VW Hamme - Eendracht Aalst - Pagina 17 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 255 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17
 VW Hamme - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2297
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
Mariner schreef:
Ik vraag mij nog altijd af hoe de Zjiemaan er in geslaagd is de verkeerden ingang te pakken en eersten helft bij Hamme stond :crazy:


Ja hoe da diejen ook den bus afkwam...


07 Dec 2009, 14:16
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
zeer terechte uitslag, 1ste helft ver aalst en tweede ver hamme.
Al waren de laatste 8 minuten weer voor ons, met flipo vanop links kwam er direct meer spirit in de ploeg. seminck weer sterk ingevallen!

Coppens mag voor mijn part wedstrijdritme bij de reserven gaan opdoen, kvind dienen echt niet goed!
maar das mijn mening hé! :EA:


07 Dec 2009, 15:25
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
Gisteren een redelijk evenwichtige wedstrijd gezien waar we toch de beste kans(en) hebben gekregen.
Jammer genoeg hebben we het niet kunnen afmaken op de cruciale momenten.
Maar als je heel eerlijk bent is een gelijkspel niet meer dan logisch.

VW Hamme speelde de eerste helft duidelijk om niet te verliezen. Tempo zeer laag en weinig tot helemaal geen dreiging. Langs onze kant werden ook de nodige voorzichtigheden ingebouwd met een logische 0-0 ruststand. Hamme kwam fris uit de kleedkamer en dankzij slecht uitverdedigen bij ons kon het een paar keer dreigen maar echte open, uitgespeelde kansen hebben ze toch niet gekregen.
Bij ons was het iets te weinig de tweede helft en onmiddellijk zie je dat we offensief uiteindelijk niet konden vervangen (tja, de geblesseerden Lord, Troch en Galucci indachtig).

Hadden we iets meer lef gehad en Seminck er iets sneller opgezet, dan hadden we toch meer kunnen dreigen met een Filipovic op de flanken maar soit, liever één punt dan geen en zitten we op schema om voor nieuwjaar nog de top 4 in te duiken.

4/6 is een minimum maar 6/6 moet te doen zijn tegen Mechelen en Zottegem.


07 Dec 2009, 15:35
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
:lol: :lol: Blijkbaar kwam er alleen kritiek als ik al maanden geleden zegde dat coppens de minste is van der kern.... Blijkbaar had ik het dan zo slecht niet gezien,.... ;)
Nugoed, als je eerlijk analyseert kun je gisteren van coppens niet zeggen dat hij het zo slecht gedaan heeft. Natuurlijk kan coppens een galluci niet vervangen maar de keuze van met hem te starten was evident na de blessure van laatstgenoemde. Nogmaals was mijn gedachtegang nog zo slecht niet als ik in coppens een ideale versterking zag voor de breedte van de kern en jawel in een aanvallende positie want onder dwaas - ex-coach vanderhaeghen moest hij nog verdedigen.
Ik vond coppens gisteren verdienstelijk op zijn flank spelen, zonder meer. Zoals gezegd liet hij defensief wat gaten , trok hij soms wat teveel naar binnen maar dit laatste kan misschien opdracht geweest zijn van de trainer, dat weet je niet op voorhand. Maar offensief kon hij wel een aantal raids plaatsen.
In ieder geval had ik coppens niet vervangen gisteren, dit was de enigste wissel die ik raar vond. Kestens kwam nog centraal derbij, vandamme viel meer naar rechts uit zonder de positie van coppens in te nemen. Wellicht gokte de trainer door zo offensieve ruimte vrij te maken voor de castro hetgeen niet echt lukte.
In ieder geval, met coppens deraf viel onze rechter offensieve kant weg en dat vond ik wat jammer.
De andere wissel was effectiever. Seminck, alweer knap ingevallen deed flippo naar de linkerkant verhuizen en zo konden we aldaar offensief nog iets klaarmaken.


07 Dec 2009, 17:43
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
marc2 schreef:
:lol: :lol: Blijkbaar kwam er alleen kritiek als ik al maanden geleden zegde dat coppens de minste is van der kern.... Blijkbaar had ik het dan zo slecht niet gezien,.... ;)
Nugoed, als je eerlijk analyseert kun je gisteren van coppens niet zeggen dat hij het zo slecht gedaan heeft. Natuurlijk kan coppens een galluci niet vervangen maar de keuze van met hem te starten was evident na de blessure van laatstgenoemde. Nogmaals was mijn gedachtegang nog zo slecht niet als ik in coppens een ideale versterking zag voor de breedte van de kern en jawel in een aanvallende positie want onder dwaas - ex-coach vanderhaeghen moest hij nog verdedigen.
Ik vond coppens gisteren verdienstelijk op zijn flank spelen, zonder meer. Zoals gezegd liet hij defensief wat gaten , trok hij soms wat teveel naar binnen maar dit laatste kan misschien opdracht geweest zijn van de trainer, dat weet je niet op voorhand. Maar offensief kon hij wel een aantal raids plaatsen.
In ieder geval had ik coppens niet vervangen gisteren, dit was de enigste wissel die ik raar vond. Kestens kwam nog centraal derbij, vandamme viel meer naar rechts uit zonder de positie van coppens in te nemen. Wellicht gokte de trainer door zo offensieve ruimte vrij te maken voor de castro hetgeen niet echt lukte.
In ieder geval, met coppens deraf viel onze rechter offensieve kant weg en dat vond ik wat jammer.
De andere wissel was effectiever. Seminck, alweer knap ingevallen deed flippo naar de linkerkant verhuizen en zo konden we aldaar offensief nog iets klaarmaken.


Welke rechter offensieve kant?Al de voorzetten langst die kant kwamen van de castro belange niet van coppens die eerder diepe spits aan het spelen was en van verdedigen heeft hij ook niet veel begrepen.Coppens heeft idd 2kere zijn lijn afgelopen ,maar het is den wel de bedoeling dat die bal nog voor de goal komt é.


07 Dec 2009, 17:53
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
Coppens is inderdaad niet echt de man die het kan forceren maar hij heeft wel een aantal goede dingen laten zien. Dus op die jongens schieten is niet terecht.
Zat ook na een uur stikkapot en dat is niet meer dan normaal op zo'n zwaar veld met weinig wedstrijdritme.

Overigens zaten de laatste tien minuten ook Moreels en Depoitre op hun tandvlees. Maar beiden zijn echte werkers en brengen uiteindelijk toch nog dat gevaar in de spits.


07 Dec 2009, 18:10
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
marc2 schreef:
:lol: :lol: Blijkbaar kwam er alleen kritiek als ik al maanden geleden zegde dat coppens de minste is van der kern.... Blijkbaar had ik het dan zo slecht niet gezien,.... ;)


Zoals hier al zoveel keer is aangehaald :
De kritiek die toen kwam, ging over de respectloze manier waarop jij dit verwoordde.
Met je mening op zich had niemand problemen.


07 Dec 2009, 19:28
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
edit


07 Dec 2009, 19:39
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
Op de site van Hamme staan er ook nog foto's van gisteren:
http://www.vwhamme.be/index.php?option= ... &Itemid=92


07 Dec 2009, 20:38
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
Ook al valt seminck maar een tiental minuutjes in , op die tien minuutjes bewijst hij alvast zijn klasse !
Hopelijk vertrekt hij niet en oefent hij nog wat geduld.
Hoe superieur flippo centraal ook aan het spelen is, hoeveel rust en klasse hij daar de ploeg bijbrengt, hopelijk mag dit niet het einde betekenen voor seminck bij aalst.


07 Dec 2009, 21:32
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
marc2 schreef:
Ook al valt seminck maar een tiental minuutjes in , op die tien minuutjes bewijst hij alvast zijn klasse !
Hopelijk vertrekt hij niet en oefent hij nog wat geduld.
Hoe superieur flippo centraal ook aan het spelen is, hoeveel rust en klasse hij daar de ploeg bijbrengt, hopelijk mag dit niet het einde betekenen voor seminck bij aalst.


Daar ben ik nu is volledig akkoord mee zie !


07 Dec 2009, 21:39
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2568
Leeftijd: 42
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
Intussen is ook het wedstrijdverslag online geraakt.


07 Dec 2009, 22:04
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
Gisteren een aangename wedstrijd gezien. De doelman van Hamme had twee zeer goede saves nodig op het eind van elke helft om ons het scoren te beletten.

Verder vond ik iedereen verdienstelijk. Dat tikkeltje geluk ontbrak echter. Wel veel gevroed en fysiek voetbal maar gezien de zware toestand van het veld (met nauwelijks zichtbare belijning) en de stugheid van de tegenstander was dit niet echt verwonderlijk.

Als ik er dan toch eentje moet uithalen ga ik voor De Castro. Die Franse mannier van voetballen valt zeker te pruimen al mag hij er de nonchalance van tussen laten. Gisteren misten we wel wat creativiteit en de snelheid van Lord. Coppens zal altijd wel de mindere blijven in vergelijking met Damien, Thomas en Lionel. Maar hij is daardoor zeker niet overbodig. Het zijn zulke spelers die de gaten moeten opvullen bij blesures en vermoeidheid. En dat heeft hij gisteren zeker niet slecht gedaan.

Nu op naar Zondag voor de topper op gebied van aantal supporters van de bezoekende ploeg. Gezien de voorgeschiedenis zal ik in mijn comentaren voor die wedstrijd best :nieje: :boks: gebruiken. :whistle:


07 Dec 2009, 22:30
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
ajoin_bart schreef:
Op de site van Hamme staan er ook nog foto's van gisteren:
http://www.vwhamme.be/index.php?option= ... &Itemid=92


Ik heb de toelating van fotograaf Etienne D'hooge dat ik deze foto's alsook op de fotosite mocht plaatsen.
De foto's die het meest Eendracht gelateerd zijn zal ik straks posten. :EA:
Deze link is straks niet meer zichtbaar en de foto's blijven permanent op de fotosite

_________________
Century game 22 juni 2019


08 Dec 2009, 0:42
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
Mijn dank aan de meer dan 100 forumbezoekers, die reeds naar de foto's keken op de fotosite.
Misschien nogmaals gaan piepen want ....
Zopas heb ik de meer professionele foto's van Etienne D'Hooge van VW Hamme op de fotosite geplaatst
Geniet van deze mooie fotoreeks. Ook de supporters komen mooi in beeld.

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


08 Dec 2009, 3:27
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 255 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 43 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst