Eendracht Aalst - Wielsbeke - Pagina 17 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 253 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17
 Eendracht Aalst - Wielsbeke 
Auteur Bericht
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
Man man man, het was al vanaf hun eerste wedstrijdverslag duidelijk dat het slechte verliezers waren. Komaan seg, uw ploeg verliest met !8! goals en dan ga je nog beweren dat wij geen aanvallende intenties hadden. Zo ne gek zeg! Die is nog erger dan ne Vanhaezebrouck of ne Leekens. Daar ist ook altijd den andere zijn fout.

En als we altijd 8 goals scoren met verdedigend spel dan mag BVR altijd zo spelen van mij :plat: .

Diene Kukuric is goed KOEKOEK :drank:

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


19 Nov 2009, 12:00
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
de clerus schreef:
Man man man, het was al vanaf hun eerste wedstrijdverslag duidelijk dat het slechte verliezers waren. Komaan seg, uw ploeg verliest met !8! goals en dan ga je nog beweren dat wij geen aanvallende intenties hadden. Zo ne gek zeg! Die is nog erger dan ne Vanhaezebrouck of ne Leekens. Daar ist ook altijd den andere zijn fout.

En als we altijd 8 goals scoren met verdedigend spel dan mag BVR altijd zo spelen van mij :plat: .

Diene Kukuric is goed KOEKOEK :drank:


Als wij zondag nog verdedigend gespeeld hebben, vraag ik me af wat we te zien gaan krijgen als we eens gaan aanvallen zeg :lol: . Op het verslag op hunne site was het ook al van onze muur op het middenveld waar ze niet doorgeraakten, terwijl die mannen gewoon overal drie stappen te laat kwamen en wij der toch gewoon overwervelden. Hoe meer ge de zever van diene Kukuric leest hoe meer het echt platgaan van het lachen is :lol: .
En dan zegt hij nog in dat ander interview dat de keeper getipt was in welke hoek onze strafschopnemers hun strafschoppen trappen, maar ze hadden er niet op gerekend dat onze keeper ging trappen :plat: .


19 Nov 2009, 12:23
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 22:53
Berichten: 539
Leeftijd: 41
WLM: malderlewinssi@yahoo.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
Waarom praat die mens als Jerommeke?


19 Nov 2009, 12:40
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38
Berichten: 725
Leeftijd: 41
Locatie: Oilsjt
WLM: deefken45@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
Wij hebben vanuit tribune F nog met die trainer zitten lachen.
Zijn gezicht tijdens de wedstrijd sprak boekdelen. Diene gast zag het echt niet meer zitten.

Nu vlug eventjes de prestatie van de tegenstander afbreken denkt hij.

Precies of de cijfers zijn overdreven?! :crazy:
Het konden er gerust nog 2-3 meer geweest zijn.

Echt het toppunt van bekwaamheid!


19 Nov 2009, 12:48
Junior

Lid geworden op: 30 Sep 2005, 23:31
Berichten: 186
Locatie: Aartselaar
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
Je mag zeggen van Kukuric wat je wil, maar hij was de enige die dit seizoen naar Rupel Boom afzakte met een duidelijk tactisch plan. Hij had ons team perfect gescout en dat zag je in alle geledingen. Tevens een man met offensieve en voetballende intenties en dat zie je toch maar zelden. Daarnaast heb ik ook veel respect voor zijn beleving tijdens de wedstrijd. Voor zover ik het kan inschatten een prima coach. Dat hij zondag even met zijn neus tegen de muur botste, verandert daar voor mijn part niets aan. That's the risk you take (y)


19 Nov 2009, 16:13
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
wouter schreef:
Je mag zeggen van Kukuric wat je wil, maar hij was de enige die dit seizoen naar Rupel Boom afzakte met een duidelijk tactisch plan. Hij had ons team perfect gescout en dat zag je in alle geledingen. Tevens een man met offensieve en voetballende intenties en dat zie je toch maar zelden. Daarnaast heb ik ook veel respect voor zijn beleving tijdens de wedstrijd. Voor zover ik het kan inschatten een prima coach. Dat hij zondag even met zijn neus tegen de muur botste, verandert daar voor mijn part niets aan. That's the risk you take (y)


Tis vooral zijne zever achteraf die nogal belachelijk overkomt. Als ge acht doelpunten tegen krijgt, moet ge ten eerste niet beginnen dat den tegenstander gene goeien indruk maakte (terwijl we echt wel wervelend voetbal brachten) en ten tweede al helemaal niet beginnen zeveren dat den tegenstander enkel verdedigende intenties had.
Ik twijfel er trouwens niet aan dat diene mens ons zal gescout hebben, maar dan hadden zijn scouts hem toch mogen zeggen dat ge beter niet teveel ruimte laat in de rug van Depoitre, want als ge die ruimte geeft, loopt hij elke verdediging in derde aan flarden. Maar toch bleef Wielsbeke een ganse match bijna tot op de middenlijn verdedigen. Dat is echt wel zelfmoord. Het deed me wat denken aan Couillet twee seizoenen geleden (die ontsnapten met 6-0 ook op miraculeuze wijze aan dubbele cijfers), die gingen precies ook bij elke tegengoal nog vijf meter hoger verdedigen :D .


19 Nov 2009, 16:28
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
En we zijn gewaarschuwd, hij weet al hoe hij thuis gaat spelen tegen ons. Ik sidder en beef nu reeds voor het wellicht "tactische" plan dat hij uit zijn, ongetwijfeld grote hoed gaat toveren. :whistle:

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


19 Nov 2009, 17:35
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
DavidSeal schreef:
En we zijn gewaarschuwd, hij weet al hoe hij thuis gaat spelen tegen ons. Ik sidder en beef nu reeds voor het wellicht "tactische" plan dat hij uit zijn, ongetwijfeld grote hoed gaat toveren. :whistle:


als hij daar tegen dan nog op die bank zit tenminste...


19 Nov 2009, 17:47
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
wouter schreef:
Je mag zeggen van Kukuric wat je wil, maar hij was de enige die dit seizoen naar Rupel Boom afzakte met een duidelijk tactisch plan. Hij had ons team perfect gescout en dat zag je in alle geledingen. Tevens een man met offensieve en voetballende intenties en dat zie je toch maar zelden. Daarnaast heb ik ook veel respect voor zijn beleving tijdens de wedstrijd. Voor zover ik het kan inschatten een prima coach. Dat hij zondag even met zijn neus tegen de muur botste, verandert daar voor mijn part niets aan. That's the risk you take (y)


Dat is even grote zever als van diene Kukuric man. Perfect gescout. De verdediging stond 10 meter te hoog, de vleugelmiddenvelders waren eerder backs, en op depoitre kregen ze geen vat.

ja , top gescout moet ik zeggen... :haha:


19 Nov 2009, 19:14
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
El Corredor schreef:
wouter schreef:
Je mag zeggen van Kukuric wat je wil, maar hij was de enige die dit seizoen naar Rupel Boom afzakte met een duidelijk tactisch plan. Hij had ons team perfect gescout en dat zag je in alle geledingen. Tevens een man met offensieve en voetballende intenties en dat zie je toch maar zelden. Daarnaast heb ik ook veel respect voor zijn beleving tijdens de wedstrijd. Voor zover ik het kan inschatten een prima coach. Dat hij zondag even met zijn neus tegen de muur botste, verandert daar voor mijn part niets aan. That's the risk you take (y)


Dat is even grote zever als van diene Kukuric man. Perfect gescout. De verdediging stond 10 meter te hoog, de vleugelmiddenvelders waren eerder backs, en op depoitre kregen ze geen vat.

ja , top gescout moet ik zeggen... :haha:

Toen hij zijn nummer 14 wou inbrengen, begon hij zijn boek met taktische raadgevingen voor te lezen .Dat duurde zolang dat de scheids het spel hervatte alvorens zijn vervanging kom plaats vinden.
Voor zover ik weet is het niet verboden collectief te verdedigen om nadien met zijn allen aan te vallen.


19 Nov 2009, 19:40
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
DavidSeal schreef:
En we zijn gewaarschuwd, hij weet al hoe hij thuis gaat spelen tegen ons. Ik sidder en beef nu reeds voor het wellicht "tactische" plan dat hij uit zijn, ongetwijfeld grote hoed gaat toveren. :whistle:

Toch voorzichtig zijn. Liverpool won ooit tegen (ik denk) Crystal Palace met 9-1, en op het einde van het seizoen mochten ze de halve finale van de FA Cup spelen tegen datzelfde Crystal Palace en... ze lagen eruit!


19 Nov 2009, 19:59
Junior

Lid geworden op: 30 Sep 2005, 23:31
Berichten: 186
Locatie: Aartselaar
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
El Corredor schreef:
wouter schreef:
Je mag zeggen van Kukuric wat je wil, maar hij was de enige die dit seizoen naar Rupel Boom afzakte met een duidelijk tactisch plan. Hij had ons team perfect gescout en dat zag je in alle geledingen. Tevens een man met offensieve en voetballende intenties en dat zie je toch maar zelden. Daarnaast heb ik ook veel respect voor zijn beleving tijdens de wedstrijd. Voor zover ik het kan inschatten een prima coach. Dat hij zondag even met zijn neus tegen de muur botste, verandert daar voor mijn part niets aan. That's the risk you take (y)


Dat is even grote zever als van diene Kukuric man. Perfect gescout. De verdediging stond 10 meter te hoog, de vleugelmiddenvelders waren eerder backs, en op depoitre kregen ze geen vat.

ja , top gescout moet ik zeggen... :haha:


Even voor alle duidelijkheid: ik spreek hier over de wedstrijd op Rupel Boom, niet over jullie wedstrijd van zondag ;)


20 Nov 2009, 0:54
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
Bakkie schreef:
http://www.kscwielsbeke.be/

Verslag E. Aalst - S.C. Wielsbeke : 8-1

Wie de uitslag heeft vernomen van E. Aalst – SC Wielsbeke zal waarschijnlijk gedacht hebben dat SCW met een minivoetbalploeg naar Aalst was afgezakt, maar nee, we hadden alle spelers mee en … de match eindigde op 8-1 !
Om te beginnen bij het begin : E. Aalst was de thuisnederlaag van vorig seizoen tegen SCW duidelijk nog niet vergeten (0-3) en bovendien stak E. Aalst in bloedvorm met een recente 12 op 12. Toch had SCW geen schrik van E. Aalst en speelde het zoals wij het gewoon zijn : gaan voor de winst. Het pakte niet goed uit want E. Aalst speelde sterk georganiseerd en liet SCW voetballen op de eigen helft, maar bouwde een muur aan de middellijn. Een muur die op ieder moment klaar was voor snelle voorwaartse acties, die de geelwitten overal zouden pijn doen : links, rechts en centraal met Depoitre en Podevyn als kwelduivels van de dag.
Een verslag geven van alle doelpunten zou lang (en pijnlijk) zijn en daarom : de 1-0 viel na 5’ via Brecht Mooreels en na 20’ was het 3-0 via een penalty, (onterecht) gefloten voor hands van Wies. SCW wist toen reeds dat het gedaan was en om de miserie nog wat erger te maken verloren wij ook nog Emir Ujkani die zich kwetste aan de knie.
Toch kwam SCW weer strijdlustig uit de kleedkamers en probeerde het nog terug te keren, maar terwijl SCW beukte op een ondoordringbare dubbele gordel, prikten de Ajuinen doodleuk tegen en liep de score verder op : 6-0 aan de 60° minuut.
En nog wilde SCW zich niet geven, in die mate dat Nasreddine een tweede geel karton (en dus een rood) pakte voor een te stevig aangegaan duel. De fans van E. Aalst (met zo’n 2.500 man waren ze) schreeuwden voor 10 goals, maar Eéndracht geraakte niet verder dan 8, dank zij James die er een voetje (of drie) had tussen gestoken. Toch kreeg SCW voor de tweede keer in evenveel jaar applaus op E. Aalst : Dries Bernaert trapte alle frustratie van zo’n 5 meter buiten de strafschopzone onhoudbaar in de winkelhaak : 90 minuten ver en 8-1 op het scorebord.
Na de geruchtmakende resultaten op het terrein van Rupel-Boom en KSK Heist heeft SCW zich nu op een andere manier in de kijker gespeeld. Veel tijd om te treuren is er evenwel niet want zondag wacht ons het super belangrijk duel om 14u30 : S.C. Wielsbeke - K.S.V. Oudenaarde !!!


Ik was dat bijna vergeten, de scheids stond zeer goed opgesteld bij de penaltyfase :whistle: Ik ook ;)
Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


21 Nov 2009, 23:23
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 253 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst