Ieper - Eendracht Aalst - Pagina 14 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 206 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14
 Ieper - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Ieper - Eendracht Aalst
Tis geen avance ? Het is zeker avance !!
Maargoed, sommigen WILLEN HET GEWOON NIET ZIEN. Blijkbaar willen ze dan ook niet zien wat de trainer nu aan het bewerkstelligen is....
En om even terug te komen op de grote fans van coppens..... ik bekijk alles realistisch en ja coppens heeft inderdaad de assist gegeven en zijn invalbeurt (hoe kort ook) was inderdaad oké.... Maar hoe komt dat ?
Wel omdat van renterghem wel merkt dat hij op de wing niet "zwemt" zoals op de backpositie. Nu zie ik coppens nog zeker niet galluci uit de ploeg spelen maar hetgeen ik al lang zeg en verklaar is dat hij een goeie versterking in de breedte is.Aan hem om de vaste waarden op de flank uit de ploeg te spelen. Met het devies dat " de beste speelt" is het aan hem.
Kestens is geen centrale def ? Hij is dat zeker maar de reden is dat vandamme nu zo goed aan spelen is op de verdedigende mid dat hij daar nu niet kan ingevuld worden. Nota bene , een vandamme waar er hier een aantal op de site ook niet in geloofden en ons ex -trainerken "op kop" !!
Als ge ziet welk een match kestens centraal achteraan gespeeld heeft dan beloofd dit veel voor de toekomst ! En flippo die zijn plaats centraal niet vindt ? Ik vraag me werkelijk af welke bril der soms opgezet wordt.... Is het nu nog niet duidelijk dat de stabiliteit in de defensie daardoor weergekomen is ?
De schutter als linksback is inderdaad zijn plaats niet maar sommigen blijven zich vastpinnen op individuele posities.
Als het al weken doodsimpel vast te stellen is dat we met goede wings een flippo niet direct vooraan nodig hebben om een voorzet te trappen (waardoor er in zijn rug onnodig gaten komen), als de linksback door de schutter bezet wordt die puur verdedigend de boel onder controle houdt , als flippo dan centraal de nodige rust en ervaring bijbrengt , dan vind ik terecht dat onze nieuwe trainer gelukkig de juiste bril opheeft !
En ja, zijn invulling op het veld maakt een wereld van verschil !


03 Nov 2009, 15:20
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Jul 2009, 10:01
Berichten: 135
Bericht Re: Ieper - Eendracht Aalst
zulang as damme winnen speltj iederien op zen plosj :lol:


03 Nov 2009, 15:24
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13159
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Ieper - Eendracht Aalst
Ik ga wel grotendeels met DT akkoord. Het terugvallen naar de 4-5-1 had ons zeker zuur kunnen vorige zondag, maar dat ligt dus wel grotendeels aan de tactiek denk ik. De spelers kunnen terugvallen op de essentie van voetbal en kunnen terug instinctief gaan voetballen.
Dat en de combinatie dat er toch wel wat spelers op een ongebruikelijke positie stonden (Kestens heeft sterrekes gezien tot op het moment van de 0-2) maakten het ons toch wel nog eventjes moeilijk.
Maar je kan er toch niet omheen dat de eerste helft van een veel hoger niveau was dan de matchen die je daar aanhaalt hoor DT.
Zeker met de weersomstandigheden in het achterhoofd vond ik de eerste helft op Ieper zeer verzorgd. De doelpunten bleven uit (te weinig op doel getrapt trouwens) maar iedereen voelde toch dat winst er zeker in zat.
Het kan misschien enkel een gevoel zijn dat er bij mij alleen was, maar in wedstrijden tegen Temse, Heist etc. voelde ik gewoon een tegendoelpunt aankomen…. Dat heb ik nu veel minder.


Dus er is zeker een kentering gekomen, alleen is het nu te vroeg om nu al te beginnen zweven en te vroege conclussies te beginnen trekken zoals Marc2 hier doet.
Maar ik ben zeker niet akkoord dat de verandering naar een 4-4-2 daar helemaal niets mee te maken heeft.
Zoals je zelf zegt: het is pas bij de wissel van Lord door Troch dat we het moeilijk kregen.

_________________
If you never try, you'll never know


03 Nov 2009, 15:32
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Ieper - Eendracht Aalst
marc2 schreef:

Kestens is geen centrale def ? Hij is dat zeker maar de reden is dat vandamme nu zo goed aan spelen is op de verdedigende mid dat hij daar nu niet kan ingevuld worden.


Lees nu zelf uw twee zinnen nog eens na ...

En ik heb niet gezegd dat Filipovic zijn plaats niet vindt centraal achteraan, ik zeg gewoon dat ik niet denk dat dat zijn positie gaat blijven als iedereen fit en beschikbaar is... Dat is alles...

Ik heb onder VDH ook doenbare matchen gezien in de voorbereiding en de beker maar het ging snel bergaf... Ik hoop dat Van Rentergem de puntenwinst kan aanhouden... maar nu al een hoerastemming vind ik zeer voorbarig... Het was een verdiende overwinning afgelopen zondag maar toch nog even voetjes op de grond houden...

Omzetting naar 4-4-2 heeft daar veel mee te maken omdat je minstens twee verdedigers bij de twee spitsen houdt en aangezien er geen enkele speler man tegen man wil staan tegenover of Lord of Depoitre, komt er vaak een derde bij...

Ik vond het in de eerste helft ook verzorgd hoor Bram, maar echte doelkansen hadden we toch niet? En die hadden we wel tegen pakweg Temse en Racing Waregem (Heist spreek ik niet van, daar zag je de bui inderdaad hangen)... En dat waren al matchen die VDH met de daver op het lijf trainde eigenlijk...

De waarheid zal dus wel ergens in het midden liggen en Cappellen is de volgende halte naar de weg naar boven. Hopelijk opnieuw de drie punten...


03 Nov 2009, 15:42
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Ieper - Eendracht Aalst
Ik lees goed en der staat niks verkeerd. Kestens speelt liever op verdedigende mid, hij heeft al vroeger op centrale def gespeeld en staat daar nu terug.
Momenteel kan hij op verdedigende mid vandamme niet uit de ploeg spelen.


03 Nov 2009, 15:56
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Ieper - Eendracht Aalst
marc2 schreef:
Ik lees goed en der staat niks verkeerd. Kestens speelt liever op verdedigende mid, hij heeft al vroeger op centrale def gespeeld en staat daar nu terug.
Momenteel kan hij op verdedigende mid vandamme niet uit de ploeg spelen.


Tis nu wel te hopen voor u dat den trainer blijft denken zoals gij.Als B Moreels niet ziek was wil ik nog eens zien wie op de verdedigende middenvelder ging spelen.Zondag krijg je geloof in BVR misschien een eerste barst.


03 Nov 2009, 16:20
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4813
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Ieper - Eendracht Aalst
Kestens, Flippo, De Schutter en vroeger ook de Roel, dat zijn spelers die er iedere match hunne kop voorleggen. Zet die spelers op een andere plaats dan hetgeen ze gewend zijn en ze gaan, zuiver door hun ingesteldheid, een goeie match spelen. Maar om nu te beweren dat ze dan op "hun plaats" spelen is toch een beetje overdreven.

_________________
oilsjt, goi alien...


03 Nov 2009, 16:46
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Ieper - Eendracht Aalst
jammen schreef:
Kestens, Flippo, De Schutter en vroeger ook de Roel, dat zijn spelers die er iedere match hunne kop voorleggen. Zet die spelers op een andere plaats dan hetgeen ze gewend zijn en ze gaan, zuiver door hun ingesteldheid, een goeie match spelen. Maar om nu te beweren dat ze dan op "hun plaats" spelen is toch een beetje overdreven.


Voilà, amen to that :worship:


03 Nov 2009, 16:58
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Ieper - Eendracht Aalst
marc2 schreef:
Tis geen avance ? Het is zeker avance !!
Maargoed, sommigen WILLEN HET GEWOON NIET ZIEN. Blijkbaar willen ze dan ook niet zien wat de trainer nu aan het bewerkstelligen is....
En om even terug te komen op de grote fans van coppens..... ik bekijk alles realistisch en ja coppens heeft inderdaad de assist gegeven en zijn invalbeurt (hoe kort ook) was inderdaad oké.... Maar hoe komt dat ?
Wel omdat van renterghem wel merkt dat hij op de wing niet "zwemt" zoals op de backpositie. Nu zie ik coppens nog zeker niet galluci uit de ploeg spelen maar hetgeen ik al lang zeg en verklaar is dat hij een goeie versterking in de breedte is.Aan hem om de vaste waarden op de flank uit de ploeg te spelen. Met het devies dat " de beste speelt" is het aan hem.
Kestens is geen centrale def ? Hij is dat zeker maar de reden is dat vandamme nu zo goed aan spelen is op de verdedigende mid dat hij daar nu niet kan ingevuld worden. Nota bene , een vandamme waar er hier een aantal op de site ook niet in geloofden en ons ex -trainerken "op kop" !!
Als ge ziet welk een match kestens centraal achteraan gespeeld heeft dan beloofd dit veel voor de toekomst ! En flippo die zijn plaats centraal niet vindt ? Ik vraag me werkelijk af welke bril der soms opgezet wordt.... Is het nu nog niet duidelijk dat de stabiliteit in de defensie daardoor weergekomen is ?
De schutter als linksback is inderdaad zijn plaats niet maar sommigen blijven zich vastpinnen op individuele posities.
Als het al weken doodsimpel vast te stellen is dat we met goede wings een flippo niet direct vooraan nodig hebben om een voorzet te trappen (waardoor er in zijn rug onnodig gaten komen), als de linksback door de schutter bezet wordt die puur verdedigend de boel onder controle houdt , als flippo dan centraal de nodige rust en ervaring bijbrengt , dan vind ik terecht dat onze nieuwe trainer gelukkig de juiste bril opheeft !
En ja, zijn invulling op het veld maakt een wereld van verschil !


Kestens stond gewoon centraal omdat moreels ziek was en in alle andere gevallen had hij op de plaats van vandamme gespeeld.


03 Nov 2009, 18:44
Junior

Lid geworden op: 04 Jan 2009, 16:59
Berichten: 251
Bericht Re: Ieper - Eendracht Aalst
hey mannekes ! tis woensdag: ik wil een voorbeschouwing of ik kan niet slapen vannacht ! :p


04 Nov 2009, 19:09
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Ieper - Eendracht Aalst
Ajoinenfan schreef:
hey mannekes ! tis woensdag: ik wil een voorbeschouwing of ik kan niet slapen vannacht ! :p


Gij peist zeker dat ik niks anders te doen heb dan voorbeschouwingen schrijven :D .

Ik hoop ze morgen online te krijgen trouwens.


05 Nov 2009, 0:38
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 206 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst