KMSK Deinze - Eendracht Aalst - Pagina 16 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 244 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17
 KMSK Deinze - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef:
eendrachter'80 schreef:
Hugo schreef:

Hoe kan je in godsnaam plezier hebben bij een nederlaag van je club, :stom: deze mensen kunnen zich toch geen supporter noemen.
Mij doet deze gang van zaken enorm veel pijn, je mag niet denken aan de gevolgen van een eventuele degradatie.
Ik hoor er al veel denken dat het wel zover niet zal komen, maar het verleden leert ons het tegenovergestelde, het is nog niet zolang geleden nietwaar?
Vandaar mijn onrust en woede, de toekomst van Eendracht Aalst staat immers op het spel.
:EA:

De enige manier om ons bestuur en trainer pijn te doen is volgende zondag allemaal thuis te blijven dit is volgens mij de beste oplossing in plaats van ons daar staan kwaad te maken want daar hebben zij (bestuur en trainers) hun plezier in.
Komaan mannen doe een oproep naar supportersclubs [b]spreek de pers aan zodat het in de dagbladen verschijnt en wie weet op TV komt dit is de enige manier om op te vallen
.[/b]


Srry,maar dit vind ik gewoon lachwekkend.Als elke voetbalploeg dat maar7punten heeft uit 10matchen zo gaat reageren .We zitten in de problemen,maar dat gaan we niet oplossen door niet te gaan kijken of door ons belachelijk te maken in dagbladen enzoverder.We moeten het bestuur ons standpunt laten blijken tijdens de match en niet gelijk zotten staan te springen alsze de aansluitingstreffer maken, zoals gisteren of na de match te staan applaudisseren alsof we met veel verschil gewonnen hebben.


dan kan ik evengoed thuisblijven hé als ik nie mag juichen bij een goal, wat zever is da? En bij het einde vd match had ik al het stadion verlaten, ik zie het nut nie in om voor zo een wanprestatie applaus te geven

_________________
www.spionkoplede.com


19 Okt 2009, 10:28
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23
Berichten: 1681
Leeftijd: 55
Locatie: Erembodegem
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
k vond "wij zijn fanrtastica ...enz" toch niet echt gepast ;)


19 Okt 2009, 15:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
the_red_ant69 schreef:
k vond "wij zijn fanrtastica ...enz" toch niet echt gepast ;)


dat ben ik dan ook nie beginnen zingen, vond ik nu ook nie echt de moment om dat te zingen.

_________________
www.spionkoplede.com


19 Okt 2009, 15:42
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49
Berichten: 2344
Leeftijd: 35
Locatie: erembodegem
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
Citeer:
Persbabbel na KMSK Deinze - VC Eendracht Aalst 2002


Op grond van wat er bezijden de zijlijn in de loop van de wedstrijd gebeurd was, kon men zich aan een bewogen persbabbel verwachten. Dat werd het niet, wel interessant … maar geen getrokken messen of verbaal geweld … gelukkig maar. De enige die het moest ontgelden was scheidsrechter Karim Saadouni, die bij beiden de boter gegeten had, om verschillende redenen.

Zoals de traditie het wil stelde moderator Raf De pestel eerst de bezoekende coach op de proef. Kris VAN DER HAEGEN voelde zich een ongelukkige trainer, en komt in de loop van het gesprek nog eens terug op de wedstrijd van de week voordien tegen K.S.V. Temse, waar het zeker niet meezat. Zoals in de meeste matchen dit seizoen trouwens. Zijn ploeg zit in de hoek waar de klappen vallen en dat werd nog eens duidelijk in de partij in het Burgemeester Van de Wielestadion. “Verlies na een gebrek aan efficiëntie”, stelde de Oosterzelenaar, want in de eerste helft evenveel kansen gekregen dan S.K. Deinze -niet de betere !- … maar in heel de wedstrijd dan, Thomas Weydsich tweemaal tussen de palen en tweemaal bingo. Vond de kans van Nguekam voor Deinze echt de enige in de eerste helft van de thuisploeg. Gaan dan met een 1-0 achterstand de rust in ; en er worden dan in de kleedkamer een aantal dingen besproken en afgesproken.

Mààr, al nà 26” in de tweede helft balverlies en daarna een cadeautje van de verdediging en meteen op een dubbele achterstand. Het valt dus niet alleen tegen, er zijn ook gekwetsten in het aanvallend compartiment … waaronder de twee scorende spitsen. Blijft drukken op die vlugge 2-0 achterstand in de aanhef van de tweede helft. Of dat een gebrek aan concentratie is, moet men aan de spelers zélf vragen, en verwijst nog eens naar de wedstrijd van tegen Temse. Wordt er niet moedeloos van, en hoopt dat het toch ‘eens’ gaat meevallen. Komt dan op de scheidsrechter terecht, met vorige week (Temse !) een scheidsrechterlijke beslissing en dan komt dat verbale incident t.o.v. ref Karim Saadouni aan bod. Kris Van der Haegen kwam trouwens de persruimte -waar menig eerste klasser jaloers kan op zijn !!!- binnen met een “pint”. Resultaat van een “weddenschap” met de referee. De coach van Eendracht Aalst zou in de loop van de eerste helft herhaaldelijk op zijn zwijgplicht zijn gewezen door eerste grensrechter Luc Leroy.
Dat hebben we, persoonlijk, niet gezien … maar blijkt juist te zijn !. Hoe dan ook, bij aanvang van de tweede “time” … klein onderhoud tussen Van der Haegen en referee Saadouni. Gaan zelfs een weddingschap aan … voor een pint ! … “u gaat mij niet naar de ‘tribune’ kunnen verwijzen, referee !” … wedden ? … De scheidsrechter ging het aan en … Van der Haegen won het pleit en had recht op een pint, die hij meebracht naar de persbabbel !!!!! Straf en merkwaardig voorval !

Franky DEKENNE voelt met zijn collega mee en begrijpt diens positie. Verwijst daarbij ook naar de recente 1 op 15 die S.K. Deinze nog niet zo lang geleden liet optekenen … en begrijpt dan ook ten volle collega“Kris”. Vindt nochtans dat de 2-1 verdiend mag genoemd worden. Geeft toe dat die vroege dubbele voorsprong in de tweede helft goed meegenomen was, … maar dan volgt die “cadeau-penalty”, waarbij Franky zich toch heel hard opwond. Werd trouwens ook uit de neutrale zone verbannen, iets wat in meters hoegenaamd ver is … maar dan wél minder dicht bij de zijlijn. In alle geval kreeg zijn ploeg het moeilijk na dat penalty-geschenk. Wenst zijn collega succes voor de rest van de competitie … en verwijst daarbij ook naar de recente 9 op 9, na hetgeen zijn ploeg al had meegmaakt voordien (1/15 !!). Volgende zaterdag naar Oudenaarde … wel laatste maar oppassen geblazen ! En dan komt, bijna onvermijdelijk, de scheidsrechter terug ter sprake. Zond Franky dus weg, maar nà afloop van de wedstrijd weigerde “de ref” de uitgestoken hand van de coach van Deinze … hetgeen deze laatste er toe aanzette om gewag te maken van het feit dat, bij een omgedraaide situatie, men als racist bestempeld zou kunnen worden. Waarvan akte ! Daarna eindigde die persbabbel is een gemoedelijke en zeker vriendschappelijke sfeer.

_________________
... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ...


19 Okt 2009, 16:21
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5510
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
Altijd dezelfde zever en excuses. Kansen gemist, geschorsten, ... En voor de rest ne grote mond opzetten :kots: VDH, trap het af.


19 Okt 2009, 16:34
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
Het blijft hier opvallend kalm moet ik zeggen...

Of is het al berusten in ons lot..


19 Okt 2009, 17:41
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
Man man, waar blijft hij het halen :lol:

_________________
If you never try, you'll never know


19 Okt 2009, 17:42
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
En dat gezever om die pint ? Heeft die nu niks beter te doen tijdens de rust ?


19 Okt 2009, 18:07
Miss Forum 2009-2010

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:45
Berichten: 2859
Leeftijd: 39
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
Jeroen schreef:
En dat gezever om die pint ? Heeft die nu niks beter te doen tijdens de rust ?


Da vraag ik mij dus ook af. En dan gaat em daar nog zo fier als iet mee naar ne persbabbel. Als het dat is dat ge hier als trainer moet doen, wa zeveren met de scheidsrechter, wa weddenshapkes afsluiten, dan mogen ze mij als trainer aanstellen ze. Betaald worden om naar die matchen te zien ipv zo zot te zijn om ervoor te betalen.


19 Okt 2009, 18:12
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef:
Ik ben blij dat deze topic werd aangemaakt.
Den Onderkroiper vertrekt donderdag naar de Moezelstreek, voor de jaarlijkse vierdaagse wandeling.
Welke goede ziel neemt wat sfeerfoto's ? :kiss:
Ook graag een smsje ( 0479-862082 ) wat den einduitslag betreft.

Hopelijk krijg ik een positieve sms en dit kan alleen maar het wijnproeven nog wat extra smaak geven. :drank:



Ik kreeg van Davy1919 een sms :worship: spijtig dat deze pas aankwam toen ik de volgende dag pas in België aankwam. :( Raar andere sms alsook gewone gesprekken gingen wel vlot in Duitsland. :wadde:

Blijkbaar heb ik tijdens mijn wijnproeven niets gemist, ik was samen met de collega's in gedachten met Den Iendracht. Rond middernacht wist ik al dat het 2-1 geworden was na andere sms. Na enkele witte Moezelwijntjes was het verdriet al verzacht ;) :D

_________________
Century game 22 juni 2019


19 Okt 2009, 18:13
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
lot schreef:
Jeroen schreef:
En dat gezever om die pint ? Heeft die nu niks beter te doen tijdens de rust ?


Da vraag ik mij dus ook af. En dan gaat em daar nog zo fier als iet mee naar ne persbabbel. Als het dat is dat ge hier als trainer moet doen, wa zeveren met de scheidsrechter, wa weddenshapkes afsluiten, dan mogen ze mij als trainer aanstellen ze. Betaald worden om naar die matchen te zien ipv zo zot te zijn om ervoor te betalen.


Hoe kan dat nu allemaal, wat een amateur. :stom:
Als je met je ploeg bezig bent heb je wel geen tijd om je met kinderachtig gedoe bezig te houden, de heer VDH blijkbaar wel. :crazy:
De persbabbel zou ik van pure schaamte aan mij laten voorbij gaan en maken dat ik op de spelersbus zit.
Man,man, nee zolang deze mensen de sportieve leiding houden kom ik niet meer. :kots:
Alleen als er een aktie komt, dan zak ik af naar het PC.stadion.
Eventueel ons ongenoegen buiten laten horen voor de hoofdingang met zwarte vlaggen en ballonnen en een kwartiertje later het stadion betreden.
Komaan mannen, de jeugdige fans zijn altijd de voortrekkers geweest bij akties, wij the older generation wachten op jullie voorstellen. :EA: :EA:
Ik doe alvast mee, de zwarte ballonnen wil ik alvast aankopen, kwestie van solidariteit. :D

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


19 Okt 2009, 18:31
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Sep 2007, 16:35
Berichten: 319
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
voor bierproeven in Aalst, moet ge bij OPA (Objectieve Proef Ajuinen) zijn.
Maandelijkse bijeenkomst in de Nieuwbeek.
VDH, hou u bij de kern van uw taak : trainen godverdomme.

Doe zo verder en ge kunt mee gaan met Bodaert (nog nen onbesproken ex-ea trainer)
en hoe het met dienen is afgelopen, weten we ondertussen allemaal !
Doe iets, maak u nuttig of bol het af (of is dat hetzelfde ???)


19 Okt 2009, 19:02
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
Hugo schreef:
lot schreef:
Jeroen schreef:
En dat gezever om die pint ? Heeft die nu niks beter te doen tijdens de rust ?


Da vraag ik mij dus ook af. En dan gaat em daar nog zo fier als iet mee naar ne persbabbel. Als het dat is dat ge hier als trainer moet doen, wa zeveren met de scheidsrechter, wa weddenshapkes afsluiten, dan mogen ze mij als trainer aanstellen ze. Betaald worden om naar die matchen te zien ipv zo zot te zijn om ervoor te betalen.


Hoe kan dat nu allemaal, wat een amateur. :stom:
Als je met je ploeg bezig bent heb je wel geen tijd om je met kinderachtig gedoe bezig te houden, de heer VDH blijkbaar wel. :crazy:
De persbabbel zou ik van pure schaamte aan mij laten voorbij gaan en maken dat ik op de spelersbus zit.
Man,man, nee zolang deze mensen de sportieve leiding houden kom ik niet meer. :kots:
Alleen als er een aktie komt, dan zak ik af naar het PC.stadion.
Eventueel ons ongenoegen buiten laten horen voor de hoofdingang met zwarte vlaggen en ballonnen en een kwartiertje later het stadion betreden.
Komaan mannen, de jeugdige fans zijn altijd de voortrekkers geweest bij akties, wij the older generation wachten op jullie voorstellen. :EA: :EA:
Ik doe alvast mee, de zwarte ballonnen wil ik alvast aankopen, kwestie van solidariteit. :D

idd Hugo , maar ivm een kwartiertje later het stadion betreden vind ik nu ook belachelijk, neenee , zolang de wedstrijd bezig is aan de hoofdingang ons ongenoegen laten blijken , alleen door dit zullen misschien hun oogskes open gaan , ik wou dat er geen 100man was int stadion, echt waar.


19 Okt 2009, 19:03
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
tsjoep schreef:
Hugo schreef:
lot schreef:

Da vraag ik mij dus ook af. En dan gaat em daar nog zo fier als iet mee naar ne persbabbel. Als het dat is dat ge hier als trainer moet doen, wa zeveren met de scheidsrechter, wa weddenshapkes afsluiten, dan mogen ze mij als trainer aanstellen ze. Betaald worden om naar die matchen te zien ipv zo zot te zijn om ervoor te betalen.


Hoe kan dat nu allemaal, wat een amateur. :stom:
Als je met je ploeg bezig bent heb je wel geen tijd om je met kinderachtig gedoe bezig te houden, de heer VDH blijkbaar wel. :crazy:
De persbabbel zou ik van pure schaamte aan mij laten voorbij gaan en maken dat ik op de spelersbus zit.
Man,man, nee zolang deze mensen de sportieve leiding houden kom ik niet meer. :kots:
Alleen als er een aktie komt, dan zak ik af naar het PC.stadion.
Eventueel ons ongenoegen buiten laten horen voor de hoofdingang met zwarte vlaggen en ballonnen en een kwartiertje later het stadion betreden.
Komaan mannen, de jeugdige fans zijn altijd de voortrekkers geweest bij akties, wij the older generation wachten op jullie voorstellen. :EA: :EA:
Ik doe alvast mee, de zwarte ballonnen wil ik alvast aankopen, kwestie van solidariteit. :D

idd Hugo , maar ivm een kwartiertje later het stadion betreden vind ik nu ook belachelijk, neenee , zolang de wedstrijd bezig is aan de hoofdingang ons ongenoegen laten blijken , alleen door dit zullen misschien hun oogskes open gaan , ik wou dat er geen 100man was int stadion, echt waar.


Ok , laat de voorstellen maar komen mannen. :EA:
Er moet iets gebeuren, want we zijn al veel te braaf geweest, de heren zouden het op den duur normaal vinden deze gang van zaken. :crazy:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


19 Okt 2009, 19:08
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53
Berichten: 1157
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
Na jaren miserie (met één schamel hoogtepuntje in vierde, olé!) is de emmer nu stilaan vol
Ik zou veel kunnen vertellen. In lange zinnen. Met snedige woorden.
Maar ik heb eigenlijk maar één ding te zeggen..........

ze kunnen vierkant mijn kloten kussen.


19 Okt 2009, 19:55
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 244 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst