Eendracht Aalst - Wielsbeke - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 253 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 17
 Eendracht Aalst - Wielsbeke 
Auteur Bericht
Scholier

Lid geworden op: 30 Aug 2009, 19:27
Berichten: 124
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
Hopelijk onderschatten we ze niet want een 8 op 12 is toch ook niet slecht![/quote]

idd en ge kijkt tegen wie zeker een ploeg die we ni mogn onderschatten spelen daarbij ook altijd beter tegen ploegen als aalst


14 Nov 2009, 15:15
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4819
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
josken schreef:
nonkeltje schreef:
eendrachter'80 schreef:
Aalst ligt SC Wielsbeke
3DE KLASSE A


WIELSBEKE - SC Wielsbeke is ondanks een zwaar programma aan een sterke reeks bezig. In Aalst wil het opnieuw oogsten. ‘Wij pakten acht punten uit onze jongste vier matchen, met daarbij toch kleppers als Rupel Boom en Heist', zegt Vincent Windels. ‘En het kon zelfs het maximum geweest zijn. Op Heist gaven wij twee lengten prijs en tegen Hoogstraten moeten we altijd winnen. Diep in blessuretijd slikten we echter nog de gelijkmaker en dat wekte begrijpelijk nogal wat frustratie op binnen de groep.'
Aalst lijkt Wielsbeke goed te liggen. ‘Ik wil meteen tekenen voor een heruitgave van de match van vorig jaar. Wij wonnen toen met 0-3 na een sterke wedstrijd', weet de kapitein nog. ‘Aalst miste dit seizoen compleet zijn start met amper één zege in zes matchen, maar is nu aan een duidelijke inhaalbeweging bezig. Woensdag in Sint-Niklaas pakten ze al hun vierde overwinning op rij. Wij zullen er echter alles aan doen om hen een halt toe te roepen.' Het Nieuwsblad


wij zullen er ook alles aan doen. Wedden dat het lukt, zielig Wielsbeke ?


Hopelijk onderschatten we ze niet want een 8 op 12 is toch ook niet slecht!


Waarvan 4 op 6 tegen de nummers 1 en 2 uit het klassement, dus het zal zeker gene "walkover" worden.
We moeten gewoon revanche nemen voor de twee nederlagen van vorig seizoen.

_________________
oilsjt, goi alien...


14 Nov 2009, 15:23
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
zwet-witten schreef:
Hopelijk onderschatten we ze niet want een 8 op 12 is toch ook niet slecht!


idd en ge kijkt tegen wie zeker een ploeg die we ni mogn onderschatten spelen daarbij ook altijd beter tegen ploegen als aalst[/quote]

Voor sommige ploegen is het tegen Aalst spelen alsof tegen Brugge of Anderlecht zou zijn.
Die mannen van Wielsbeke zien hun kans schoon om opnieuw te stunten tegen ons.
Zeker met een 8 op 12 !
Ook wij moeten proberen om voor volle winst te gaan, mede door de goede prestaties van de laatste weken. Het zou onverantwoord zijn deze mannen te onderschatten, misschien dat ze door onderschatting punten wisten rapen tegen de betere gerangschikte ploegen ! :wow:

Ook hoop ik dat er meerdere supporters naar het stadion afzakken om Den Iendracht te steunen ! :EA:

_________________
Century game 22 juni 2019


14 Nov 2009, 15:27
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 64
Locatie: Heusden
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
Hugo schreef:
Ik heb wel degelijk gezegd dat het mijn conclusie was of het een gevaarlijke uitspraak is, ik zou niet weten waarom, als hij blijft des te beter, want ik ben al jaren een trouwe Seminck-fan.
Maar ik persoonlijk vond het geen blijk van waardering dat hij zelfs nog geen plaatsje op de bank had.
Was de eerste maal in jaren gekwetst, heeft hard gewerkt om terug te komen en jawel staat nog iets te zwaar, maar wie Michael kent weet dat hij het overtollig gewicht na enkele wedstrijden kwijtspeelt.
Hij is nog vol ambitie en het is toch niet meer dan normaal dat je als sportman ontgoocheld bent als je dan nog niet eens bij de selectie hoort.
Zien jullie persoonlijk, als hij tot de volgende transferperiode zijn tijd moet verspelen bij de beloften of op de bank, dat hij nog langer hier zal blijven?
Apropos, ik wil wel langs deze weg vermelden dat hij vol lof is over de nieuwe trainer, dus trek hier uit mijn mening niet de verkeerde conclusies. :EA:

Een echte sportman is inderdaad ontgoocheld al hij naast de ploeg valt. En een echte sportman heeft daar maar een reactie op: zo werken dat de trainer niet meer langs hem heen kan. En dan ben je dus niet bezig met "uw tijd verspelen bij de beloften"
Als de trainer zijn ploeg samenstelt moet hij dat niet doen op basis van sentiment of verdienste uit het verleden, maar om met de best mogelijke ploeg nu het best mogelijke resultaat te halen.
Ik heb alle waardering voor Seminck en ik hoop niet alleen maar ik geloof ook dat hij een echte sportman is...


14 Nov 2009, 17:36
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
salvador schreef:
Hugo schreef:
Ik heb wel degelijk gezegd dat het mijn conclusie was of het een gevaarlijke uitspraak is, ik zou niet weten waarom, als hij blijft des te beter, want ik ben al jaren een trouwe Seminck-fan.
Maar ik persoonlijk vond het geen blijk van waardering dat hij zelfs nog geen plaatsje op de bank had.
Was de eerste maal in jaren gekwetst, heeft hard gewerkt om terug te komen en jawel staat nog iets te zwaar, maar wie Michael kent weet dat hij het overtollig gewicht na enkele wedstrijden kwijtspeelt.
Hij is nog vol ambitie en het is toch niet meer dan normaal dat je als sportman ontgoocheld bent als je dan nog niet eens bij de selectie hoort.
Zien jullie persoonlijk, als hij tot de volgende transferperiode zijn tijd moet verspelen bij de beloften of op de bank, dat hij nog langer hier zal blijven?
Apropos, ik wil wel langs deze weg vermelden dat hij vol lof is over de nieuwe trainer, dus trek hier uit mijn mening niet de verkeerde conclusies. :EA:

Een echte sportman is inderdaad ontgoocheld al hij naast de ploeg valt. En een echte sportman heeft daar maar een reactie op: zo werken dat de trainer niet meer langs hem heen kan. En dan ben je dus niet bezig met "uw tijd verspelen bij de beloften"
Als de trainer zijn ploeg samenstelt moet hij dat niet doen op basis van sentiment of verdienste uit het verleden, maar om met de best mogelijke ploeg nu het best mogelijke resultaat te halen.
Ik heb alle waardering voor Seminck en ik hoop niet alleen maar ik geloof ook dat hij een echte sportman is...

(y)

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


14 Nov 2009, 17:46
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4819
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
Voor het duel morgennamiddag om 15u tegen SC Wielsbeke kan coach Bart Van Renterghem geen beroep doen op de geblesseerden Niels Spotbeen (voet), Giovanni Siereveld (voet) en Thomas Troch.

De selectie ziet er als volgt uit: Van den Noortgaete, De Batselier, De Castro, Seminck, Moreels B., Filipovic, De Schutter, Van Damme, Kestens, Verheyden, Troch, Lord, Moreels W., Depoitre, Podevijn, Gallucci en Coppens.

Bron: eendracht-aalst.be

_________________
oilsjt, goi alien...


14 Nov 2009, 18:10
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
jammen schreef:
Voor het duel morgennamiddag om 15u tegen SC Wielsbeke kan coach Bart Van Renterghem geen beroep doen op de geblesseerden Niels Spotbeen (voet), Giovanni Siereveld (voet) en Thomas Troch.

De selectie ziet er als volgt uit: Van den Noortgaete, De Batselier, De Castro, Seminck, Moreels B., Filipovic, De Schutter, Van Damme, Kestens, Verheyden, Troch, Lord, Moreels W., Depoitre, Podevijn, Gallucci en Coppens.

Bron: eendracht-aalst.be


:wadde: :wadde: de broer van zekers.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


14 Nov 2009, 18:20
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4819
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
Bakkie schreef:
jammen schreef:
Voor het duel morgennamiddag om 15u tegen SC Wielsbeke kan coach Bart Van Renterghem geen beroep doen op de geblesseerden Niels Spotbeen (voet), Giovanni Siereveld (voet) en Thomas Troch.

De selectie ziet er als volgt uit: Van den Noortgaete, De Batselier, De Castro, Seminck, Moreels B., Filipovic, De Schutter, Van Damme, Kestens, Verheyden, Troch, Lord, Moreels W., Depoitre, Podevijn, Gallucci en Coppens.

Bron: eendracht-aalst.be


:wadde: :wadde: de broer van zekers.


Werd ondertussen aangepast op officiele site.

_________________
oilsjt, goi alien...


14 Nov 2009, 19:16
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
jammen schreef:
Bakkie schreef:
jammen schreef:
Voor het duel morgennamiddag om 15u tegen SC Wielsbeke kan coach Bart Van Renterghem geen beroep doen op de geblesseerden Niels Spotbeen (voet), Giovanni Siereveld (voet) en Thomas Troch.

De selectie ziet er als volgt uit: Van den Noortgaete, De Batselier, De Castro, Seminck, Moreels B., Filipovic, De Schutter, Van Damme, Kestens, Verheyden, Troch, Lord, Moreels W., Depoitre, Podevijn, Gallucci en Coppens.

Bron: eendracht-aalst.be


:wadde: :wadde: de broer van zekers.


Werd ondertussen aangepast op officiele site.


(y)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


14 Nov 2009, 19:30
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
Komaan iendracht,schot de ballekes maar binnen zodat wij deze namiddag terug een feestje kunnen bouwen, iendracht vooruit, :EA:

:iendracht: :jepla :iendracht: :jepla :iendracht: :jepla :santé:


15 Nov 2009, 10:05
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4819
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
Het zal deze namiddag "slibberen en sleiren" worden op de zompige grasmat. Mooi voetbal, onder deze omstandigheden, zal niet gemakkelijk worden.
Toch zie ik ons de drie punten pakken.

_________________
oilsjt, goi alien...


15 Nov 2009, 11:20
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5741
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
tes bereweer,goe ver nen beer gelek depoitre. :D


15 Nov 2009, 11:22
Vaste Waarde

Lid geworden op: 21 Feb 2009, 2:02
Berichten: 1079
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
waly 2 schreef:
tes bereweer,goe ver nen beer gelek depoitre. :D


zijn madam zal afzien vanavond :oooh:

_________________
den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert


15 Nov 2009, 12:21
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
nonkeltje schreef:
waly 2 schreef:
tes bereweer,goe ver nen beer gelek depoitre. :D


zijn madam zal afzien vanavond :oooh:


:crazy: :lol:

_________________
www.spionkoplede.com


15 Nov 2009, 13:13
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2302
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
Ik hoop da we daar om 17u even euforisch buitenstappen :whistle:


15 Nov 2009, 13:22
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 253 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 17


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 120 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst