009, 23:11
Miniem

Lid geworden op: 22 Feb 2009, 15:12
Berichten: 51
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
Normaal verwachten we van bestuursleden dat ze serieus zijn en niet zat,maar zelfs dat is blijkbaar al te veel gevraagd.

VDH - Vandensteen - Van Hauwermeiren hebben er echt een knoeiboel van gemaakt en houden nu mekaar op zijn plaats.
Natuurlijk komt er beterschap,als je een groot aantal wedstrijden achter elkaar verliest win je toch wel eens.
Dillen en GDR hadden 7 punten meer op evenveel wedstrijden en werden door gans dit forum buiten gestemd,nu reageert niemand en zijn we op weg naar 4° klasse!Ik vind dit raar.


18 Okt 2009, 23:23
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
Ook opvallend en misschien wat goed nieuws: we hebben tegen zo goed als alle ploegen uit de linker kolom gespeeld, dus de moeilijke zijn achter de rug, enkel Oudenaarde kregen we uit de rechter kolom en daar hebben we (met geluk) tegen gewonnen ;) :hmm:


19 Okt 2009, 8:32
Junior

Lid geworden op: 14 Jan 2009, 13:06
Berichten: 203
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
De Brandt Wim schreef:
Dillen en GDR hadden 7 punten meer op evenveel wedstrijden en werden door gans dit forum buiten gestemd,nu reageert niemand en zijn we op weg naar 4° klasse!Ik vind dit raar.

Vorig seizoen en dit seizoen is juist hetzelfde.Het enige verschil dat er toen een paar keer thuis met veel geluk met 1-0 werd gewonnen onder Dillen.
Als ze volgende zondag de laatste 30min de wedstrijd weer uit handen geven en terugkruipen als angsthazen op hun eigen helft zit er niks anders op dan te protesteren zoals vorig seizoen thuis tegen Wielsbeke.


19 Okt 2009, 8:47
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 244 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst