Eendracht Aalst - Willebroek - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 315 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 21
 Eendracht Aalst - Willebroek 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Willebroek
Heb ook een abo en zal dan ook de thuismatchen blijven komen, de verplaatsingen zal wat anders worden als het zo verder gaat... :x


18 Okt 2009, 15:59
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
Bericht Re: Eendracht Aalst - Willebroek
Gijzegem Vaneigest schreef:
Heb ook een abo en zal dan ook de thuismatchen blijven komen, de verplaatsingen zal wat anders worden als het zo verder gaat... :x


hier net hetzelfde.
Ik heb gisteren al de moeite niet meer gedaan om naar Deinze te rijden.
Volgende verplaatsing doe ik net hetzelfde, ongeacht het resultaat van zondag

_________________
Afbeelding


18 Okt 2009, 16:36
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:54
Berichten: 19
Locatie: gijzegem
WLM: meersmanjohan@msn.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - Willebroek
Ik ga enkel nog naar westerlo voor de rest blijf ik ook thuis


18 Okt 2009, 16:59
Scholier

Lid geworden op: 19 Apr 2008, 10:13
Berichten: 169
Leeftijd: 53
Bericht Re: Eendracht Aalst - Willebroek
supersossis schreef:
en voor de mensen die wel zouden gaan (abonnees), die kunnen als t weer of nog op niks trekt als protest gewoon t stadion verlaten en massaal naar huis gaan of in de cafekes rechtover t stadion gaan zitten...

maar laat dan ook eerst een spandoeksken achter in de statribune waarop een goeie duidelijke boodschap staat....de koordjes hangen er toch....

of maak een spandoek waarop een volle tribune is geschilderd en trek die omhoog....dan lijkt het alsof t kotje vol staat terwijl er geen kat in staat....en een slogan onder , zoals : "geen ploeg , geen volk" , "geen eendracht , geen sfeer"....of iet anders dat zeker doordringd tot de breinen van elke medewerker van den eendracht...


buitengaan is nog misschien het gemakkelijkste, dan moet van hauwermeiren ons niet buitengooien :plat: :plat: :plat:


18 Okt 2009, 18:54
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Willebroek
Op site van oudenaarde staat het volgende:

Oudenaarde werd op zijn “Nacht van de Ambiance” in diepe rouw gedompeld en iedereen moet zich eens serieus bezinnen over hoe het nu verder moet. Van de ploeg die in de oefencampagne goed presteerde en 3 rondes haalde in de beker van België, blijft enkel nog los zand over. Wie heeft het antwoord? Wie zorgt voor de noodzakelijke kentering, want op die manier stevent KSVO af op een echte ramp! Alle hens aan dek, alle zeilen dienen te worden bijgezet. Er zal tot het uiterste moeten worden gegaan én geknokt om dit nog tot een goed (lees: géén degradatie!) einde te brengen. Diegenen die het écht niet meer kunnen opbrengen om een tandje bij te steken of hun beste beentje voor te zetten, zouden dat beter ogenblikkelijk toegeven…


18 Okt 2009, 19:15
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - Willebroek
El Corredor schreef:
Op site van oudenaarde staat het volgende:

Oudenaarde werd op zijn “Nacht van de Ambiance” in diepe rouw gedompeld en iedereen moet zich eens serieus bezinnen over hoe het nu verder moet. Van de ploeg die in de oefencampagne goed presteerde en 3 rondes haalde in de beker van België, blijft enkel nog los zand over. Wie heeft het antwoord? Wie zorgt voor de noodzakelijke kentering, want op die manier stevent KSVO af op een echte ramp! Alle hens aan dek, alle zeilen dienen te worden bijgezet. Er zal tot het uiterste moeten worden gegaan én geknokt om dit nog tot een goed (lees: géén degradatie!) einde te brengen. Diegenen die het écht niet meer kunnen opbrengen om een tandje bij te steken of hun beste beentje voor te zetten, zouden dat beter ogenblikkelijk toegeven…


Wie heeft er zijn vinger op gestoken?
Toch de Kevin niet? :D

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


18 Okt 2009, 20:39
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Eendracht Aalst - Willebroek
DAT zou pas de actie zijn: blijf gewoon thuis. Je bereikt met het forum slechts een bepaald publiek...barricadeer de ingang (maar eventuele abonnees binnen).

Jongens zeg, blijven 'we' dat nog slikken dat kutbeleid? Wie gaat daar nu nog naar zien?

Btw iemand nieuw van Moreels B.? Werd weggevoerd?

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


18 Okt 2009, 20:54
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Willebroek
indien het in deze match ook misgaat, krijgen we Wielsbeke the sequel, maar dan nog erger vrees ik eerlijk gezegd...


18 Okt 2009, 20:57
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: Eendracht Aalst - Willebroek
Thuis blijven bezie ik als berusten. beter wel komen en je laten horen.
Eendracht maakt macht. Onze gezamelijke stem zal meer gehoor krijgen dan ons gemor vanuit onze zetel.


18 Okt 2009, 21:17
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Eendracht Aalst - Willebroek
We zijn nu in een situatie beland dat de discussie niet meer moet gaan over de kwaliteiten van onze trainer. Zelfs de beste coaches die met hun ploeg zo diep afzakken kunnen dan het tij niet meer keren. Je kan natuurlijk ook stellen dat een goede trainer nooit zo diep zou afglijden maar dat is weer een andere discussie. Het bestuur kan nu gewoon niet anders dan VDH ontslaan of hem overtuigen zelf de handdoek te werpen. Een trainerswissel zal zeker geen garantie zijn op succes maar op deze manier verderdoen is dat nog veel minder. Als het bestuur deze week zelf de beslissing niet neemt zullen wij als supporter dat komende zondag dan maar in hun plaats moeten doen en massaal onze stem laten horen tijdens de match. Ik hoop echter dat het zover niet komt en dat het bestuur zelf de beslissing neemt want een supportersactie tijdens de match zal de ploeg ook geen goed doen, maar als het moet dan moet het natuurlijk. Ik ben ook van mening dat iemand als Van Wambeke zeker niet de geschikte man is om over te nemen(veel te braaf) We hebben niet alleen iemand nodig met voetbalverstand maar ook iemand met haar op zijn tanden om deze bende klojo's wakker te schudden. Dus bestuur doe iets of het zal komende zondag stormen in het pierre cornelisstadion.


19 Okt 2009, 10:24
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - Willebroek
Zondag kan ik nie gaan, ben op weekend nor Olland. veel geluk mannen, ge gojet vandoeng emmen na wat ik op deinze gezien heb

_________________
www.spionkoplede.com


19 Okt 2009, 10:34
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Willebroek
chunga schreef:
We zijn nu in een situatie beland dat de discussie niet meer moet gaan over de kwaliteiten van onze trainer. Zelfs de beste coaches die met hun ploeg zo diep afzakken kunnen dan het tij niet meer keren. Je kan natuurlijk ook stellen dat een goede trainer nooit zo diep zou afglijden maar dat is weer een andere discussie. Het bestuur kan nu gewoon niet anders dan VDH ontslaan of hem overtuigen zelf de handdoek te werpen. Een trainerswissel zal zeker geen garantie zijn op succes maar op deze manier verderdoen is dat nog veel minder. Als het bestuur deze week zelf de beslissing niet neemt zullen wij als supporter dat komende zondag dan maar in hun plaats moeten doen en massaal onze stem laten horen tijdens de match. Ik hoop echter dat het zover niet komt en dat het bestuur zelf de beslissing neemt want een supportersactie tijdens de match zal de ploeg ook geen goed doen, maar als het moet dan moet het natuurlijk. Ik ben ook van mening dat iemand als Van Wambeke zeker niet de geschikte man is om over te nemen(veel te braaf) We hebben niet alleen iemand nodig met voetbalverstand maar ook iemand met haar op zijn tanden om deze bende klojo's wakker te schudden. Dus bestuur doe iets of het zal komende zondag stormen in het pierre cornelisstadion.


I agree...maar je hebt anderzijds dan wel de zekerheid dat Verheyden niet meer zal spelen :-)

Genoeg goei trainers nochtans maar het moeten er zijn die de spelers individueel en als groep beter kunnen maken (lees: de spelers op hun kwaliteiten uitspelen) ipv koppig aan een bepaalde visie (lees: het voetbalplan van de Heizelschool) blijven vasthouden, zonder rekening te houden met de spelers die je hebt... Ik weiger te geloven dat je met onze spelerskern niet beter kan doen...


19 Okt 2009, 10:36
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst - Willebroek
Van mij mag DT onze nieuwen trainer worden. T zal beter zijn dan VDH en waarschijnlijk ook een stuk goedkoper.


19 Okt 2009, 10:52
Scholier

Lid geworden op: 19 Apr 2008, 10:13
Berichten: 169
Leeftijd: 53
Bericht Re: Eendracht Aalst - Willebroek
Smetje schreef:
Van mij mag DT onze nieuwen trainer worden. T zal beter zijn dan VDH en waarschijnlijk ook een stuk goedkoper.


enkele reacties van op voetbalkrant, misschien word ons bestuur hier wakker van

El Hombre Loco19/10/2009 11:08Kort: Aalst en Oudenaarde gaan opnieuw onderuit
Op papier heeft Aalst nochtans één van de betere ploegen in 3de, maar ja, als de trainer nie mee wil, baat dat natuurlijk niet hé !! Wij hebben in Hamme een beetje het zelfde probleem, alleen zijn de resultaten hier beter...hoewel, thuis spelen we ook dikwijls maar met één spits (tot we achter komen!) tot ergernis van de supporters ! Geef de moed niet op "Ajuinen", het seizoen is nog lang !!! Forza Vigor !wit en zwert19/10/2009

10:46Kort: Aalst en Oudenaarde gaan opnieuw onderuit
Dit was een mooi vb van aanvallen loont.Ja supp van Aalst met 5 man achteraan blijven en 1 spits moet je niet veel verwachten.De beste verdedeging is den aanval.Veel geluk en hopelijk blijven jullie in derde.


11:13Kort: Aalst en Oudenaarde gaan opnieuw onderuit
mr vanaelst tis tijd om in te grijpen wil je nog supp overhouden en ook de toer niet opgaan zoals bv EINE---AALTER---EEKLO ingrijpen man of tis te laat


19 Okt 2009, 11:35
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Eendracht Aalst - Willebroek
Het enigste probleem dat ik heb is aan wie ik mijn abbo kan kwijtgeraken.Als naieveling-want teveel geloofd tegen beter weten in - heb ik op die schandalige zetten van da trainerken genoeg moeten kijken. Als hij vind dat de castro niet genoeg brengt ( zoals hij al een paar weken tevoren zegde !!) en hij liever me siereveld verder destert is da zijn genoegdoening blijkbaar.
Als hij zijn kameraadje coppens alweer voor de leeuwen gooit gedurende de tweede helft zal hij ook veel voldoening hebben gehad.
De missie is duidelijk vierde klasse blijkbaar. En ondertussen heeft limpens ongetwijfeld ( na speeldag 1 verleden seizoen ontslagen ) nog maar eens fijne binnenpretjes gehad dit weekend met het grote " ac milaan" dat terug sneuvelt . Hij met zijn " kloefkappers " ( dixit ons trainerken) doet het blijkbaar iets beter .......maar waarschijnlijk zijn de opstellingen daar logischer en moet een bepaalde speler aldaar spelen uit ploegbelang en niet om blijkbaar extra sportieve reden?? !!!
Mocht ik van castro zijn ik pakte gewoonweg me nieuwjaar de biezen !!!


19 Okt 2009, 14:13
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 315 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 21


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst