Eendracht Aalst - Cappellen - Pagina 12 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 216 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 15
 Eendracht Aalst - Cappellen 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - Cappellen
Veel kansen afgedwongen, niets weggegeven, mooie goals dus what's the problem? :wadde:
Noem mij ook maar eens één ploeg in de wereld die steeds op eenzelfde hoog niveau kan spelen.
Daarom van mijnentwege een dikke proficiat aan al onze spelers. (y)
Doe zo voort jongens. :worship: :EA:
:banana:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


09 Nov 2009, 12:39
Vaste Waarde

Lid geworden op: 21 Feb 2009, 2:02
Berichten: 1077
Bericht Re: Eendracht Aalst - Cappellen
Alba schreef:
Gunther schreef:
dwarskijker schreef:

Zoals Verheyden in het begin van het seizoen speelde kan hij enkel beter spelen maar aanvallend levert hij niets op en dan is Kestens duizendmaal beter.


Ben ik nu is ni akkoord mee!
Wat brengt kestens aanvallend bij?
Zeker niet meer van Ewen..

Het duo Ewen - Ken werkt trouwens goed vind ik. Ik zie Kestens op dit moment Ken niet uit de ploeg spelen, en ook Ewen niet want die groeit iedere week naar een beter niveau toe. (y)



Toen Troch vervangen werd heeft Ewen eigenlijk zijn positie achter de spitsen deels overgenomen en deed dit toch wel goed hoor...
Snap wel niet goed dat men hier maar blijft zeuren over vanalles en nog wat. 't Was inderdaad niet onze beste wedstrijd (en dat weet de trainer zelf ook, cfr "nabeschouwing"), maar we zitten nu aan een hoog tempo van wedstrijden naeen, dus zoals in de tweede helft de bal rondtikken mag dan wel. Eerste helft was niet zo denderend maar je speelt daar wel een hoop open kansen bijeen, dan ben je zo slecht niet bezig.
En iedereen heeft zijn lievelingsspelers en opstelling, t is echter de trainer die kiest en denk wel dat hij weet waar hij mee bezig is, dus laat die man rustig werken ipv elkaar hier op soms toch wel grove manier alle verwijten toe te slingeren. Je mag je mening hebben en formuleren maar bij sommigen is het respect voor elkaars mening toch ver te zoeken. Ik geef toe, het is al een stuk beter dan een maand geleden, wellicht dankzij de betere resultaten, maar toch...
En nu iedereen weer op één lijn achter den Iendracht en wie weet hoe hoog eindigen we nog!! :EA:

Einde van mijn preek, k zou beter pastoors helpen met t schrijven van hun preken, da's allicht nog een gat in de markt...


ik stel mijn kandidatuur als misdienaar, als ge goeie wijn hebt tenminste

_________________
den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert


09 Nov 2009, 12:42
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - Cappellen
StanyMTBer schreef:
Dani schreef:
Depoitre : Tja, geef die jongen wat meer steun en hij zal ook nog eens beginnen te scoren. Al is dit misschien een meesterlijke zet van het bestuur/trainer om hem nog een jaartje bij ons te houden. ;)


Ja inderdaad, allemaal goed en wel, maar als je ziet dat hij 5 kansen nodig heeft om tot scoren te komen, dan kunnen we niet stellen dat hij efficiënt is voor het ogenblik.

Kom nu niet af dat hij te veel moet lopen en werken hé... want da is jeannettenpraat... iedereen moet lopen en werken om kansen te creëeren en de ploeg te ondersteunen.
Ik las hier ook ergens dat er iemand stelt dat Kestens een betere verdedigende middenvelder is om dat hij meer kan aanvallen, sorry maar zet hem dan in als aanvallende middenvelder hé.
Ik heb veel liever een verdedigende middenvelder die zich van zijn taak kwijt dan enen die gaten laat omdat hij mee moet aanvallen. :nieje: Laat Ewen, maar waar hij is!

Trouwens, ik ben tevreden, ik heb een goeie match gezien van den Iendracht, zeker den 2den helft. Er is geen enkele nood om te kakken op den dienen of de ginsten, 3 punten binnen, das het allerbelangrijkste!
Het vertrouwen is er, laat nu maar de "betere ploegen" uit de ranking komen om eens echt te meten wat we waard zijn :EA:

ge kunt nu wel zeggen dat ge het jeanettenpraat vindt maar als ge ziet hoeveel gaten die gast trekt door zijn loopacties en duels dan kunt ge toch wel zeggen dat hij niet exact weinig fysiek werk verricht tegenover andere spelers op het plein he(hiermee wil ik niemand specifiek aanduiden want de ploeg doet goed zijn werk nu)
ik ben vooral al blij dat hij niet constant meer de bal aan de middenstip moet komen vragen of, zoals vroeger soms het geval was, diep op onze eigen helft

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


09 Nov 2009, 12:50
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - Cappellen
nonkeltje schreef:
Alba schreef:
Gunther schreef:

Ben ik nu is ni akkoord mee!
Wat brengt kestens aanvallend bij?
Zeker niet meer van Ewen..

Het duo Ewen - Ken werkt trouwens goed vind ik. Ik zie Kestens op dit moment Ken niet uit de ploeg spelen, en ook Ewen niet want die groeit iedere week naar een beter niveau toe. (y)



Toen Troch vervangen werd heeft Ewen eigenlijk zijn positie achter de spitsen deels overgenomen en deed dit toch wel goed hoor...
Snap wel niet goed dat men hier maar blijft zeuren over vanalles en nog wat. 't Was inderdaad niet onze beste wedstrijd (en dat weet de trainer zelf ook, cfr "nabeschouwing"), maar we zitten nu aan een hoog tempo van wedstrijden naeen, dus zoals in de tweede helft de bal rondtikken mag dan wel. Eerste helft was niet zo denderend maar je speelt daar wel een hoop open kansen bijeen, dan ben je zo slecht niet bezig.
En iedereen heeft zijn lievelingsspelers en opstelling, t is echter de trainer die kiest en denk wel dat hij weet waar hij mee bezig is, dus laat die man rustig werken ipv elkaar hier op soms toch wel grove manier alle verwijten toe te slingeren. Je mag je mening hebben en formuleren maar bij sommigen is het respect voor elkaars mening toch ver te zoeken. Ik geef toe, het is al een stuk beter dan een maand geleden, wellicht dankzij de betere resultaten, maar toch...
En nu iedereen weer op één lijn achter den Iendracht en wie weet hoe hoog eindigen we nog!! :EA:

Einde van mijn preek, k zou beter pastoors helpen met t schrijven van hun preken, da's allicht nog een gat in de markt...


ik stel mijn kandidatuur als misdienaar, als ge goeie wijn hebt tenminste

:plat:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


09 Nov 2009, 12:59
Junior

Lid geworden op: 04 Jan 2009, 16:59
Berichten: 251
Bericht Re: Eendracht Aalst - Cappellen
chunga schreef:
Het enige dat hier blijkbaar nog mag worden gepost(zeker na een overwinning) is :EA: smilies en
comooooon iendracht. Als men een speler minder vond of men is niet akkoord met de veldbezetting
wordt men hier direct versleten voor een zaag of nog erger gewoon verweten van randdebiel( @ Ajoinfan)


tis hier een forum: postdtd wat je wildtd, maar incasseer evt antwoorden. kusjes.
ps: hier komdtdtdtdtdttdddtdtddddddddtttdtdd een :EA:


09 Nov 2009, 13:18
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - Cappellen
Gisteren een verdiende (en eindelijk nog is ruime overwinning). Maar toch:

-Wedstrijdomstandigheden zaten serieus mee (rode kaart na nog geen halfuur, die flodderbal in de kleine carré die in een speler van capellen eigelijk uit ons doel haalt...). Als dat niet gebeurt (zoals veel matchen onder VDH), dan krijgen we het weer moeilijk volgens mij. Want ik vond het tempo ongelofelijk laag. Dat we de tweede helft dan veel beter zijn is logisch (die mannen gaan dat met 10 echt niet kunnen belopen) en we maken dan wel enkele mooie doelpunten, toch vond ik ons op het middenveld nog teveel ruimte weggeven (want dit Capellen was echt archislecht en DE kandidaat om naar vierde te degraderen).

-Een zeer goede Galucci en Depoitre. Hij stond echter weer op een eiland maar als je geen spitsen hebt kan je ze moeilijk gaan uitvinden natuurlijk.

-Een 9 op 9 die broodnodig is, maar toch de voeten op de grond houden. Over eindrondevoetbal moeten m.i. nog niet gesproken worden (en daar doet ge de spelers een plezier mee, geloof mij !). Als we woensdag een goede prestatie kunnen neerzetten (met minsten een punt), dan begin ik er weer in te geloven. FCN zal immers van een ander niveau zijn.

Maar goed, ik vond Temse, Heist en Zottegem ook allesbehalve goed en zie ze daar vanboven staan. Er is dus nog hoop ;)


09 Nov 2009, 13:19
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Cappellen
Jeroen schreef:
Gisteren een verdiende (en eindelijk nog is ruime overwinning). Maar toch:

-Wedstrijdomstandigheden zaten serieus mee (rode kaart na nog geen halfuur, die flodderbal in de kleine carré die in een speler van capellen eigelijk uit ons doel haalt...). Als dat niet gebeurt (zoals veel matchen onder VDH), dan krijgen we het weer moeilijk volgens mij. Want ik vond het tempo ongelofelijk laag. Dat we de tweede helft dan veel beter zijn is logisch (die mannen gaan dat met 10 echt niet kunnen belopen) en we maken dan wel enkele mooie doelpunten, toch vond ik ons op het middenveld nog teveel ruimte weggeven (want dit Capellen was echt archislecht en DE kandidaat om naar vierde te degraderen).
akkoord, maar die wedstrijdomstandigheden bepaal je ook zelf hé.
Door de afwezigheid van Lord speel je terug 4-5-1 dus een beetje meer organisatie is dan gewenst.
Ondanks dat creëer je nog nen hoop kansen. Terwijl de tegenstander er welgeteld 1 heeft op een ganse match ? (de arme jongen kreeg een minuut later rood).
En uiteindelijk pas je uw spel aan naar gelang die wedstrijdomstandigheden hé.... waarom zou je in de 2de helft blijven doorjagen op een 4de of 5de doelpunt als je weet dat er deze week nog 2 wedstrijden komen.

De 2de helft trouwens ook eens met Wouter Moreels naast Depoitre geprobeerd.... ging ietsje minder vlot maar dat was ook omdat iedereen gewoon de 90 minuten aan het vol maken was. Ik denk dat Wouter Moreels de rol van 2de spits op een even goede manier kan vervullen dan Lord, maar dan wel op een heel andere manier.

_________________
If you never try, you'll never know


09 Nov 2009, 13:31
Junior

Lid geworden op: 04 Jan 2009, 16:59
Berichten: 251
Bericht Re: Eendracht Aalst - Cappellen
Jeroen schreef:
Gisteren een verdiende (en eindelijk nog is ruime overwinning). Maar toch:

-Wedstrijdomstandigheden zaten serieus mee (rode kaart na nog geen halfuur, die flodderbal in de kleine carré die in een speler van capellen eigelijk uit ons doel haalt...). Als dat niet gebeurt (zoals veel matchen onder VDH), dan krijgen we het weer moeilijk volgens mij. Want ik vond het tempo ongelofelijk laag. Dat we de tweede helft dan veel beter zijn is logisch (die mannen gaan dat met 10 echt niet kunnen belopen) en we maken dan wel enkele mooie doelpunten, toch vond ik ons op het middenveld nog teveel ruimte weggeven (want dit Capellen was echt archislecht en DE kandidaat om naar vierde te degraderen).

-Een zeer goede Galucci en Depoitre. Hij stond echter weer op een eiland maar als je geen spitsen hebt kan je ze moeilijk gaan uitvinden natuurlijk.

-Een 9 op 9 die broodnodig is, maar toch de voeten op de grond houden. Over eindrondevoetbal moeten m.i. nog niet gesproken worden (en daar doet ge de spelers een plezier mee, geloof mij !). Als we woensdag een goede prestatie kunnen neerzetten (met minsten een punt), dan begin ik er weer in te geloven. FCN zal immers van een ander niveau zijn.

Maar goed, ik vond Temse, Heist en Zottegem ook allesbehalve goed en zie ze daar vanboven staan. Er is dus nog hoop ;)


Ieper dat ik toch ook niet echt super vond gaat 0-4 op Oudenaarde (toch ook aan en remonte begonnen) winnen. Temse en Sottegem gaan denk ik niet echt in de top eindigen, maar Hamme is op kousevoeten hoog aan het komen. Heist is fysisch erg sterk met net voldoende voetbal voor 3de, zou kunnen dat die top 3 gaan houden.


09 Nov 2009, 13:33
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - Cappellen
i have a dream :whistle: :banana:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


09 Nov 2009, 13:36
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Eendracht Aalst - Cappellen
StanyMTBer schreef:
Dani schreef:
Depoitre : Tja, geef die jongen wat meer steun en hij zal ook nog eens beginnen te scoren. Al is dit misschien een meesterlijke zet van het bestuur/trainer om hem nog een jaartje bij ons te houden. ;)


Ja inderdaad, allemaal goed en wel, maar als je ziet dat hij 5 kansen nodig heeft om tot scoren te komen, dan kunnen we niet stellen dat hij efficiënt is voor het ogenblik.

Kom nu niet af dat hij te veel moet lopen en werken hé... want da is jeannettenpraat... iedereen moet lopen en werken om kansen te creëeren en de ploeg te ondersteunen.

Ik las hier ook ergens dat er iemand stelt dat Kestens een betere verdedigende middenvelder is om dat hij meer kan aanvallen, sorry maar zet hem dan in als aanvallende middenvelder hé.
Ik heb veel liever een verdedigende middenvelder die zich van zijn taak kwijt dan enen die gaten laat omdat hij mee moet aanvallen. :nieje: Laat Ewen, maar waar hij is!

Trouwens, ik ben tevreden, ik heb een goeie match gezien van den Iendracht, zeker den 2den helft. Er is geen enkele nood om te kakken op den dienen of de ginsten, 3 punten binnen, das het allerbelangrijkste!
Het vertrouwen is er, laat nu maar de "betere ploegen" uit de ranking komen om eens echt te meten wat we waard zijn :EA:


Volgens mij spreekt ge uw eigen hier toch wel tegen.... :haha:

_________________
Afbeelding


09 Nov 2009, 13:47
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Aug 2009, 22:55
Berichten: 292
Leeftijd: 50
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Cappellen
Weet niet of het al gepost is maar ;voor wie was die minuut stilt vr de aftrap want geluidsinstallatie in E marcheert niet meer....???


09 Nov 2009, 13:53
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: Eendracht Aalst - Cappellen
Ik ga akkoord met Bram dat de trainer moet rekening houden met de wedstrijdomstandigheden. Waneer we met twee doelpunten verschil voorstaan tegen een zwakke tegenstander, moet de ploeg wat gespaard worden voor de komende zware verplaatsing naar St.Niklaas!
Als antwoord op diegenen die de laatste 2 weken hun angst geuit hebben dat de Depoitre na de winterstop wel eens zou kunnen vertrekken, zou ik iets geruststellend willen zeggen. Onze trainer heeft me na de match tegen Ieper gezegd dat hij denkt dat Laurent het gehele seizoen zeker bij ons zal blijven omwille van zijn zware universitaire studies van burgerlijk ingenieur. Eén klasse of twee klassen hogerop, zouden zijn studies meer in het gedrang kunnen komen! :-)


09 Nov 2009, 14:00
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4817
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Cappellen
Smetje schreef:
Ik snap het gezaag van sommigen toch niet hoor. De tegenstander was zwak, het was misschien geen supermatch, maar we doen wat we moeten: winnen en dan nog met 3 goals en 0 tegen.

Degenen die de eerste helft slecht vonden snap ik niet. Je krijgt minstens 5 goeie kansen, zo slecht kan het dan toch niet zijn.
Dat Ewen begin dit seizoen kritiek kreeg is terecht, maar sinds de nieuwe trainer is die er enorm op vooruit gegaan en ik vind hem de laatste matchen altijd bij de beteren.
Troch was niet echt goed, maar met een goal en een assist toch beslissend. Dus veel kunt ge daar ook niet op zeggen.


Volledig mee akkoord, we hebben 9 op 9 en samen met het vertrouwen en de steeds positiever wordende klassering zullen, volgens mij, ook de spelers individueel beter gaan presteren (zie Ewen).
Troch heeft het voorlopig nog wat moeilijk om z'n draai te vinden maar ik heb nog het volste vertrouwen in hem en zoals ik al eerder zei, we gaan nog plezier aan hem beleven..

_________________
oilsjt, goi alien...


09 Nov 2009, 14:01
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49
Berichten: 2344
Leeftijd: 35
Locatie: erembodegem
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Bericht Re: Eendracht Aalst - Cappellen
De (9)Bilde schreef:
Weet niet of het al gepost is maar ;voor wie was die minuut stilt vr de aftrap want geluidsinstallatie in E marcheert niet meer....???


ik dacht te horen voor een zekere Francois langkman (supporter).

_________________
... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ...


09 Nov 2009, 14:23
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23
Berichten: 1681
Leeftijd: 55
Locatie: Erembodegem
Bericht Re: Eendracht Aalst - Cappellen
ik dacht gisteren efkes dat de rode duivels tegen "die mannschaft" bezig waren ... ale, de uitrustingen dan :lol: ... wij durven soms op die jartazi spullen zagen maar met wat die jongens van Cappellen moesten spelen, wat was zeg :hmm:


09 Nov 2009, 14:33
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 216 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 15


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst