Eendracht Aalst - KSKL Ternat - Pagina 14 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 270 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 18
 Eendracht Aalst - KSKL Ternat 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
eendrachter'80 schreef:
Betreft TV-OOST, het is een schande dat tv-oost weer niet de moeite heeft gedaan om naar het PC stadion af te zakken zij zaten nog (weeral) eens in hun vertrouwde waasland waar er amper 800 toeschouwers waren, waarschijnlijk is het daar interessanter dan bij ons waar vandaag 3500 toeschouwers waren foei TV-OOST hopelijk worden jullie op de vingers getikt door jullie sponsors.


Volledig akkoord, dat noemt zich sponsor van Eendracht Aalst maar terwijl wij bezig zijn aan een fantastische reeks en veertien dagen geleden een 8-1 lieten optekenen, beslissen zij dat het niet nodig is een cameraploeg te sturen.
Ik hoop dat Pascal de beelden heeft kunnen vastleggen dan kan ik o.a. alsnog de wereldgoal van Lio zien.

_________________
oilsjt, goi alien...


30 Nov 2009, 9:18
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
Prodialoog schreef:
Lord blijft een fenomeen. Effe gaan wandelen en dan knallen. Mooiste goal van het seizoen in het PC stadion als je het mij vraagt.

En laat ons Flipo zeker niet vergeten. Die voorzet voor de 4e goal was gewoon eentje om in te kaderen. Toch nog een opmerking:
kan iemand mij verklaren waarom er plots op Michael Seminck geroepen werd terwijl Moreels op geen enkele fout te betrappen was vandaag?
Sorry voor de fans maar Michael moet zijn kans afwachten op de bank. Momenteel is er geen reden om hem in de ploeg te zetten.

En tot slot: :worship: trainer. We genieten ervan. :EA:


Dat we blij waren voor hem dat hij terug is na lang blessureleed en hem een hart onder de riem wouden steken? :wadde: so what? Brecht is onder luid applaus vh plein gegaan of niet soms?
Ge zijt aan het stoken waar het voor niks vandoen is :nieje:

_________________
www.spionkoplede.com


30 Nov 2009, 10:38
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
jammen schreef:
eendrachter'80 schreef:
Betreft TV-OOST, het is een schande dat tv-oost weer niet de moeite heeft gedaan om naar het PC stadion af te zakken zij zaten nog (weeral) eens in hun vertrouwde waasland waar er amper 800 toeschouwers waren, waarschijnlijk is het daar interessanter dan bij ons waar vandaag 3500 toeschouwers waren foei TV-OOST hopelijk worden jullie op de vingers getikt door jullie sponsors.


Volledig akkoord, dat noemt zich sponsor van Eendracht Aalst maar terwijl wij bezig zijn aan een fantastische reeks en veertien dagen geleden een 8-1 lieten optekenen, beslissen zij dat het niet nodig is een cameraploeg te sturen.
Ik hoop dat Pascal de beelden heeft kunnen vastleggen dan kan ik o.a. alsnog de wereldgoal van Lio zien.


't wordt echt eens tijd voor een zender die zich op de Denderstreek toelegt want ik ben dat gezeik over het waasland alle lappen toch ook beu.


30 Nov 2009, 10:47
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
De Jean schreef:
Van in het begin kon ge zien dat Ternat hier kwam om een muurke te bouwen en te scoren op counter of vrije trap. Dan is het belangrijk om op voorsprong te komen, en dat gebeurde ook na een mooie kopbal van Lord.

Vandaag toch wel duidelijk dat ge Lord maar beter in de eigen ploeg houdt. Dicht bij mij stond er nen onnozelaar 'Lord buiten' te roepen vanaf zijn eerste baltoets, hij bleef voortdoen na de goal en stopte pas na de wereldgoal. Ni normaal, zo van die onnozelaars.

De minpunten vandaag, alweer Coppens. Ni fantastisch ingevallen, en weet blijkbaar nog niet goed hoe de buitenspelregel werkt.
Ook onze keeper zag er eigenlijk ni al te best uit deze namiddag.

Ma bon, da zijn details.
klopt, maar hij had wel duidelijk last van een blessure (zag hem meermaals met een pijnlijk gezicht stretchen) Begrijp dan ook niet goed waarom hij zich niet liet vervangen. Misschien wat schrik om zijn plaats af te staan .


30 Nov 2009, 12:14
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
Dries schreef:
Hugo schreef:
De Jean schreef:
Van in het begin kon ge zien dat Ternat hier kwam om een muurke te bouwen en te scoren op counter of vrije trap. Dan is het belangrijk om op voorsprong te komen, en dat gebeurde ook na een mooie kopbal van Lord.

Vandaag toch wel duidelijk dat ge Lord maar beter in de eigen ploeg houdt. Dicht bij mij stond er nen onnozelaar 'Lord buiten' te roepen vanaf zijn eerste baltoets, hij bleef voortdoen na de goal en stopte pas na de wereldgoal. Ni normaal, zo van die onnozelaars.
De minpunten vandaag, alweer Coppens. Ni fantastisch ingevallen, en weet blijkbaar nog niet goed hoe de buitenspelregel werkt.
Ook onze keeper zag er eigenlijk ni al te best uit deze namiddag.

Ma bon, da zijn details.

:plat:

het is zo ze hugo...
ik hoorde het tot bij mij ook :stom:


Man man man, dat kan toch niet! :stom: :stom:
Als je een trainer hebt die de Lio op de juiste manier kan begeleiden en hem het nodige vertrouwen kan geven, dan heb je een speler in je rangen die gerust hogerop kan spelen.
En ik geloof dat BVR de gepaste coach is hiervoor. (y)

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


30 Nov 2009, 12:32
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
chunga schreef:
De Jean schreef:
Van in het begin kon ge zien dat Ternat hier kwam om een muurke te bouwen en te scoren op counter of vrije trap. Dan is het belangrijk om op voorsprong te komen, en dat gebeurde ook na een mooie kopbal van Lord.

Vandaag toch wel duidelijk dat ge Lord maar beter in de eigen ploeg houdt. Dicht bij mij stond er nen onnozelaar 'Lord buiten' te roepen vanaf zijn eerste baltoets, hij bleef voortdoen na de goal en stopte pas na de wereldgoal. Ni normaal, zo van die onnozelaars.

De minpunten vandaag, alweer Coppens. Ni fantastisch ingevallen, en weet blijkbaar nog niet goed hoe de buitenspelregel werkt.
Ook onze keeper zag er eigenlijk ni al te best uit deze namiddag.

Ma bon, da zijn details.
klopt, maar hij had wel duidelijk last van een blessure (zag hem meermaals met een pijnlijk gezicht stretchen) Begrijp dan ook niet goed waarom hij zich niet liet vervangen. Misschien wat schrik om zijn plaats af te staan .


? Kempeneer is nog ni speelgerechtigd en de enige vervanger van hem is jorden, een jongen van amper 16.. ik denk dat vd noortgaete op dit moment echt nog ni hoeft te vrezen voor zijn plaats ze..

ik vond coppens trouwens ook (alweer) tegenvallen. ik weet dat er ier al veel gezegd is da hij beter kan, ma ik vind het dan toch jammer da hij het ni laat zien. Mogen invallen in een match als het 4-1 staat is nochtans een cadeau als rechtsmidden om u is te bewijzen vind ik..


30 Nov 2009, 12:33
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
Ik verschoot er wel van dat de ploeg bij een tegendoelpunt altijd zo snel wil terugscoren. Het viel me vooral op hoe Lord er tegenaan ging.


30 Nov 2009, 12:43
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
Zoals iedereen kan zien staat er geen maat op onze ploeg wanneer deze volop draait.
We voetballen vlot kansen bij elkaar en werken dan ook nog eens zeer goed af.
Nu onze ploeg draait gaat het tekeer als een echte pletwals. Gezien de resultaten van de laatste slachtoffers (Wielsbeke en Ternat) blijkt toch dat we onze superioriteit ook tonen tegen stugge tegenstanders. Volgend weekend wordt een eerste echte test : een ware zespuntenwedstrijd voor de eindronde !
Als we op dit elan doorgaan, dan geloof ik in minstens een 7/9 in de laatste drie wedstrijden van 2009.
Ja, ik ben al tevreden van met een puntendeling op het veld van Hamme. Ook al mogen we gerust zeggen dat de kans zeer groot is dat we met drie punten zullen terugkeren naar Aalst, is realisme prediken toch een must. We zullen met een zevental ploegen strijden om de eindronde plaatsen. Bovendien is deelnemen aan de eindronde zelf helemaal geen sinecure.

Maar zover kijken is verkeerd. Mochten we de drie punten op Hamme kunnen pakken, dan zie ik ons geen misstap meer begaan tegen Mechelen en Zottegem.

Om even terug te komen op mogelijke versterking : Ik heb het gevoel dat we nog te veel afhangen van Depoitre, ook al scoort hij niet. Hij weegt zo zwaar op de verdediging zodat een Moreels, Lord, Podevijn en consoorten daar de vruchten van plukken. Neem hem weg en ik denk dat het dan al een pak minder zal zijn.
Daarom graag nog een extra spits ! Liefst een heel ander type dan Depoitre. Iemand die echt een neus heeft voor goals, zoals een De Broyer ..

In mijn ogen is offesieve versterking (diepe spits) echt noodzakelijk wil je effectief meedoen voor promotie.


30 Nov 2009, 12:45
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
Dani schreef:
Zoals iedereen kan zien staat er geen maat op onze ploeg wanneer deze volop draait.
We voetballen vlot kansen bij elkaar en werken dan ook nog eens zeer goed af.
Nu onze ploeg draait gaat het tekeer als een echte pletwals. Gezien de resultaten van de laatste slachtoffers (Wielsbeke en Ternat) blijkt toch dat we onze superioriteit ook tonen tegen stugge tegenstanders. Volgend weekend wordt een eerste echte test : een ware zespuntenwedstrijd voor de eindronde !
Als we op dit elan doorgaan, dan geloof ik in minstens een 7/9 in de laatste drie wedstrijden van 2009.
Ja, ik ben al tevreden van met een puntendeling op het veld van Hamme. Ook al mogen we gerust zeggen dat de kans zeer groot is dat we met drie punten zullen terugkeren naar Aalst, is realisme prediken toch een must. We zullen met een zevental ploegen strijden om de eindronde plaatsen. Bovendien is deelnemen aan de eindronde zelf helemaal geen sinecure.

Maar zover kijken is verkeerd. Mochten we de drie punten op Hamme kunnen pakken, dan zie ik ons geen misstap meer begaan tegen Mechelen en Zottegem.

Om even terug te komen op mogelijke versterking : Ik heb het gevoel dat we nog te veel afhangen van Depoitre, ook al scoort hij niet. Hij weegt zo zwaar op de verdediging zodat een Moreels, Lord, Podevijn en consoorten daar de vruchten van plukken. Neem hem weg en ik denk dat het dan al een pak minder zal zijn.
Daarom graag nog een extra spits ! Liefst een heel ander type dan Depoitre. Iemand die echt een neus heeft voor goals, zoals een De Broyer ..

In mijn ogen is offesieve versterking (diepe spits) echt noodzakelijk wil je effectief meedoen voor promotie.


zolang betrokkenen vrede nemen met het feit dat niet iedereen kan/zal spelen is 't voor mij goed. ik besef dat het idd een heel moeilijke evenwichtsoefening is...


30 Nov 2009, 13:18
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
jammen schreef:
eendrachter'80 schreef:
Betreft TV-OOST, het is een schande dat tv-oost weer niet de moeite heeft gedaan om naar het PC stadion af te zakken zij zaten nog (weeral) eens in hun vertrouwde waasland waar er amper 800 toeschouwers waren, waarschijnlijk is het daar interessanter dan bij ons waar vandaag 3500 toeschouwers waren foei TV-OOST hopelijk worden jullie op de vingers getikt door jullie sponsors.


Volledig akkoord, dat noemt zich sponsor van Eendracht Aalst maar terwijl wij bezig zijn aan een fantastische reeks en veertien dagen geleden een 8-1 lieten optekenen, beslissen zij dat het niet nodig is een cameraploeg te sturen.
Ik hoop dat Pascal de beelden heeft kunnen vastleggen dan kan ik o.a. alsnog de wereldgoal van Lio zien.


En dat moet dan Eendracht-Tv verzorgen, sukkels zijn het

_________________
www.spionkoplede.com


30 Nov 2009, 13:23
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49
Berichten: 2344
Leeftijd: 35
Locatie: erembodegem
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
filmkes van gisteren staan in den topic :EA:

_________________
... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ...


30 Nov 2009, 13:33
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
jammen schreef:
eendrachter'80 schreef:
Betreft TV-OOST, het is een schande dat tv-oost weer niet de moeite heeft gedaan om naar het PC stadion af te zakken zij zaten nog (weeral) eens in hun vertrouwde waasland waar er amper 800 toeschouwers waren, waarschijnlijk is het daar interessanter dan bij ons waar vandaag 3500 toeschouwers waren foei TV-OOST hopelijk worden jullie op de vingers getikt door jullie sponsors.


Volledig akkoord, dat noemt zich sponsor van Eendracht Aalst maar terwijl wij bezig zijn aan een fantastische reeks en veertien dagen geleden een 8-1 lieten optekenen, beslissen zij dat het niet nodig is een cameraploeg te sturen.
Ik hoop dat Pascal de beelden heeft kunnen vastleggen dan kan ik o.a. alsnog de wereldgoal van Lio zien.


Dat is een media-sponsor he, ze doen dit voor de helft van de teams in de regio.
De sponsoring zit hem zogezegd in de media-tijd.
Ze zijn goed bezig (n)


30 Nov 2009, 13:38
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
Mariner schreef:
jammen schreef:
eendrachter'80 schreef:
Betreft TV-OOST, het is een schande dat tv-oost weer niet de moeite heeft gedaan om naar het PC stadion af te zakken zij zaten nog (weeral) eens in hun vertrouwde waasland waar er amper 800 toeschouwers waren, waarschijnlijk is het daar interessanter dan bij ons waar vandaag 3500 toeschouwers waren foei TV-OOST hopelijk worden jullie op de vingers getikt door jullie sponsors.


Volledig akkoord, dat noemt zich sponsor van Eendracht Aalst maar terwijl wij bezig zijn aan een fantastische reeks en veertien dagen geleden een 8-1 lieten optekenen, beslissen zij dat het niet nodig is een cameraploeg te sturen.
Ik hoop dat Pascal de beelden heeft kunnen vastleggen dan kan ik o.a. alsnog de wereldgoal van Lio zien.


En dat moet dan Eendracht-Tv verzorgen, sukkels zijn het



TV-OOST...... :fuck: :fuck: :fuck: :fuck: :fuck:

een week of twee geleden of zo iet was er een uitzending van eendracht tv op vrijdag , wat hoor je in de aankondiging net na het nieuws??? zodadelijk kan je nog kijken naar stadstelevisie dendermonde!!...en t was alles....de aankondiging "zodadelijk op tv-oost" daarna een scherm waarop je ziet , eerst het weer , dan red sar waasland tv , daarna weeral het weer!!? sukkelaars en kopvliesfretters zijn het daar!! toen ze nog in , ja ik weet het ... , denderleeuw zaten met hun studio's zag je tenminste ook nieuws uit deze streek en de juiste aankondigingen....maar vanaf ze verhuisd zijn naar peiremonne ist meer waasland-tv dan iet anders....als daar in st-niklaas enen een scheet laat is er een extra journaal op tv-oost....zielige sponsor!! :fuck:

k hoop dat ze het vanavond in fc oost dubbel en dik goedmaken!! k ga weer geen half uur van mijn leven verspelen met te zitten wachten op iet dat niet gaat komen hoor...


30 Nov 2009, 14:14
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
BVR zat twee weken geleden nog in FC Oost dus denk niet dat ze vanavond er veel tijd aan gaan spenderen, zal wel over Lokeren gaan ofzo.


30 Nov 2009, 14:59
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
Toch ongelofelijk om te zien om wat voor een ommekeer BVR heeft gezorgd. Er wordt rustig, simpel gevoetbald en nauwelijks nog kansen weggegeven (tweede helft kregen ze een paar kansen door nonchalance, maar eerste helft heeft Ternat echt niks bijeengevoetbald).

Gedaan met de oneindige laterale passen die niks opbrengen, nee men probeert snel naar voor te voetballen, en dikwijls met een diepe bal Depoitre te lanceren. Die moet bijgevolg niet meer de marathon van New York lopen om een bal te zien en is dus ongelofelijk gevaarlijk.

Ook Podevijn, Lord,... halen weer niveau en dan zie je dat we een van de beste ploegen van de reeks hebben. Nog een pluim voor Verheyden (die toch wel heel zware kritiek te verduren kreeg, inclusief van mezelf), het is klasse als je je zo kan herpakken en de criticasters de mond snoeren. Ook Wouter Moreels was subliem, wat een speler ! Technisch goed, snel, en een voorbeeldmentaliteit (bij balverlies steeds teruglopen en jagen).

Hopelijk kunnen we met nieuwjaar nog een spits halen, en als we dan deze lijn kunnen doortrekken gaan we nog mooie momenten beleven in een eventuele eindronde.


30 Nov 2009, 15:16
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 270 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 18


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst