KMSK Deinze - Eendracht Aalst - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 244 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 17
 KMSK Deinze - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
panoleon schreef:
Stijn schreef:
El Corredor schreef:

bah nee, maar eerst op de site zetten dat er geen meer komen testen en nadien een batterij testers lossen komt nogal belachelijk over mijns inziens.


mja, op den duur kunt ge werkelijk op alles beginnen zagen. Zonder dat men vaak over alle informatie beschikt.

idd Stijn, ik ken de persoon zijn naam ook niet, maar het is een speler die in Zweden in 1ste klasse gespeeld heeft (of dit dan voor de 1ste ploeg, reserven of jeugd is, weet ik niet) Deze persoon heeft zich hier in België recentelijk gevestigd (zijn ouders baten hier in Brussel blijkbaar een restaurant uit) en hij moet op het oefencomplex van Tubeke aan het trainen hebben geweest toen hij werd opgemerkt door 1 van de trainers die daar les geeft (ik dacht Broways) en die heeft dit doorgespeeld aan Kris. De bedoeling was om hem met de beloften te laten meetrainen (onderhouden conditie) maar aangezien deze, maandag niet hebben getraind, heeft hij de hersteltraining op zandberg met de 1ste ploeg meegedaan. Ik neem dus aan dat het hier gaat om een speler die hier eerder toevallig verzeild is geraakt. Welke positie weet ik niet en of hij goed is ook niet. Je weet maar nooit, maar hier ben ik mss helemaal te naïef.



:plat: :plat: :plat: herstellen na 90 minuten voetbal :wadde: :D


15 Okt 2009, 21:21
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
herstellen van de "Afterparty" :drank:


15 Okt 2009, 22:37
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
panoleon schreef:
Stijn schreef:

mja, op den duur kunt ge werkelijk op alles beginnen zagen. Zonder dat men vaak over alle informatie beschikt.

idd Stijn, ik ken de persoon zijn naam ook niet, maar het is een speler die in Zweden in 1ste klasse gespeeld heeft (of dit dan voor de 1ste ploeg, reserven of jeugd is, weet ik niet) Deze persoon heeft zich hier in België recentelijk gevestigd (zijn ouders baten hier in Brussel blijkbaar een restaurant uit) en hij moet op het oefencomplex van Tubeke aan het trainen hebben geweest toen hij werd opgemerkt door 1 van de trainers die daar les geeft (ik dacht Broways) en die heeft dit doorgespeeld aan Kris. De bedoeling was om hem met de beloften te laten meetrainen (onderhouden conditie) maar aangezien deze, maandag niet hebben getraind, heeft hij de hersteltraining op zandberg met de 1ste ploeg meegedaan. Ik neem dus aan dat het hier gaat om een speler die hier eerder toevallig verzeild is geraakt. Welke positie weet ik niet en of hij goed is ook niet. Je weet maar nooit, maar hier ben ik mss helemaal te naïef.



:plat: :plat: :plat: herstellen na 90 minuten voetbal :wadde: :D


Ook iemand die een cross gelopen heeft van een goeie 30 min.doet de dag nadien hersteltraining.Dat zou jij met atletiekconnecties moeten weten.Ik loop ook ambetant door de gang van zaken maar daarom op alles beginnen te schieten moet je nu ook niet doen.


16 Okt 2009, 18:22
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
dwarskijker schreef:
El Corredor schreef:
panoleon schreef:
idd Stijn, ik ken de persoon zijn naam ook niet, maar het is een speler die in Zweden in 1ste klasse gespeeld heeft (of dit dan voor de 1ste ploeg, reserven of jeugd is, weet ik niet) Deze persoon heeft zich hier in België recentelijk gevestigd (zijn ouders baten hier in Brussel blijkbaar een restaurant uit) en hij moet op het oefencomplex van Tubeke aan het trainen hebben geweest toen hij werd opgemerkt door 1 van de trainers die daar les geeft (ik dacht Broways) en die heeft dit doorgespeeld aan Kris. De bedoeling was om hem met de beloften te laten meetrainen (onderhouden conditie) maar aangezien deze, maandag niet hebben getraind, heeft hij de hersteltraining op zandberg met de 1ste ploeg meegedaan. Ik neem dus aan dat het hier gaat om een speler die hier eerder toevallig verzeild is geraakt. Welke positie weet ik niet en of hij goed is ook niet. Je weet maar nooit, maar hier ben ik mss helemaal te naïef.



:plat: :plat: :plat: herstellen na 90 minuten voetbal :wadde: :D


Ook iemand die een cross gelopen heeft van een goeie 30 min.doet de dag nadien hersteltraining.Dat zou jij met atletiekconnecties moeten weten.Ik loop ook ambetant door de gang van zaken maar daarom op alles beginnen te schieten moet je nu ook niet doen.


ACTIEF herstellen doe je meteen na de inspanning. Door één, drinken (recuperatiedrank), twee soepel uit te lopen en godbetert nie door op je kousen het plein wat af te stappen.... Wat van dienen zever krijg ik het zeker na een match, jongens azo ne cinema!

En op alles beginnen schieten, mja ik heb enkel oog voor detail. Een voorbeeldje, als ik de bekerpartij tegen namen zag bij tropische temperaturen en 120 minuten voetbal. En je ziet dat de spelers enkel wat water krijgen, tja. Op het einde had er één nog een lumineus idee, er werd met enkele colaatjes gegooid naar de spelers. Kwestie van wat suikers te hebben, wel ideaal voor maag en darmklachten maar soit. Ik weet dat dat vitten is, maar bij zo een zaken kan ik enorm geïrriteerd raken.

Ze dwepen met die Bart De Nul als de man van het fysieke werk. Ik wil gerust eens een uiteenzetting geven hoe ik het zie want ik vind dat er qua fysieke begeleiding het één en ander mankeert. En van die ISRT-testen ben ik niet overtuigd.


16 Okt 2009, 19:34
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
Amaai, over wat zijn wij hier nu allemaal bezig? Op zondag staan daar alle weken 2,3 duizend trainers langs de kant. Als het slecht gaat weten we (ik inclusief) allemaal beter, dan dienen pipo op de bank!

Maar laat ons eerlijk zijn , moest het echt nen sukkelaar zijn zou hij toch niet op de heizelschool mogen lesgeven of wel? Het is wel een feit tussen training geven en een ploeg opstellen zit er een enorm groot verschil.

De laatste weken maakt onzen trainer zich ook niet echt populair bij de supporters met zijn vervangingen, die eerlijk gezegd op niet veel trekken. en zich achteraf wegsteken achter ziek zijn of blessures.

Mss is VDH Nen goeden veldcoach om training te geven en niet om de ploeg op te stellen?

Nen goeden T2 zoals ze zeggen, wat ik ook belagelijk vind is dat ze nen hulptrainer nodig hebben om de paaltjes te zetten en die dan ook de opwarming laten geven en zelf vanop een afstand staan toe te kijken of zelfs niet kijken.
Als ge uw spelers wilt motiveren, moet ge zelf gemotiveerd deelnemen volgens mij hé (iedere zot zijn mening)

alle hopend op beterschap, dat we zaterdag mogen zeggen amaai azo een ploeg dat wij hebben! :EA:


17 Okt 2009, 8:15
Junior

Lid geworden op: 14 Jan 2009, 13:06
Berichten: 203
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
Geen nieuws op de officiele site in verband met Steven Van Steenberghe.


17 Okt 2009, 9:30
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
De kern voor Deinze vanavond:

Van de Moortele en Dobbelaere, Mestdagh, Velghe, Dindeleux, Declercq, Kabeya, Konate, Maiga, Weydisch, Ngom, Nguekam, Twum, Pottie en Goeminne

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


17 Okt 2009, 11:14
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
Ik ga vanavond ook afzakken naar Deinze. Afkicken van midweek vakbondsvorming... Hopelijk mét punten!

_________________
*** Iendracht Forever ***
*** Com'on you Spurs ***


17 Okt 2009, 11:40
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
BVW schreef:
Ik ga vanavond ook afzakken naar Deinze. Afkicken van midweek vakbondsvorming... Hopelijk mét punten!


Ik zak uiteraard ook af. Voel mij nie echt 100% goe maar dat zal om kwart voor 10 hopelijk anders zijn :EA:


17 Okt 2009, 11:47
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53
Berichten: 463
Leeftijd: 33
Locatie: Haaltert
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
Ik hoop dat we daar vanaf minuut 1 sfeer gaan maken en zo de spelers nog meer kunnen motiveren, ze hebben echt alle steun nodig want het zijn wel deze spelers die er voor moeten zorgen dat we niet op die degradatieplaats blijven staan he.

Come on Iendracht! :EA:

_________________
Iendracht till i die!!


17 Okt 2009, 12:31
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
vanavond toch weer op de afspraak , al ben ik nog zo teleurgesteld na ieder verlies , voor mij start iedere match terug vanaf nul en komt er tijdens de week weer het gevoel om terug voor 1000% achter de ploeg te staan . hopelijk komt iedereen die naar deinze afzakt met een goeie dosis sfeer en steun naar daar!!! ze hebben het nodig en enkel door de spelers te steunen met sfeer en lawaai geraken we waar we al lang hadden moeten staan!!!

iendracht oilsjt back to glory :EA: :banana:


17 Okt 2009, 13:42
forumlegende

Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28
Berichten: 2983
Leeftijd: 44
Locatie: Buggenhout
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
ben benieuwd hoeveel volk zal meereizen naar Deinze
ik hoop dat er niet teveel afhaken gezien de resultaten
mijn steun hebben ze vanavond,vanaf den 1ste minuut!

_________________
www.be-cycle.com


17 Okt 2009, 13:49
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
Hopelijk halen we vanavond een driepunter, want met een gelijkspel schiet je niets op. t maakt niet uit hoe, als we maar winnen!


17 Okt 2009, 14:28
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
Hopelijk halen we vanavond een driepunter, want met een gelijkspel schiet je niets op. t maakt niet uit hoe, als we maar winnen!

Dat was nu net één van die matchen waarbij ik tevreden was met een puntje bij de aanvang van de competitie.Maar zoals je terecht opmerkt moet het nu een driepunter worden op welke manier dan ook.


17 Okt 2009, 14:58
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
Hopelijk halen we vanavond een driepunter, want met een gelijkspel schiet je niets op. t maakt niet uit hoe, als we maar winnen!



das een van de belangrijkste redenen nu!

ik hoop dat de groep cirkelzagen die vorige week tegen temse achter mij stonden deze keer astablieft thuis blijven .... as er iet is waar ik mij mateloos aan erger zijn het de gasten die bij elke pass of bij elke actie roepen da het nie rap of schoon genoeg gaat maar bij elke goal het luidste roepen en het hoogste staan te springen in de tribune....

t ging ongeveer zo:
" alé jong , rapper.... nieje , nie nor ginder....alhier jongen , rapper , godverdoemen!!!! .... sjotten kloon.... nieje , nie nor den dienen ..... mor ale zeg , wa doeje na??? ....JAAAAAAAAAAA!!!!!! GOOOOOOOOOOOOAL !!!!!!!!! en ne minuut later staan ze weer te kreften ...
pfff...belachelijke ventjes vind ik da......... :fuck:

chance da ze ier in oilsjt een goei kliniek emmen ver hartziektes....die gasten gaan daar zeker nog eens passeren vroeg of laat....zo zenuwpezen.


17 Okt 2009, 15:08
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 244 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 17


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 119 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst