Eendracht Aalst - Wielsbeke - Pagina 16 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 253 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17
 Eendracht Aalst - Wielsbeke 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
Onderkroiper schreef:
jowwan schreef:
Né te loid roepen Onderkroiper, want vlees
beginnen ze op veerand tegen Koksijde te roepen 0-10
en gommen mé 1-0 den boeit in.
Voeten op den Vlomse grond aagen


Ooit, had ik gezegd maken we er eens 10, niet in Coxyde maar mag natuurlijk wel ;)


er gaan op den bus weer zotte pronostieken vallen

_________________
www.spionkoplede.com


18 Nov 2009, 16:32
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40
Berichten: 410
Leeftijd: 64
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
Bakkie schreef:
http://www.kscwielsbeke.be/

Verslag E. Aalst - S.C. Wielsbeke : 8-1

Wie de uitslag heeft vernomen van E. Aalst – SC Wielsbeke zal waarschijnlijk gedacht hebben dat SCW met een minivoetbalploeg naar Aalst was afgezakt, maar nee, we hadden alle spelers mee en … de match eindigde op 8-1 !
Om te beginnen bij het begin : E. Aalst was de thuisnederlaag van vorig seizoen tegen SCW duidelijk nog niet vergeten (0-3) en bovendien stak E. Aalst in bloedvorm met een recente 12 op 12. Toch had SCW geen schrik van E. Aalst en speelde het zoals wij het gewoon zijn : gaan voor de winst. Het pakte niet goed uit want E. Aalst speelde sterk georganiseerd en liet SCW voetballen op de eigen helft, maar bouwde een muur aan de middellijn. Een muur die op ieder moment klaar was voor snelle voorwaartse acties, die de geelwitten overal zouden pijn doen : links, rechts en centraal met Depoitre en Podevyn als kwelduivels van de dag.
Een verslag geven van alle doelpunten zou lang (en pijnlijk) zijn en daarom : de 1-0 viel na 5’ via Brecht Mooreels en na 20’ was het 3-0 via een penalty, (onterecht) gefloten voor hands van Wies. SCW wist toen reeds dat het gedaan was en om de miserie nog wat erger te maken verloren wij ook nog Emir Ujkani die zich kwetste aan de knie.
Toch kwam SCW weer strijdlustig uit de kleedkamers en probeerde het nog terug te keren, maar terwijl SCW beukte op een ondoordringbare dubbele gordel, prikten de Ajuinen doodleuk tegen en liep de score verder op : 6-0 aan de 60° minuut.
En nog wilde SCW zich niet geven, in die mate dat Nasreddine een tweede geel karton (en dus een rood) pakte voor een te stevig aangegaan duel. De fans van E. Aalst (met zo’n 2.500 man waren ze) schreeuwden voor 10 goals, maar Eéndracht geraakte niet verder dan 8, dank zij James die er een voetje (of drie) had tussen gestoken. Toch kreeg SCW voor de tweede keer in evenveel jaar applaus op E. Aalst : Dries Bernaert trapte alle frustratie van zo’n 5 meter buiten de strafschopzone onhoudbaar in de winkelhaak : 90 minuten ver en 8-1 op het scorebord.
Na de geruchtmakende resultaten op het terrein van Rupel-Boom en KSK Heist heeft SCW zich nu op een andere manier in de kijker gespeeld. Veel tijd om te treuren is er evenwel niet want zondag wacht ons het super belangrijk duel om 14u30 : S.C. Wielsbeke - K.S.V. Oudenaarde !!!

Trainer Wielsbeke zijn mening(slechte verliezer in mijn ogen)

Aalst - SCW (15/11/2009)
VC Eendracht Aalst 2002 – SC Wielsbeke : 8 – 1

Zondag avond bij het lezen van uitslagen in 3DE A Reeks hebben waarschijnlijk veel mensen zich afgevraagd wat is er gebeurd met SCW in Aalst???

We hebben tot die match in Aalst enkel in Ieper en Sint Niklaas verloren. In Ieper met kleinste verschil (4-3 onverdiend ?? ) en in Nieuwkerken - Waas met droge 3-0 cijfers (terecht). Sedert die match in Nieuwk.-Waas (06-09) hebben we niet verloren. Meestal hebben we punten behaald met offensieve,gedurfde en moderne voetbal.

In Ternat (2-2), Rac Mechelen (1-1), Rupel Boom (2-3) ,Heist (2-2). In minstens twee confrontaties werden we niet genoeg beloond, ondanks puike prestatie in die matchen (Ternat en Heist). In Rupel Boom kon ook in een draw eindigen. Misschien verdienen we toch die drie punten, door onze lef en moedigheid tijdens 1ste helft !? Mits beetje geluk konden we ook in Mechelen met drie punten naar huis gaan!

Aalst heb ik persoonlijk gezien in match tegen Deinze. Mijn T2 (Francky C.) ging ze scouten tegen St Niklaas. Ik heb ook mijn scouting rapport en match analyse van vorig jaar geraadpleegd.

Uiteindelijk heb ik me niet vergist in opstelling van Eendracht. Maar ik heb me vergist in hun intenties.

Ik verwachtte van een ploeg die 12 op 12 behaalde dat ze met open vizier zullen spelen (zie Rupel Boom en Heist)!!! In eerste 10’ kon ik mijn ogen niet geloven. Zij stonden met Filipovic en Moreels B. in hun 16m !!!?? Voor hen stond nog een lijn van 4 middenvelders. Als ik een match met zulke intenties zou spelen,dan zouden die 3000 supporters niet veel van voetbal zien! In een 1-4-4-2 (middenveld plat) en druk uitoefenend pas als we 10 meter op hun helft kwamen.

Jammer genoeg mijn verdediging stond op andere kant van veld en ik kon niet bijsturen. Bovendien kregen we al in 3de minuut vermijdbare doelpunt. Herhaaldelijk riep ik dat thuisploeg die match moet winnen en dat zij moeten spel maken. Nu weet ik al hoe zal ik tegen die ploeg in thuismatch spelen!!!

Mijn opmerkingen in twee bovenste alinea’s klinken misschien bitter en men zou kunnen denken dat ik een slechte verliezer ben. Maar dat is zeker niet zo. Ik heb hun trainer en zelfs bepaalde mensen uit beheerraad gefeliciteerd voor overwinning en drie nieuwe punten.

Ik denk dat mijn collega Hugo (trainer van Coxyde) niet zo naïef gaat spelen zoals mijn ploeg heeft gedaan.

Ik heb maandag mijn spelers geconfronteerd met fouten die we hebben gemaakt. Doelpunten die gescoord werden uit standaard situaties, die werden vermeld in briefing van spelers (nog voor de match). Gebrekkige wedstrijdmentaliteit,slappe of geen omschakeling B+ naar B- etc.

En dan nog iets. Op het einde van de wedstrijd heb ik felicitaties gekregen van dhr Vinche – arbiter van de match. Arbiter die ook in de eerste klasse fluit!!! Felicitaties voor sportiviteit en correct gedrag langs de lijn.

Ik heb enkel een waarschuwing van hem gehad tijdens de eerste helft. Toen riep ik bij een niet consequente beslissing van zijn assistent die tot mij kwam. Met een korte zin: “VOLGENDE keer ga je naar tribune!” Zelfde zin hoorde ook mijn collega in andere dug-out.

Zo heb ik niets meer gezegd. Mijn collega ook niet. Mijn collega dhr.Limpens (trainer van Sottegem) zal ook niets meer zeggen. Zaterdag avond heb ik gezien dat dhr Van Acker (trainer van St.-Niklaas) ook niets mocht zeggen.

Misschien moeten we coachen zoals Engelse managers van Premier League, in tribune met oortjes!! Nochtans heb ik een brandende wens gehad om dhr Vinche te vragen zou hij die penalty in andere 16-m gefloten hebben??? Beelden van TV OOST en van webmaster van Eendracht heb ik 100 keer gezien en ik ben nog altijd niet zeker of dat handspel was of niet. Een ding ben ik zeker,positie spel van arbiter was slecht,hij stond naast Ouissem en kon niet zien of die met hand speelde of niet! Inderdaad arbiters moeten ook goede positie spel hebben en niet alleen goede oren.

Waarom ben ik nu zo lang bezig met die ene fase van de match? Omdat er groot verschil is tussen 2de helft beginnen met 2-0 of 3-0 achterstand!

Zondag heb ik ontzettend belangrijke match op kalender. Tegen KSV Oudenaarde, een ploeg die op verkeerd moment in vorm is geraakt. Net nu, wanneer ze tegen ons moeten spelen. Ook een ploeg met ambitie een veel uitstraling. Ik kan me niet inbeelden dat ze na winterstop zonder versterkingen zullen herbeginnen!!!

Boodschap voor mijn ploeg is 100 % van zichzelf geven. Ik reken op eergevoel van mijn spelers. Wij hebben iets om recht te zetten. In onze rangen hebben we ook drie ex spelers van Oudenaarde (Dries, Ouiss en James). Voor hen moeten we ook tandje bijsteken.

Sportieve groeten


18 Nov 2009, 22:29
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
diene kan met Kris VDH en Dillen mee :D

stel u voor zeg, een verdediging met Brecht Moreels en Filipovic EN daarvoor ook nog eens een middenveld van 4 man....

hoe durven ze ! :plat:

_________________
If you never try, you'll never know


18 Nov 2009, 22:39
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
Diene gast is zeker komiek in zijne vrijen tijd :lol: ? Ik heb er nog al zever horen verkopen over voetbal, maar dit kan toch gewoon niet serieus bedoeld zijn. 8-1 verliezen - en het konden er een pak meer geweest zijn - tegen een ploeg die alleen aan verdedigen gedacht heeft :lol: .


18 Nov 2009, 23:01
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
Bartos schreef:
Diene gast is zeker komiek in zijne vrijen tijd :lol: ? Ik heb er nog al zever horen verkopen over voetbal, maar dit kan toch gewoon niet serieus bedoeld zijn. 8-1 verliezen - en het konden er een pak meer geweest zijn - tegen een ploeg die alleen aan verdedigen gedacht heeft :lol: .


soms komt ge mensen tegen met nen hoek af, maar bij den dezen zijn er geen hoeken meer aan.

Van Renterghem is nen teppen, met moreels en filipo vanachter spelen, hoe durft hij ... :D


18 Nov 2009, 23:40
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
Dat nu ook niet hé Bart, Wielsbeke had echt de intentie om aan te vallen maar ze konden gewoon niet beter.
Hun achterlijn stond ter hoogte van de middenlijn, het was voor ons gewoon altijd kwestie van een gemeten bal over die verdediging te leggen en ze waren "gezien". Op den duur begon ik het zielig te vinden voor die jongens dat ze op die manier blijven spelen, bij een 0-3 vind ik dat je mag beginnen denken aan een muur op trekken om erger te vermijden. Maar integendeel, ze gingen nog een meter hoger verdedigen :crazy: .

_________________
If you never try, you'll never know


18 Nov 2009, 23:40
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
Bram schreef:
Dat nu ook niet hé Bart, Wielsbeke had echt de intentie om aan te vallen maar ze konden gewoon niet beter.


Bartos schreef:
8-1 verliezen - en het konden er een pak meer geweest zijn - tegen een ploeg die alleen aan verdedigen gedacht heeft :lol: .


Hebben wij dan met 8-1 verloren :wadde: ? Voor alle duidelijkheid, de ploeg die enkel aan verdedigen dacht waren wij en het was ironisch bedoeld ;) .


19 Nov 2009, 0:51
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Jan 2008, 20:21
Berichten: 186
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
Wel tof om te lezen :lol:


19 Nov 2009, 1:06
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
vantjen schreef:
Trainer Wielsbeke zijn mening(slechte verliezer in mijn ogen)
Aalst - SCW (15/11/2009)
VC Eendracht Aalst 2002 – SC Wielsbeke : 8 – 1

Zondag avond bij het lezen van uitslagen in 3DE A Reeks hebben waarschijnlijk veel mensen zich afgevraagd wat is er gebeurd met SCW in Aalst???
Uiteindelijk heb ik me niet vergist in opstelling van Eendracht. Maar ik heb me vergist in hun intenties.

Ik verwachtte van een ploeg die 12 op 12 behaalde dat ze met open vizier zullen spelen (zie Rupel oom en Heist)!!! In eerste 10’ kon ik mijn ogen niet geloven. Zij stonden met Filipovic en Moreels B. in hun 16m !!!?? Voor hen stond nog een lijn van 4 middenvelders. Als ik een match met zulke intenties zou spelen,dan zouden die 3000 supporters niet veel van voetbal zien! In een 1-4-4-2 (middenveld plat) en druk uitoefenend pas als we 10 meter op hun helft kwamen.



-Dat is de eerste keer dat ik een trainer zie die ook de keeper mee in zijn spelschema zet.
-Na 6 minuten was het 1-0, en na 15 minuten 3-0. Tuurlijk dat ge dan niet als een kieken zonder kop gaat aanvallen en dat ge gewoon rustig alles gesloten houdt vanachter.

Citeer:
Jammer genoeg mijn verdediging stond op andere kant van veld en ik kon niet bijsturen. Bovendien kregen we al in 3de minuut vermijdbare doelpunt. Herhaaldelijk riep ik dat thuisploeg die match moet winnen en dat zij moeten spel maken. Nu weet ik al hoe zal ik tegen die ploeg in thuismatch spelen!!!

-Andere kant van't veld? ...?
-Ik hoop dat hij weet hoe hij moet spelen, want zijn systeem van zondag was blijkbaar geen voltreffer.

Citeer:
Beelden van TV OOST en van webmaster van Eendracht heb ik 100 keer gezien en ik ben nog altijd niet zeker of dat handspel was of niet. Een ding ben ik zeker,positie spel van arbiter was slecht,hij stond naast Ouissem en kon niet zien of die met hand speelde of niet! Inderdaad arbiters moeten ook goede positie spel hebben en niet alleen goede oren.

-Voor mij lijkt het nog altijd handspel
-En als hij die herhaling honderd keer heeft bekeken, dan kunt ge er niet naast kijken dat de arbiter wel degelijk goed gepositioneerd stond.

Maar inderdaad best wel entertainend om te lezen wat er in het hoofd omgaat van zo’n coach.


19 Nov 2009, 1:22
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
De Jean schreef:
-Dat is de eerste keer dat ik een trainer zie die ook de keeper mee in zijn spelschema zet.


Ik denk dat hij enkel zijn stelling over onze defensieve speelwijze kracht wil bij te zetten door aan te tonen dat we het zelfs aandurfden iemand in de goal te zetten. Die dan nog scoort ook :lol: . Net als die verdedigers Brecht Moreels (twee zelfs) en Filipovic trouwens die volgens hem zo in de eigen backlijn terugkropen.


19 Nov 2009, 2:38
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
Dienen trainer van Wielsbeke is rijp voor een instelling :crazy:


19 Nov 2009, 7:39
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
Hij had misschien gehoopt dat we gingen spelen zoals op Deinze.
Ook Van Acker heeft die match gezien.
Zo heeft die wanprestatie toch nog voordelen.


19 Nov 2009, 7:50
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
Hij mag naar Lede komen, die is rijp voor 't zothuis. Die pentaltyfase blijft hij over doormekkeren, gelooft diene nu echt dat hij 2-0 nog ging ophalen? hij mag content zen dat er niet meer goals van ons gevallen zijn. Foei :nieje:

_________________
www.spionkoplede.com


19 Nov 2009, 9:45
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
Een Zot moet Zot doen anders is het genen Zot. :lol: :lol: :lol:


19 Nov 2009, 10:08
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4818
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
Het is te hopen dat Wielsbeke niet veel meer verliest want anders gaat dienen "bleiter" nog veel zakdoekskes nodig hebben.

_________________
oilsjt, goi alien...


19 Nov 2009, 11:05
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 253 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 55 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst