VW Hamme - Eendracht Aalst - Pagina 16 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 255 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17
 VW Hamme - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5510
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
Door de nederlagen van Heist en Waregem en de draw van Temse konden we vandaag een superzaak doen. Spijtig genoeg niet gelukt, maar met een draw op Hamme mag je zeker tevreden zijn. We hadden kunnen winnen, maar konden ook verliezen. Het was spannend en kon alle kanten uit. Enkelen zaten vandaag minder in de match, Van Damme en De Castro waren ijzersterk.

Coppens vond ik weeral behoorlijk zwak. Kreeg ook een goede kans waar hij enkel zijn voet of gelijk wat tegen de bal moest zetten, maar draaide weg van de bal alsof hij er bang van was.


06 Dec 2009, 21:57
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
Smetje schreef:
Door de nederlagen van Heist en Waregem en de draw van Temse konden we vandaag een superzaak doen. Spijtig genoeg niet gelukt, maar met een draw op Hamme mag je zeker tevreden zijn. We hadden kunnen winnen, maar konden ook verliezen. Het was spannend en kon alle kanten uit. Enkelen zaten vandaag minder in de match, Van Damme en De Castro waren ijzersterk.

Coppens vond ik weeral behoorlijk zwak. Kreeg ook een goede kans waar hij enkel zijn voet of gelijk wat tegen de bal moest zetten, maar draaide weg van de bal alsof hij er bang van was.


:lol: ja, heb da ook gezien, dacht da hij me zijn kont wou scoren ofzoiet? :wadde:


06 Dec 2009, 21:58
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
het centrale verdedigingsduo Criel-Vanderheyden vond ik heel goed spelen.
:whistle:


Ja zeker! Van Der Heyden speelt verdedigend erg sterk en zijn opbouw mag ook gezien worden!

_________________
Afbeelding


06 Dec 2009, 22:30
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
al bij al een goeie uittslag op Hamme.
gelukkig is niet iedereen zo naief om te denken dat we nu zomaar over iedereen zullen walsen. Het is duidelijk dat het seizoen nog heel lang wordt en dat er nog heel hard moet worden gewerkt om er te komen.

het dromen over die eerste stek mag nu (eindelijk) wel gaan ophouden.... laat ons maar op die eindronde mikken, en die is na vandaag zeker niet verder weg he, zeker niet nu we twee thuismatchen voor de boeg hebben.


06 Dec 2009, 23:12
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
De fotograaf moet steeds nuchter blijven :D
Foto's speciaal met brommerken zo snel mogelijk gepost :lol:

Wie nog een uurtje de vaakbeestjes kan weghouden kan eens piepen naar de fotosite
De start is gegeven :EA:

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


07 Dec 2009, 0:13
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Sep 2007, 16:35
Berichten: 319
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
ajoin_bart schreef:
Der zijn der ier da vonden da we moésten gewonnen hebben op Hamme, ma als ge de match ziet, vind ik het nen terechten uitslag ze. Hamme is echt geen slechte ploeg zoals sommigen denken.

Coppens bleef idd de zwakste van de ploeg alhoewel ik hem vandaag toch al beter vond da vorige week. Van Damme en De Castro sterk, jammer van de (onterechte!) gele kaart van van damme.
den arbiter was echt wel nen amateur
wel leuke sfeer id tribune (chance daze ni ingezakt is :lol: :lol: )


Goed, voor den allerlaatste keer dus : Hamme is aan een zwakke reeks bezig en heeft de laatste zeven of acht matchen niet gewonnen. Vanuit dat gedacht vertrekkend, vond ik dat ze moesten winnen. Ik heb de match niet gezien (ik ga enkel op verplaatsing op zaterdag), dus daarover kan ik niets zeggen. Wat ik wel lees is dat er weinig kansen waren. De beelden van TV OOst lieten zien dat hunne keeper wel een paar heel mooie saves heeft gedaan.
Ik hoop dat mijn standpunt nu eindelijk beter begrepen wordt. Voor de rest : tot zondag !


07 Dec 2009, 0:39
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
cromag schreef:
ajoin_bart schreef:
Der zijn der ier da vonden da we moésten gewonnen hebben op Hamme, ma als ge de match ziet, vind ik het nen terechten uitslag ze. Hamme is echt geen slechte ploeg zoals sommigen denken.

Coppens bleef idd de zwakste van de ploeg alhoewel ik hem vandaag toch al beter vond da vorige week. Van Damme en De Castro sterk, jammer van de (onterechte!) gele kaart van van damme.
den arbiter was echt wel nen amateur
wel leuke sfeer id tribune (chance daze ni ingezakt is :lol: :lol: )


Goed, voor den allerlaatste keer dus : Hamme is aan een zwakke reeks bezig en heeft de laatste zeven of acht matchen niet gewonnen. Vanuit dat gedacht vertrekkend, vond ik dat ze moesten winnen. Ik heb de match niet gezien (ik ga enkel op verplaatsing op zaterdag), dus daarover kan ik niets zeggen. Wat ik wel lees is dat er weinig kansen waren. De beelden van TV OOst lieten zien dat hunne keeper wel een paar heel mooie saves heeft gedaan.
Ik hoop dat mijn standpunt nu eindelijk beter begrepen wordt. Voor de rest : tot zondag !


Een beetje simplistisch he: Wat Hamme de vorige 7 matchen heeft gedaan dat heeft voor E.Aalst toch van geen enkel belang ? Hamme speelde sterk georganiseerd, kwam er in de tweede helft enkele keren zeer goed uit, en speelde volgens mij een goede match. Dan mag je in principe tevreden met een punt zijn.


07 Dec 2009, 1:00
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
Zal er de volgende uitwedstrijd op Rupel Boom opnieuw een regenboog te zien over het stadion ? :wadde:
Reeds de tweede regenboog, op twee opeenvolgende uitwedstrijden :D

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


07 Dec 2009, 1:23
Vaste Waarde

Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47
Berichten: 1442
Leeftijd: 37
Locatie: Hofstade
WLM: wheely79@hotmail.com
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
Bestekes,

We hebben de kansen in de eerste helft gehad, maar niet afgewerkt. De staat van het veld maakte dat, ofschoon we zeer veel duelkracht hebben getoon, combinatievoetbal (onze sterkte) iets moeilijker was gisteren. Gelet op een aantal kordate en broodnodige interventies van onze keeper in de tweede helft, besluit ik dat een gelijkspel de juiste weergave was van de krachtsverhoudingen Hamme vs Eendracht

Verder is het een - en ik wil hier absoluut geen polemiek starten of oude wonden opnieuw openrijten- een verademing te weten dat wij, voor het eerst sinds jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren, een keeper hebben die punten kan pakken. Alleen valt het te hopen dat hij nog wat groeihormoon krijgt toegediend of staat dat op een verboden lijst:-)

Voor 'Rijsing' pas ik. Zo'n matchen zijn niet meer voor een mens van mijn leeftijd

:wave:

Thomas

P.S.: "Beireken", ge wordj weer "beduveld" zeker?

_________________
Come on Iendracht! Let's Roll!!!
"Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11"


07 Dec 2009, 11:47
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
Ik vraag mij nog altijd af hoe de Zjiemaan er in geslaagd is de verkeerden ingang te pakken en eersten helft bij Hamme stond :crazy:

_________________
www.spionkoplede.com


07 Dec 2009, 11:50
Vaste Waarde

Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47
Berichten: 1442
Leeftijd: 37
Locatie: Hofstade
WLM: wheely79@hotmail.com
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
Mariner schreef:
Ik vraag mij nog altijd af hoe de Zjiemaan er in geslaagd is de verkeerden ingang te pakken en eersten helft bij Hamme stond :crazy:

:plat: :plat: :plat: :plat: :plat: :plat:

_________________
Come on Iendracht! Let's Roll!!!
"Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11"


07 Dec 2009, 11:52
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
Mariner schreef:
Ik vraag mij nog altijd af hoe de Zjiemaan er in geslaagd is de verkeerden ingang te pakken en eersten helft bij Hamme stond :crazy:


:plat: :lol:


07 Dec 2009, 12:29
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
Een evenwichtige match, een punt is verdiend en correct. Hamme had een heel goeie organisatie en verdedige keurig en sterk.
Ook onze organisatie stond pal !
Gezien de prestatie van hamme gisteren is een punt daar halen oké. Onze twee thuismatchen winnen en we staan met nieuwjaar binnen de topvier.


07 Dec 2009, 13:17
Scholier

Lid geworden op: 07 Jan 2009, 14:07
Berichten: 169
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
Lord moest verstek geven????


07 Dec 2009, 14:10
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
chico schreef:
Lord moest verstek geven????


Neen,hij had gewoon geen goesting :D
Ja,lord moest idd verstek geven wegens blessure.


07 Dec 2009, 14:14
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 255 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst