Eendracht Aalst - Willebroek - Pagina 15 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 315 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17 21
 Eendracht Aalst - Willebroek 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - Willebroek
AlostanA schreef:
BVW schreef:
Prodialoog schreef:
wat ik nu ga schrijven zal in veel mensen op dit forum hun kraam niet passen maar het moet er af als voetballiefhebber.

Verheyden vond ik niet zo slecht. De eerste dertig minuten was hij aan het bibberen maar daarna heeft hij zich goed herpakt en zelfs de doelman van de tegenpartij tot een mooie save gedwongen. OK het is niet de man die erin vliegt. Maar vandaag vond ik hem zeker niet de zwakste. En na al die bakken kritiek die hij over zich heen gekregen heeft kan ik daar alleen maar respect voor hebben.

Troch was ook niet slecht vandaag. Hij mist enkel vertrouwen. Als hij vandaag 2 keer zelf zijn kans gaat in de eerste heflt, i.p.v. voor te zetten is het bij de rust al gespeeld.

En onze trainer verdient ook een pluim. Al was het maar om hem vertrouwen te geven in ons wespennest.



Tegen mijn schenen schipt ge alleszins niet. Ben van hetzelfde gedacht. Vond het heel spijtig dat die keeper het schot van Verheyden redde, had hem het doelpunt zeker gegund. Vond hem ondanks de omstandigheden redelijk goed gestart vandaag. Dan die ene uitschuiver waardoor hij de hele tribune over zich heen krijgt... ronduit degoutant!


ik denk niet dat hij het publiek over zich krijgt omwille van die uitschuiver maar wel om zijn vier passes ervoor die de mist ingingen.


Hij krijgt bij die uitschuiver publiek over zich. Die slechte passes volgen daarop... ge zou voor minder ... Da noemt zich dan supporter :lol:

_________________
*** Iendracht Forever ***
*** Com'on you Spurs ***


25 Okt 2009, 22:09
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Willebroek
Hugo schreef:
BVW schreef:
Prodialoog schreef:
wat ik nu ga schrijven zal in veel mensen op dit forum hun kraam niet passen maar het moet er af als voetballiefhebber.

Verheyden vond ik niet zo slecht. De eerste dertig minuten was hij aan het bibberen maar daarna heeft hij zich goed herpakt en zelfs de doelman van de tegenpartij tot een mooie save gedwongen. OK het is niet de man die erin vliegt. Maar vandaag vond ik hem zeker niet de zwakste. En na al die bakken kritiek die hij over zich heen gekregen heeft kan ik daar alleen maar respect voor hebben.

Troch was ook niet slecht vandaag. Hij mist enkel vertrouwen. Als hij vandaag 2 keer zelf zijn kans gaat in de eerste heflt, i.p.v. voor te zetten is het bij de rust al gespeeld.

En onze trainer verdient ook een pluim. Al was het maar om hem vertrouwen te geven in ons wespennest.



Tegen mijn schenen schipt ge alleszins niet. Ben van hetzelfde gedacht. Vond het heel spijtig dat die keeper het schot van Verheyden redde, had hem het doelpunt zeker gegund. Vond hem ondanks de omstandigheden redelijk goed gestart vandaag. Dan die ene uitschuiver waardoor hij de hele tribune over zich heen krijgt... ronduit degoutant!


Vandaar mijn ergernis, Ewen was op dat ogenblik een degelijke wedstrijd aan het spelen en op de bewuste fase waar hij uitglijdt, vinden die criticasters hun ogenblik aangekomen om hun eigen speler te bespotten en uit te jouwen.. :kots: :fuck:


ik vond verheyden vandaag gewoon slecht. Ik herken die gewoon niet meer... sorry, ge ziet meningen verschillen.

Met die Merrir werd trouwens in de zomer gebabbeld, maar men verkoos troch boven hem. Merrir pakte vorig jaar 4 rode kaarten en dat heeft de doorslag gegeven. De prijs voor Troch-Merrir ligt niet ver uit elkaar zeker.


25 Okt 2009, 22:10
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Willebroek
Vandaag moeten we content zijn met de drie punten, en liefst niet te veel zagen over het nog zeer matige spel bij momenten. We wisten voor deze match in welke positie we zaten, en iedereen was het er over eens de het nu vooral de punten zijn die tellen.. awel, we hebben nu de drie punten gepakt. Voor diegenen die nu plots alle spelers op hun best verwachtten: met een nieuwe trainer op de bank te zetten lost ge niet meteen alles op, daarvoor zal er heel wat meer nodig zijn.

Ik was net als iedereen verrast over de positiewissel filipovic - de schutter... ik vind dat je direct de sterkte van een filipovic meteen wegneemt, en dat je de schutter weeral eens als pasmunt zet.tja... een trainer die wint heeft altijd gelijk, natuurlijk... Maar ik zie Filipovic eerder als enen die de flank afdweilt en eens ne knappe voorzet aflevert, dan centraal achteraan bevelen uit delen..

Hoe dan ook, door die overwinning is er een eerste stapke gezet, en den trainer heeft woensdag opnieuw een gelegenheid om zijn spelersgroep te leren kennen. Er zijn inderdaad een aantal zaken waar je kritiek kan op hebben, maar elke gelegenheid te baat nemen om zomaar alles af te kraken, dat is niet aan mij besteed, uiteindelijk helpt ge de ploeg daar ook niet mee vooruit. We zijn in de eerste plaats supporters dacht ik, in goeie en slechte tijden.

Over de aard van de reacties op Verheyden tijdens de match... het is al te comfortabel om met de massa mee constant alle problemen maar telkens op één persoon te projecteren, da's te gemakkelijk. Ok, hij is daar in een tijdspanne van 15 minuten serieus de mist ingegaan, maar voor het overige vond ik hem zeker niet uit de toon vallen. voor zij die willen dat verheyden terug zijn niveau van vroeger haalt: geef hem misschien eens de kans.

voor zij die voor de tiende keer alleen maar aan alles en iedereen ergerden (het niveau van verheyden, de snelheid van troch, de inzet van lord of de castro, een supporter van dender in de K ...) misschien eens uitkijken naar een andere hobby? dat zou ook beter zijn voor iedereen


25 Okt 2009, 22:14
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4919
Bericht Re: Eendracht Aalst - Willebroek
En toch ben ik er zeker van dat Ewen nog zal terug op zijn oude niveau geraken, maar je bent het toch eens denk ik, dat je die jongen geen dienst bewijst door hem de grond in te boren.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


25 Okt 2009, 22:15
Miniem

Lid geworden op: 22 Feb 2009, 15:12
Berichten: 51
Bericht Re: Eendracht Aalst - Willebroek
SERRE schreef:
Over scouting gesproken, ik heb vandaag een fantastische voetballer bezig gezien, nummer 17 van Willebroek, Merrir! Over de volle 90 minuten geen enkel balverlies, geen enkele foute pas gegeven, en twee assists voor Willebroek. Dat ons bestuur in het tussenseizoen 3 spelers haalt bij Peruwelz en die over het hoofd ziet zegt alles.. Troch mag Merrir zijn snoeren van zijn schoenen nog niet binden.
Bij Willebroek moeten met nieuwjaar wegens financiele problemen drie dure vogels het schip verlaten waaronder deze Merrir, jammer dat wij hem dan niet kunnen halen. Zet die achter Depoitre en je zou wat zien..
PS : wat de match betreft, misschien verdiend gewonnen maar zonder glans.. Gelukkig hebben we Depoitre die een voet(of hoofd) had in alle doelpunten. En inderdaad de positiewissel Flippo-Schutter


Volgens mijn info en forum wou sportieve cel Merrir absoluut niet.Vind dit nochtans goede voetballer,heeft bijna alleen voor alle punten van Willebroek gezorgd.
Gelukkig trok hij vandaag aan kortste eind!


25 Okt 2009, 22:16
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38
Berichten: 1202
Locatie: Oilsjt!!
Bericht Re: Eendracht Aalst - Willebroek
Allé gasten als ge het goe meent met den iendracht begint ge toch nu ons ploeg weer ni af te breken?!
1ste helft was niet goed maar ze hebben hun geweerd en het afgemaakt,wat wilt ge dan nog meer?
Steun ze nu toch!ze zijn zich aan het herpakken want twas toch duidelijk een mentaal probleem e.
:EA:

_________________
Weir zen anti fusieclub!!


25 Okt 2009, 22:21
Junior

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 13:51
Berichten: 180
Locatie: Zwijnaarde
Bericht Re: Eendracht Aalst - Willebroek
Verdiende en broodnodige overwinning tegen een toch wel zeer matige tegenstander. Enkel hun nummer 12 (1ste goal) en natuurlijk Merrir (17) vond ik goed.
Beetje hetzelfde als tegen Oudenaarde en temse, goeie eerste helft met genoeg kansen om comfortabel voor te staan.Maar een kanjer van een dekkingsfout achteraan en een te zwakke afwerking maakt dat we met 1-1 de rust in gaan.
Op karakter komen we in de 2de helft dan toch vrij vroeg 2-1 voor (echt wel randje buitenspel ....) en missen we eigenlijk weer de geruststellende 3-1. En dan zie je ons naarmate de tijd verstrijkt meer en meer terug trekken. Wat iedereen (allé ik toch...) vreesde gebeurde dan ook: 2-2 met een klotegoal en toen dacht ik echt dat we het vlaggen hadden maar depoitre (Man v/d match voor mij) toont nog eens dat hij een klasse te laag speelt met afgedwongen penalty en een knappe assist.

Ook nog efkes vermelden dat we vandaag volgens mij niet echt kunnen klagen over de scheids, we hadden minstens 1 penalty tegen kunnen krijgen ...

Wat de wissel Flippo - De Schutter betreft kan je natuurlijk zeggen dat wie wint gelijk heeft maar ik vond De Schutter vandaag, ondanks zijn goal, zijn zwakste match spelen tot hier toe.
Persoonlijk niet voor herhaling vatbaar maar we hebben gewonnen dus ik zal wel ongelijk hebben zekers...

Ik ben dus heel blij met de overwinning maar fysieke terugval en het bijhorende achteruit kruipen waardoor er bij de spelers bagger uit hun broek loopt moet echt aangepakt worden.
Dat is echt ons zwakste punt op dit ogenblik. Je moet geen voetbalgenie zijn om dat in te zien en alle ploegen weten nu al dat we dan ook te pakken te zijn. En zonder Depoitre was dat vandaag ook weer gebeurd....

Maar het enige wat nu telt zijn wel degelijk de 3 punten. Op naar Ieper.

@ Serre, wat Merrir betreft is iedereen het er over eens dat hij een zeer goede speler is, maar heeft gewoon zijn slechte reputatie tegen (bron: mensen die hem gescout hebben voor Deinze en hem op basis daarvan ook niet wilden hebben)
@ Prodialoog, akkoord wat betreft Verheyden


25 Okt 2009, 22:24
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1873
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - Willebroek
Noem het negativisme, whatever, Ik maak me vooral zorgen over de toekomst
want zonder Depoitre krijg je vandaag weer op de doos.
Het tempo is bij momenten tergend traag, dat ziet toch iedereen?
Ze gaan zich redden, daarvoor is er meer dan talent genoeg, maar blij word ik hier toch niet van ze.


25 Okt 2009, 22:30
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4919
Bericht Re: Eendracht Aalst - Willebroek
Onderkroiper schreef:
AlostanA schreef:
BVW schreef:


Tegen mijn schenen schipt ge alleszins niet. Ben van hetzelfde gedacht. Vond het heel spijtig dat die keeper het schot van Verheyden redde, had hem het doelpunt zeker gegund. Vond hem ondanks de omstandigheden redelijk goed gestart vandaag. Dan die ene uitschuiver waardoor hij de hele tribune over zich heen krijgt... ronduit degoutant!


ik denk niet dat hij het publiek over zich krijgt omwille van die uitschuiver maar wel om zijn vier passes ervoor die de mist ingingen.


Het zal de combinatie van beide zijn. Ook in de zittribune gemor op Ewen.


Ik heb daar een keer gezeten, wat een bende zeurders!
Geef mij maar het vertrouwde K-vak, alhoewel het virus ook al in ons vak heeft toegeslagen. :hmm:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


25 Okt 2009, 22:31
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5524
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst - Willebroek
BVW schreef:
Prodialoog schreef:
wat ik nu ga schrijven zal in veel mensen op dit forum hun kraam niet passen maar het moet er af als voetballiefhebber.

Verheyden vond ik niet zo slecht. De eerste dertig minuten was hij aan het bibberen maar daarna heeft hij zich goed herpakt en zelfs de doelman van de tegenpartij tot een mooie save gedwongen. OK het is niet de man die erin vliegt. Maar vandaag vond ik hem zeker niet de zwakste. En na al die bakken kritiek die hij over zich heen gekregen heeft kan ik daar alleen maar respect voor hebben.

Troch was ook niet slecht vandaag. Hij mist enkel vertrouwen. Als hij vandaag 2 keer zelf zijn kans gaat in de eerste heflt, i.p.v. voor te zetten is het bij de rust al gespeeld.

En onze trainer verdient ook een pluim. Al was het maar om hem vertrouwen te geven in ons wespennest.



Tegen mijn schenen schipt ge alleszins niet. Ben van hetzelfde gedacht. Vond het heel spijtig dat die keeper het schot van Verheyden redde, had hem het doelpunt zeker gegund. Vond hem ondanks de omstandigheden redelijk goed gestart vandaag. Dan die ene uitschuiver waardoor hij de hele tribune over zich heen krijgt... ronduit degoutant!


Ik sluit me hier bij aan. Ik vond Ewen vandaag een goeie match spelen. Liet zich aanvallend ook een aantal keer opmerken. Na zijn schuiver en het fluitconcert was hij even van de wijs met een aantal slechte passen tot gevolg, maar nadien heeft hij zich goed herpakt.

Ik vond het vandaag niet slecht en ben hoopvol. Belangrijkste is nu om uit de gevarenzone te komen, maar als je weer ziet dat ook de ploegen bovenaan het klassement punten verliezen is eindronde zeker nog mogelijk. De volgende weken krijgen we met Ieper, Cappelen, Coxyde, Wielsbeke, Ternat, ..., zonder ze te onderschatten, haalbare tegenstanders. Hopelijk kunnen we een reeks neerzetten.

Ik vind het logisch dat ze Troch boven Merrir gekozen hebben. Merrir is 33 en vorig seizoen was zijn eerste goed seizoen na jaren anoniem in derde en vierde klasse gespeeld te hebben.


25 Okt 2009, 22:35
Junior

Lid geworden op: 04 Jan 2009, 16:59
Berichten: 251
Bericht Re: Eendracht Aalst - Willebroek
Ik vond het vandaag niet slecht en ben hoopvol. Belangrijkste is nu om uit de gevarenzone te komen, maar als je weer ziet dat ook de ploegen bovenaan het klassement punten verliezen is eindronde zeker nog mogelijk. De volgende weken krijgen we met Ieper, Cappelen, Coxyde, Wielsbeke, Ternat, ..., zonder ze te onderschatten, haalbare tegenstanders. Hopelijk kunnen we een reeks neerzetten.

Ik vind het logisch dat ze Troch boven Merrir gekozen hebben. Merrir is 33 en vorig seizoen was zijn eerste goed seizoen na jaren anoniem in derde en vierde klasse gespeeld te hebben.[/quote]


staan 10 punten achter op de 4de plaats, das moeilijk maar absoluut niet onmogelijk. tot de winterstop zal het gewoon schade beperken zijn.


25 Okt 2009, 22:46
Gele Kaart
Gele Kaart
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07 Sep 2009, 17:43
Berichten: 212
Leeftijd: 37
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Willebroek
We hebben toch gewonnen! En niet met een luttle 1-0 of 2-1 maar we hebben 4 goalen kunnen maken, goed voor het vertrouwen van de spelers en niet zo slecht, een eerste overwinning met een nieuwe trainer.
Het minder goede is natuurlijk dat nog 2 potten binnenkrijgt..de 0 kunnen we (bijna) nooit houden..Steek het niet op de keeper maar verkies toch liever Van Steenberghe om in de goal te staan..
Maar de ploeg draait nog niet genoeg, het samenspel is er nog niet en fysiek is nog altijd niet goed!
Hopelijk komt daar in de toekomst beterschap in...

En voor de rest... veel geluk aan onze nieuwe trainer! :banana: :banana: :banana:




:EA:

_________________
Iendracht veroit!


25 Okt 2009, 23:03
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Willebroek
Kiekesoepken schreef:
We hebben toch gewonnen! En niet met een luttle 1-0 of 2-1 maar we hebben 4 goalen kunnen maken, goed voor het vertrouwen van de spelers en niet zo slecht, een eerste overwinning met een nieuwe trainer.
Het minder goede is natuurlijk dat nog 2 potten binnenkrijgt..de 0 kunnen we (bijna) nooit houden..Steek het niet op de keeper maar verkies toch liever Van Steenberghe om in de goal te staan..
Maar de ploeg draait nog niet genoeg, het samenspel is er nog niet en fysiek is nog altijd niet goed!
Hopelijk komt daar in de toekomst beterschap in...

En voor de rest... veel geluk aan onze nieuwe trainer! :banana: :banana: :banana:




:EA:



ik vond dat vandenoortgate dat heel goed gedaan heeft, een paar keer zeer attent geanticipeerd, toen verdediging onder druk kwam, trouwens . ik zie momenteel geen redenen om hem eruit te halen.


25 Okt 2009, 23:15
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21 Okt 2009, 0:26
Berichten: 167
Leeftijd: 39
Bericht Re: Eendracht Aalst - Willebroek
Kiekesoepken schreef:
We hebben toch gewonnen! En niet met een luttle 1-0 of 2-1 maar we hebben 4 goalen kunnen maken, goed voor het vertrouwen van de spelers en niet zo slecht, een eerste overwinning met een nieuwe trainer.
Het minder goede is natuurlijk dat nog 2 potten binnenkrijgt..de 0 kunnen we (bijna) nooit houden..Steek het niet op de keeper maar verkies toch liever Van Steenberghe om in de goal te staan..
Maar de ploeg draait nog niet genoeg, het samenspel is er nog niet en fysiek is nog altijd niet goed!
Hopelijk komt daar in de toekomst beterschap in...

En voor de rest... veel geluk aan onze nieuwe trainer! :banana: :banana: :banana:




:EA:

Kzou niet weten wrm te wisselen . wrm ? Ik zou Filipo met de schutter wiselen . :EA:

_________________
Oilsjt, goi stad van men droeimen


25 Okt 2009, 23:43
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Willebroek
De fotokes staan on-line ;)
Een 10 op 10 voor de opgekomen supporters ondanks tegenvallende resultaten (y)

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


25 Okt 2009, 23:45
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 315 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17 21


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 112 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst