VW Hamme - Eendracht Aalst - Pagina 15 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 255 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17
 VW Hamme - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 37
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
Aja en nog eens een staaltje amateurisme:
-geen parking meer (en dat voor een ploeg die van tweede komt) ma ale dat is nu nog niet het ergste
-tien minuten voor de match 'de kaartjes zijn op, wacht nog ffkes en der komen er nieuwe'. :haha:

Derde vond ik vroeger nog zijn charmes te hebben maar dat begint ier toch weer serieus mijn kl*ten uit te hangen.

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


Laatst gewijzigd door de clerus op 06 Dec 2009, 20:12, 1 keer totaal gewijzigd.



06 Dec 2009, 19:05
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
Billijk gelijkspel, beide ploegen hebben een paar kansen gehad op de overwinning maar ik vond ons niet goed genoeg om de overwinning te claimen.

Van Den Noortgaete, De Castro en Van Damme vond ik goed spelen. Depoitre zat niet echt in de match en ook Moreels was niet super. En op de bank hebben we momenteel niemand zitten die het verschil kan maken dus dan mag je content zijn met een punt.

Met oog op de eindronde doen we eigenlijk weeral een goede zaak, Boom loopt wel uit op veertien punten dus over de titel moet er echt niet gesproken worden, daar doet ge niemand een plezier mee.

En veel volk van Aalst mee: Ze moesten zelf het hek tussen de thuistribune en bezoekerstribune openen zodat iedereen overdekt kon staan :-)


06 Dec 2009, 19:06
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
Stijn schreef:
T.Fratelli schreef:
0-0 uiteindelijk terechte uitslag in een match die volledig kapotgefloten is...
Sterke match toch nog van Coulibaly die er in slaagde om Depoitre onschadelijk te maken


Zeer juist. Dit seizoen de eerste die Depoitre in de lucht echt aankan.
Ook Koen Vanderheyden, centraal achterin bij Hamme, vond ik sterk spelen.


met vaak een overtreding die niet gefloten werd (arm of elleboog in zen rug)

En voor het overige,
vermeld hier ook de goeie dingen van Coppens, in de eerste helft 2 keer sterk doorgezet en hierdoor mede oorzaak van wat doelgevaar. Das evenveel als wat Lord soms op een match uitsteekt dus ;)

_________________
Afbeelding


06 Dec 2009, 19:07
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
al bij al een billijk gelijkspel, met één grote kans voor Depoitre.

we zijn nooit echt voetballend op toerental geraakt met heel veel mislukte acties. Podevijn, en brecht moreels (3x centraal verkeerd inspelen) hadden niet hun beste dag.

Ook ons aanvallersduo had een een mindere dag. En Coppens bewees waarom hij op de bank zat de laatste weken.

Filipovic en De Castro goeie match samen met Van Damme, wiens actieradius vandaag (té) groot was.

de andere uitslagen in de reeks vallen mee, dus nog geen man overboord.


06 Dec 2009, 19:09
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
Stijn schreef:
T.Fratelli schreef:
0-0 uiteindelijk terechte uitslag in een match die volledig kapotgefloten is...
Sterke match toch nog van Coulibaly die er in slaagde om Depoitre onschadelijk te maken


Zeer juist. Dit seizoen de eerste die Depoitre in de lucht echt aankan.
Ook Koen Vanderheyden, centraal achterin bij Hamme, vond ik sterk spelen.


toch een kleine opmerking, het was niet coulibaly die Depoitre onschadelijk maakte, maar jan criel (gast met baard).

coulibaly speelde net voor de Hamse verdediging en ging een aantal keer met succes in duel met Depoitre, maar Depoitre was de man van Coulibaly niet...


Ja ik weet het :-) Maar op de momenten dat Couly met Depoitre in duel ging, heeft depoitre het steeds heel lastig gehad.


06 Dec 2009, 19:10
Junior

Lid geworden op: 14 Jan 2009, 13:06
Berichten: 203
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
Ik hoop dat volgende week BVR speelt met de opstelling achteraan zoals de laatste 10min.Filipo back links, centraal Moreels B, Seminck en Castro back rechts.En De Schutter zou ik een rij naar voren schuiven of als Lord of Gallucci of Troch niet fit geraken, Niels op de plaats van Coppens.
En inderdaad de speler die hier moest plaats ruimen voor Kevin Franck houdt Depoitre uit de match.
Er zitten der hier te kappen op Lord maar aanvallend komt er zonder hem veel minder dreiging uit die ploeg.


06 Dec 2009, 19:11
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
het centrale verdedigingsduo Criel-Vanderheyden vond ik heel goed spelen.
:whistle:


06 Dec 2009, 19:12
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
bert schreef:
Ik hoop dat volgende week BVR speelt met de opstelling achteraan zoals de laatste 10min.Filipo back links, centraal Moreels B, Seminck en Castro back rechts.En De Schutter zou ik een rij naar voren schuiven of als Lord of Gallucci of Troch niet fit geraken, Niels op de plaats van Coppens.
En inderdaad de speler die hier moest plaats ruimen voor Kevin Franck houdt Depoitre uit de match.
Er zitten der hier te kappen op Lord maar aanvallend komt er zonder hem veel minder dreiging uit die ploeg.


Das waar, maar waar zat hij vandaag?
Toch ni weer ziek? :wadde:


06 Dec 2009, 19:24
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
AlostanA schreef:
bert schreef:
Ik hoop dat volgende week BVR speelt met de opstelling achteraan zoals de laatste 10min.Filipo back links, centraal Moreels B, Seminck en Castro back rechts.En De Schutter zou ik een rij naar voren schuiven of als Lord of Gallucci of Troch niet fit geraken, Niels op de plaats van Coppens.
En inderdaad de speler die hier moest plaats ruimen voor Kevin Franck houdt Depoitre uit de match.
Er zitten der hier te kappen op Lord maar aanvallend komt er zonder hem veel minder dreiging uit die ploeg.


Das waar, maar waar zat hij vandaag?
Toch ni weer ziek? :wadde:


Vallingsken opgelopen tegen ternat :whistle:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


06 Dec 2009, 19:40

Lid geworden op: 06 Dec 2009, 19:42
Berichten: 1
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Even een paar foto's genomen van de supporters van Aalst. Enkel en alleen al respect voor jullie supporters aantal op verplaatsing. Verslag volgt op onze website! :)


06 Dec 2009, 19:47
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
En helemaal links in beeld moesten ze nog een hek opendoen zodat wij allemaal overdekt konden staan.
Leuk van Hamme, maar anderzijds wel enorm belachelijk als dit als oefenmatch moest doorgaan. Er konden er zelfs enkele van ons tot tussen de bierside gaan. Anyway, leuke ambi, tribune net niet ingezakt en geen ambras! Leuk

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


06 Dec 2009, 20:08
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 37
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
Casual1919 schreef:
En helemaal links in beeld moesten ze nog een hek opendoen zodat wij allemaal overdekt konden staan.
Leuk van Hamme, maar anderzijds wel enorm belachelijk als dit als oefenmatch moest doorgaan. Er konden er zelfs enkele van ons tot tussen de bierside gaan. Anyway, leuke ambi, tribune net niet ingezakt en geen ambras! Leuk


risicomatch zul je bedoelen ;)

_________________
Supporter since 2003



Iendracht nor 2e


06 Dec 2009, 20:11
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
Zopas de beelden gezien op TV Oost.
Ik denk dat diene keeper het nog altijd zelf niet beseft hoe hij die kopbal van Laurent kunnen pakken heeft en dan wel nog klemvast.

_________________
oilsjt, goi alien...


06 Dec 2009, 20:43
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
de clerus schreef:
Casual1919 schreef:
En helemaal links in beeld moesten ze nog een hek opendoen zodat wij allemaal overdekt konden staan.
Leuk van Hamme, maar anderzijds wel enorm belachelijk als dit als oefenmatch moest doorgaan. Er konden er zelfs enkele van ons tot tussen de bierside gaan. Anyway, leuke ambi, tribune net niet ingezakt en geen ambras! Leuk


risicomatch zul je bedoelen ;)


Juist,,dat bedoel ik :D

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


06 Dec 2009, 21:09
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
Der zijn der ier da vonden da we moésten gewonnen hebben op Hamme, ma als ge de match ziet, vind ik het nen terechten uitslag ze. Hamme is echt geen slechte ploeg zoals sommigen denken.

Coppens bleef idd de zwakste van de ploeg alhoewel ik hem vandaag toch al beter vond da vorige week. Van Damme en De Castro sterk, jammer van de (onterechte!) gele kaart van van damme.
den arbiter was echt wel nen amateur
wel leuke sfeer id tribune (chance daze ni ingezakt is :lol: :lol: )


06 Dec 2009, 21:46
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 255 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst