VW Hamme - Eendracht Aalst - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 255 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 17
 VW Hamme - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
Torhout - Hamme

Coach Ludo Wouters liet ons weten dat Steurs en De Meyer Maes nog steeds geblesseerd waren. Vleminckx en Coulibaly kwamen terug uit schorsing en werden terug in de selectie gevoegd. Hamme selecteerde volgende spelers: Vonck, Vleminckx, Maldrie, Criel, Van Der Heyden, Coulibaly, De Lange, Hermans, Quintelier, Scarpino en Verhoeven. Doelman Deprez, Moing, Maldrie en Ozen startten op de bank.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


30 Nov 2009, 21:17
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
Maakt dat dan uit ?
Nu we eindelijk eens over flanken beschikken kan het mij eigenlijk niet schelen of die mee doet of niet, hij zou er alleen een valling aan over gehouden hebben trouwens. Geen heimwee bij mij naar zijn periode op onze flank(en) hoor :zzz:

_________________
If you never try, you'll never know


30 Nov 2009, 21:21
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
steurs is gekwetst dacht ik...


da'stoch geen slecht nieuws voor ons, vind ik, want die zou hem anders ook koste wat het kost willen bewijzen.
hopelijk kan ons ploeg het dominante spel opleggen zoals de laatste weken meermaals is gelukt. Elke match moet uiteraard gespeeld worden, maar met dit vertrouwen, in deze situatie zie 'k het volledig zitten voor de zondag, zolang geen enkele opdracht wordt onderschat uiteraard, laat dat duidelijk zijn! Bij hamme willen ze'r alles aan doen om onze reeks te stoppen...


30 Nov 2009, 21:22
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
Bram schreef:
Maakt dat dan uit ?
Nu we eindelijk eens over flanken beschikken kan het mij eigenlijk niet schelen of die mee doet of niet, hij zou er alleen een valling aan over gehouden hebben trouwens. Geen heimwee bij mij naar zijn periode op onze flank(en) hoor :zzz:


Mij kan het ook gee r...t schelen of die erbij is of niet,ik mis hem zeker niet.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


30 Nov 2009, 21:34
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22 Aug 2009, 16:18
Berichten: 259
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Website: http://www.facebook.com/9300records
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
Aanwezig :EA:


30 Nov 2009, 21:35
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
kpeis echt wel da we een serieuze kans maken om te winnen tegen hamme.
zij zitten in mindere periode ( 1 op 12 ) en wij zitten nu echt wel in de winningmood :-)
in ieder geval, der zal weer e paksken volk zijn vé den iendracht :-)
:EA: :EA: :EA:


30 Nov 2009, 21:49
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
Ere wie ere toekomt, Steurs was vorig seizoen met voorsprong de beste man dus dan is het ook niet nodig om die jongen wat te gaan afbreken he. De Schutter, Seminck, Filipovic, Lord, Podevijn,... liepen hier allemaal ook maar wat hij heeft laten zien... hoedje af (y)


30 Nov 2009, 22:17
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
efkes is uit curieusetijd nr hun gastenboek gaan kijken:

97. VW"ER - 2009-11-29 19:57:24
ajuinsaus is niet slecht om op te eten.

96. ajoin - 2009-11-29 18:57:16
al klaar voor duizend ajuinen???? minstens


:-) weir ajoinen zellen un (hopelijk) doen schriejn, tzal dan wel wa minder zen :lol:


30 Nov 2009, 22:36
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
Jeroen schreef:
Ere wie ere toekomt, Steurs was vorig seizoen met voorsprong de beste man dus dan is het ook niet nodig om die jongen wat te gaan afbreken he. De Schutter, Seminck, Filipovic, Lord, Podevijn,... liepen hier allemaal ook maar wat hij heeft laten zien... hoedje af (y)

Was in het begin het lelijke eendje maar eerlijk ik heb toch ook genoten van Marijn ;)
Zijn reden om niet bij Aalst te blijven ........ :wadde:
Wat was het weer de verre afstand naar Geel :wow:

_________________
Century game 22 juni 2019


30 Nov 2009, 22:38
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
Mja heeft er iemand dat hem zelf horen zeggen ? Het zou ook kunnen dat het bestuur zelf betere opties had en hij bijvoorbeeld (ondanks een superjaar) moest inleveren...


30 Nov 2009, 22:40
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
Jeroen schreef:
Ere wie ere toekomt, Steurs was vorig seizoen met voorsprong de beste man dus dan is het ook niet nodig om die jongen wat te gaan afbreken he. De Schutter, Seminck, Filipovic, Lord, Podevijn,... liepen hier allemaal ook maar wat hij heeft laten zien... hoedje af (y)


Daar ben ik het toch niet mee eens. Voor mij was hij alleszins nooit de man van het seizoen geweest en eerlijk gezegd, als iedereen hier fit is, zie ik hem dit seizoen zelden in de kern geraken. Die jongen speelde hier trouwens in het eerste kwart van het seizoen de ene draak van een match na de andere (toegegeven, zoals de meeste spelers). Wel chapeau dat hij zoveel progressie maakte en uiteindelijk zuiver op karakter toch een verdienstelijk seizoen speelde en vooral ook als één van de weinige een constante in zijn prestaties kreeg. Maar een echte fan ben ik er feitelijk toch nooit van geweest en ik vond het serieus een gouden schoen van de armoede (aan wie moesten we hem in godsnaam geven na zo een rotseizoen?). Pas op, met alle respect voor Marijn Steurs hé. Ik wens hem zeker en vast het allerbeste toe bij Hamme. Maar als ik nu naar onze ploeg kijk, dan mis ik hem toch echt niet hoor.


30 Nov 2009, 22:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
Dani schreef:
Aangezien we de laatste weken in een uitstekende vorm verkeren en minstens drie doelpunten per wedstrijd laten optekenen, vermoed ik een record opkomst voor de wedstrijd op VW Hamme, althans dat hoop ik !

Wie van jullie maakt in ieder geval deze korte verplaatsing ?


Als ge daar foto's moogt nemen, kom ik ook :D :lol:

_________________
Century game 22 juni 2019


30 Nov 2009, 22:49
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
Bartos schreef:
Jeroen schreef:
Ere wie ere toekomt, Steurs was vorig seizoen met voorsprong de beste man dus dan is het ook niet nodig om die jongen wat te gaan afbreken he. De Schutter, Seminck, Filipovic, Lord, Podevijn,... liepen hier allemaal ook maar wat hij heeft laten zien... hoedje af (y)


Daar ben ik het toch niet mee eens. Voor mij was hij alleszins nooit de man van het seizoen geweest en eerlijk gezegd, als iedereen hier fit is, zie ik hem dit seizoen zelden in de kern geraken. Die jongen speelde hier trouwens in het eerste kwart van het seizoen de ene draak van een match na de andere (toegegeven, zoals de meeste spelers). Wel chapeau dat hij zoveel progressie maakte en uiteindelijk zuiver op karakter toch een verdienstelijk seizoen speelde en vooral ook als één van de weinige een constante in zijn prestaties kreeg. Maar een echte fan ben ik er feitelijk toch nooit van geweest en ik vond het serieus een gouden schoen van de armoede (aan wie moesten we hem in godsnaam geven na zo een rotseizoen?). Pas op, met alle respect voor Marijn Steurs hé. Ik wens hem zeker en vast het allerbeste toe bij Hamme. Maar als ik nu naar onze ploeg kijk, dan mis ik hem toch echt niet hoor.


prima analyse bartos,dat is ook mijn mening over steurs. ne waterdrager, niet meer niet minder. en gouden schoen van de armoede.


30 Nov 2009, 23:04
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
Accomodatie in Hamme zal wat beter zijn dan in Koksijde ;)

Staanplaatsen 8 €
Overdekte staanplaatsen 10 €
Tribune B & C 12 €
Tribune A 17 €
Business seats 40,00 € per zitje.

Tot 14 jaar gratis inkom.

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


30 Nov 2009, 23:29
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef:
Accomodatie in Hamme zal wat beter zijn dan in Koksijde ;)

Staanplaatsen 8 €
Overdekte staanplaatsen 10 €
Tribune B & C 12 €
Tribune A 17 €
Business seats 40,00 € per zitje.

Tot 14 jaar gratis inkom.

Afbeelding


Zeg Onderkroiper, van woar eje goi da fotoken getrokken? Zo hoog kommek ni zelle e zondag vèr a tickets af te geven, of komde goi nor beneen? :lol:

_________________
oilsjt, goi alien...


01 Dec 2009, 0:19
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 255 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 17


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst