Eendracht Aalst - KSKL Ternat - Pagina 16 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 270 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18
 Eendracht Aalst - KSKL Ternat 
Auteur Bericht
Junior

Lid geworden op: 04 Jan 2009, 16:59
Berichten: 251
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
info@tvoost.be: laat het ze weten ! :plat:


01 Dec 2009, 0:17
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
Krantenartikel Het Laatste Nieuws
http://www.iendracht-archief.be/fotosite/albums/userpics/10040/normal_HLN_30_11_2009.jpg

_________________
Century game 22 juni 2019


01 Dec 2009, 0:30
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
pattaboem schreef:
Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
Betreft TV-OOST, het is een schande dat tv-oost weer niet de moeite heeft gedaan om naar het PC stadion af te zakken zij zaten nog (weeral) eens in hun vertrouwde waasland waar er amper 800 toeschouwers waren, waarschijnlijk is het daar interessanter dan bij ons waar vandaag 3500 toeschouwers waren foei TV-OOST hopelijk worden jullie op de vingers getikt door jullie sponsors.


VOLLEDIG MEE EENS !

Ik begrijp TV OOST helemaal niet! Dit is echt amateuristisch !
Het is immers een commerciele zender die zoveel mogelijk kijkers moet tevreden stellen.
Ik erger me dood, dat men beelden laat zien van een ploeg waarop omheen het veld alleen maar koeien en schapen te zien zijn rond hun plein. Bovendien geen mens enige interesse heeft in die derde of tweedeklasser. Terwijl duizenden andere geinteresseerden met hun (TV-)honger blijven zitten. Tenslotte is aalst toch de 2de stad van de provincie en de 1ste stad van het TV-arrondissement. Met meer toeschouwers dan de tweede en eerste klassers van de regio.

Is dit nu echt opzettelijke negatieve strategie van TV OOST?

Toevallig ook dat TV OOST hun rechtstreekste live opvolging van de tussenstanden bij aalst-wedstrijden weinig of niet opvolgt.....

Ik hoop inderdaad dat hun sponsors, TV-Oost afstraffen !
voor hun waas-favoritisme


alli alli, ni overdrijven he... ze worden eerst sponsor om dan eigenlijk expres alles rond aalst te doen mislopen?

Ik vind over het algemeen TV Oost nu ook niet meteen een voltreffer, qua organisatie en vooral qua programmatie (20 verschillende programma's die allemaal gigantisch op elkaar lijken: ze gaan allemaal over niks). Op da vlak ga ik die mannen dus zeker niet verdedigen. Maar nu zeggen dat er enen speciaal de supporters van aalst wil kloten, dat gaat nu toch ook wel wat ver he.

ik denk dat we qua beelden op tv oost niet te veel moeten klagen. in onze reeks en reeksen boven ons spelen ook nog Lokeren, Beveren, Waasland, Nieuwkerken, Wetteren, Dender, Hamme, Sottegem, Temse, die onder de regio van tv oost vallen... mocht één van die ploegen zoveel zendtijd krijgen als wij, ik denk dat er hier nogal rap commentaar zou staan.

bovendien, we mogen dan wel een hoog aantal supporters hebben, waar we dus terecht trots mogen op zijn, maar ik vind dat soms wel een argument dat te pas en te onpas wordt aangehaald. op basis van de achterban die aalst heeft zouden ze dus eigenlijk meer in studio 1 moeten komen dan roeselare of dender of bergen of oostende in den tijd? ah ja, he, als ge uw redenering doortrekt...

Het is denk ik al een tijdje geleden dat de beelden van aalst noch op zondag, noch op maandag te zien zijn, er was nu eenmaal een streekderby temse - nieuwkerken (niet eens de minste ploegen uit de reeks) en ook andere sporten mogen (terecht) eens aan bod komen, dus ik kan me ergens wel vinden in hun keuze. bovendien: mocht de match zondag op 1-2 zijn geëindigd, denk ik dat er geen haan had gekraaid naar het ontbreken van de TV-Oost-verslaggevers... ook ik vind het spijtig dat ik nu nooit die blijkbaar prachtige goal van Lord kan zien, ... maar om daar nu massaal een mailactie voor op te starten...


01 Dec 2009, 0:44
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
Na een slopende vergadering heb ik het wedstrijdverslag toch nog online gezet.
Veel leesplezier en slaapwel!


01 Dec 2009, 0:50
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
zwawi schreef:
Na een slopende vergadering heb ik het wedstrijdverslag toch nog online gezet.
Veel leesplezier en slaapwel!


Bedankt Zwawi :worship:

Wedstrijdverslag

Ternat was vooral met defensieve bedoelingen naar de carnavalstad afgezakt en bij Aalst moest men dan ook geduldig zoeken naar openingen. Wouter Moreels besloot naast en aan de overzijde was een schot van Yves Buelinckx hetzelfde lot beschoren. In de elfde minuut kon Ewen Verheyden zich doorzetten maar hij mikte van dichtbij op doelman Dries Cobbaert. Een poging van Laurent Depoitre ging naast en voor de bezoekers verlengde Steve Desaegher de bal met zijn hoofd over de kooi van Kevin Van Den Noortgaete. Na 22 minuten brak Lionel Lord de ban door een vrije trap van Wouter Moreels tegen de netten te koppen. Vier minuten later hingen de bordjes weer in evenwicht toen Miguel Capilla een vrije trap van ver in doel schoot. De wit-zwarten waren niet onder de indruk en hun reactie volgde onmiddellijk. Laurent Depoitre trapte op de paal maar Wouter Moreels stond op de goede plaats om de 2-1 binnen te tikken. Een vluchtschot van Jens Podevijn ging naast maar een vijftal minuten voor de rust moest Dries Cobbaert zich toch een derde keer gewonnen geven toen Lionel Lord hem kon verschalken met een puike afstandsknal. Het laatste wapenfeit van de eerste helft kwam van de voet van Wouter Moreels maar zijn halve omhaal ging naast.

Ook na de pauze kwam het eerste gevaar van Eendracht Aalst maar Wouter Moreels kon net niet bij een voorzet van Jens Podevijn. In de 51e minuut ontsnapte den iendracht aan een tweede tegengoal. Predrag Filipovic verspeelde de bal aan Steve Desaegher maar de aanvaller mikte, alleen voor Kevin Van Den Noortgaete, op de paal. Aan de overkant was het twee minuten later wel raak toen Fabio Damiani een voorzet van Wouter Moreels in zijn eigen doel gleed. Kevin Van Den Noortgaete pakte een schot van Brahim Boujouh en Wouter Moreels knalde over. Na 65 minuten werd Wouter Moreels door Predrag Filipovic in de diepte gestuurd en hij vlamde zijn tweede treffer van de namiddag voorbij Dries Cobbaert. Ternat kreeg nog een prachtkans om de kloof te verkleinen maar Steve Desaegher schoot onbegrijpelijk over na een voorzet van Brahim Boujouh. In de slotfase probeerde Laurent Depoitre nog om zijn doelpuntje mee te pikken maar zijn eerste poging werd onschadelijk gemaakt door Dries Cobbaert en even later knalde onze spits in het zijnet.

Door deze overwinning schuift Eendracht Aalst in het klassement op naar de vijfde plaats. Volgende zondag staat de lastige verplaatsing naar Hamme op het programma. Hamme staat zevende met 1 punt minder dan de ajuinen.

Wedstrijdgegevens Eendracht Aalst: Van Den Noortgaete - De Castro, B. Moreels (81' Seminck), Filipovic, De Schutter - Podevijn, Van Damme, Verheyden (73' Kestens), Lord (48' Coppens) - W. Moreels, Depoitre

KSKL Ternat: Cobbaert - Mouloua, Damiani, Huet, Lievens, Schmidt - Desaegher, Gailly, Capilla, Boujouh - Buelinckx (76' Schoukens)

Doelpunten: Lord (1-0), Capilla (1-1), W. Moreels (2-1), Lord (3-1), own-goal Damiani (4-1), W. Moreels (5-1)

Kaarten E. Aalst: Lord (geel)

_________________
Century game 22 juni 2019


01 Dec 2009, 9:55
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
zwawi schreef:
Na een slopende vergadering heb ik het wedstrijdverslag toch nog online gezet.
Veel leesplezier en slaapwel!


Bedankt, het is altijd interessant om jullie voorbeschouwingen en wedstrijdverslagen te lezen.
Jullie inzet verdiend al een Oscar. (y) :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


01 Dec 2009, 10:08
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40
Berichten: 410
Leeftijd: 64
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
pattaboem schreef:
Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
Betreft TV-OOST, het is een schande dat tv-oost weer niet de moeite heeft gedaan om naar het PC stadion af te zakken zij zaten nog (weeral) eens in hun vertrouwde waasland waar er amper 800 toeschouwers waren, waarschijnlijk is het daar interessanter dan bij ons waar vandaag 3500 toeschouwers waren foei TV-OOST hopelijk worden jullie op de vingers getikt door jullie sponsors.


VOLLEDIG MEE EENS !

Ik begrijp TV OOST helemaal niet! Dit is echt amateuristisch !
Het is immers een commerciele zender die zoveel mogelijk kijkers moet tevreden stellen.
Ik erger me dood, dat men beelden laat zien van een ploeg waarop omheen het veld alleen maar koeien en schapen te zien zijn rond hun plein. Bovendien geen mens enige interesse heeft in die derde of tweedeklasser. Terwijl duizenden andere geinteresseerden met hun (TV-)honger blijven zitten. Tenslotte is aalst toch de 2de stad van de provincie en de 1ste stad van het TV-arrondissement. Met meer toeschouwers dan de tweede en eerste klassers van de regio.

Is dit nu echt opzettelijke negatieve strategie van TV OOST?

Toevallig ook dat TV OOST hun rechtstreekste live opvolging van de tussenstanden bij aalst-wedstrijden weinig of niet opvolgt.....

Ik hoop inderdaad dat hun sponsors, TV-Oost afstraffen !
voor hun waas-favoritisme

Gelukkig hebben we onze eigen E.A TV waar Pascale de beelden verzorgd.
Je kan ze via een link bekijken op http://www.iendrachtoiljst.be


01 Dec 2009, 12:19
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
vantjen schreef:
pattaboem schreef:
Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
Betreft TV-OOST, het is een schande dat tv-oost weer niet de moeite heeft gedaan om naar het PC stadion af te zakken zij zaten nog (weeral) eens in hun vertrouwde waasland waar er amper 800 toeschouwers waren, waarschijnlijk is het daar interessanter dan bij ons waar vandaag 3500 toeschouwers waren foei TV-OOST hopelijk worden jullie op de vingers getikt door jullie sponsors.


VOLLEDIG MEE EENS !

Ik begrijp TV OOST helemaal niet! Dit is echt amateuristisch !
Het is immers een commerciele zender die zoveel mogelijk kijkers moet tevreden stellen.
Ik erger me dood, dat men beelden laat zien van een ploeg waarop omheen het veld alleen maar koeien en schapen te zien zijn rond hun plein. Bovendien geen mens enige interesse heeft in die derde of tweedeklasser. Terwijl duizenden andere geinteresseerden met hun (TV-)honger blijven zitten. Tenslotte is aalst toch de 2de stad van de provincie en de 1ste stad van het TV-arrondissement. Met meer toeschouwers dan de tweede en eerste klassers van de regio.

Is dit nu echt opzettelijke negatieve strategie van TV OOST?

Toevallig ook dat TV OOST hun rechtstreekste live opvolging van de tussenstanden bij aalst-wedstrijden weinig of niet opvolgt.....

Ik hoop inderdaad dat hun sponsors, TV-Oost afstraffen !
voor hun waas-favoritisme

Gelukkig hebben we onze eigen E.A TV waar Pascale de beelden verzorgd.
Je kan ze via een link bekijken op http://www.iendrachtoiljst.be


Dikke proficiat voor Pascal en bedankt Vantjen voor de link :worship:

_________________
Century game 22 juni 2019


01 Dec 2009, 13:01
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
pattaboem schreef:
Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
Betreft TV-OOST, het is een schande dat tv-oost weer niet de moeite heeft gedaan om naar het PC stadion af te zakken zij zaten nog (weeral) eens in hun vertrouwde waasland waar er amper 800 toeschouwers waren, waarschijnlijk is het daar interessanter dan bij ons waar vandaag 3500 toeschouwers waren foei TV-OOST hopelijk worden jullie op de vingers getikt door jullie sponsors.


VOLLEDIG MEE EENS !

Ik begrijp TV OOST helemaal niet! Dit is echt amateuristisch !
Het is immers een commerciele zender die zoveel mogelijk kijkers moet tevreden stellen.
Ik erger me dood, dat men beelden laat zien van een ploeg waarop omheen het veld alleen maar koeien en schapen te zien zijn rond hun plein. Bovendien geen mens enige interesse heeft in die derde of tweedeklasser. Terwijl duizenden andere geinteresseerden met hun (TV-)honger blijven zitten. Tenslotte is aalst toch de 2de stad van de provincie en de 1ste stad van het TV-arrondissement. Met meer toeschouwers dan de tweede en eerste klassers van de regio.

Is dit nu echt opzettelijke negatieve strategie van TV OOST?

Toevallig ook dat TV OOST hun rechtstreekste live opvolging van de tussenstanden bij aalst-wedstrijden weinig of niet opvolgt.....

Ik hoop inderdaad dat hun sponsors, TV-Oost afstraffen !
voor hun waas-favoritisme


Ik vond het niet meer dan logisch dat ze Temse-FCN volgden want is nu eenmaal een streekderby. Bovendien denk ik dat ze de goals van onze ploeg tegen Ternat wel zullen compileren in de volgende aflevering van Eendracht TV... Misschien is het wel een strategie van ons bestuur - geen beelden meer van den Iendracht omdat de mensen maar naar het stadion moeten komen om het spektakel te aanschouwen :D

Over de kwaliteit van de verslaggeving kan je zeker discussiëren, maar toch niet dat EA niet genoeg aan bod komt me dunkt. Ik denk dat het de eerste thuiswedstrijd was van dit seizoen waar er geen beelden van waren in Sport op Zondag... En als ze geen onderwerp op stapel staan hebben voor de volgende EA-TV is dat meteen ook een logische verklaring denk ik.

Over de match zelf -> zoals de laatste weken bitter weinig op aan te merken, dus vandaar dat jullie mij hier niet meer horen :D Het bolt goed en we hebben het geluk mee, maar we hebben opnieuw gezien dat de grens heel dun is... Op Koksijde speelt Verheyden meteen na rust een bal verkeerd in en het wordt afgestraft, nu gaat Filipovic in de fout en wordt het cadeau niet aanvaard waarop wij meteen de 4-1 scoren... Ook niet vergeten dat Ternat met hun (duidelijk tekortschietende) reservekeeper kwam afgezakt naar het PC-stadion en dat ze maar liefst 3 schorsingen hadden waarvan twee in het verdedigende compartiment (hun kapitein/laatste man dan nog de belangrijkste)... Wat opvalt is dat iedereen zich goed voelt in zijn vel, iedereen weet wat er van hem wordt verlangd en de truitjes voor elkaar nat worden gemaakt... De Castro neemt bijvoorbeeld de plaats in van Brecht Moreels toen die aan de zijlijn zijn schoenen zat te binden... had ik hem onder VDH nooit zien doen hoor...

Ik ben altijd blijven geloven in de kwaliteit van de aanwezige spelers en die kwaliteit toont zich nu ook op het veld... Waar zitten nu die criticasters die het niet hadden voor de ex-Zottegemnaren?

Hopelijk stopt nu ook het gezaag op Lord want krijgt toch wel iets te veel kritiek om goed te zijn. Is een flitsenvoetballer maar heb je hem zien werken tegen Ternat, tegen Westerlo, op Deinze zelfs??? En bovenal, bekijk op de officiële site zijn statistieken eens... Zoek in tweede en derde een flankaanvaller met dezelfde cijfers, je gaat hem niet vinden...

En voor de mensen die vinden dat we te afhankelijk zijn van Depoitre... Kan misschien kloppen, maar wat denk je dat er bij Boom gebeurd als Glouftsis er niet bijloopt? Op dit elan blijven doorgaan tot de winterstop en dan de eerste matchen na Nieuwjaar goed doorkomen en alles is nog mogelijk...


01 Dec 2009, 14:59
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47
Berichten: 743
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
Ik heb toch eens een vraagsken over Eendracht Aalst TV, betaald Eendracht Aalst daarvoor aan TV Oost of hoe zit dat eigenlijk?
Zoja, over welke bedragen spreken we dan?
Weet iemand hier iets meer over?

_________________
http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300


01 Dec 2009, 15:19
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 44
Locatie: HERNE
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
Bart Van den Neste schreef:
Ik heb toch eens een vraagsken over Eendracht Aalst TV, betaald Eendracht Aalst daarvoor aan TV Oost of hoe zit dat eigenlijk?
Zoja, over welke bedragen spreken we dan?
Weet iemand hier iets meer over?


Zou da ni zijn in ruil voor diene reclam op de troiles? Alé ben ni zeker hein...

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


01 Dec 2009, 16:19
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
Gio schreef:
Bart Van den Neste schreef:
Ik heb toch eens een vraagsken over Eendracht Aalst TV, betaald Eendracht Aalst daarvoor aan TV Oost of hoe zit dat eigenlijk?
Zoja, over welke bedragen spreken we dan?
Weet iemand hier iets meer over?


Zou da ni zijn in ruil voor diene reclam op de troiles? Alé ben ni zeker hein...


Yep.


01 Dec 2009, 16:48
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Sep 2007, 16:35
Berichten: 319
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
AlostanA schreef:
Gio schreef:
Bart Van den Neste schreef:
Ik heb toch eens een vraagsken over Eendracht Aalst TV, betaald Eendracht Aalst daarvoor aan TV Oost of hoe zit dat eigenlijk?
Zoja, over welke bedragen spreken we dan?
Weet iemand hier iets meer over?


Zou da ni zijn in ruil voor diene reclam op de troiles? Alé ben ni zeker hein...


Yep.


Lijkt mij ook de meest logische beslissing. Het is niet zo dat we zoveel extra geld over hebben, dat we zendtijd kunnen kopen.
Ik ga akkoord dat de regionale tekort komt, maar het is en blijft ne sponsor. Ook hun middelen en personeel zijn beperkt. Maar nogmaals : t is zeker voor verbetering vatbaar. Score live bv is gewoon zielig. De tussenstanden kloppen voor geen meter als het op onze ploeg aankomt.


01 Dec 2009, 18:39
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21 Okt 2008, 15:17
Berichten: 212
Leeftijd: 60
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
DT schreef:
pattaboem schreef:
Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
Betreft TV-OOST, het is een schande dat tv-oost weer niet de moeite heeft gedaan om naar het PC stadion af te zakken zij zaten nog (weeral) eens in hun vertrouwde waasland waar er amper 800 toeschouwers waren, waarschijnlijk is het daar interessanter dan bij ons waar vandaag 3500 toeschouwers waren foei TV-OOST hopelijk worden jullie op de vingers getikt door jullie sponsors.


VOLLEDIG MEE EENS !

Ik begrijp TV OOST helemaal niet! Dit is echt amateuristisch !
Het is immers een commerciele zender die zoveel mogelijk kijkers moet tevreden stellen.
Ik erger me dood, dat men beelden laat zien van een ploeg waarop omheen het veld alleen maar koeien en schapen te zien zijn rond hun plein. Bovendien geen mens enige interesse heeft in die derde of tweedeklasser. Terwijl duizenden andere geinteresseerden met hun (TV-)honger blijven zitten. Tenslotte is aalst toch de 2de stad van de provincie en de 1ste stad van het TV-arrondissement. Met meer toeschouwers dan de tweede en eerste klassers van de regio.

Is dit nu echt opzettelijke negatieve strategie van TV OOST?

Toevallig ook dat TV OOST hun rechtstreekste live opvolging van de tussenstanden bij aalst-wedstrijden weinig of niet opvolgt.....

Ik hoop inderdaad dat hun sponsors, TV-Oost afstraffen !
voor hun waas-favoritisme


Ik vond het niet meer dan logisch dat ze Temse-FCN volgden want is nu eenmaal een streekderby. Bovendien denk ik dat ze de goals van onze ploeg tegen Ternat wel zullen compileren in de volgende aflevering van Eendracht TV... Misschien is het wel een strategie van ons bestuur - geen beelden meer van den Iendracht omdat de mensen maar naar het stadion moeten komen om het spektakel te aanschouwen :D

Over de kwaliteit van de verslaggeving kan je zeker discussiëren, maar toch niet dat EA niet genoeg aan bod komt me dunkt. Ik denk dat het de eerste thuiswedstrijd was van dit seizoen waar er geen beelden van waren in Sport op Zondag... En als ze geen onderwerp op stapel staan hebben voor de volgende EA-TV is dat meteen ook een logische verklaring denk ik.

Over de match zelf -> zoals de laatste weken bitter weinig op aan te merken, dus vandaar dat jullie mij hier niet meer horen :D Het bolt goed en we hebben het geluk mee, maar we hebben opnieuw gezien dat de grens heel dun is... Op Koksijde speelt Verheyden meteen na rust een bal verkeerd in en het wordt afgestraft, nu gaat Filipovic in de fout en wordt het cadeau niet aanvaard waarop wij meteen de 4-1 scoren... Ook niet vergeten dat Ternat met hun (duidelijk tekortschietende) reservekeeper kwam afgezakt naar het PC-stadion en dat ze maar liefst 3 schorsingen hadden waarvan twee in het verdedigende compartiment (hun kapitein/laatste man dan nog de belangrijkste)... Wat opvalt is dat iedereen zich goed voelt in zijn vel, iedereen weet wat er van hem wordt verlangd en de truitjes voor elkaar nat worden gemaakt... De Castro neemt bijvoorbeeld de plaats in van Brecht Moreels toen die aan de zijlijn zijn schoenen zat te binden... had ik hem onder VDH nooit zien doen hoor...

Ik ben altijd blijven geloven in de kwaliteit van de aanwezige spelers en die kwaliteit toont zich nu ook op het veld... Waar zitten nu die criticasters die het niet hadden voor de ex-Zottegemnaren?

Hopelijk stopt nu ook het gezaag op Lord want krijgt toch wel iets te veel kritiek om goed te zijn. Is een flitsenvoetballer maar heb je hem zien werken tegen Ternat, tegen Westerlo, op Deinze zelfs??? En bovenal, bekijk op de officiële site zijn statistieken eens... Zoek in tweede en derde een flankaanvaller met dezelfde cijfers, je gaat hem niet vinden...

En voor de mensen die vinden dat we te afhankelijk zijn van Depoitre... Kan misschien kloppen, maar wat denk je dat er bij Boom gebeurd als Glouftsis er niet bijloopt? Op dit elan blijven doorgaan tot de winterstop en dan de eerste matchen na Nieuwjaar goed doorkomen en alles is nog mogelijk...


Ben één van die 'zageventen' over Lord, maar het is inderdaad opvallend dat Lord een pak meer inzet heeft dan vorig en in het begin van dit seizoen. Hopelijk kan hij die lijn doortrekken en dan kunnen we nog genieten van Lord.
En ik denk dat er genoeg ploegen zijn waar indien je één speler weg neemt 'den boel stil valt'. Of dit ook zo is bij ons, dat is natuurlijk de vraag, maar denk dat bv Wouter toch een pak sterker speelt dan we vermoeden. En indien er toch nog een spits bij komt, kan een eventueel gemis van Depoitre wel opgevangen worden.
Wat ik wel niet begrijp is dat men bv bij 4-1 stond Depoitre niet al eens naar de kant haalt zodat hij al eens wat kan rusten. Net als bij 8-1 twee weken geleden had ik hem al vroeger naar de kant gehaald om hem wat rust te gunnen.

_________________
Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat
Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God.


01 Dec 2009, 22:12
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
Alba schreef :
Ben één van die 'zageventen' over Lord, maar het is inderdaad opvallend dat Lord een pak meer inzet heeft dan vorig en in het begin van dit seizoen. Hopelijk kan hij die lijn doortrekken en dan kunnen we nog genieten van Lord.
En ik denk dat er genoeg ploegen zijn waar indien je één speler weg neemt 'den boel stil valt'. Of dit ook zo is bij ons, dat is natuurlijk de vraag, maar denk dat bv Wouter toch een pak sterker speelt dan we vermoeden. En indien er toch nog een spits bij komt, kan een eventueel gemis van Depoitre wel opgevangen worden.
Wat ik wel niet begrijp is dat men bv bij 4-1 stond Depoitre niet al eens naar de kant haalt zodat hij al eens wat kan rusten. Net als bij 8-1 twee weken geleden had ik hem al vroeger naar de kant gehaald om hem wat rust te gunnen.

Als een speler (Bv Lord) niet goed was, mag dit gezegd worden. Natuurlijk blijven afbreken helpt deze speler niet verder natuurlijk. Voetbal wordt voor 50 % in het koppeke gespeeld en vertrouwen is zo belangrijk zowel van de trainer als van de supporters. Als ik hier las dat er ne pipo in de staantribune van de eerste baltoets van Lord begon af te breken, vraag ik mij af of die wel een Iendrachtsupporter is ? :wadde: Gelukkig heeft Lord een dijk van een wedstrijd gespeeld !
Spelers afbreken, is natuurlijk géén nieuw fenomeen, want ik herinner mij scheldtirades tegen eigen spelers bij het opwarmen voor de wedstrijd. Hoe kan je dan nadien deftig voetballen ?
Wat de vervanging van Depoitre betreft, wil hij dat zelf wel ?
Ik zie hem wroeten tot de laatste minuut, iemand die graag vervangen wordt laat dat wel blijken.
Ik zou eerder de Flippo laten rusten, dan zo een jonge spits ;)

_________________
Century game 22 juni 2019


02 Dec 2009, 0:14
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 270 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst