Ieper - Eendracht Aalst - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 206 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 14
 Ieper - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Junior

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 13:51
Berichten: 180
Locatie: Zwijnaarde
Bericht Re: Ieper - Eendracht Aalst
Verdiende overwinning in heel moeilijke omstandigheden (archislecht weer, bekermatch in de benen). Ik vond vandaag de ploeg als geheel zeer goed spelen. Het klikte gewoon. Ieper was misschien niet de sterkste tegenstander tot hier toe maar dat is toch ook deels de verdienste van onze ploeg. Ze hebben eigenlijk geen enkele uitgespeelde kans gehad (Ieper hé)
Een uitblinker noemen is vandaag waarschijnlijk niet eerlijk tegenover de rest, maar Depoitre is gewoon buiten categorie momenteel. Beste spits die we hier al gehad hebben sinds jaren. Maar zoals ik reeds zei, vandaag was de ganse ploeg gewoonweg goed.
Enige minpuntje is misschien het te lang uitblijven van de 0-2 door het missen van enkele (zeer goede) kansen.
Het vertrouwen in eigen kunnen groeit duidelijk en we hebben weer een ploeg ipv 11 spelerkes. Knap dus van BVR. Nu vooral bevestigen tegen Capellen en dan zien we wel waar we uitkomen.

PS Penalty voor Ieper was (spijtig genoeg) degelijk terecht


01 Nov 2009, 21:35
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40
Berichten: 410
Leeftijd: 64
Bericht Re: Ieper - Eendracht Aalst
malder schreef:
Een heel mooie wedstrijd in een regenachtig Ieper. Ik vreesde er een beetje voor dat we met 0-0 de rust ingingen en dat Ieper van het windvoordeel zou kunnen genieten. Maar ook met een felle wind tegen was er eigenlijk weinig dat Ieper kon klaarmaken. De 0-1 kwam er dan ook verdiend. Ieper kon wel even druk zetten toen Aalst met het inbrengen van Troch wat zocht naar de nieuwe tactiek (de 4-4-2 werkt duidelijk beter), maar veel verder dan wat geklungel kwamen die mannen niet. Dan een terechte strafschop voor 0-2, gevolgd door een onterechte voor Ieper. Bij de 1-3 toch even aandacht voor een zeer sterk ingevallen Coppens.

Een mooie wedstrijd met goed voetbal over zowat heel de lijn. Troch valt mijns inziens wat slap in, maar hij heeft toch de hand in twee doelpunten (pasje naar Coppens bij de derde). Galucci vond ik heel goed en ook Podevijn en Van Damme vielen me op. Maar eigenlijk is er gewoon weinig negatiefs te vertellen, dus laat ons dat niet doen. :-)

Hopelijk blijft de trainer kiezen voor een 4-4-2, maar dan wordt het knokken voor Troch om een plaatsje te krijgen....

Vergeet een goei flipo niet hé!
Tekent toch achteraan goed de lijnen uit.


01 Nov 2009, 21:37
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Ieper - Eendracht Aalst
marc2 schreef:
Slechte wissel ? Huuhuuh... Lord was de zwakste van ons elftal, de wissel was volkomen begrijpelijk. We lagen juist het laatste kwartiertje wat onder omdat ieper een holder de bolder eindoffensief begon te spelen. En ja met nadruk op "holderdebolder" ....
De ploegopstelling was weer zo logisch als iets. Enkel kestens nam de plaats in van brecht moreels en eerstgenoemde kweet zich prima van zijn taak.
Chapeau voor de trainer ! ervaring in de centrale verdediging en stabiliteit, de schutter die op die positie niet zo diep inschuift als flippo anders en daardoor geen gaten laat.
Omdat we twee uistekende midflanken hebben hoeven de backs niet hun volledige lijn te doen en laten ze dus geen ruimte aan de tegenstander die loert op de counter.
En met twee spitsen spelen is nog maar eens gebleken dat dit de succesvolle manier is om muren te slopen.Zelfs met een lord die niet in vorm was.
Troch was in die context de compleet logische wissel. Bij lord lukte niks of weinig vandaag en door troch in te brengen hoopte de trainer op balvastheid voorin en om via de passing wat te kunnen creeren.
Of het verhaal hoe een trainer punten wint ipv. cadeau te geven en ja dit is nogmaals een terechte vingerwijzing naar die ex trainer van der haeghen !


Ge vergeet te vermelden dat ook de inbreng van coppens geslaagd was,lag aan de basis van het derde doelpunt.


01 Nov 2009, 21:37
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Ieper - Eendracht Aalst
Inderdaad, centraal bouwt flippo de rust en stabiliteit in. De pure klasse zie je nog steeds iedere week.


01 Nov 2009, 21:39
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Ieper - Eendracht Aalst
vandaag een degelijke prestatie met een outstanding Depoitre :wow: :wow: .

ik hoop op een reeks goede wedstrijden en resultaten, één zwaluw maakt de lente niet :D


01 Nov 2009, 21:53
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Bericht Re: Ieper - Eendracht Aalst
malder schreef:
Een heel mooie wedstrijd in een regenachtig Ieper. Ik vreesde er een beetje voor dat we met 0-0 de rust ingingen en dat Ieper van het windvoordeel zou kunnen genieten. Maar ook met een felle wind tegen was er eigenlijk weinig dat Ieper kon klaarmaken. De 0-1 kwam er dan ook verdiend. Ieper kon wel even druk zetten toen Aalst met het inbrengen van Troch wat zocht naar de nieuwe tactiek (de 4-4-2 werkt duidelijk beter), maar veel verder dan wat geklungel kwamen die mannen niet. Dan een terechte strafschop voor 0-2, gevolgd door een onterechte voor Ieper. Bij de 1-3 toch even aandacht voor een zeer sterk ingevallen Coppens.

Een mooie wedstrijd met goed voetbal over zowat heel de lijn. Troch valt mijns inziens wat slap in, maar hij heeft toch de hand in twee doelpunten (pasje naar Coppens bij de derde). Galucci vond ik heel goed en ook Podevijn en Van Damme vielen me op. Maar eigenlijk is er gewoon weinig negatiefs te vertellen, dus laat ons dat niet doen. :-)

Hopelijk blijft de trainer kiezen voor een 4-4-2, maar dan wordt het knokken voor Troch om een plaatsje te krijgen....


Die strafschop was zeker gerechtvaardigd. Net als deze die wij daarop ook nog dienden te krijgen maar helaas. De Schutter ging overduidelijk in de fout!

_________________
*** Iendracht Forever ***
*** Com'on you Spurs ***


01 Nov 2009, 21:53
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Ieper - Eendracht Aalst
Volgens mij heeft ook Ewen Verheyden een dikke match gespeeld


01 Nov 2009, 22:00
Duivelke
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26 Okt 2009, 13:04
Berichten: 32
Leeftijd: 35
Locatie: Alosta City
Bericht Re: Ieper - Eendracht Aalst
nonkeltje schreef:
oververdiende overwinning van den Iendracht tegen een zwak Ieper.
De volledige ploeg heeft een prima wedstrijd gespeeld.

Depoitre, in 1 woord : klasse !

We spelen tot de winterstop nog 5 thuismatchen, ik begin stilaan te dromen :p


Ja idd.
Maar ik tijwel deraan
ofda ze Depoitre hier gaan
kunnen houden :wadde:
Dién gast kan makkelijk nor 2de.
Ik vind Gallucci anders ook niet
slecht spelen, maar het enige
minpunt is misschien zijn ' grootheid '

_________________
Een club fantastica !!


01 Nov 2009, 22:20
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: Ieper - Eendracht Aalst
Het doet deugd om te lezen dat we weer een ploeg, een trainer en positief ingestelde supporters hebben.
Na al het negativisme van de laatste weken is deze week echt een verademing op het forum.
Volhouden zou ik zeggen. :boks: :EA: :banana:


01 Nov 2009, 22:27
Junior

Lid geworden op: 26 Okt 2009, 18:11
Berichten: 258
Locatie: Ieper
Bericht Re: Ieper - Eendracht Aalst
Verdiende overwinning voor Eendracht

Ieper heel zwak, Eendracht matig, dus logische overwinning

Wordt nog een lang seizoen voor ons op die manier


01 Nov 2009, 22:27
Miniem

Lid geworden op: 22 Feb 2009, 15:12
Berichten: 51
Bericht Re: Ieper - Eendracht Aalst
Wedstrijd niet gezien maar dit smaakt naar meer!!

2 X winst in competitieverband en mooie bekerwedstrijd.Onze trein is vertrokken :banana:


01 Nov 2009, 22:32
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Ieper - Eendracht Aalst
Wie had er géén modderschoenen na de match ? :wadde: :lol: :D

Afbeelding

Fotokes zijn reeds beschikbaar ;)

_________________
Century game 22 juni 2019


01 Nov 2009, 23:17
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Ieper - Eendracht Aalst
Prodialoog schreef:
Het doet deugd om te lezen dat we weer een ploeg, een trainer en positief ingestelde supporters hebben.
Na al het negativisme van de laatste weken is deze week echt een verademing op het forum.
Volhouden zou ik zeggen. :boks: :EA: :banana:


dat zal ook van ons ploeg afhangen hé, het negativisme was grotendeels terecht volgens mij. Waar we de voorbije weken naar afleveringen van Los Zand zaten te kijken, waren het de laatste twee weken eerder afleveringen van Teamspirit...


01 Nov 2009, 23:36
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4813
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Ieper - Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef:
Wie had er géén modderschoenen na de match ? :wadde: :lol: :D

Afbeelding

Fotokes zijn reeds beschikbaar ;)


Vetespillekes geslikt? Als ik mij niet miszie was er daar een minuut stilte voor de match. Toch niet iemand van ons? (met alle respect voor Ieper welteverstaan)

_________________
oilsjt, goi alien...


01 Nov 2009, 23:37
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Ieper - Eendracht Aalst
Vetespillekes geslikt? Als ik mij niet miszie was er daar een minuut stilte voor de match. Toch niet iemand van ons? (met alle respect voor Ieper welteverstaan)

Deze minuut stilte was ter gelegenheid van overlijden van ene Johny Carlier. :x
Lid van het jeugdbestuur van Ieper.

Spijtig dat de muziek verder bleef spelen tijdens deze minuut ! :?

_________________
Century game 22 juni 2019


01 Nov 2009, 23:44
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 206 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst