KVV Coxyde - Eendracht Aalst - Pagina 13 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 230 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 16
 KVV Coxyde - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: KVV Coxyde - Eendracht Aalst
Mariner schreef:
Iendrachter90 schreef:
Mariner schreef:
Wat een weer, maar toch nog zwaar fiestjen achter de goal. een beetje regen houdt nen echten ajoin nie tegen hé, was nog veel volk van den iendracht.

Schone en spannende match gezien, ik denk dat 3-3 een logische uitslag is alhoewel ik twee (niet gefloten) penaltyfases graag zou terug zien; 16 op 18 mogen we nie klagen. Dat ze maar rap weer naar provinciale gaan met hun kankerstadion :fuck: 10 € :stom:


Ik heb geneen penalty fout gezien,bij de ene fase gaat moreels gewoon liggen zonder aangeraakt te worden en een andere fase herinner ik mij niet meteen.



dan zullen wij een andere match gezien hebben hé, kan gebeuren


Gij stond achter de goal veronderstellek?Dan kan ik wel verstaan dat ge idd in 1à2fases een penalty zag,maar van langs de zijnlijn was het toch duidelijk een schwalbe; zeker die van moreels.


22 Nov 2009, 21:36
Miniem

Lid geworden op: 16 Aug 2009, 22:18
Berichten: 43
Bericht Re: KVV Coxyde - Eendracht Aalst
Lord heeft vandaag zijn kans gekregen en was werkelijk superzwak (een dikke nul)


verheyden schitterende assist voor de 2 2


kortom iedereen zit hier vol lof bezig over het bestuur (ivm contractverlengingen)
maar de drie duurste spelers dit jaar (troch verheyden en lord) zijn ook de zwakste


trouwens koksijde een sterke ploeg (dus geen verloren punten)
terechte uitslag


22 Nov 2009, 21:48
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: KVV Coxyde - Eendracht Aalst
ea4ever schreef:
Lord heeft vandaag zijn kans gekregen en was werkelijk superzwak (een dikke nul)


verheyden schitterende assist voor de 2 2


kortom iedereen zit hier vol lof bezig over het bestuur (ivm contractverlengingen)
maar de drie duurste spelers dit jaar (troch verheyden en lord) zijn ook de zwakste


trouwens koksijde een sterke ploeg (dus geen verloren punten)
terechte uitslag


Ik vond Lord helemaal niet zwak, integendeel. Ik vond hem zeer degelijk spelen.
En je noemt Verheyden ook een zwakke speler, terwijl die sinds de trainerswissel ook zeer degelijk speelt.


22 Nov 2009, 21:54
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: KVV Coxyde - Eendracht Aalst
Stijn schreef:
ea4ever schreef:
Lord heeft vandaag zijn kans gekregen en was werkelijk superzwak (een dikke nul)


verheyden schitterende assist voor de 2 2


kortom iedereen zit hier vol lof bezig over het bestuur (ivm contractverlengingen)
maar de drie duurste spelers dit jaar (troch verheyden en lord) zijn ook de zwakste


trouwens koksijde een sterke ploeg (dus geen verloren punten)
terechte uitslag


Ik vond Lord helemaal niet zwak, integendeel. Ik vond hem zeer degelijk spelen.
En je noemt Verheyden ook een zwakke speler, terwijl die sinds de trainerswissel ook zeer degelijk speelt.


:lol: Dat kunt ge niet menen?Over verheyden moet er idd niet gezaagd worden,die speelt de laatste weken heel goed.


Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 22 Nov 2009, 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.



22 Nov 2009, 21:55
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: KVV Coxyde - Eendracht Aalst
ea4ever schreef:
Lord heeft vandaag zijn kans gekregen en was werkelijk superzwak (een dikke nul)


verheyden schitterende assist voor de 2 2


kortom iedereen zit hier vol lof bezig over het bestuur (ivm contractverlengingen)
maar de drie duurste spelers dit jaar (troch verheyden en lord) zijn ook de zwakste


trouwens koksijde een sterke ploeg (dus geen verloren punten)
terechte uitslag


Ik hb vandaag de match nie gezien maar Verheyden speelt de laatste weken toch elke keer zijn match!


22 Nov 2009, 21:56
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03
Berichten: 855
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: KVV Coxyde - Eendracht Aalst
Jan schreef:
ea4ever schreef:
Lord heeft vandaag zijn kans gekregen en was werkelijk superzwak (een dikke nul)


verheyden schitterende assist voor de 2 2


kortom iedereen zit hier vol lof bezig over het bestuur (ivm contractverlengingen)
maar de drie duurste spelers dit jaar (troch verheyden en lord) zijn ook de zwakste


trouwens koksijde een sterke ploeg (dus geen verloren punten)
terechte uitslag


Ik hb vandaag de match nie gezien maar Verheyden speelt de laatste weken toch elke keer zijn match!


da vind ik toch ook sinds hij onder BVR speelt ben ik toch content da hij erbij loopt.

_________________
Giejl men ert kleert wit en zwert


22 Nov 2009, 21:57
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: KVV Coxyde - Eendracht Aalst
En je noemt Verheyden ook een zwakke speler, terwijl die sinds de trainerswissel ook zeer degelijk speelt.

dat kun je niet menen :lol: :lol:


22 Nov 2009, 21:57
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: KVV Coxyde - Eendracht Aalst
ik vond verheyden eigenlijk vandaag wel nog één van de betere.

Nog even over Seminck, toch voor mij een Eendrachtmonument. Ik begrijp niet echt goed zijn situatie. Hij valt de laatste drie weken twee keer af als zestiende man, en vandaag mag hij hem 45 minuten opwarmen om vervolgens niet in te vallen...

BVR moet zijn defensie niet wijzigen, Moreels-Filipovic spelen goed (buiten vandaag dan), maar ietsje meer respect voor een Seminck mag toch wel. Een fitte Seminck moet altijd minstens op de bank zitten. Ik begrijp niet goed dat een Coppens steeds de voorkeur krijgt.

Maar naar ik gehoord heb staat Seminck nog 5kilo te dik volgens BVR. En daar heeft hij misschien wel een punt...


22 Nov 2009, 21:59
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: KVV Coxyde - Eendracht Aalst
waly 2 schreef:
En je noemt Verheyden ook een zwakke speler, terwijl die sinds de trainerswissel ook zeer degelijk speelt.

dat kun je niet menen :lol: :lol:


Mijn voorkeur blijft toch uit gaan naar Kestens.


22 Nov 2009, 22:14
Miniem

Lid geworden op: 22 Feb 2009, 15:12
Berichten: 51
Bericht Re: KVV Coxyde - Eendracht Aalst
Denk dat Seminck wat tegenslag heeft.
Gekwetst op moment dat de ploeg niet draaide en terug fit wanneer het wel draait.
Zou hem nu niet als zestiende man laten afvallen maar vind het wel logisch dat trainer winnend elftal niet wijzigt.


22 Nov 2009, 22:25
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: KVV Coxyde - Eendracht Aalst
De Brandt Wim schreef:
Denk dat Seminck wat tegenslag heeft.
Gekwetst op moment dat de ploeg niet draaide en terug fit wanneer het wel draait.
Zou hem nu niet als zestiende man laten afvallen maar vind het wel logisch dat trainer winnend elftal niet wijzigt.


Hij is vandaag niet afgevallen,hij heeft 45minuten moeten opwarmen voor niets.
Na 15wedstrijden hebben trouwens al 13verschillende spelers een goal gemaakt enkel de gebroeders spotbeen,seminck,coppens en vandamme hebben nog niet gescoord dit seizoen.


22 Nov 2009, 22:26
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: KVV Coxyde - Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef:
De Brandt Wim schreef:
Denk dat Seminck wat tegenslag heeft.
Gekwetst op moment dat de ploeg niet draaide en terug fit wanneer het wel draait.
Zou hem nu niet als zestiende man laten afvallen maar vind het wel logisch dat trainer winnend elftal niet wijzigt.


Hij is vandaag niet afgevallen,hij heeft 45minuten moeten opwarmen voor niets.


geen spijkers op laag water zoeken aub... BVR haalt 16 op 18, dus never change a winning team.
Dat hij Seminck laat opwarmen, lijkt me meer dan logisch bij dit weer. Als je stilzit, worden je spieren helemaal koud, en op zo een pattattenveld met die weer is de kans groot dat er iemand zich plots blesseert. Dan moet je er een koude speler onmiddellijk opgooien met weer extra gevaar op een blessure.

Bij "professionele" teams zitten de wisselspelers trouwens nooit op de bank bij koud weer, maar moeten ze zich de hele tijd in beweging houden.

dus hou nu maar op met deze "kritiek", want het is gewoon de logica zelve

nu nog 10 op 12 pakken voor de winterstop en we doen volop mee voor eindronde.
:EA:

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


22 Nov 2009, 22:33
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: KVV Coxyde - Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
ik vond verheyden eigenlijk vandaag wel nog één van de betere.

Nog even over Seminck, toch voor mij een Eendrachtmonument. Ik begrijp niet echt goed zijn situatie. Hij valt de laatste drie weken twee keer af als zestiende man, en vandaag mag hij hem 45 minuten opwarmen om vervolgens niet in te vallen...

BVR moet zijn defensie niet wijzigen, Moreels-Filipovic spelen goed (buiten vandaag dan), maar ietsje meer respect voor een Seminck mag toch wel. Een fitte Seminck moet altijd minstens op de bank zitten. Ik begrijp niet goed dat een Coppens steeds de voorkeur krijgt.

Maar naar ik gehoord heb staat Seminck nog 5kilo te dik volgens BVR. En daar heeft hij misschien wel een punt...


De omstandigheden waren er vandaag natuurlijk allesbehalve naar om Seminck nog te laten invallen. Er hing langs weerszijde een goal in de lucht. Moet je ingespeelde jongens dan vervangen, en Seminck opbrengen? Dat zou toch een groot risico geweest zijn ook. Stel dat Coxyde dan scoort, en het is toevallig Seminck zijn man... Je zou ook nogal wat horen. Hij moet gewoon nog wat geduld hebben, en keihard blijven werken.

Coppens zijn invalbeurt was inderdaad vrij zwak. Ook tegen FCN en tegen Wielsbeke vond ik hem eerder zwak invallen. Hij lijkt heelmaal zonder vertrouwen te spelen.


22 Nov 2009, 22:34
Miniem

Lid geworden op: 16 Aug 2009, 22:18
Berichten: 43
Bericht Re: KVV Coxyde - Eendracht Aalst
dat verheyden de laatste weken beter speelt als voorheen kan ik niet ontkenennen
maar daarvoor was het wel dramatisch slecht
maar hij brengt volgens mij niets extra
een aanvallende bijdrage doet hij zelden

te weinig om zijn dikbetaald loon te rechtvaardigen

maar over verheyden kan je discussieren daar ben ik mee akkoord

maar lord die was vandaag toch superslecht


22 Nov 2009, 22:38
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: KVV Coxyde - Eendracht Aalst
Lord was inderdaad zwak en Verheyden speelt misschien een degelijke wedstrijd, tot daar ok maar kost ons vandaag wel de zege. En Coppens, voor die jongen gaat het veel te snel. In de laatste minuut staat hij daar plots alleen voor de keeper maar zocht vergeefs naar zijn goeie voet...
Al bij al misschien een billijk gelijkspel want dit Coxyde is één van de betere teams waar we al tegen speelden. Met de vorm van een aantal weken geleden waren we vandaag zwaar onderuit gegaan, wees daar maar zeker van. Die spits van die mannen (Sarrazyn) is verdorie een gevaarlijk manneke.

_________________
Afbeelding


22 Nov 2009, 23:24
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 230 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 16


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst