Eendracht Aalst - KSKL Ternat - Pagina 17 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 270 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18
 Eendracht Aalst - KSKL Ternat 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
Waarom iemand laten rusten ? :lol: Bij mijn weten wordt der geen midweekvoetbal gespeeld.
Je kan iemand laten rusten of sneller vervangen wanneer hij last heeft.In het andere geval wisselt de trainer naargelang de wedstrijdomstandigheden.
En onze bank gaat der zondag nog sterker op worden met de terugkeer van galucci.Het slachtoffer van dienst zal de bank dus sterker maken.
En met de komende transferperiode gaat der dus een spits gekocht worden en gaat de concurrentie er dus alleen nog maar op versterken.
Ik denk trouwens dat der al een aantal spelers meer dan genoeg "gerust" hebben dan hen lief is of dat ze zouden willen.... denk maar aan kestens die door een schitterende vandamme ( die volgens vanderhaeghen niet bracht wat van hem verlangd werd ) uit de ploeg wordt gespeeld en een seminck die voorlopig ook nog door moreels gebarreerd wordt.
Het is nu met die brede kern kwestie van de spelers in vorm te brengen en die voluit te laten gaan.
Die brede kern kan ons zelfs nog tot de titel leiden.


02 Dec 2009, 8:50
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
:offtopic:


Laatst gewijzigd door Iendracht.be op 02 Dec 2009, 16:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Off Topic: Gelieve over de wedstrijd te praten



02 Dec 2009, 9:38
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21 Okt 2008, 15:17
Berichten: 212
Leeftijd: 60
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
Weet niet wat er te lachen valt aan het feit dat ik Depoitre eens wil laten rusten omdat er geen midweekvoetbal gespeeld wordt.... De trainingen zijn wel gericht naar één wedstrijd per week. Als je ziet hoe Depoitre week na week woekert met zijn krachten, dan zal de kans op blessures steeds groter worden. De winterstop zal hij nodig hebben om er na nieuwjaar terug te staan, jonge gast of niet.
Ik zal er niet zo ver naast zitten met mijn 'rusten', want ook hier op dit forum lees je regelmatig van 'dit kan hij geen heel seizoen volhouden'. Waarom dan niet, als ik jouw redenering even mag doortrekken, als hij geen midweekwedstrijden speelt? Door hem af en toe te laten rusten kan hij het wel een heel seizoen vol houden.
Hij gaat natuurlijk zelf niet vragen om een wissel Maar je moet als trainer ook blessures proberen te voorkomen, zo'n jonge gasten moet je soms tegen zichzelf beschermen.
En dat rusten ging alleen over Depoitre, niet over andere spelers, niet over spelers op de bank, niet over de brede kern.

_________________
Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat
Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God.


02 Dec 2009, 9:49
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
Alba schreef:
Weet niet wat er te lachen valt aan het feit dat ik Depoitre eens wil laten rusten omdat er geen midweekvoetbal gespeeld wordt.... De trainingen zijn wel gericht naar één wedstrijd per week. Als je ziet hoe Depoitre week na week woekert met zijn krachten, dan zal de kans op blessures steeds groter worden. De winterstop zal hij nodig hebben om er na nieuwjaar terug te staan, jonge gast of niet.
Ik zal er niet zo ver naast zitten met mijn 'rusten', want ook hier op dit forum lees je regelmatig van 'dit kan hij geen heel seizoen volhouden'. Waarom dan niet, als ik jouw redenering even mag doortrekken, als hij geen midweekwedstrijden speelt? Door hem af en toe te laten rusten kan hij het wel een heel seizoen vol houden.
Hij gaat natuurlijk zelf niet vragen om een wissel Maar je moet als trainer ook blessures proberen te voorkomen, zo'n jonge gasten moet je soms tegen zichzelf beschermen.
En dat rusten ging alleen over Depoitre, niet over andere spelers, niet over spelers op de bank, niet over de brede kern.


Je hebt groot gelijk, als je in het beste geval een eindronde speelt, wat heb je dan aan een uitgebluste Depoitre.
Ik geloof wel met het aantrekken van een extra spits dat ze Laurent op tijd zullen kunnen vervangen.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


02 Dec 2009, 11:04
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
Onderkroiper schreef:
Alba schreef :
Ben één van die 'zageventen' over Lord, maar het is inderdaad opvallend dat Lord een pak meer inzet heeft dan vorig en in het begin van dit seizoen. Hopelijk kan hij die lijn doortrekken en dan kunnen we nog genieten van Lord.
En ik denk dat er genoeg ploegen zijn waar indien je één speler weg neemt 'den boel stil valt'. Of dit ook zo is bij ons, dat is natuurlijk de vraag, maar denk dat bv Wouter toch een pak sterker speelt dan we vermoeden. En indien er toch nog een spits bij komt, kan een eventueel gemis van Depoitre wel opgevangen worden.
Wat ik wel niet begrijp is dat men bv bij 4-1 stond Depoitre niet al eens naar de kant haalt zodat hij al eens wat kan rusten. Net als bij 8-1 twee weken geleden had ik hem al vroeger naar de kant gehaald om hem wat rust te gunnen.

Als een speler (Bv Lord) niet goed was, mag dit gezegd worden. Natuurlijk blijven afbreken helpt deze speler niet verder natuurlijk. Voetbal wordt voor 50 % in het koppeke gespeeld en vertrouwen is zo belangrijk zowel van de trainer als van de supporters. Als ik hier las dat er ne pipo in de staantribune van de eerste baltoets van Lord begon af te breken, vraag ik mij af of die wel een Iendrachtsupporter is ? :wadde: Gelukkig heeft Lord een dijk van een wedstrijd gespeeld !
Spelers afbreken, is natuurlijk géén nieuw fenomeen, want ik herinner mij scheldtirades tegen eigen spelers bij het opwarmen voor de wedstrijd. Hoe kan je dan nadien deftig voetballen ?
Wat de vervanging van Depoitre betreft, wil hij dat zelf wel ?
Ik zie hem wroeten tot de laatste minuut, iemand die graag vervangen wordt laat dat wel blijken.
Ik zou eerder de Flippo laten rusten, dan zo een jonge spits ;)

Hier kan ik den onderkroiper bijtreden. Laurent is iemand die zich altijd volledig geeft, ook op training en ik vermoed dat BVR hem heeft laten staan om eventueel zijn goaltje mee te pikken. Vergeet niet dat hij ondertussen al 3 weken droog staat en voor een spits is en blijft het nog altijd zeer belangrijk om te scoren, ook al laat Laurent anderen beter spelen en anderen scoren. Zijn momenten om hem te wisselen komen nog. ;)

_________________
geer'n bè


02 Dec 2009, 11:23
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03
Berichten: 855
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
panoleon schreef:
Onderkroiper schreef:
Alba schreef :
Ben één van die 'zageventen' over Lord, maar het is inderdaad opvallend dat Lord een pak meer inzet heeft dan vorig en in het begin van dit seizoen. Hopelijk kan hij die lijn doortrekken en dan kunnen we nog genieten van Lord.
En ik denk dat er genoeg ploegen zijn waar indien je één speler weg neemt 'den boel stil valt'. Of dit ook zo is bij ons, dat is natuurlijk de vraag, maar denk dat bv Wouter toch een pak sterker speelt dan we vermoeden. En indien er toch nog een spits bij komt, kan een eventueel gemis van Depoitre wel opgevangen worden.
Wat ik wel niet begrijp is dat men bv bij 4-1 stond Depoitre niet al eens naar de kant haalt zodat hij al eens wat kan rusten. Net als bij 8-1 twee weken geleden had ik hem al vroeger naar de kant gehaald om hem wat rust te gunnen.

Als een speler (Bv Lord) niet goed was, mag dit gezegd worden. Natuurlijk blijven afbreken helpt deze speler niet verder natuurlijk. Voetbal wordt voor 50 % in het koppeke gespeeld en vertrouwen is zo belangrijk zowel van de trainer als van de supporters. Als ik hier las dat er ne pipo in de staantribune van de eerste baltoets van Lord begon af te breken, vraag ik mij af of die wel een Iendrachtsupporter is ? :wadde: Gelukkig heeft Lord een dijk van een wedstrijd gespeeld !
Spelers afbreken, is natuurlijk géén nieuw fenomeen, want ik herinner mij scheldtirades tegen eigen spelers bij het opwarmen voor de wedstrijd. Hoe kan je dan nadien deftig voetballen ?
Wat de vervanging van Depoitre betreft, wil hij dat zelf wel ?
Ik zie hem wroeten tot de laatste minuut, iemand die graag vervangen wordt laat dat wel blijken.
Ik zou eerder de Flippo laten rusten, dan zo een jonge spits ;)

Hier kan ik den onderkroiper bijtreden. Laurent is iemand die zich altijd volledig geeft, ook op training en ik vermoed dat BVR hem heeft laten staan om eventueel zijn goaltje mee te pikken. Vergeet niet dat hij ondertussen al 3 weken droog staat en voor een spits is en blijft het nog altijd zeer belangrijk om te scoren, ook al laat Laurent anderen beter spelen en anderen scoren. Zijn momenten om hem te wisselen komen nog. ;)


Zijn goaltjes zal hij wel nog genoeg meepikken, met wat geluk had hij er dit weekend 2 gemaakt. Eerst de paal en als die verdediger van ternat er niet was geweest had het ofwel Ken of Depoitre hem binnengetrapt = hij staat er dus wel ;) . En ivm met het wisselen heb ik wel het vertrouwen in BVR dat hij weet wat hij met zijn spelers moet doen.

:EA:

_________________
Giejl men ert kleert wit en zwert


02 Dec 2009, 12:06
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
Alba schreef:
DT schreef:
pattaboem schreef:
Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
Betreft TV-OOST, het is een schande dat tv-oost weer niet de moeite heeft gedaan om naar het PC stadion af te zakken zij zaten nog (weeral) eens in hun vertrouwde waasland waar er amper 800 toeschouwers waren, waarschijnlijk is het daar interessanter dan bij ons waar vandaag 3500 toeschouwers waren foei TV-OOST hopelijk worden jullie op de vingers getikt door jullie sponsors.


VOLLEDIG MEE EENS !

Ik begrijp TV OOST helemaal niet! Dit is echt amateuristisch !
Het is immers een commerciele zender die zoveel mogelijk kijkers moet tevreden stellen.
Ik erger me dood, dat men beelden laat zien van een ploeg waarop omheen het veld alleen maar koeien en schapen te zien zijn rond hun plein. Bovendien geen mens enige interesse heeft in die derde of tweedeklasser. Terwijl duizenden andere geinteresseerden met hun (TV-)honger blijven zitten. Tenslotte is aalst toch de 2de stad van de provincie en de 1ste stad van het TV-arrondissement. Met meer toeschouwers dan de tweede en eerste klassers van de regio.

Is dit nu echt opzettelijke negatieve strategie van TV OOST?

Toevallig ook dat TV OOST hun rechtstreekste live opvolging van de tussenstanden bij aalst-wedstrijden weinig of niet opvolgt.....

Ik hoop inderdaad dat hun sponsors, TV-Oost afstraffen !
voor hun waas-favoritisme


Ik vond het niet meer dan logisch dat ze Temse-FCN volgden want is nu eenmaal een streekderby. Bovendien denk ik dat ze de goals van onze ploeg tegen Ternat wel zullen compileren in de volgende aflevering van Eendracht TV... Misschien is het wel een strategie van ons bestuur - geen beelden meer van den Iendracht omdat de mensen maar naar het stadion moeten komen om het spektakel te aanschouwen :D

Over de kwaliteit van de verslaggeving kan je zeker discussiëren, maar toch niet dat EA niet genoeg aan bod komt me dunkt. Ik denk dat het de eerste thuiswedstrijd was van dit seizoen waar er geen beelden van waren in Sport op Zondag... En als ze geen onderwerp op stapel staan hebben voor de volgende EA-TV is dat meteen ook een logische verklaring denk ik.

Over de match zelf -> zoals de laatste weken bitter weinig op aan te merken, dus vandaar dat jullie mij hier niet meer horen :D Het bolt goed en we hebben het geluk mee, maar we hebben opnieuw gezien dat de grens heel dun is... Op Koksijde speelt Verheyden meteen na rust een bal verkeerd in en het wordt afgestraft, nu gaat Filipovic in de fout en wordt het cadeau niet aanvaard waarop wij meteen de 4-1 scoren... Ook niet vergeten dat Ternat met hun (duidelijk tekortschietende) reservekeeper kwam afgezakt naar het PC-stadion en dat ze maar liefst 3 schorsingen hadden waarvan twee in het verdedigende compartiment (hun kapitein/laatste man dan nog de belangrijkste)... Wat opvalt is dat iedereen zich goed voelt in zijn vel, iedereen weet wat er van hem wordt verlangd en de truitjes voor elkaar nat worden gemaakt... De Castro neemt bijvoorbeeld de plaats in van Brecht Moreels toen die aan de zijlijn zijn schoenen zat te binden... had ik hem onder VDH nooit zien doen hoor...

Ik ben altijd blijven geloven in de kwaliteit van de aanwezige spelers en die kwaliteit toont zich nu ook op het veld... Waar zitten nu die criticasters die het niet hadden voor de ex-Zottegemnaren?

Hopelijk stopt nu ook het gezaag op Lord want krijgt toch wel iets te veel kritiek om goed te zijn. Is een flitsenvoetballer maar heb je hem zien werken tegen Ternat, tegen Westerlo, op Deinze zelfs??? En bovenal, bekijk op de officiële site zijn statistieken eens... Zoek in tweede en derde een flankaanvaller met dezelfde cijfers, je gaat hem niet vinden...

En voor de mensen die vinden dat we te afhankelijk zijn van Depoitre... Kan misschien kloppen, maar wat denk je dat er bij Boom gebeurd als Glouftsis er niet bijloopt? Op dit elan blijven doorgaan tot de winterstop en dan de eerste matchen na Nieuwjaar goed doorkomen en alles is nog mogelijk...


Ben één van die 'zageventen' over Lord, maar het is inderdaad opvallend dat Lord een pak meer inzet heeft dan vorig en in het begin van dit seizoen. Hopelijk kan hij die lijn doortrekken en dan kunnen we nog genieten van Lord.
En ik denk dat er genoeg ploegen zijn waar indien je één speler weg neemt 'den boel stil valt'. Of dit ook zo is bij ons, dat is natuurlijk de vraag, maar denk dat bv Wouter toch een pak sterker speelt dan we vermoeden. En indien er toch nog een spits bij komt, kan een eventueel gemis van Depoitre wel opgevangen worden.
Wat ik wel niet begrijp is dat men bv bij 4-1 stond Depoitre niet al eens naar de kant haalt zodat hij al eens wat kan rusten. Net als bij 8-1 twee weken geleden had ik hem al vroeger naar de kant gehaald om hem wat rust te gunnen.


Wie een beetje de oefenmatchen heeft gevolgd, moet toch wel al overtuigd geweest zijn van wouter Moreels zijn kwaliteiten, we gaan er nog veel plezier aan beleven

_________________
www.spionkoplede.com


02 Dec 2009, 12:38
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
Waarom is Depoitre laten rusten als de match al gespeeld is zo belachelijk ? Ze moeten die jongen al enkele weken klaarstomen voor de match omdat hij last heeft aan zijn voet... En als de match toch al gewonnen is...


02 Dec 2009, 13:55
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
Alba schreef:
Weet niet wat er te lachen valt aan het feit dat ik Depoitre eens wil laten rusten omdat er geen midweekvoetbal gespeeld wordt.... De trainingen zijn wel gericht naar één wedstrijd per week. Als je ziet hoe Depoitre week na week woekert met zijn krachten, dan zal de kans op blessures steeds groter worden. De winterstop zal hij nodig hebben om er na nieuwjaar terug te staan, jonge gast of niet.
Ik zal er niet zo ver naast zitten met mijn 'rusten', want ook hier op dit forum lees je regelmatig van 'dit kan hij geen heel seizoen volhouden'. Waarom dan niet, als ik jouw redenering even mag doortrekken, als hij geen midweekwedstrijden speelt? Door hem af en toe te laten rusten kan hij het wel een heel seizoen vol houden.
Hij gaat natuurlijk zelf niet vragen om een wissel Maar je moet als trainer ook blessures proberen te voorkomen, zo'n jonge gasten moet je soms tegen zichzelf beschermen.
En dat rusten ging alleen over Depoitre, niet over andere spelers, niet over spelers op de bank, niet over de brede kern.


Ik zou eigenlijk ook Depoitre naar de kant gehaald hebben. voor Koksijde moest hij nog klaargestoomd worden en ik heb gelezen da hij me artrose in zijne voet zit, waarom hem dan ni wisselen bij 4-1? omda hij voor sommigen nog een goal moet maken.. Het seizoen is nog lang en hij zal er wel nog genoeg maken :-)


02 Dec 2009, 14:08
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
En ik die hoopte dat je genezen was van je Zottegemfobie.
Wat een triestig gefrustreerd mens moet je toch zijn.[quote][/quote]

Het zijn vooral triestige mensen die gewoon op een nickname "kakken" ;) dat zijn mensen zonder een mening over een zaak.
:lol: :lol: En fobies naar de moreelsen ? :lol: :lol: Ik denk dat jij marsmannetjes ziet....
In het begin liet brecht allerminst een zekere indruk, de laatste tijd is hij wel goed aan spelen; wie goed is blijft staan, zo simpel is dat. Toch onder deze trainer.
Daarom moet een klasbak als seminck dus nog geduld oefenen.
Wouter kun je moeilijk afbreken als hij geblesseerd is, zodus op wat die nonsens slaan mag god weten.
Neen, wat ik zondag besloot is dat je momenteel troch kunt missen, ik zeg " momenteel", juist omdat wouter die rol nu met verve vervult. In mijn vorige post sprak ik trouwens van de spelers in vorm de volle kans te laten maar waarschijnlijk heb je enkel mijn nick gelezen en dat gemist.
Slotconclusie: spelers als kestens, seminck, troch die weinig of bijna nog niet gespeeld hebben en die nu zitten te knarsetanden op de bank zullen de ploeg na nieuwjaar nog meer doen vlammen !
Daarmee opper ik om de spelers in vorm volop en voluit te laten gaan.
Dat is gewoon een eendracht gezinde mening zonder belachelijk schieten op gelijk wie.
Vandaar ook dat ik rotsvast geloof in de titel ! De kern die wij hebben is ongezien in derde klasse !
En zoals in andere posts reeds al gezegd , daar gaat dus nog een spits bijkomen. Ik vraag me af wie ons dan nog gaat afstoppen !


02 Dec 2009, 16:11
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
Ik vind Brecht eigenlijk al een heel seizoen sterk spelen, in deze situatie vind ik het niet meer dan logisch dat Seminck op de bank zit..


02 Dec 2009, 16:18
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
:offtopic:


Laatst gewijzigd door Iendracht.be op 02 Dec 2009, 16:42, 2 keer totaal gewijzigd.

Off Topic



02 Dec 2009, 16:39
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Jul 2009, 10:01
Berichten: 135
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
never change a winning team...


02 Dec 2009, 17:51
Gele Kaart
Gele Kaart
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07 Sep 2009, 17:43
Berichten: 212
Leeftijd: 37
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
Mariner schreef:
Alba schreef:
DT schreef:

Ik vond het niet meer dan logisch dat ze Temse-FCN volgden want is nu eenmaal een streekderby. Bovendien denk ik dat ze de goals van onze ploeg tegen Ternat wel zullen compileren in de volgende aflevering van Eendracht TV... Misschien is het wel een strategie van ons bestuur - geen beelden meer van den Iendracht omdat de mensen maar naar het stadion moeten komen om het spektakel te aanschouwen :D

Over de kwaliteit van de verslaggeving kan je zeker discussiëren, maar toch niet dat EA niet genoeg aan bod komt me dunkt. Ik denk dat het de eerste thuiswedstrijd was van dit seizoen waar er geen beelden van waren in Sport op Zondag... En als ze geen onderwerp op stapel staan hebben voor de volgende EA-TV is dat meteen ook een logische verklaring denk ik.

Over de match zelf -> zoals de laatste weken bitter weinig op aan te merken, dus vandaar dat jullie mij hier niet meer horen :D Het bolt goed en we hebben het geluk mee, maar we hebben opnieuw gezien dat de grens heel dun is... Op Koksijde speelt Verheyden meteen na rust een bal verkeerd in en het wordt afgestraft, nu gaat Filipovic in de fout en wordt het cadeau niet aanvaard waarop wij meteen de 4-1 scoren... Ook niet vergeten dat Ternat met hun (duidelijk tekortschietende) reservekeeper kwam afgezakt naar het PC-stadion en dat ze maar liefst 3 schorsingen hadden waarvan twee in het verdedigende compartiment (hun kapitein/laatste man dan nog de belangrijkste)... Wat opvalt is dat iedereen zich goed voelt in zijn vel, iedereen weet wat er van hem wordt verlangd en de truitjes voor elkaar nat worden gemaakt... De Castro neemt bijvoorbeeld de plaats in van Brecht Moreels toen die aan de zijlijn zijn schoenen zat te binden... had ik hem onder VDH nooit zien doen hoor...

Ik ben altijd blijven geloven in de kwaliteit van de aanwezige spelers en die kwaliteit toont zich nu ook op het veld... Waar zitten nu die criticasters die het niet hadden voor de ex-Zottegemnaren?

Hopelijk stopt nu ook het gezaag op Lord want krijgt toch wel iets te veel kritiek om goed te zijn. Is een flitsenvoetballer maar heb je hem zien werken tegen Ternat, tegen Westerlo, op Deinze zelfs??? En bovenal, bekijk op de officiële site zijn statistieken eens... Zoek in tweede en derde een flankaanvaller met dezelfde cijfers, je gaat hem niet vinden...

En voor de mensen die vinden dat we te afhankelijk zijn van Depoitre... Kan misschien kloppen, maar wat denk je dat er bij Boom gebeurd als Glouftsis er niet bijloopt? Op dit elan blijven doorgaan tot de winterstop en dan de eerste matchen na Nieuwjaar goed doorkomen en alles is nog mogelijk...


Ben één van die 'zageventen' over Lord, maar het is inderdaad opvallend dat Lord een pak meer inzet heeft dan vorig en in het begin van dit seizoen. Hopelijk kan hij die lijn doortrekken en dan kunnen we nog genieten van Lord.
En ik denk dat er genoeg ploegen zijn waar indien je één speler weg neemt 'den boel stil valt'. Of dit ook zo is bij ons, dat is natuurlijk de vraag, maar denk dat bv Wouter toch een pak sterker speelt dan we vermoeden. En indien er toch nog een spits bij komt, kan een eventueel gemis van Depoitre wel opgevangen worden.
Wat ik wel niet begrijp is dat men bv bij 4-1 stond Depoitre niet al eens naar de kant haalt zodat hij al eens wat kan rusten. Net als bij 8-1 twee weken geleden had ik hem al vroeger naar de kant gehaald om hem wat rust te gunnen.


Wie een beetje de oefenmatchen heeft gevolgd, moet toch wel al overtuigd geweest zijn van wouter Moreels zijn kwaliteiten, we gaan er nog veel plezier aan beleven


Heb ook de oefenmatchen gevolgd en heb van toen af al gezegd dat W. Moreels niet slecht was, speelde toen op de plaats van Galucci (is toen hij geblesseerd is geraakt op de match op Diegem).
Nu, de laatste weken verbetert hij kennelijk nog. Hopelijk kan het nog beter, hij maakt nu ook goalen en verdient ook want qwa inzet is hem ook niets te verwijten. Vind het gewoon spijtig dat hij toch nog kansen laat liggen. Maar gelijk vorige week, weeral 2 potten. Super gewoon!
Voor de rest ben ik nog altijd geen voorstander om Coppens op het plein te zetten, de keren dat hij zondag heeft off-side gelopen was bijna ontelbaar. Iedereen kan eens missen (Lord heeft dat ook wel soms in..) maar nu zondag heeft hij geen meerwaarde gebracht op het veld.
Vind het wel goed van de trainer dat hij iedereen laat spelen.
Voor de rest hetzelfde als hierboven, alles verloopt vlot en goed dus waarom kritiek geven. Er zal altijd wel eens iets of iemand minder zijn maar iedereen kan eens een slechte dag hebben.

_________________
Iendracht veroit!


Laatst gewijzigd door Kiekesoepken op 03 Dec 2009, 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.



03 Dec 2009, 16:51
Gele Kaart
Gele Kaart
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07 Sep 2009, 17:43
Berichten: 212
Leeftijd: 37
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
Tom_1919 schreef:
panoleon schreef:
Onderkroiper schreef:
Alba schreef :
Ben één van die 'zageventen' over Lord, maar het is inderdaad opvallend dat Lord een pak meer inzet heeft dan vorig en in het begin van dit seizoen. Hopelijk kan hij die lijn doortrekken en dan kunnen we nog genieten van Lord.
En ik denk dat er genoeg ploegen zijn waar indien je één speler weg neemt 'den boel stil valt'. Of dit ook zo is bij ons, dat is natuurlijk de vraag, maar denk dat bv Wouter toch een pak sterker speelt dan we vermoeden. En indien er toch nog een spits bij komt, kan een eventueel gemis van Depoitre wel opgevangen worden.
Wat ik wel niet begrijp is dat men bv bij 4-1 stond Depoitre niet al eens naar de kant haalt zodat hij al eens wat kan rusten. Net als bij 8-1 twee weken geleden had ik hem al vroeger naar de kant gehaald om hem wat rust te gunnen.

Als een speler (Bv Lord) niet goed was, mag dit gezegd worden. Natuurlijk blijven afbreken helpt deze speler niet verder natuurlijk. Voetbal wordt voor 50 % in het koppeke gespeeld en vertrouwen is zo belangrijk zowel van de trainer als van de supporters. Als ik hier las dat er ne pipo in de staantribune van de eerste baltoets van Lord begon af te breken, vraag ik mij af of die wel een Iendrachtsupporter is ? :wadde: Gelukkig heeft Lord een dijk van een wedstrijd gespeeld !
Spelers afbreken, is natuurlijk géén nieuw fenomeen, want ik herinner mij scheldtirades tegen eigen spelers bij het opwarmen voor de wedstrijd. Hoe kan je dan nadien deftig voetballen ?
Wat de vervanging van Depoitre betreft, wil hij dat zelf wel ?
Ik zie hem wroeten tot de laatste minuut, iemand die graag vervangen wordt laat dat wel blijken.
Ik zou eerder de Flippo laten rusten, dan zo een jonge spits ;)

Hier kan ik den onderkroiper bijtreden. Laurent is iemand die zich altijd volledig geeft, ook op training en ik vermoed dat BVR hem heeft laten staan om eventueel zijn goaltje mee te pikken. Vergeet niet dat hij ondertussen al 3 weken droog staat en voor een spits is en blijft het nog altijd zeer belangrijk om te scoren, ook al laat Laurent anderen beter spelen en anderen scoren. Zijn momenten om hem te wisselen komen nog. ;)


Zijn goaltjes zal hij wel nog genoeg meepikken, met wat geluk had hij er dit weekend 2 gemaakt. Eerst de paal en als die verdediger van ternat er niet was geweest had het ofwel Ken of Depoitre hem binnengetrapt = hij staat er dus wel ;) . En ivm met het wisselen heb ik wel het vertrouwen in BVR dat hij weet wat hij met zijn spelers moet doen.

:EA:


Zeeer zeker!

_________________
Iendracht veroit!


03 Dec 2009, 16:56
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 270 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst