Eendracht Aalst - Cappellen - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 216 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 15
 Eendracht Aalst - Cappellen 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Eendracht Aalst - Cappellen
Vaststellingen:

Goede eerste helft met 5 echt doelrijpe kansen (en dan ben ik nog streng).
Tweede helft waarin je op dat elan doorgaat, en de kansen afmaakt.
Keeper en verdediging weer eens zo goed als foutloos.
Depoitre mag deze winter niet vertrekken.
Troch was niet fantastisch, maar heeft zijn spel aangepast. Hij werkt nu veel meer dan vroeger. Heeft de 4-4-2 hem geprikkeld? Terecht vervangen wel.
Verheyden was goed. Soms net niet snel genoeg om de bal in te spelen, maar liever zo dan het te rap willen doen, zoals in het begin van't seizoen.
Galucci is een lastig manneke om tegen te spelen.

Ik heb geen fantastische match gezien, maar we waren toch wel duidelijk de betere ploeg, van minuut 1 tot minuut 90.


09 Nov 2009, 2:00
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
Bericht Re: Eendracht Aalst - Cappellen
dwarskijker schreef:
salvador schreef:
Troch is misschien niet goed maar in elk geval beslissend.Het is een verdedigbare keuze zijn om een speler in te zetten niet zo zeer omdat hij heel de tijd in de match zit maar wel omdat hij beslissend is. Ik zou misschien een andere keuze maken, maar een trainer die wint heeft gelijk en daar ga ik niet op beginnen zagen...
En Verheyden speelt nu toch beter dan in het begin van het seizoen, die is aan het groeien en verdient mijns inziens wel zijn plaats. Ik zou hem ook laten staan, eerlijk gezegd.


Zoals Verheyden in het begin van het seizoen speelde kan hij enkel beter spelen maar aanvallend levert hij niets op en dan is Kestens duizendmaal beter.


Ben ik nu is ni akkoord mee!
Wat brengt kestens aanvallend bij?
Zeker niet meer van Ewen..
Het duo Ewen - Ken werkt trouwens goed vind ik. Ik zie Kestens op dit moment Ken niet uit de ploeg spelen, en ook Ewen niet want die groeit iedere week naar een beter niveau toe. (y)

_________________
Afbeelding


09 Nov 2009, 8:20
Miniem

Lid geworden op: 18 Aug 2009, 17:30
Berichten: 46
Bericht Re: Eendracht Aalst - Cappellen
El Corredor schreef:
ik vond het een flauwe match, waarin de wedstrijdomstandigheden meer dan mee zaten. (cfr. rode kaart?) Ook een ongelooflijk zwakke tegenstander. Ook mij weer zitten ergeren aan een aantal vedetten, maar de hoofdvogel hou ik voor onzen trainer. Je brengt een aantal weken goed voetbal mét resultaat, en dan doet het pijn aan de ogen als je Depoitre weer een heleboel verloren (kilo)meters ziet maken om toch maar bepaalde spelers in de ploeg te krijgen. We zitten weer opgescheept met een éénspitsensysteem de komende weken...

Lord en Seminck woensdag terug, de plaatsen worden heel duur. Positief is wel dat we de laatste weken de weg naar het doel vlot vinden. (y) Ik vond onze buitenkanten, ondanks dat ze beide scoorden, slecht spelen. Verdedigend zat het heel goed in elkaar.

En Depoitre, tja wat een speler. Zal in de topic mvdm nu minder punten krijgen, maar zonder hem zijn we gewoon een middelmatig ploegje!


Tja, Corredorski! Als je met bepaalde spelers -laten we maar een naam noemen- Troch bedoelt, het is den enigen die 5 goals EN 5 assists kan voorleggen... Ook wanneer het minder ging bepaalde hij NOG mee de match, ik denk dat cijfers wel genoeg zeggen. Andermaal mensen in het publiek die als hij de schitterende assist gaf op Galucci nog zaten te mekkeren dat hij te traag is en te weinig loopt, dan zette hij 4 minuten later toch de puntjes op de i. Hij was sneller dan de speler die hem dekte EN scoorde met het hoofd!

Het is toch weer de speler die de uitslag mee beslist voor EA... Mochten we in de voorgaande matchen wat efficiënter het resultaat kunnen gehaald hebben en achterin een pak minder dekkingsfouten toegestaan, dan waren er nog wat meer assists bij en bovenal wat meer punten.
Maar het zal wel die bepaalde speler zijn, die er op zijn eentje voor gezorgd heeft dat we een paar speeldagen geleden onderaan stonden zeker? Want dat maak ik toch uit je posts op, het is altijd deze speler zijn fout... terwijl hij per match minstens een keer iemand alleen voor de keeper zet?


09 Nov 2009, 8:59
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21 Okt 2008, 15:17
Berichten: 212
Leeftijd: 60
Bericht Re: Eendracht Aalst - Cappellen
Gunther schreef:
dwarskijker schreef:
salvador schreef:
Troch is misschien niet goed maar in elk geval beslissend.Het is een verdedigbare keuze zijn om een speler in te zetten niet zo zeer omdat hij heel de tijd in de match zit maar wel omdat hij beslissend is. Ik zou misschien een andere keuze maken, maar een trainer die wint heeft gelijk en daar ga ik niet op beginnen zagen...
En Verheyden speelt nu toch beter dan in het begin van het seizoen, die is aan het groeien en verdient mijns inziens wel zijn plaats. Ik zou hem ook laten staan, eerlijk gezegd.


Zoals Verheyden in het begin van het seizoen speelde kan hij enkel beter spelen maar aanvallend levert hij niets op en dan is Kestens duizendmaal beter.


Ben ik nu is ni akkoord mee!
Wat brengt kestens aanvallend bij?
Zeker niet meer van Ewen..

Het duo Ewen - Ken werkt trouwens goed vind ik. Ik zie Kestens op dit moment Ken niet uit de ploeg spelen, en ook Ewen niet want die groeit iedere week naar een beter niveau toe. (y)



Toen Troch vervangen werd heeft Ewen eigenlijk zijn positie achter de spitsen deels overgenomen en deed dit toch wel goed hoor...
Snap wel niet goed dat men hier maar blijft zeuren over vanalles en nog wat. 't Was inderdaad niet onze beste wedstrijd (en dat weet de trainer zelf ook, cfr "nabeschouwing"), maar we zitten nu aan een hoog tempo van wedstrijden naeen, dus zoals in de tweede helft de bal rondtikken mag dan wel. Eerste helft was niet zo denderend maar je speelt daar wel een hoop open kansen bijeen, dan ben je zo slecht niet bezig.
En iedereen heeft zijn lievelingsspelers en opstelling, t is echter de trainer die kiest en denk wel dat hij weet waar hij mee bezig is, dus laat die man rustig werken ipv elkaar hier op soms toch wel grove manier alle verwijten toe te slingeren. Je mag je mening hebben en formuleren maar bij sommigen is het respect voor elkaars mening toch ver te zoeken. Ik geef toe, het is al een stuk beter dan een maand geleden, wellicht dankzij de betere resultaten, maar toch...
En nu iedereen weer op één lijn achter den Iendracht en wie weet hoe hoog eindigen we nog!! :EA:

Einde van mijn preek, k zou beter pastoors helpen met t schrijven van hun preken, da's allicht nog een gat in de markt...

_________________
Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat
Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God.


09 Nov 2009, 9:07
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - Cappellen
marc2 schreef:
We gaan dus simpelweg minimum de eindronde halen.... alle discussies zijn hier dus overbodig.


Wat wilt ge nu zeggen? Dat we het forum moeten sluiten tot de eindronde of dat gij hier niks meer gaat zeggen tot de eindronde?


09 Nov 2009, 9:17
Junior

Lid geworden op: 04 Jan 2009, 16:59
Berichten: 251
Bericht Re: Eendracht Aalst - Cappellen
Alba schreef:
Gunther schreef:
dwarskijker schreef:

Zoals Verheyden in het begin van het seizoen speelde kan hij enkel beter spelen maar aanvallend levert hij niets op en dan is Kestens duizendmaal beter.


Ben ik nu is ni akkoord mee!
Wat brengt kestens aanvallend bij?
Zeker niet meer van Ewen..

Het duo Ewen - Ken werkt trouwens goed vind ik. Ik zie Kestens op dit moment Ken niet uit de ploeg spelen, en ook Ewen niet want die groeit iedere week naar een beter niveau toe. (y)



Toen Troch vervangen werd heeft Ewen eigenlijk zijn positie achter de spitsen deels overgenomen en deed dit toch wel goed hoor...
Snap wel niet goed dat men hier maar blijft zeuren over vanalles en nog wat. 't Was inderdaad niet onze beste wedstrijd (en dat weet de trainer zelf ook, cfr "nabeschouwing"), maar we zitten nu aan een hoog tempo van wedstrijden naeen, dus zoals in de tweede helft de bal rondtikken mag dan wel. Eerste helft was niet zo denderend maar je speelt daar wel een hoop open kansen bijeen, dan ben je zo slecht niet bezig.
En iedereen heeft zijn lievelingsspelers en opstelling, t is echter de trainer die kiest en denk wel dat hij weet waar hij mee bezig is, dus laat die man rustig werken ipv elkaar hier op soms toch wel grove manier alle verwijten toe te slingeren. Je mag je mening hebben en formuleren maar bij sommigen is het respect voor elkaars mening toch ver te zoeken. Ik geef toe, het is al een stuk beter dan een maand geleden, wellicht dankzij de betere resultaten, maar toch...
En nu iedereen weer op één lijn achter den Iendracht en wie weet hoe hoog eindigen we nog!! :EA:

Einde van mijn preek, k zou beter pastoors helpen met t schrijven van hun preken, da's allicht nog een gat in de markt...

nope, goe bezig (y) liever dat dan dat eeuwig gezeur van die paar manisch depressieve kastraten hier


09 Nov 2009, 10:03
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21 Okt 2008, 15:17
Berichten: 212
Leeftijd: 60
Bericht Re: Eendracht Aalst - Cappellen
Ajoinenfan schreef:
Alba schreef:
Gunther schreef:

Ben ik nu is ni akkoord mee!
Wat brengt kestens aanvallend bij?
Zeker niet meer van Ewen..

Het duo Ewen - Ken werkt trouwens goed vind ik. Ik zie Kestens op dit moment Ken niet uit de ploeg spelen, en ook Ewen niet want die groeit iedere week naar een beter niveau toe. (y)



Toen Troch vervangen werd heeft Ewen eigenlijk zijn positie achter de spitsen deels overgenomen en deed dit toch wel goed hoor...
Snap wel niet goed dat men hier maar blijft zeuren over vanalles en nog wat. 't Was inderdaad niet onze beste wedstrijd (en dat weet de trainer zelf ook, cfr "nabeschouwing"), maar we zitten nu aan een hoog tempo van wedstrijden naeen, dus zoals in de tweede helft de bal rondtikken mag dan wel. Eerste helft was niet zo denderend maar je speelt daar wel een hoop open kansen bijeen, dan ben je zo slecht niet bezig.
En iedereen heeft zijn lievelingsspelers en opstelling, t is echter de trainer die kiest en denk wel dat hij weet waar hij mee bezig is, dus laat die man rustig werken ipv elkaar hier op soms toch wel grove manier alle verwijten toe te slingeren. Je mag je mening hebben en formuleren maar bij sommigen is het respect voor elkaars mening toch ver te zoeken. Ik geef toe, het is al een stuk beter dan een maand geleden, wellicht dankzij de betere resultaten, maar toch...
En nu iedereen weer op één lijn achter den Iendracht en wie weet hoe hoog eindigen we nog!! :EA:

Einde van mijn preek, k zou beter pastoors helpen met t schrijven van hun preken, da's allicht nog een gat in de markt...

nope, goe bezig (y) liever dat dan dat eeuwig gezeur van die paar manisch depressieve kastraten hier


Dank u, trouwens zoveel pastoors zijn er nu niet meer, dus zo'n groot gat in de markt is het nu ook weer niet....

_________________
Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat
Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God.


09 Nov 2009, 10:16
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47
Berichten: 743
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - Cappellen
Gisteren goede match gezien tegen een tegenstander die veel zwakker was dan ons.
Wat Troch betreft, die kan dus gewoon niet lopen das echt een ramp (totaal geen fysiek als je het mij vraagt), maar hij kan oooo zooo beslissend zijn in een wedstrijd (geeft een assist en maakt een goal) dat je hem niet zomaar uit de ploeg kan zetten.
Hij is en blijft belangrijk voor de ploeg.

_________________
http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300


09 Nov 2009, 10:42
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5514
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst - Cappellen
Ik snap het gezaag van sommigen toch niet hoor. De tegenstander was zwak, het was misschien geen supermatch, maar we doen wat we moeten: winnen en dan nog met 3 goals en 0 tegen.

Degenen die de eerste helft slecht vonden snap ik niet. Je krijgt minstens 5 goeie kansen, zo slecht kan het dan toch niet zijn.
Dat Ewen begin dit seizoen kritiek kreeg is terecht, maar sinds de nieuwe trainer is die er enorm op vooruit gegaan en ik vind hem de laatste matchen altijd bij de beteren.
Troch was niet echt goed, maar met een goal en een assist toch beslissend. Dus veel kunt ge daar ook niet op zeggen.


09 Nov 2009, 10:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - Cappellen
dwarskijker schreef:
Troch geeft assist en scoort en toch was hij ontzettende zwak.
Verheyden brengt aanvallend niets dan zie ik duizendmaal liever Kestens als verdedigende middenvelder.
BVR speelt nu zelfde systeem dat Vdh kwalijk werd genomen maar heeft enkel wat meer meeval.Het enige verschil is dat Flippo en Niels gewisseld zijn van plaats.
Voor wie het nog niet gezien heeft Troch en Verheyden moeten spelen terwijl anderen beter zijn.


:zzz: :zzz:

_________________
www.spionkoplede.com


09 Nov 2009, 10:50
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03
Berichten: 855
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Cappellen
bert schreef:
dwarskijker schreef:
Troch geeft assist en scoort en toch was hij ontzettende zwak.
Verheyden brengt aanvallend niets dan zie ik duizendmaal liever Kestens als verdedigende middenvelder.
BVR speelt nu zelfde systeem dat Vdh kwalijk werd genomen maar heeft enkel wat meer meeval.Het enige verschil is dat Flippo en Niels gewisseld zijn van plaats.
Voor wie het nog niet gezien heeft Troch en Verheyden moeten spelen terwijl anderen beter zijn.

Bij VDH zat Van Damme constant op de bank en speelden afwisselend Kestens en Castro op zijn plaats.
Het enige wat ik zou doen is Filipo en Niels wisselen van plaats, voor de rest 100% akkoord met den trainer zijn opstelling vandaag, gezien Lord er nie bij was.


En terug ruimte weggeven achteraan? Vind het nochtans niet slecht zo.

_________________
Giejl men ert kleert wit en zwert


09 Nov 2009, 11:16
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Eendracht Aalst - Cappellen
Het enige dat hier blijkbaar nog mag worden gepost(zeker na een overwinning) is :EA: smilies en
comooooon iendracht. Als men een speler minder vond of men is niet akkoord met de veldbezetting
wordt men hier direct versleten voor een zaag of nog erger gewoon verweten van randdebiel( @ Ajoinfan)


09 Nov 2009, 11:21
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Eendracht Aalst - Cappellen
Vond dat we de eerste helft véél te voorzichtig speelden. Een beetje druk op die zwakke verdediging en we hadden dubbel zoveel kansen gekregen.
Persoonlijk had ik eerder geopteerd om W.Moreels naast Depoitre te zetten in de spits. Hij is niet alleen snel maar beschikt over een goede techniek en is toch een echte wroeter.

We winnen vandaag met 3-0 en eigenlijk had het 6-0 moeten zijn. Rode kaart vond ik zeker terecht want er was geen andere verdediger van Capellen meer in de buurt en Depoitre ging wel degelijk richting doel en week niet uit.

Enkele mindere puntjes :

Van Damme speelde in mijn ogen een zwakke wedstrijd. Hoeveel slechte passes heeft hij niet verstuurd? Dan is een Kestens toch een betere optie.

Als Troch-fan moet ik toegeven dat ze in Roeselare hem een aantal kwaliteiten hebben afgeleerd. Dat hij geen spurtbom was, dat wisten we. Dat hij geen verdediger was, dat wisten we ook al.
Maar dat hij geen fysiek meer heeft, geen versnelling meer in benen heeft, geen actie meer heeft..dat stemt toch tot nadenken. Een geluk dat hij nog af en toe kan scoren en een perfecte pass in de voeten heeft. Maar hij is een schim van de Troch die wij hier twee jaar mochten aanschouwen.

Toch ook positieve dingen gezien :

Verheyden. Speelde gisteren een goede wedstrijd al moeten we toch kunnen toegeven dat hij in de tweede helft ALTIJD alleen stond. Zonder tegenstand wordt het al wat makkelijker hé.

Depoitre : Tja, geef die jongen wat meer steun en hij zal ook nog eens beginnen te scoren. Al is dit misschien een meesterlijke zet van het bestuur/trainer om hem nog een jaartje bij ons te houden. ;)

Filipovic : Jongens wat een zaalvoetballer. Perfecte wedstrijd.
B.Moreels : sober maar een brok graniet. Toch ook een meer dan geslaagde transfer.


Soit, op FCN zal het niet makkelijk worden. Normaal tevreden met één punt maar gezien onze situatie is winnen een must.


09 Nov 2009, 11:57
Miniem

Lid geworden op: 18 Aug 2009, 17:30
Berichten: 46
Bericht Re: Eendracht Aalst - Cappellen
Dani schreef:
Depoitre : Tja, geef die jongen wat meer steun en hij zal ook nog eens beginnen te scoren. Al is dit misschien een meesterlijke zet van het bestuur/trainer om hem nog een jaartje bij ons te houden. ;)


Ja inderdaad, allemaal goed en wel, maar als je ziet dat hij 5 kansen nodig heeft om tot scoren te komen, dan kunnen we niet stellen dat hij efficiënt is voor het ogenblik.

Kom nu niet af dat hij te veel moet lopen en werken hé... want da is jeannettenpraat... iedereen moet lopen en werken om kansen te creëeren en de ploeg te ondersteunen.

Ik las hier ook ergens dat er iemand stelt dat Kestens een betere verdedigende middenvelder is om dat hij meer kan aanvallen, sorry maar zet hem dan in als aanvallende middenvelder hé.
Ik heb veel liever een verdedigende middenvelder die zich van zijn taak kwijt dan enen die gaten laat omdat hij mee moet aanvallen. :nieje: Laat Ewen, maar waar hij is!

Trouwens, ik ben tevreden, ik heb een goeie match gezien van den Iendracht, zeker den 2den helft. Er is geen enkele nood om te kakken op den dienen of de ginsten, 3 punten binnen, das het allerbelangrijkste!
Het vertrouwen is er, laat nu maar de "betere ploegen" uit de ranking komen om eens echt te meten wat we waard zijn :EA:


09 Nov 2009, 12:18
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21 Okt 2008, 15:17
Berichten: 212
Leeftijd: 60
Bericht Re: Eendracht Aalst - Cappellen
chunga schreef:
Het enige dat hier blijkbaar nog mag worden gepost(zeker na een overwinning) is :EA: smilies en
comooooon iendracht. Als men een speler minder vond of men is niet akkoord met de veldbezetting
wordt men hier direct versleten voor een zaag of nog erger gewoon verweten van randdebiel( @ Ajoinfan)


Nooit gezegd dat je geen eigen mening mag hebben, maar t is de manier waarop, zoals je zelf zegt, je het schrijft.
Kritiek mag er zijn maar sommige mensen vergeten wel eens dat iedereen zijn eigen mening en visie heeft en sommigen geven kritiek om kritiek te kunnen geven omdat die of die hun niet aanstaat....

Zoals de laatste berichten iedereen gewoon zijn mening geeft en met argumenten komt aandraven, heb ik daar zeker geen probleem mee, maar de 'verwijt'berichten waren de vorige maanden meer schering dan inslag en dan is de lol van het forum er vlug af. En op dat vlak sta ik helemaal niet alleen met mijn mening.

vanwege Meneer Pastoor

_________________
Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat
Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God.


09 Nov 2009, 12:29
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 216 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 15


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst