Eendracht Aalst - Cappellen - Pagina 14 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 216 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15
 Eendracht Aalst - Cappellen 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 21 Feb 2009, 2:02
Berichten: 1078
Bericht Re: Eendracht Aalst - Cappellen
Hugo schreef:
nonkeltje schreef:
Dries schreef:
eigenlijk zouden we daar e spandoek van moeten maken e :D
ter herinnering aan hansken :worship: :EA:


we zullen hem eraan herinneren en volgens mij zal hij 't nog aan zenne rekker emmen, wacht maar.
Stel u voor : te voet naar Visé. :haha:


Hey mannen, we gaan Hansken wel begeleiden en de nodige ondersteuning geven zeker?
Maar dan wel vanuit de wagen. :D
Komaan Hansken, you can do it! :banana: :EA:


we zullen hem bevoorraden met.....Château de Pommard - ‘Cuvée Prestige’ - ‘05 - Bourgogne (150,00 euro)
:drank: Hansken back to glory !

_________________
den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert


09 Nov 2009, 20:18
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
Bericht Re: Eendracht Aalst - Cappellen
dwarskijker schreef:
Gunther schreef:
dwarskijker schreef:

Zoals Verheyden in het begin van het seizoen speelde kan hij enkel beter spelen maar aanvallend levert hij niets op en dan is Kestens duizendmaal beter.


Ben ik nu is ni akkoord mee!
Wat brengt kestens aanvallend bij?
Zeker niet meer van Ewen..

Het duo Ewen - Ken werkt trouwens goed vind ik. Ik zie Kestens op dit moment Ken niet uit de ploeg spelen, en ook Ewen niet want die groeit iedere week naar een beter niveau toe. (y)


Ik heb nooit beweerd dat Kestens aanvallend beter zou zijn.Maar aangezien Verheyden offensief totaal niet uit de verf komt kan je mijn inziens beter spelen met Kristof die een pak sterker is als verdedigende middenvelder.Waarom denk je dat Verheyden in Hamme op de bank is verzeild terwijl Kestens daar een certitude was?

Tjah,
een trainer die minder in hem geloofde en hem geen vertrouwen gaf misschien, doet veel met een speler hoor, is al vaak gezegd.
Wat ik nog wil zeggen, Kestens is een goeie speler maar net zoals zovelen niet onvervangbaar. Degene die op zijn positie speelden deden het zeker niet slechter, dus ik zie geen probleem. Hoofdstuk afgesloten voor mij ;)

_________________
Afbeelding


09 Nov 2009, 20:45
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - Cappellen
Gunther schreef:
dwarskijker schreef:
Gunther schreef:

Ben ik nu is ni akkoord mee!
Wat brengt kestens aanvallend bij?
Zeker niet meer van Ewen..

Het duo Ewen - Ken werkt trouwens goed vind ik. Ik zie Kestens op dit moment Ken niet uit de ploeg spelen, en ook Ewen niet want die groeit iedere week naar een beter niveau toe. (y)


Ik heb nooit beweerd dat Kestens aanvallend beter zou zijn.Maar aangezien Verheyden offensief totaal niet uit de verf komt kan je mijn inziens beter spelen met Kristof die een pak sterker is als verdedigende middenvelder.Waarom denk je dat Verheyden in Hamme op de bank is verzeild terwijl Kestens daar een certitude was?

Tjah,
een trainer die minder in hem geloofde en hem geen vertrouwen gaf misschien, doet veel met een speler hoor, is al vaak gezegd.
Wat ik nog wil zeggen, Kestens is een goeie speler maar net zoals zovelen niet onvervangbaar. Degene die op zijn positie speelden deden het zeker niet slechter, dus ik zie geen probleem. Hoofdstuk afgesloten voor mij ;)

Plus het feit da Kestens bij Hamme defensieve middenvelder speelde en bij ons staat Ken Van Damme daar en hij doet da goe. Op de positie die Verheyden speelt in de 4-5-1 (verbinding tussen verdedigend en aanvallend compartiment) zie ik Kestens nie meteen renderen omda hij vooral nen breker is.


09 Nov 2009, 21:04
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Eendracht Aalst - Cappellen
Alba schreef:
Einde van mijn preek, k zou beter pastoors helpen met t schrijven van hun preken, da's allicht nog een gat in de markt...

Sorry, maar na deze lectuur heb ik liever dat onze pastoor zijn preken zelf blijft schrijven.
Maar met uw inhoud ben ik wel akkoord...


09 Nov 2009, 21:10
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - Cappellen
hehe, ik zal zeker de eerste wedstrijd van de eindronde te voet afleggen, da heb ik beloofd ;) maar kga er hier wel al meteen het één en ander bijzeggen, niet da ik iets wil aanpassen, diegene die me kennen hier op tforum weten dat ik dit al van in tbegin heb gezegt...

*als de eerste wedstrijd een thuismatch is, stap ik te voet vanuit merchtem (waar ik dus woon) naar aalst.
*op verplaatsing zal ik gewoon kijken welke afstand het minst groot is, merchtem => X of aalst => X en diegene die het korste is zal het worden
*ik doe ongeveer een 50km per dag, dus als het een verplaatsing is van pakweg 130km vertrek ik 3dagen op voorhand, ik zal er mij zelfs congé voor nemen.
*ik stap gewoon tot daar, en zet mij ginder gewoon op café, want ik mag namelijk niet binnen door mijn sv :(
en nu maar hopen dat ze alsnog kampioen worden! :angel:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


09 Nov 2009, 22:06
forumlegende

Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28
Berichten: 2983
Leeftijd: 43
Locatie: Buggenhout
Bericht Re: Eendracht Aalst - Cappellen
hansken schreef:
hehe, ik zal zeker de eerste wedstrijd van de eindronde te voet afleggen, da heb ik beloofd ;) maar kga er hier wel al meteen het één en ander bijzeggen, niet da ik iets wil aanpassen, diegene die me kennen hier op tforum weten dat ik dit al van in tbegin heb gezegt...

*als de eerste wedstrijd een thuismatch is, stap ik te voet vanuit merchtem (waar ik dus woon) naar aalst.
*op verplaatsing zal ik gewoon kijken welke afstand het minst groot is, merchtem => X of aalst => X en diegene die het korste is zal het worden
*ik doe ongeveer een 50km per dag, dus als het een verplaatsing is van pakweg 130km vertrek ik 3dagen op voorhand, ik zal er mij zelfs congé voor nemen.
*ik stap gewoon tot daar, en zet mij ginder gewoon op café, want ik mag namelijk niet binnen door mijn sv :(
en nu maar hopen dat ze alsnog kampioen worden! :angel:


ge hebt dan nog de pech dat er een eindronde om te zakken is ook :-)

_________________
www.be-cycle.com


09 Nov 2009, 22:21
Vaste Waarde

Lid geworden op: 21 Feb 2009, 2:02
Berichten: 1078
Bericht Re: Eendracht Aalst - Cappellen
hansken schreef:
hehe, ik zal zeker de eerste wedstrijd van de eindronde te voet afleggen, da heb ik beloofd ;) maar kga er hier wel al meteen het één en ander bijzeggen, niet da ik iets wil aanpassen, diegene die me kennen hier op tforum weten dat ik dit al van in tbegin heb gezegt...

*als de eerste wedstrijd een thuismatch is, stap ik te voet vanuit merchtem (waar ik dus woon) naar aalst.
*op verplaatsing zal ik gewoon kijken welke afstand het minst groot is, merchtem => X of aalst => X en diegene die het korste is zal het worden
*ik doe ongeveer een 50km per dag, dus als het een verplaatsing is van pakweg 130km vertrek ik 3dagen op voorhand, ik zal er mij zelfs congé voor nemen.
*ik stap gewoon tot daar, en zet mij ginder gewoon op café, want ik mag namelijk niet binnen door mijn sv :(
en nu maar hopen dat ze alsnog kampioen worden! :angel:



ge zijt ne man van uw woord, en we gaan u daar schminken opdat ze u niet zouden herkennen ! dan kunt ge wel binnen ! ofwel zetten we u in ne rolstoel (alst na uw wandelingske al ni zal nodig zijn), dan geraakt ge zeker binnen

Nen Iendrachter is toch nen echten he ! :EA:

_________________
den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert


09 Nov 2009, 22:23
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: Eendracht Aalst - Cappellen
Ik zou toch wat :banana: overwegen en alcohol uitstellen tot de eindstreep.
Als je 50km per dag wil halen moet je rekenen op 9 uur zuiver stappen per dag. En dat is niet te onderschatten.
Als het binnen een straal van 100km rond Aalst ligt wil ik wel mee gaan. Maar :nieje: in 1 dag.
Dat is voor een paar maand later.


10 Nov 2009, 0:29
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Cappellen
Eindelijk zijn ze er :D de fotokes van Sinte Merten die een verrassingsbezoek brachten aan Kaai 17 :lol:

Onze trainer kreeg voor de aftrap wat goede raad van de Sint ! (y)

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


10 Nov 2009, 1:43
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Eendracht Aalst - Cappellen
zwawi schreef:
Gunther schreef:
dwarskijker schreef:

Ik heb nooit beweerd dat Kestens aanvallend beter zou zijn.Maar aangezien Verheyden offensief totaal niet uit de verf komt kan je mijn inziens beter spelen met Kristof die een pak sterker is als verdedigende middenvelder.Waarom denk je dat Verheyden in Hamme op de bank is verzeild terwijl Kestens daar een certitude was?

Tjah,
een trainer die minder in hem geloofde en hem geen vertrouwen gaf misschien, doet veel met een speler hoor, is al vaak gezegd.
Wat ik nog wil zeggen, Kestens is een goeie speler maar net zoals zovelen niet onvervangbaar. Degene die op zijn positie speelden deden het zeker niet slechter, dus ik zie geen probleem. Hoofdstuk afgesloten voor mij ;)

Plus het feit da Kestens bij Hamme defensieve middenvelder speelde en bij ons staat Ken Van Damme daar en hij doet da goe. Op de positie die Verheyden speelt in de 4-5-1 (verbinding tussen verdedigend en aanvallend compartiment) zie ik Kestens nie meteen renderen omda hij vooral nen breker is.


Verheyden speelt op dit ogenbllik ook defensieve middenvelder.De pasjes die hij geeft opzij en achteruit kan Kestens ook geven.Desnoods laat je Ken dan iets hoger spelen.Maar ook voor mij discussie gesloten.
Ieder zijn mening.


10 Nov 2009, 6:08
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21 Okt 2008, 15:17
Berichten: 212
Leeftijd: 60
Bericht Re: Eendracht Aalst - Cappellen
Hugo schreef:
nonkeltje schreef:
Alba schreef:

Even nakijken of één van deze wijnen je kan bekoren:
Oh ja, tussen haakjes staat de prijs die de mensen betalen in het restaurant waarvoor wij deze wijnkaart drukken en er staat echt geen nulleke te veel...

Nuits Saint-Georges - ‘Clos des Argillières’ 1er cru - ‘06 - Bourgogne (74,00 euro)
Château de Pommard - ‘Cuvée Prestige’ - ‘05 - Bourgogne (150,00 euro)
Châteauneuf-du-papa ‘Château de la Gardine’ - ‘04 - ‘05 - Côtes du Rhône e (75,00 euro)
Château La Croix - ‘05 - Pomerol (89,00 euro)
Château Nenin - ‘04 - Pomerol (130,00 euro)
Château La Fleur-Pétrus - ‘05 - Pomerol (180,00 euro)
Château Petrus - ‘05 - Pomerol (2500,00 euro)

Kies maar, op kosten van de kerkfabriek ;)
Maar wel op tijd zijn om de klokken te luiden hé
En we geven hamburgers ipv hosties, da's toch ook rond...

Meneer Pastoor


mogen ik en Hugo eerst eens komen proeven ? Hugo, wa denkt ge ?


:lol: (y)


:plat:

Ok, kan best twee misdienaars gebruiken. 'k Zal ne keer met Daneels gaan klappen om van alle wijnen een kistje te laten leveren. Ge kunt inderdaad beter eerst proeven, wie weet wat schotelen ze ons anders voor....
Oh ja, vergeet niet, de fles die we open doen voor in de mis zelf, die moet leeg hé tijdens die mis, zo een dure fles wijn laat ge toch niet efkes staan voor 'ne volgende keer'....

_________________
Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat
Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God.


10 Nov 2009, 9:21
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5737
Bericht Re: Eendracht Aalst - Cappellen
wat heeft dit nu met de match tegen Cappellen te maken? :wadde:


10 Nov 2009, 9:56
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21 Okt 2008, 15:17
Berichten: 212
Leeftijd: 60
Bericht Re: Eendracht Aalst - Cappellen
waly 2 schreef:
wat heeft dit nu met de match tegen Cappellen te maken? :wadde:


Dat die van Capellen eens dringend naar de mis moeten gaan om naar mijn preek te luisteren als ze willen punten pakken :-)

Daarvoor moet je wel een goed aantal berichten terug gaan om te weten hoever we kunnen afdwalen...

_________________
Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat
Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God.


10 Nov 2009, 10:26
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - Cappellen
Hugo schreef:
nonkeltje schreef:
Dries schreef:
eigenlijk zouden we daar e spandoek van moeten maken e :D
ter herinnering aan hansken :worship: :EA:


we zullen hem eraan herinneren en volgens mij zal hij 't nog aan zenne rekker emmen, wacht maar.
Stel u voor : te voet naar Visé. :haha:


Hey mannen, we gaan Hansken wel begeleiden en de nodige ondersteuning geven zeker?
Maar dan wel vanuit de wagen. :D
Komaan Hansken, you can do it! :banana: :EA:


Spionkop Lede volgt hem de hele dag met ne bus dan :-)

_________________
www.spionkoplede.com


10 Nov 2009, 10:30
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5737
Bericht Re: Eendracht Aalst - Cappellen
er zijn er hier die zover niet mogen afdwalen. :hmm:


10 Nov 2009, 13:11
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 216 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst