Eendracht Aalst - KSKL Ternat - Pagina 15 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 270 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17 18
 Eendracht Aalst - KSKL Ternat 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47
Berichten: 743
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
Van Damme vond ik gisteren ook terug sterk spelend. Steeds vechtend voor elke bal. (y)

_________________
http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300


30 Nov 2009, 15:48
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
supersossis schreef:
Mariner schreef:
jammen schreef:

Volledig akkoord, dat noemt zich sponsor van Eendracht Aalst maar terwijl wij bezig zijn aan een fantastische reeks en veertien dagen geleden een 8-1 lieten optekenen, beslissen zij dat het niet nodig is een cameraploeg te sturen.
Ik hoop dat Pascal de beelden heeft kunnen vastleggen dan kan ik o.a. alsnog de wereldgoal van Lio zien.


En dat moet dan Eendracht-Tv verzorgen, sukkels zijn het



TV-OOST...... :fuck: :fuck: :fuck: :fuck: :fuck:

een week of twee geleden of zo iet was er een uitzending van eendracht tv op vrijdag , wat hoor je in de aankondiging net na het nieuws??? zodadelijk kan je nog kijken naar stadstelevisie dendermonde!!...en t was alles....de aankondiging "zodadelijk op tv-oost" daarna een scherm waarop je ziet , eerst het weer , dan red sar waasland tv , daarna weeral het weer!!? sukkelaars en kopvliesfretters zijn het daar!! toen ze nog in , ja ik weet het ... , denderleeuw zaten met hun studio's zag je tenminste ook nieuws uit deze streek en de juiste aankondigingen....maar vanaf ze verhuisd zijn naar peiremonne ist meer waasland-tv dan iet anders....als daar in st-niklaas enen een scheet laat is er een extra journaal op tv-oost....zielige sponsor!! :fuck:

k hoop dat ze het vanavond in fc oost dubbel en dik goedmaken!! k ga weer geen half uur van mijn leven verspelen met te zitten wachten op iet dat niet gaat komen hoor...


ik kan met klem bevestigen dat bovenstaande niet helemaal klopt! :cool:


30 Nov 2009, 16:05
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
Davy schreef:
supersossis schreef:
Mariner schreef:

En dat moet dan Eendracht-Tv verzorgen, sukkels zijn het



TV-OOST...... :fuck: :fuck: :fuck: :fuck: :fuck:

een week of twee geleden of zo iet was er een uitzending van eendracht tv op vrijdag , wat hoor je in de aankondiging net na het nieuws??? zodadelijk kan je nog kijken naar stadstelevisie dendermonde!!...en t was alles....de aankondiging "zodadelijk op tv-oost" daarna een scherm waarop je ziet , eerst het weer , dan red sar waasland tv , daarna weeral het weer!!? sukkelaars en kopvliesfretters zijn het daar!! toen ze nog in , ja ik weet het ... , denderleeuw zaten met hun studio's zag je tenminste ook nieuws uit deze streek en de juiste aankondigingen....maar vanaf ze verhuisd zijn naar peiremonne ist meer waasland-tv dan iet anders....als daar in st-niklaas enen een scheet laat is er een extra journaal op tv-oost....zielige sponsor!! :fuck:

k hoop dat ze het vanavond in fc oost dubbel en dik goedmaken!! k ga weer geen half uur van mijn leven verspelen met te zitten wachten op iet dat niet gaat komen hoor...


ik kan met klem bevestigen dat bovenstaande niet helemaal klopt! :cool:


Ze zullen nie genoeg stinken wss

_________________
www.spionkoplede.com


30 Nov 2009, 16:22
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
laat er geen twijfel over bestaan, ikzelf heb vandaag ook enorm genoten, maar ...ik vond ons zeker niet onze beste wedstrijd spelen. Er zaten een aantal schitterende momenten in, afgewisseld met enorm veel slordigheden (staat van het veld?) En verder gaat alles ook een beetje mee, op 3-1, bal op de paal van Ternat, 2' later 4-1, nadien toch een paar kleine kansjes voor Ternat, maar de eerste de beste aanval van ons, nummer 5 in het mandje. Nadien hebben we uiteraard nog mogelijkheden genoeg gehad om er mogelijk nog 5 te maken. Dus voetjes op de grond, zondag hopelijk 3 punten bij, dan nog 2 keer feest thuis en dan wil ik het op het einde van het verhaal nog wel eens zien. Zo zie je maar, ik zag het ten tijde van KVH, niet zo somber in (ik voorspelde zelfs een eindronde en durfde er een vat om verwedden), omdat er kwaliteit voldoende was, dus nu ook geen hiep hiep hoera, het is en blijft nog zeer lang, al krijg ik meer en meer de indruk dat dit in ons voordeel gaat spelen. Bijkomend compliment aan BVR, blijft altijd zeer nuchter, ziet het vaak zeer goed en vooral het team staat er terug eendrachtig. Allemaal samen en Steenbakkers en Heist we zen op komst. :EA: :EA:

_________________
geer'n bè


30 Nov 2009, 16:49
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 24 Jan 2007, 17:50
Berichten: 409
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
idd.proficiat mensen. Gijle gaat voor de moment als ne wervelwind. En 12 punten is echt nie zoveel ze.
T'is te hopen dat we volgende week tegen torhout kunnen winnen(zonder de geschorste glouftsis geen sinecure)en dan de topper op heist(een puntje zou goed zijn).de laatste match is op hoogstraten.Eigenlijk zouden we toch 6 op 9 moeten halen en dan hopen dat we met de winterstop niet teveel spelers laten gaan.
Voor het seizoen was de ambitie linkerkolom en ik denk dat we nu zeker voor de eindronde moeten gaan.Over kampioen spelen spreek ik(nog)niet.Tijdens de winterstop zijn er ploegen die toch nog gaan investeren(wij niet).jullie mss wel maar een hamme-deinze-temse zullen dit zeker doen.En dan kan je weer een gans andere competitie krijgen.


30 Nov 2009, 18:06
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
Inderdaad, de weg is nog heel lang.
Als er bij Boom een aantal jongens vertrekken of er raken er een aantal geblesseerd, dan kan het puntenverlies snel oplopen. Vergeet ook niet dat elke week opnieuw je als leider verplicht bent het spel te maken . Elke andere ploeg in de reeks wil namelijk stunten tegen den eersten ...

We kunnen rond carnaval onze eerste echte balans opmaken en dan onze ambities bijsturen.


30 Nov 2009, 18:14
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Sep 2007, 16:35
Berichten: 319
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
Dani schreef:
Inderdaad, de weg is nog heel lang.
Als er bij Boom een aantal jongens vertrekken of er raken er een aantal geblesseerd, dan kan het puntenverlies snel oplopen. Vergeet ook niet dat elke week opnieuw je als leider verplicht bent het spel te maken . Elke andere ploeg in de reeks wil namelijk stunten tegen den eersten ...

We kunnen rond carnaval onze eerste echte balans opmaken en dan onze ambities bijsturen.



....... :love: carnavalmatch......... tegen oudenaarde, 13 februari :D op mijne verjaardag.......
da zal dor wel een fiestjen zen kopeigns !


30 Nov 2009, 18:35
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
Jeroen schreef:
Toch ongelofelijk om te zien om wat voor een ommekeer BVR heeft gezorgd. Er wordt rustig, simpel gevoetbald en nauwelijks nog kansen weggegeven (tweede helft kregen ze een paar kansen door nonchalance, maar eerste helft heeft Ternat echt niks bijeengevoetbald).

Gedaan met de oneindige laterale passen die niks opbrengen, nee men probeert snel naar voor te voetballen, en dikwijls met een diepe bal Depoitre te lanceren. Die moet bijgevolg niet meer de marathon van New York lopen om een bal te zien en is dus ongelofelijk gevaarlijk.

Ook Podevijn, Lord,... halen weer niveau en dan zie je dat we een van de beste ploegen van de reeks hebben. Nog een pluim voor Verheyden (die toch wel heel zware kritiek te verduren kreeg, inclusief van mezelf), het is klasse als je je zo kan herpakken en de criticasters de mond snoeren. Ook Wouter Moreels was subliem, wat een speler ! Technisch goed, snel, en een voorbeeldmentaliteit (bij balverlies steeds teruglopen en jagen).

Hopelijk kunnen we met nieuwjaar nog een spits halen, en als we dan deze lijn kunnen doortrekken gaan we nog mooie momenten beleven in een eventuele eindronde.


lijkt mij nochtans één van de mooiste marathons ter wereld :cool:


30 Nov 2009, 19:32
Duivelke

Lid geworden op: 02 Aug 2009, 19:43
Berichten: 30
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
Ik versta sommigen toch niet ze, ik heb gisteren geen enkel minpuntje gezien.
Iedereen geeft wel al eens een slechte bal, maar bij de ene wordt dat door te vingers gezien, bij de ander minder.


30 Nov 2009, 22:13
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
piejie89 schreef:
Ik versta sommigen toch niet ze, ik heb gisteren geen enkel minpuntje gezien.
Iedereen geeft wel al eens een slechte bal, maar bij de ene wordt dat door te vingers gezien, bij de ander minder.


Een ploeg zonder minpunten bestaat niet ze piejie89 ;) zelfs Real en Barca hebben minpunten, en daar kan aan gewerkt worden

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


30 Nov 2009, 22:30
Duivelke

Lid geworden op: 02 Aug 2009, 19:43
Berichten: 30
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
Daar hebt ge een punt :)


30 Nov 2009, 22:36
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
piejie89 schreef:
Ik versta sommigen toch niet ze, ik heb gisteren geen enkel minpuntje gezien.
Iedereen geeft wel al eens een slechte bal, maar bij de ene wordt dat door te vingers gezien, bij de ander minder.

Met het balverlies gisteren van Flippo, hield ik mijn hart ook vast.
ipv van 3-2 werd het kortelings daarna 4-1
Indien er 3-2 op het bord kwam kon het er plots anders uitgezien hebben
Gelukkig moet men niet steeds iemand afbreken al er effen iets verkeerd gaat (y)

_________________
Century game 22 juni 2019


30 Nov 2009, 22:43
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
Onderkroiper schreef:
piejie89 schreef:
Ik versta sommigen toch niet ze, ik heb gisteren geen enkel minpuntje gezien.
Iedereen geeft wel al eens een slechte bal, maar bij de ene wordt dat door te vingers gezien, bij de ander minder.

Met het balverlies gisteren van Flippo, hield ik mijn hart ook vast.
ipv van 3-2 werd het kortelings daarna 4-1
Indien er 3-2 op het bord kwam kon het er plots anders uitgezien hebben
Gelukkig moet men niet steeds iemand afbreken al er effen iets verkeerd gaat (y)


En zeker Flippo niet, diene heeft ons al een paar keer rechtgehouden en is een 100% iendracht-man! :EA:

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


30 Nov 2009, 22:45
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
De_steve schreef:
Onderkroiper schreef:
piejie89 schreef:
Ik versta sommigen toch niet ze, ik heb gisteren geen enkel minpuntje gezien.
Iedereen geeft wel al eens een slechte bal, maar bij de ene wordt dat door te vingers gezien, bij de ander minder.

Met het balverlies gisteren van Flippo, hield ik mijn hart ook vast.
ipv van 3-2 werd het kortelings daarna 4-1
Indien er 3-2 op het bord kwam kon het er plots anders uitgezien hebben
Gelukkig moet men niet steeds iemand afbreken al er effen iets verkeerd gaat (y)


En zeker Flippo niet, diene heeft ons al een paar keer rechtgehouden en is een 100% iendracht-man! :EA:


Voilà, wat Flippo dit seizoen reeds liet zien is echt (y) dus zeker geen kritiek aan zijn adres. :EA:

_________________
Century game 22 juni 2019


30 Nov 2009, 22:48
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
Betreft TV-OOST, het is een schande dat tv-oost weer niet de moeite heeft gedaan om naar het PC stadion af te zakken zij zaten nog (weeral) eens in hun vertrouwde waasland waar er amper 800 toeschouwers waren, waarschijnlijk is het daar interessanter dan bij ons waar vandaag 3500 toeschouwers waren foei TV-OOST hopelijk worden jullie op de vingers getikt door jullie sponsors.


VOLLEDIG MEE EENS !

Ik begrijp TV OOST helemaal niet! Dit is echt amateuristisch !
Het is immers een commerciele zender die zoveel mogelijk kijkers moet tevreden stellen.
Ik erger me dood, dat men beelden laat zien van een ploeg waarop omheen het veld alleen maar koeien en schapen te zien zijn rond hun plein. Bovendien geen mens enige interesse heeft in die derde of tweedeklasser. Terwijl duizenden andere geinteresseerden met hun (TV-)honger blijven zitten. Tenslotte is aalst toch de 2de stad van de provincie en de 1ste stad van het TV-arrondissement. Met meer toeschouwers dan de tweede en eerste klassers van de regio.

Is dit nu echt opzettelijke negatieve strategie van TV OOST?

Toevallig ook dat TV OOST hun rechtstreekste live opvolging van de tussenstanden bij aalst-wedstrijden weinig of niet opvolgt.....

Ik hoop inderdaad dat hun sponsors, TV-Oost afstraffen !
voor hun waas-favoritisme

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


30 Nov 2009, 23:41
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 270 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17 18


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst