KVV Coxyde - Eendracht Aalst - Pagina 12 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 230 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 16
 KVV Coxyde - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: KVV Coxyde - Eendracht Aalst
salvador schreef:
Jeroen schreef:
TV Oost

Die zijn dus rapper dan de VRT...

maar even betrouwbaar :nieje:

_________________
MCMXIX


22 Nov 2009, 19:16
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: KVV Coxyde - Eendracht Aalst
Zottegem - Rupel Boom 1-0
RC Mechelen - Torhout 2-2
Hamme - Heist 1-3
Wielsbeke - Oudenaarde 2-2
Sint-Niklaas - RC Waregem 0-2
Ternat - Hoogstraten 3-2
Cappellen - Temse 2-1
Koksijde - E.Aalst 3-3
Ieper - Deinze 0-1

1.Rupel Boom 16-38
2.Heist-Berg 15-35
3.RC Waregem 15-28
4.Temse 15-26
5.Hamme 15-24
6.E.Aalst 15-23
7.Ternat 15-23
8.Deinze 15-23
9.Zottegem 15-22
10.Torhout 16-20
De laatste 4 matchen voor nieuwjaar nog redelijk wa punten pakken (3 thuismatchen bij), dan moet ge ergens rond plaats 4 kunnen staan. Dan kunt ge de terugronde volledig mikken op die eindronde. Als ge tegen 31/12 den achterstand zo goed als volledig weggewerkt hebt, zitte goe op schema. Thangt daar natuurlijk wel allemaal dicht bijeen na Boom en Heist.

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


22 Nov 2009, 19:23
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03
Berichten: 855
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: KVV Coxyde - Eendracht Aalst
ajoin_bart schreef:
ik vind het toch jammer dat ze ni gewonne emmen, ma kom, in moeilijke omstandigheden kan da is gebeuren he...
blijkbaar lukt het ons ni om 6x achter elkaar te winnen :)


Kzal al content zijn als we voor de winterstop ni meer verliezen, tzou ook geen slechte prestatie zijn ;)

_________________
Giejl men ert kleert wit en zwert


22 Nov 2009, 19:24
Junior

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 13:51
Berichten: 180
Locatie: Zwijnaarde
Bericht Re: KVV Coxyde - Eendracht Aalst
Terechte uitslag in slechte omstandigheden. Veel kansen langs beide kanten maar na de 2-3 missen we wel de kansen op 2-4. Een paar zwakke beslissingen op rij van de veel te dikke ref kost ons de 3-3. Langs de andere kant had koksijde de eerste helft zeker een penalty kunnen krijgen (en de schutter rood als hij fluit) maar gelukkig had hij niets gezien..... Was ook het enigste dat hij eens in ons voordeel floot, was de zwakste op het veld.
De match zelf ging op en neer en Koksijde was wat mij betreft een sterke ploeg met snelle spitsen. Reken daar nog bij dat onze 2de goal een afgeweken bal is en onze derde een owngoal en je mag tevreden zijn. O ja en de accomodatie zelf was inderdaad nie veel zaaks maar er was wel genoeg bier. Kwestie van positief te eindigen.


22 Nov 2009, 19:35
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00
Berichten: 872
Bericht Re: KVV Coxyde - Eendracht Aalst
1ste goal was een fout van onze keeper die twijfelt bij het uitkomen.3de tegengoal fluit de arbiter handspel van Verheyden alhoewel hij volgens mij de bal niet raakte met de hand.Enige beslissing waarmee ik het met BVR niet eens was, de vervanging van Lord door Coppens.Het positieve : terug een zeer aangename wedstrijd en een sterke 2de helft van Jens Podevijn.

_________________
in pc stadion since 1974, iendracht till i die.


22 Nov 2009, 20:16
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: KVV Coxyde - Eendracht Aalst
de langen schreef:
1ste goal was een fout van onze keeper die twijfelt bij het uitkomen.3de tegengoal fluit de arbiter handspel van Verheyden alhoewel hij volgens mij de bal niet raakte met de hand.Enige beslissing waarmee ik het met BVR niet eens was, de vervanging van Lord door Coppens.Het positieve : terug een zeer aangename wedstrijd en een sterke 2de helft van Jens Podevijn.


Als het idd verheyden was die hands maakte kreeg hij geel(ik dacht toch dat hij geel kreeg,kan mij miszien hebben ook) en is hij dus geschorst.Trouwens Seminck moet 45minuten opwarmen voor niets ofzo.Als ge die er de laatste tien minuten opzet om vanvoor mee te gaan koppen dan maakte meer kans dan dat ge coppens eropbrengt die geen bal goe geraakt heeft.Maar 16/18is natuurlijk ook al een mooie reeks+dat we voor nieuwjaar nog 3thuismatchen hebben.


22 Nov 2009, 20:34
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: KVV Coxyde - Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef:
de langen schreef:
1ste goal was een fout van onze keeper die twijfelt bij het uitkomen.3de tegengoal fluit de arbiter handspel van Verheyden alhoewel hij volgens mij de bal niet raakte met de hand.Enige beslissing waarmee ik het met BVR niet eens was, de vervanging van Lord door Coppens.Het positieve : terug een zeer aangename wedstrijd en een sterke 2de helft van Jens Podevijn.


Als het idd verheyden was die hands maakte kreeg hij geel(ik dacht toch dat hij geel kreeg,kan mij miszien hebben ook) en is hij dus geschorst.Trouwens Seminck moet 45minuten opwarmen voor niets ofzo.Als ge die er de laatste tien minuten opzet om vanvoor mee te gaan koppen dan maakte meer kans dan dat ge coppens eropbrengt die geen bal goe geraakt heeft.Maar 16/18is natuurlijk ook al een mooie reeks+dat we voor nieuwjaar nog 3thuismatchen hebben.


Ik heb niets tegen die jongen, maar voor mij is hij overbodig.
Is een goeie voetballer, maar iets te zwak voor de top in derde

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


22 Nov 2009, 20:50
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: KVV Coxyde - Eendracht Aalst
De gele kaart voor depoitre was toch de blunder van den dag de lijnrechter doet duidelijk teken dat het geen fout is en dat hij mag doorgaan ,hij shot naar de goal en hij krijgt een gele kaart onder zijn neus omdat de lijnrechter teken zou gedaan hebben dat het fout was,de lijnrechter moest er trouwens zelf mee lachen.


22 Nov 2009, 20:55
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: KVV Coxyde - Eendracht Aalst
het paske van verheyden gezien voor de 2-2 ?


22 Nov 2009, 20:58
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: KVV Coxyde - Eendracht Aalst
3-3 billijk gelijkspel.

om te beginnen, ik vond de ref allesbehalve zwak.

Ik vond eerder onze centrale as (buiten verheyden want die was wel goe) minder spelen. Koksijde liep er centraal bij momenten vlotjes door. Ik vond ook onze keeper niet goed vandaag. Bij die tweede goal dekt hij heel slecht zijn goal af en bij die vrije trap zet hij zijn muur een stuk verkeerd en die kerel trapt dan die bal nog in de hoek waar hij staat...

Het laatste kwartier ging het spel goed over en weer met een bijwijlen goed combinerend Koksijde. Ik vond het gelijkspel dan ook een terechte uitslag in apocalyptische omstandigheden.

Eigenlijk een schande dat zo een match mag doorgaan (10 euro voor onoverdekte staanplaats) in dergelijke "infrastructuur".


22 Nov 2009, 21:10
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: KVV Coxyde - Eendracht Aalst
Wat een weer, maar toch nog zwaar fiestjen achter de goal. een beetje regen houdt nen echten ajoin nie tegen hé, was nog veel volk van den iendracht.

Schone en spannende match gezien, ik denk dat 3-3 een logische uitslag is alhoewel ik twee (niet gefloten) penaltyfases graag zou terug zien; 16 op 18 mogen we nie klagen. Dat ze maar rap weer naar provinciale gaan met hun kankerstadion :fuck: 10 € :stom:

_________________
www.spionkoplede.com


22 Nov 2009, 21:18
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: KVV Coxyde - Eendracht Aalst
Mariner schreef:
Wat een weer, maar toch nog zwaar fiestjen achter de goal. een beetje regen houdt nen echten ajoin nie tegen hé, was nog veel volk van den iendracht.

Schone en spannende match gezien, ik denk dat 3-3 een logische uitslag is alhoewel ik twee (niet gefloten) penaltyfases graag zou terug zien; 16 op 18 mogen we nie klagen. Dat ze maar rap weer naar provinciale gaan met hun kankerstadion :fuck: 10 € :stom:


Ik heb geneen penalty fout gezien,bij de ene fase gaat moreels gewoon liggen zonder aangeraakt te worden en een andere fase herinner ik mij niet meteen.


22 Nov 2009, 21:21
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22 Aug 2009, 16:18
Berichten: 259
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Website: http://www.facebook.com/9300records
Bericht Re: KVV Coxyde - Eendracht Aalst
Mariner schreef:
Wat een weer, maar toch nog zwaar fiestjen achter de goal. een beetje regen houdt nen echten ajoin nie tegen hé, was nog veel volk van den iendracht.

Schone en spannende match gezien, ik denk dat 3-3 een logische uitslag is alhoewel ik twee (niet gefloten) penaltyfases graag zou terug zien; 16 op 18 mogen we nie klagen. Dat ze maar rap weer naar provinciale gaan met hun kankerstadion :fuck: 10 € :stom:


Das toch weer geldkloperij.... respect voor ploegen zoals Torhout die gewoon 7 euro vragen, 10 euro en zelfs niet overdekt staan pfff....


22 Nov 2009, 21:30
Miniem

Lid geworden op: 22 Feb 2009, 15:12
Berichten: 51
Bericht Re: KVV Coxyde - Eendracht Aalst
Was inderdaad geen supermatch maar lijkt mij ook logisch na neergezette reeks.
Zolang je niet verliest is er niks aan de hand.Ook de andere ploegen hebben mindere dagen,kijk maar naar Boom op Zottegem.
Denk dat we goede ploeg hebben maar geen superploeg.Volgens mij ligt de waarheid ergens tussen de catstrofale start en de magische reeks van de laatste weken.We hebben een ploeg die kan meedoen voor de eindronde en mits 1 of 2 versterkingen voor iets meer.


22 Nov 2009, 21:30
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: KVV Coxyde - Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef:
Mariner schreef:
Wat een weer, maar toch nog zwaar fiestjen achter de goal. een beetje regen houdt nen echten ajoin nie tegen hé, was nog veel volk van den iendracht.

Schone en spannende match gezien, ik denk dat 3-3 een logische uitslag is alhoewel ik twee (niet gefloten) penaltyfases graag zou terug zien; 16 op 18 mogen we nie klagen. Dat ze maar rap weer naar provinciale gaan met hun kankerstadion :fuck: 10 € :stom:


Ik heb geneen penalty fout gezien,bij de ene fase gaat moreels gewoon liggen zonder aangeraakt te worden en een andere fase herinner ik mij niet meteen.



dan zullen wij een andere match gezien hebben hé, kan gebeuren

_________________
www.spionkoplede.com


22 Nov 2009, 21:35
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 230 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 16


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst