KMSK Deinze - Eendracht Aalst - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 244 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 17
 KMSK Deinze - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13161
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
Tuurlijk, voor mocht dat al niet duidelijk blijken uit mijn post. Hij werd al bij aanvang van het seizoen afgeserveerd, maar toen vonden ze nog geen club die hem wou overnemen.

_________________
If you never try, you'll never know


14 Okt 2009, 18:35
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
Bram schreef:
eintracht frankfurt schreef:
echt jammer van Arnold, ja... :(

raar dat de Heer Wim De Brandt hier geen opmerkingen over maakt... och ja, klopt, het is het vorige bestuur dat Arnold doorgestuurd heeft :hmm:
Was een zware fout om hem reeds van in het begin van dat jaar af te serveren. De uiteindelijke keuze om hem aan Hoek te verpatsen, dat was wel al op de moment dat DDB hier voorzitter was.Arnold laten vertrekken was in ieder geval een grote fout.... hem geen kans meer geven zich te bewijzen ten koste van krabbers alla Jakovlevski, Kabongo en Boussoufa maakten het bovendien nog pijnlijker om dragen.
Schitterende kerel den Arnold (y)


mja, maar werd toch eerst al afgeserveerd door mijn goeie vriend GDR.


het enige wat Dirk toen mocht doen was geld pompen en vergeet ook onze vriend Dillen niet, die om het op zijn zachtst te zeggen iets had met kleurlingen. Vraag het maar eens aan onzen Arnoldinho en aan de Couly.

_________________
geer'n bè


14 Okt 2009, 18:47
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
Bram schreef:
Tuurlijk, voor mocht dat al niet duidelijk blijken uit mijn post. Hij werd al bij aanvang van het seizoen afgeserveerd, maar toen vonden ze nog geen club die hem wou overnemen.


ze hebben Hoek zelfs nog geld bijgegeven om Arnold over te nemen... :zzz: :whistle:


14 Okt 2009, 18:47
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
Efkes nagekeken, Vanderhaegen was vorig jaar 6 matchen trainer en we haalden 5 op 18, dit jaar 7 op 24. Waar vorig jaar verzachtende omstandigheden nog ingeroepen konden worden is dit dit jaar toch niet meer het geval.

Ik denk dat verliezen zaterdag gelijkstaat met ontslag. Alhoewel dit voor mij al vroeger moest gebeurd zijn, maar soit.


14 Okt 2009, 19:53
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
Efkes nagekeken, Vanderhaegen was vorig jaar 6 matchen trainer en we haalden 5 op 18, dit jaar 7 op 24. Waar vorig jaar verzachtende omstandigheden nog ingeroepen konden worden is dit dit jaar toch niet meer het geval.

Ik denk dat verliezen zaterdag gelijkstaat met ontslag. Alhoewel dit voor mij al vroeger moest gebeurd zijn, maar soit.


Ik zou hem 5 matchen geleden al buitengewipt hebben, brengt den iendracht niks bij!

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


14 Okt 2009, 20:04
Miniem

Lid geworden op: 22 Feb 2009, 15:12
Berichten: 51
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
Hé gasten,men zoekt mij blijkbaar!

1/Was verschrikkelijke blunder van GDR om Arnold op kant te zetten al vond ik persoonlijk de aanstelling van Dillen nog erger :lol: Buiten categorie!
2/Arnold is pas vertrokken in samenspraak met DDB (want de wintertransfers zijn gebeurd door DDB al of niet in samenspraak met GDR weet ik niet maar beiden waren dan nog samen in bestuur) en ik vermoed dat men met de centen de andere wintertransfers betaald heeft,oordeel zelf of ze goed of slecht zijn.
3/Wie was er tegen om hem op het einde van het seizoen terug te halen?Volgens bepaalde meningen op het forum heeft hij een bepaalde tijd geen ploeg gevonden.Of is er nooit sprake geweest van een terugkeer?


14 Okt 2009, 23:01
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
Ik heb liever een trainer met een palmares dan 10 pseudo vedetten als speler...


14 Okt 2009, 23:15
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
De Brandt Wim schreef:
Hé gasten,men zoekt mij blijkbaar!

1/Was verschrikkelijke blunder van GDR om Arnold op kant te zetten al vond ik persoonlijk de aanstelling van Dillen nog erger :lol: Buiten categorie!
2/Arnold is pas vertrokken in samenspraak met DDB (want de wintertransfers zijn gebeurd door DDB al of niet in samenspraak met GDR weet ik niet maar beiden waren dan nog samen in bestuur) en ik vermoed dat men met de centen de andere wintertransfers betaald heeft,oordeel zelf of ze goed of slecht zijn.
3/Wie was er tegen om hem op het einde van het seizoen terug te halen?Volgens bepaalde meningen op het forum heeft hij een bepaalde tijd geen ploeg gevonden.Of is er nooit sprake geweest van een terugkeer?


allez proficiat, uw eerste normale post. (y)

Tja, na al je dwaze posts, is het maar normaal he dat je op deze manier reactie krijgt.
Als ze vanaf nu elke keer in deze trend zijn, zullen we je niet meer zoeken. ;)

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


15 Okt 2009, 0:33
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
Arnold was inderdaad een groot verlies maar ik stel tot grote verbijstering vast waarom er nog getreurd wordt om arnold !!!
Komaan zeg, ge moet toch geen tweeling in de spits zetten !!!
Twee dezelfde types , das gewoon te belachelijk voor woorden.
De werkelijkheid is dat depoitre minstens even goed, zodoende nog beter is dan arnold ( en dat is al een mooie prestatie) maar als ge simpelweg de matchen bekijkt kun je NIET een bal mooi aanpakken, NIET de bal houden tot de rest van de ploeg NIET AANSLUIT , en ik heb nog geen enkele spits geweten die de bal goed aan pakt, hem nog eens voor zijn eigen goedlegt en scoort !!!!
Ik snap dan ook totaal niet wat de discussie over arnold betreft !
Deels zeker akkoord, een wreed goeie spits voor aalst maar al wie de matchen al gezien heeft komt tot de constatatie dat depoitre minstens !!! evengoed is zodoende nog beter !! Besluiten kun je door de bal door te spelen naar ons trainerken !!! en als depoitre de zoveelste bal die hij mooi aanpakt en wil kaatsen naar niemandsland moet verzenden wegens gebrek aan personeel .....
Wat ik wil zeggen..... arnold was zeker subliem voor aalst maar bekijk het aub in zijn perspectief...... een arnold in deze ploeg met deze trainer ........ en als look alike met depoitre is te gek voor woorden..... als eendracht supporter en uit respect voor hetgeen hij voor ons geprestreerd heeft ben ik blij dat hij bij deinze zit.


15 Okt 2009, 1:57
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
marc2 schreef:
Arnold was inderdaad een groot verlies maar ik stel tot grote verbijstering vast waarom er nog getreurd wordt om arnold !!!
Komaan zeg, ge moet toch geen tweeling in de spits zetten !!!
Twee dezelfde types , das gewoon te belachelijk voor woorden.
De werkelijkheid is dat depoitre minstens even goed, zodoende nog beter is dan arnold ( en dat is al een mooie prestatie) maar als ge simpelweg de matchen bekijkt kun je NIET een bal mooi aanpakken, NIET de bal houden tot de rest van de ploeg NIET AANSLUIT , en ik heb nog geen enkele spits geweten die de bal goed aan pakt, hem nog eens voor zijn eigen goedlegt en scoort !!!!
Ik snap dan ook totaal niet wat de discussie over arnold betreft !
Deels zeker akkoord, een wreed goeie spits voor aalst maar al wie de matchen al gezien heeft komt tot de constatatie dat depoitre minstens !!! evengoed is zodoende nog beter !! Besluiten kun je door de bal door te spelen naar ons trainerken !!! en als depoitre de zoveelste bal die hij mooi aanpakt en wil kaatsen naar niemandsland moet verzenden wegens gebrek aan personeel .....
Wat ik wil zeggen..... arnold was zeker subliem voor aalst maar bekijk het aub in zijn perspectief...... een arnold in deze ploeg met deze trainer ........ en als look alike met depoitre is te gek voor woorden..... als eendracht supporter en uit respect voor hetgeen hij voor ons geprestreerd heeft ben ik blij dat hij bij deinze zit.


Het is niet omdat ze beide grote stevige kerels zijn dat het dezelfde types spelers zijn ook hé Marc2... Arnold zal bijvoorbeeld niet zoals Laurent de bal ophalen tegen de middencirkel en zelf de man tegen (4?)man actie maken... Arnold is veel meer een kaatser dan Depoitre - die laatste zal amper in 1 tijd spelen... Hoe graag iedereen Laurent's sleurwerk ook bekijkt, hij moet nog veel leren ook - draait bijvoorbeeld in 70% van de gevallen nog naar de verkeerde kant (lees terug in de dekking) bij zijn acties...let er eens op. En Laurent komt veel te weinig in de zestien om goed te zijn en mist door al zijn sleurwerk de nodige scherpte (kijk maar eens naar de bal op TV Oost uit de eerste helft tegen Temse) - Arnold miste dan wel heel veel kansen, hij stond veel hoger waardoor je ook uit de tweede lijn gevaarlijker kan zijn (moet er wel bijgezegd dat de ploeg toen ook veel beter positioneel stond dan nu).

En vooral: vraag het Thomas maar of het beide dezelfde types zijn - is toch al duidelijk gebleken zeker? En het zal niet alleen aan het spelpeil van Troch liggen hoor...

Soit, beide hebben hun kwaliteiten en als je de een voor de ander moet nemen, zal Laurent bottomline wel de beste keuze zijn...maar die twee samen in een ploeg zou best kunnen lukken... Ni vergeten dat Depoitre ook samenspeelde bij Peruwelz met Bula en Masangala ipv alleen in de spits...

Maar het is algemeen geweten: twee echte spitsen is sinds een jaar of 3 ondenkbaar bij Aalst... Er is zelfs in de voorbereiding nooit op getraind... Vorig jaar had je bij de start nochtans Boto en Arnold die bij de reserven samen vaak mooie dingen lieten zien en het daarnaast buiten het veld ook prima met elkaar konden vinden... Maar ook zij hebben nooit samen een kans gekregen...

Laatste echte spitsenduo (buiten Troch en Arnold in vierde dan) was De Ridder - Glorieux...


15 Okt 2009, 6:51
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
marc2 schreef:
Arnold was inderdaad een groot verlies maar ik stel tot grote verbijstering vast waarom er nog getreurd wordt om arnold !!!
Komaan zeg, ge moet toch geen tweeling in de spits zetten !!!
Twee dezelfde types , das gewoon te belachelijk voor woorden.
De werkelijkheid is dat depoitre minstens even goed, zodoende nog beter is dan arnold ( en dat is al een mooie prestatie) maar als ge simpelweg de matchen bekijkt kun je NIET een bal mooi aanpakken, NIET de bal houden tot de rest van de ploeg NIET AANSLUIT , en ik heb nog geen enkele spits geweten die de bal goed aan pakt, hem nog eens voor zijn eigen goedlegt en scoort !!!!
Ik snap dan ook totaal niet wat de discussie over arnold betreft !
Deels zeker akkoord, een wreed goeie spits voor aalst maar al wie de matchen al gezien heeft komt tot de constatatie dat depoitre minstens !!! evengoed is zodoende nog beter !! Besluiten kun je door de bal door te spelen naar ons trainerken !!! en als depoitre de zoveelste bal die hij mooi aanpakt en wil kaatsen naar niemandsland moet verzenden wegens gebrek aan personeel .....
Wat ik wil zeggen..... arnold was zeker subliem voor aalst maar bekijk het aub in zijn perspectief...... een arnold in deze ploeg met deze trainer ........ en als look alike met depoitre is te gek voor woorden..... als eendracht supporter en uit respect voor hetgeen hij voor ons geprestreerd heeft ben ik blij dat hij bij deinze zit.


:crazy:

_________________
www.spionkoplede.com


15 Okt 2009, 9:12
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49
Berichten: 2344
Leeftijd: 35
Locatie: erembodegem
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
de scheidsrechter voor zaterdag is Karim Saadouni :x

_________________
... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ...


15 Okt 2009, 13:08
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49
Berichten: 2344
Leeftijd: 35
Locatie: erembodegem
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
het online clubblad van Deinze staat in het teken van de wedtrsijd van zaterdag en dit met enkele interessante artikels. ze hebben er alleszins hun werk van gemaakt ;)

http://en.calameo.com/read/000101654ed14a1d22f48

_________________
... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ...


15 Okt 2009, 13:11
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53
Berichten: 463
Leeftijd: 33
Locatie: Haaltert
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
davy1919 schreef:
het online clubblad van Deinze staat in het teken van de wedtrsijd van zaterdag en dit met enkele interessante artikels. ze hebben er alleszins hun werk van gemaakt ;)

http://en.calameo.com/read/000101654ed14a1d22f48


Arnold is precies zeer gemotiveerd,
Ik vrees dat dieje ons serieus zeer gaat doen zaterdag :(

_________________
Iendracht till i die!!


15 Okt 2009, 14:16
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
De voorbeschouwing staat online.


15 Okt 2009, 15:10
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 244 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 17


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 119 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst