Eendracht Aalst - KSKL Ternat - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 270 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 18
 Eendracht Aalst - KSKL Ternat 
Auteur Bericht
Junior

Lid geworden op: 14 Jan 2009, 13:06
Berichten: 203
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
El Corredor schreef:
jammen schreef:
dwarskijker schreef:

ik vond verheyden eigenlijk wel goed , won zijn duels zondag. Van Damme liep gans de wedstrijd achter de feiten aan, ik had met de rust dan ook Kestens gebracht...

Was Kestens zijn invalbeurt zoveel beter?Hij heeft ene keer zijne man proberen uit te kappen en leed balverlies, voor de rest lange ballen naar voren sturen zoals onder VDH.Kestens rendeert meer in de verdediging dan in het middenveld.Voor mij was onze keeper in een mindere dag en kon vooral die 1ste tegengoal vermeden worden.


25 Nov 2009, 9:50
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2956
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
Bakkie schreef:
En als men hier op het forum vernoemd,dat hij slecht speelt dan zijde een kreft :hmm:


Amaai mennen jongen, diene post ivm da gekreft ligt precies nogal op uwe lever. Had ik da op voorhand geweten, 'k had em ni gepost ;)

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


25 Nov 2009, 9:53
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38
Berichten: 725
Leeftijd: 41
Locatie: Oilsjt
WLM: deefken45@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
bert schreef:
El Corredor schreef:
jammen schreef:

Was Kestens zijn invalbeurt zoveel beter?Hij heeft ene keer zijne man proberen uit te kappen en leed balverlies, voor de rest lange ballen naar voren sturen zoals onder VDH.Kestens rendeert meer in de verdediging dan in het middenveld.Voor mij was onze keeper in een mindere dag en kon vooral die 1ste tegengoal vermeden worden.

Je kan Kestens toch niet beoordelen op die paar minuten dat hij op da veld liep he zeg.


25 Nov 2009, 9:53
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
Ewen zal er zondag mogelijk niet bij zijn, hij liep een contractuur op .....

_________________
geer'n bè


25 Nov 2009, 10:36
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
't is hier stillekes, de winter komt eraan en er zijn precies al een aantal in hunne winterslaap. :p

_________________
geer'n bè


25 Nov 2009, 14:26
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21 Okt 2009, 0:26
Berichten: 167
Leeftijd: 39
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
bert schreef:
El Corredor schreef:
jammen schreef:

Was Kestens zijn invalbeurt zoveel beter?Hij heeft ene keer zijne man proberen uit te kappen en leed balverlies, voor de rest lange ballen naar voren sturen zoals onder VDH.Kestens rendeert meer in de verdediging dan in het middenveld.Voor mij was onze keeper in een mindere dag en kon vooral die 1ste tegengoal vermeden worden.


kdenk niet dat de keeper er iets kon aan doen de bal word ook eerst niet goed weg gewerkt door de verdedeging .
en verheyden was wat minder de 2de goal was een bal van hem in de voeten van de tegenstander maar is wel al heel wat beter dan in het begin van het seizoen maar dat mag ook wel met zo'n zijn salaris als het zijne
maar er staat een ploeg op het veld dat is al mooi om te zien :EA:

_________________
Oilsjt, goi stad van men droeimen


25 Nov 2009, 14:48
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
panoleon schreef:
't is hier stillekes, de winter komt eraan en er zijn precies al een aantal in hunne winterslaap. :p


Rustig is goed hier op't forum, da wil zeggen dat de ploeg goe bezig is en er weinig reden tot kreften is ;)

_________________
www.spionkoplede.com


25 Nov 2009, 14:59
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
bert schreef:
El Corredor schreef:
jammen schreef:

Was Kestens zijn invalbeurt zoveel beter?Hij heeft ene keer zijne man proberen uit te kappen en leed balverlies, voor de rest lange ballen naar voren sturen zoals onder VDH.Kestens rendeert meer in de verdediging dan in het middenveld.Voor mij was onze keeper in een mindere dag en kon vooral die 1ste tegengoal vermeden worden.


Die lange ballen heb ik bij VDH niet te veel gezien.Wel een keeper die moest uitwerpen naar Niels of Brecht.Dan een pasje opzij naar Flippo en eer we aan de middenlijn waren stond zowat de hele ploeg van de tegenstrever ons op te wachten.Nu is er veel meer variatie.Verdedigers mogen ook eens een lange bal geven.Zelfs de keeper heeft af en toe een lange bal naar Depoitre.


25 Nov 2009, 15:07
Junior

Lid geworden op: 14 Jan 2009, 13:06
Berichten: 203
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
Soit we gaan hier nu weer niet de historiek van VDH met zijn lange laterale passen bovenhalen, de ploeg marcheert nu eindelijk weer goed, das het belangrijkste. :EA:


25 Nov 2009, 15:23
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
bert schreef:
Soit we gaan hier nu weer niet de historiek van VDH met zijn lange laterale passen bovenhalen, de ploeg marcheert nu eindelijk weer goed, das het belangrijkste. :EA:

(y) :EA:


25 Nov 2009, 16:36
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4818
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
KVDH is "temps passé" jongens, we moeten enkel naar het huidige kijken.
Nu dat de ploeg goed draait valt het natuurlijk op als er één of meerdere spelers eens een mindere match spelen. Ewen was iets minder zondag, Lio was ook niet goed en bij Kristof is het al een tijdje geleden dat hij nog eens van in het begin mocht aantreden. Als je dan in de tweede helft invalt, zoals verleden zondag, en je eerste baltoetsen zijn niet goed, dan valt dit op en krijg je direkt kritiek over je heen.
We halen 16 op 18, het spelpeil is nog steeds goed dus voor mij is er geen vuiltje aan de lucht.
Als ik toch iets negatief wil zeggen over zondag dan liever op dat "tribunneke", het weer en de inkomprijs. (n)
Dit weekend de drie punten pakken en we zijn terug vertrokken voor een 12 op 12 nog dit kalenderjaar. :EA:

_________________
oilsjt, goi alien...


25 Nov 2009, 16:38
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
jammen schreef:
KVDH is "temps passé" jongens, we moeten enkel naar het huidige kijken.
Nu dat de ploeg goed draait valt het natuurlijk op als er één of meerdere spelers eens een mindere match spelen. Ewen was iets minder zondag, Lio was ook niet goed en bij Kristof is het al een tijdje geleden dat hij nog eens van in het begin mocht aantreden. Als je dan in de tweede helft invalt, zoals verleden zondag, en je eerste baltoetsen zijn niet goed, dan valt dit op en krijg je direkt kritiek over je heen.
We halen 16 op 18, het spelpeil is nog steeds goed dus voor mij is er geen vuiltje aan de lucht.
Als ik toch iets negatief wil zeggen over zondag dan liever op dat "tribunneke", het weer en de inkomprijs. (n)
Dit weekend de drie punten pakken en we zijn terug vertrokken voor een 12 op 12 nog dit kalenderjaar. :EA:
:banana: :banana: :banana: :banana: :banana:

_________________
geer'n bè


25 Nov 2009, 16:40
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
Timoilsjt schreef:
Bakkie schreef:
En als men hier op het forum vernoemd,dat hij slecht speelt dan zijde een kreft :hmm:


Amaai mennen jongen, diene post ivm da gekreft ligt precies nogal op uwe lever. Had ik da op voorhand geweten, 'k had em ni gepost ;)


Ge moet u niet geviseerd voelen menneken,of heb je een slecht geweten :p

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


25 Nov 2009, 19:44
Vaste Waarde

Lid geworden op: 21 Feb 2009, 2:02
Berichten: 1078
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
't is hier angstvallig stil.....stilte voor de storm ?...misschien zal het zondag stormen in het PC, wie weet...
:crazy:

_________________
den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert


25 Nov 2009, 20:18
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
nonkeltje schreef:
't is hier angstvallig stil.....stilte voor de storm ?...misschien zal het zondag stormen in het PC, wie weet...
:crazy:


mja, ik lig niet in slaap, maar er valt gewoon weinig kritiek te geven de laatste wedstrijden... Mentaliteit en voetbal is ok, trainer maakt logische keuzes.

het zijn barre tijden voor mij...
:D :cool:


25 Nov 2009, 20:43
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 270 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 18


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst