FCN Sint-Niklaas - Eendracht Aalst - Pagina 14 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 293 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 20
 FCN Sint-Niklaas - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Junior

Lid geworden op: 04 Jan 2009, 16:59
Berichten: 251
Bericht Re: FCN Sint-Niklaas - Eendracht Aalst
panoleon schreef:
El Corredor schreef:
salvador schreef:
Het wordt hier echt eentonig, hé, niemand kritiek op die match...?
Met zo een eendrachtige supporters moeten we straks onze ploeg nog "Eendracht" noemen! :lol:


sorry, ik teken afwezig voor kritiek... :cool:


het heeft ooit anders geweest :D


ik apprecieer dat wel eens. we gaan op de langen duur nog overeenkommen :drank:


12 Nov 2009, 12:47
Junior

Lid geworden op: 04 Jan 2009, 16:59
Berichten: 251
Bericht Re: FCN Sint-Niklaas - Eendracht Aalst
Timoilsjt schreef:
Da ze 't geld da ze binnenhalen met 't eetfestijn en de gala-avond maar integraal steken in een vernieuwing van Depoitre zijn contract. Want als ge hem kwijt zijt, sta je terug waar we 3 à 4 weken gelden stonden, grat vanachter.

Bestuur, ge weet wat u te doen staat! Depoitre kost wat kost houden tot einde seizoen (en liefst nog ewa langer) (y)

Dat idee van ne spandoek: 'Depoitre is niet te koop' is gralyk goed! Enerzijds zal ons bestuur dan wel zien dat de supporters Depoitre kost wat kost willen hier houden, en anderzijds kan TV-oost de volgende match zenne naam nekeer goed uitspreken :banana:

Ambiance was goed gisteren, en nen dikke merci aan de 'Oilsjterse' zittribune! :EA:


zoipeuuuuuuh ! :D


12 Nov 2009, 12:47
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1873
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: FCN Sint-Niklaas - Eendracht Aalst
elfahem schreef:
Opmerkelijk is ook dat Podevijn onder BVR al drie keer op rij de 90 minuten heeft mogen volmaken. Podevijn is misschien niet de beste van de ploeg maar nu hij weet dat hij niet noodzakelijk na 60 minuten naar de kant wordt gehaald, kan hij aan vertrouwen winnen. Fysiek gaat het hem zeker ook ten goede komen.


Ik vind wel dat Podevijn terug naar zijn oude niveau klimt, hij gaat al vlotter zijn man eens voorbij, zijn snelheid valt terug meer op,...


12 Nov 2009, 13:09
Scholier

Lid geworden op: 24 Feb 2008, 17:33
Berichten: 173
Bericht Re: FCN Sint-Niklaas - Eendracht Aalst
Zalig toch die 12 op 12! Eindelijk weer in een winning mood na anderhalf jaar doem.
Als het nog een beetje meevalt staan we tegen kerstmis (de terugronde) stevig in de top 4.
Ewen en Jens halen weer stilaan hun normale niveau. Hopelijk kunnen Thomas en Lio ook weer snel aanknopen.
Trainer brengt blijkbaar echt wel een meerwaarde.
Toch 1 klein puntje van kritiek: na de 0-1 waren we mijns inziens weer wat aan het terugkrabbelen. Sint Niklaas kon echter niks klaarmaken. Ik had die mannen toch sterker verwacht. Mooi dat we met tien man toch nog de 0-2 maken.
Ook op de tribunes zat het weer goed. Wie speelde er thuis?
merci iendracht! :EA:


12 Nov 2009, 13:52
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: FCN Sint-Niklaas - Eendracht Aalst
Timoilsjt schreef:
Da ze 't geld da ze binnenhalen met 't eetfestijn en de gala-avond maar integraal steken in een vernieuwing van Depoitre zijn contract. Want als ge hem kwijt zijt, sta je terug waar we 3 à 4 weken gelden stonden, grat vanachter.

Bestuur, ge weet wat u te doen staat! Depoitre kost wat kost houden tot einde seizoen (en liefst nog ewa langer) (y)

Dat idee van ne spandoek: 'Depoitre is niet te koop' is gralyk goed! Enerzijds zal ons bestuur dan wel zien dat de supporters Depoitre kost wat kost willen hier houden, en anderzijds kan TV-oost de volgende match zenne naam nekeer goed uitspreken :banana:

Ambiance was goed gisteren, en nen dikke merci aan de 'Oilsjterse' zittribune! :EA:


laat ze maar gerust LEPOITRE zeggen elke keer....dan komen ze onzen DEPOITRE nie wegkopen bij ea... :D

voor de rest , een dikke match gisteren van elke speler die op t veld stond!! die van fcn wisten op den duur niet meer waar den bal naartoe te sjotten , das een teken da alles top was in veldbezetting! :EA:


12 Nov 2009, 15:10
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: FCN Sint-Niklaas - Eendracht Aalst
supersossis schreef:
Timoilsjt schreef:
Da ze 't geld da ze binnenhalen met 't eetfestijn en de gala-avond maar integraal steken in een vernieuwing van Depoitre zijn contract. Want als ge hem kwijt zijt, sta je terug waar we 3 à 4 weken gelden stonden, grat vanachter.

Bestuur, ge weet wat u te doen staat! Depoitre kost wat kost houden tot einde seizoen (en liefst nog ewa langer) (y)

Dat idee van ne spandoek: 'Depoitre is niet te koop' is gralyk goed! Enerzijds zal ons bestuur dan wel zien dat de supporters Depoitre kost wat kost willen hier houden, en anderzijds kan TV-oost de volgende match zenne naam nekeer goed uitspreken :banana:

Ambiance was goed gisteren, en nen dikke merci aan de 'Oilsjterse' zittribune! :EA:


laat ze maar gerust LEPOITRE zeggen elke keer....dan komen ze onzen DEPOITRE nie wegkopen bij ea... :D

voor de rest , een dikke match gisteren van elke speler die op t veld stond!! die van fcn wisten op den duur niet meer waar den bal naartoe te sjotten , das een teken da alles top was in veldbezetting! :EA:

Depoitre zijn naam is ondertussen al aangepast op TV OOST luister maar op http://www.tvoost.be/nl/nieuws/2009-11- ... s-e-aalst/


12 Nov 2009, 15:30
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: FCN Sint-Niklaas - Eendracht Aalst
Timoilsjt schreef:
Da ze 't geld da ze binnenhalen met 't eetfestijn en de gala-avond maar integraal steken in een vernieuwing van Depoitre zijn contract. Want als ge hem kwijt zijt, sta je terug waar we 3 à 4 weken gelden stonden, grat vanachter.

Bestuur, ge weet wat u te doen staat! Depoitre kost wat kost houden tot einde seizoen (en liefst nog ewa langer) (y)

Dat idee van ne spandoek: 'Depoitre is niet te koop' is gralyk goed! Enerzijds zal ons bestuur dan wel zien dat de supporters Depoitre kost wat kost willen hier houden, en anderzijds kan TV-oost de volgende match zenne naam nekeer goed uitspreken :banana:

Ambiance was goed gisteren, en nen dikke merci aan de 'Oilsjterse' zittribune! :EA:

Lijkt me een goeie deal, wij komen als supporters met zeer veel eten en het bestuur spendeert dit aan het contract van Depoitre. Win-win-situatie en iedereen tevreden, tenzij het natuurlijk nen taaien biefstuk is. Als we binnenkomen eens voelen hoe hard dat de messen snijden, snijden ze bot dan zal het wel mals zijn, maar in het andere geval .....Ik ga in ieder geval eten en aangezien het op zondag op Coxyde is, kunnen we zaterdagavond nog een pintje verzetten .... :jepla :jepla :jepla

_________________
geer'n bè


12 Nov 2009, 15:54
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: FCN Sint-Niklaas - Eendracht Aalst
elfahem schreef:
En in HLN 'schoot Galucci staalhard in' (0-1) ...


Nieuwsblad ook:Galucci schoot de bal van dichtbij binnen.Ok dat ge u nog kunt vergissen van doelpuntenmaker,maar de manier waarop.


12 Nov 2009, 17:24
Duivelke

Lid geworden op: 02 Aug 2009, 19:43
Berichten: 30
Bericht Re: FCN Sint-Niklaas - Eendracht Aalst
Fantastische match.
Depoitre outstanding, Van Damme en Verheyden terug heel sterk. Verdediging staat op punt en flankspelers in vorm. Ook Coppens opnieuw sterk ingevallen op de flank, en Kestens in het middenveld. En een keeper met maturiteit in de goal.

Proficiat aan de spelers, en nu de lijn doortrekken naar Wielsbeke.
Tot zondag!


12 Nov 2009, 18:45
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: FCN Sint-Niklaas - Eendracht Aalst
panoleon schreef:
El Corredor schreef:
salvador schreef:
Het wordt hier echt eentonig, hé, niemand kritiek op die match...?
Met zo een eendrachtige supporters moeten we straks onze ploeg nog "Eendracht" noemen! :lol:


sorry, ik teken afwezig voor kritiek... :cool:


het heeft ooit anders geweest :D


mja, soms zien sommige het positieve niet in mijn posts. Ze zien ne post staan getekend el corredor en ze lezen diagonaal, perceptie van de mensen zeker? :D

ik kan gerust na een wedstrijd zoals gisteren zeggen dat het uitstekend was. Maar ik heb dit jaar ook al veel kritiek gehad en geschreven na slechte matchen. Probleem is dat ge hier voor sommige altijd 37 smileys moet zetten en come on iendracht of ze appreciëren het niet.

Wat Depoitre betreft, die ligt voor één jaar vast MET optie. Dus die blijft nog minstens een jaar, tenzij ge hem verpatst natuurlijk.

ik ben eigenlijk nieuwsgierig naar het gescoutte schaduwelftal dat er dit moment reeds MOET zijn. Ne jesse martens, Schamp kan ik aanbevelen.


12 Nov 2009, 19:23
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: FCN Sint-Niklaas - Eendracht Aalst
Mariner schreef:
Onderkroiper schreef:
Hugo schreef:
Apropos, hoe is da met den Jens afgelopen, ik zag dienen in de lucht vliegen bij die bende van de Bokkalboys geloof ik. :crazy:


Ik heb dat per toeval gezien toen ik de filmpjes nakeek die ik maakte deze namiddag.
Toen de spelers de zittribune kwamen groeten zie je in de achtergrond effen de Jens vliegen :D
Dit filmpje komt later op Youtube.


Twas bij de zotten van Lee ;)

Met Jens is alles goed :lol:


Ok, want hij zag toch maar bleek onze Jens, ik had jullie ondertussen al herkend via het filmken.
Maar het was wel grappig, je ziet daar in enen keer een speler de lucht invliegen, daarna zijn verplicht zangnummertje.
Er was werkelijk geen ontsnappen aan voor de Jens, nu begrijp ik waarom ze zeggen de zotten van Lee. :lol: :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


12 Nov 2009, 19:31
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13161
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: FCN Sint-Niklaas - Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
panoleon schreef:
El Corredor schreef:

sorry, ik teken afwezig voor kritiek... :cool:


het heeft ooit anders geweest :D


mja, soms zien sommige het positieve niet in mijn posts. Ze zien ne post staan getekend el corredor en ze lezen diagonaal, perceptie van de mensen zeker? :D

ik kan gerust na een wedstrijd zoals gisteren zeggen dat het uitstekend was. Maar ik heb dit jaar ook al veel kritiek gehad en geschreven na slechte matchen. Probleem is dat ge hier voor sommige altijd 37 smileys moet zetten en come on iendracht of ze appreciëren het niet.

Wat Depoitre betreft, die ligt voor één jaar vast MET optie. Dus die blijft nog minstens een jaar, tenzij ge hem verpatst natuurlijk.

ik ben eigenlijk nieuwsgierig naar het gescoutte schaduwelftal dat er dit moment reeds MOET zijn. Ne jesse martens, Schamp kan ik aanbevelen.
linksmid van Koksijde, spits van Hoogstraten, ....
Er zit wel redelijk wat kwaliteit in de reeks hoor dit seizoen. Veel ploegen zijn wel in hetzelfde bedje ziek: afwerken.

_________________
If you never try, you'll never know


12 Nov 2009, 19:42
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7465
Leeftijd: 35
Bericht Re: FCN Sint-Niklaas - Eendracht Aalst
Wat ik mij afvraag bij die "contract voor één jaar met optie". Is dat een eenzijdige clausule ? Dus als de club dat wil verlengen gebeurt dat zowiezo , het maakt niet uit of de speler daar akkoord mee is of niet ?


12 Nov 2009, 19:48
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: FCN Sint-Niklaas - Eendracht Aalst
Bram schreef:
El Corredor schreef:
panoleon schreef:

het heeft ooit anders geweest :D


mja, soms zien sommige het positieve niet in mijn posts. Ze zien ne post staan getekend el corredor en ze lezen diagonaal, perceptie van de mensen zeker? :D

ik kan gerust na een wedstrijd zoals gisteren zeggen dat het uitstekend was. Maar ik heb dit jaar ook al veel kritiek gehad en geschreven na slechte matchen. Probleem is dat ge hier voor sommige altijd 37 smileys moet zetten en come on iendracht of ze appreciëren het niet.

Wat Depoitre betreft, die ligt voor één jaar vast MET optie. Dus die blijft nog minstens een jaar, tenzij ge hem verpatst natuurlijk.

ik ben eigenlijk nieuwsgierig naar het gescoutte schaduwelftal dat er dit moment reeds MOET zijn. Ne jesse martens, Schamp kan ik aanbevelen.
linksmid van Koksijde, spits van Hoogstraten, ....
Er zit wel redelijk wat kwaliteit in de reeks hoor dit seizoen. Veel ploegen zijn wel in hetzelfde bedje ziek: afwerken.


Kane Develer volgen ze voor volgend jaar ... :whistle:


12 Nov 2009, 20:47
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: FCN Sint-Niklaas - Eendracht Aalst
piejie89 schreef:
Fantastische match.
Depoitre outstanding, Van Damme en Verheyden terug heel sterk. Verdediging staat op punt en flankspelers in vorm. Ook Coppens opnieuw sterk ingevallen op de flank, en Kestens in het middenveld. En een keeper met maturiteit in de goal.

Proficiat aan de spelers, en nu de lijn doortrekken naar Wielsbeke.
Tot zondag!



Coppens vond ik eerlijk gezegd de minste woensdag.. Hij kan het volgens mij wel maar mist precies wa vertrouwen om hem door te zetten. In ieder geval, voor nen gallucci uit de ploeg te spelen, zal hij nog veeel botrammekes mogen eten ze ;)


12 Nov 2009, 21:23
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 293 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 20


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 140 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst