Eendracht Aalst - RC Mechelen - Pagina 18 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 284 berichten ]  Ga naar pagina 1 15 16 17 18 19
 Eendracht Aalst - RC Mechelen 
Auteur Bericht
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05 Dec 2008, 19:50
Berichten: 168
Leeftijd: 33
Locatie: roeizendreef
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
Bomber schreef:
wheel's armée schreef:

P.S.: Bomber: pas op of ik loot mè plasj scheren besteken "Skinny Keirekes", of es da een brigge te veir:-)



Nog e poar joar en tes nimmer vandoen, ge zetj azu al plasj zen ten :p

i'm the one and only plasj :x :D


14 Dec 2009, 18:40
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
Bomber schreef:
El Corredor schreef:
chunga schreef:
Ik zal hier waarschijnlijk wat over mij krijgen (maar daar veeg ik nu eerlijk gezegd mijn kl........) maar tussen onze supporters zit serieus wat krapuul, sociale-en ocmw gevallen tussen. Veel kunt ge daar niet aan veranderen, 't zijn ook eendrachtsupporters zeg ik altijd. Het enige dat we kunnen doen is proberen het wat in goede banen te leiden.



allez, wa da ge nu zegt, die bokkal boys... regelrechte soep



'k heb daar anders in de kantine gisteren een lap gekregen van enen in kostuum, is dat dan ook een ocmw-geval?


sorry he Bomber, ik kon mij niet inhouden. Maar ge had dan ook maar niet zo vies naar mij moeten zien tijdens het pokeren !!!! :D :D

wat die vechtpartij betreft: het is inderdaad erg. Was er ook nog eens met mijn zoontje, ben het dan ook afgetrapt. Gelukkig heeft hij niets meegekregen van de vechtpartij, heb het kunnen afschermen voor hem... eigenlijk toch wel schandalig dat je zo naar het voetbal moet gaan.

Als je ziet waarvoor er allemaal stadionverboden worden uitgedeeld, kunnen ze de aanstokers dan niet gewoon uit het stadion bannen???? Iedereen weet wie het is/zijn, dan is dat toch niet moeilijk zeker pfff.
En om dan iedereen van die supportersgroep over dezelfde kam te scheren, is ook niet fair. Maar als er zulke zaken gebeuren, smijt de aanstokers dan buiten he.

Vraag mij al af waar ik ga volgende keer met mijn zoontje ga staan/zitten... pfff (n)
en te zeggen dat hij het prachtig vond, zo vlakbij de spionkop. Triestig, heel triestig...

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


Laatst gewijzigd door eintracht frankfurt op 14 Dec 2009, 19:54, 1 keer totaal gewijzigd.



14 Dec 2009, 19:42
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
StanyMTBer schreef:
El Corredor schreef:

wie heeft troch gemist in zijn periode afwezigheid? niemand...

het feit dat je het geploeter en he kilometervreten van Depoitre degradeert tot niets is voor te lachen. Troch kan het niet meer en is rijp voor vierde klasse.

mag in de winterstop gerust weg voor een extra spits.

en troch kan als geen ander zijn positie houden, hij verzet zich immers niet...


:plat: :plat: :plat: :plat: :plat:

Zullen we dit toevoegen aan de Aalsterse "kenners-kritieken", heb er hier in het verleden nog zo gelezen:

"Verbist kan niet mee in 3de klasse", dan haalden we een vliegenvanger, maar dan staat hij wel anderhalf seizoen te pronken bij toenmalige seizoensrevelatie Cercle Brugge... :plat: :plat: :plat:

Ik stel anders voor dat je je ogen eens opent en eens een match meepikt van andere ploegen: Wetteren bijvoorbeeld...Wetteren ging degraderen en ze gingen toch zeker nooit naar 2de klasse gaan, want ze verdienden het niet volgens enkele Aalsterse supporters. Terwijl Aalst nooit een positie zat waar het kritiek diende te spuien want we stonden in de gaverenzone...
Wel, Wetteren doet het daar uitstekend en won van Eupen 2 weken terug, Oostende werd een gelijkspel en onze allergrootste favoriet 1-3 op Dender!!

Om maar te duiden, dat we het allemaal met een grote korrel zout moeten nemen!
Op een ander blijft men positief en ik herhaal, als je het echt niet aankan, betaal al de spelers die je niet afkan en waar je toch niets meer in ziet net zoals diene pipo van een Geert De Ridder uit,. Simpel, ik weet dat het seizoen nog 18 matchen lang is en dat je iedere kernspeler nog goed zal kunnen gebruiken!

In andere seizoenen was het altijd geklaag dat jde kern te klein was welnu.... is het zover dankzij het goede bestuur zijn de middelen voorhanden en jij komt hier een beetje belachelijke praat verkopen....

:whistle: :wave: :kots: :kots: :stom: :stom: s:


dat heb ik dit jaar nog niet gedaan :D :whistle:

ik begrijp niet goed de relevantie van jouw post op mijn kritiek op Troch.

ik heb mijn bewondering voor wetteren hier in een andere topic al eens gedaan, dus op dat gebied zijn we het al eens... (y)


14 Dec 2009, 19:44
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
den_tommen_1919 schreef:
awel prociciat eire cinema is ier weer in orde... :plat:

ten 1ste: ajoin bart asge ten toch azoei ne fan zetj van ons liekes ziet ten dage ze goed op internet zetj
kweste da'ter giejn misverstanden gebeiren e. anders meigde altoid e cd'ken kommen koeipen in
den Bokkal ;) tein keje a liekes iejst nog ewa liejren e :D

weir zingen:

zemme'weir soep, zemme'weir soert,nieje da zen weir ni
we zen gewoein Bokkal Boys, t'es een super companie!
zemme'weir soep, zemme'weir soert da vraugt iederiejn
we zen gewoein Bokkal Boys komt allier tein kejet zing
den Bokkal es iet speciool, en goei benje ni normool,altoid zen ze goe gezindj,
ieren klappen oon den toeig, stoon vanzèleiven noeit ni droeig, want pakken batoit een pintj

das al iet anders e :whistle:

ten 2de: el corredor ja weir zen echte maanen, alster iejne van ons ambras
eet kommen weir op ver mekanderen, weir zen ni gelek as sommegste...

worom zen weir soep en krapuul? omdawe der zen ver mekanderen?gisteren emmen ze 2kiejr ambras gezocht teigen ons asge goi op zoei e moment op a oigen kameroten lotj sloon awel proficiat da zeit al veil miejr oever a as oever ons... :whistle: as weir problemen emmen me iejne zeggen we da recht af int gezicht en ni op e forum...
en worom weir alliejn? ter es e cafeiken ni veir van den bokkal en door zitten 2x zoeiveil schaa jonges en dei lauten oeik eer moten ni in de steek (y) :cool:
as we (aal die ambetanterikken en vechters volgens eir dus ni alliejn Bokkal :p ;) )tein toch aal stadionverbod moeten kroigen ister zeiker giejne sfeer nimmier want kzing de rest nog giejn liekes mauken of een ganse tribune meekroigen...
ge komt volgens moi nog altoid nor de voebal zing en da Hooliganisme oeirt dorboi das al joren zoei en zal oeik zoei blijven, dat'ter nor de racing ewa miejr wert gedoon is toch normool dei maanen kommen oeik ni alliejn ver ons stadion isj te zing ze :lol: en oever dei "gelegenheidssupporters" weir zen ni begost e me stiejnen en vierweirk oever da hekken te smoiten mor ze stonden der wel om ons t'helpen en dorveir alliejn al :worship:

den Tommen *vantweekend ver veil gaste nog miejr respect gekregen* ;)


OK, maar let dan op waar ge wat doet aub. Zoals al gezegd, er stonden daar kleine kinderen vooraan, zelfs iemand in een rolstoel. En zeg nu niet dat ze daar dan maar niet moeten staan he. Zo groot is de tribune ook niet.

Was "vroeger" ook niet rap weg als er iets gebeurde, maar als er kleine kinderen zijn of oudere mensen, dan moet je wel opletten he jongens. Gaat dan als "echte mannen" naar buiten en vecht het daar uit. Zo doe je dat op cafe ook : ambras en ge wilt vechten : awel, dan stapt ge naar buiten en vecht het onder mekander uit en laat de rest die er niks mee te maken heb met rust.

En voor de rest : (y) voor de ambiance !

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


14 Dec 2009, 19:49
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
Ik praat zeker niet goed wat er gebeurde,maar er moet hier toch iets van mijne lever.
Als je met uw klein mannen bij de spionkop gaat staan,waar zoals je weet ook de (harde kern) staat en er hangen daar twee honden aan een,dan moet je ook niet komen klagen als je daar een duw of een stamp krijgt he jongens.
Blijf daar dan gewoon weg en ga op een veilige afstand staan met de kinderen,je gaat bv toch ook niet tussen de hell side van standard of de o side van anderlecht staan met de klein mannen.
Ik ga al meer dan 30 jaar naar de voetbal en vroeger was het elke week patat,nu komt dit nog eens raar of zelden voor,want het stadion verbod hangt boven uw hoofd,nu krijgt men zelfs een sv voor :fuck:
Anders moeten ze de Europa tribune openen,dan kunnen jullie daar gaan zitten met de klein mannen,lekker warm achter het glas,met ne pannekoek en een zjat kaffe.
Elk zijn mening zeker. :D

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


14 Dec 2009, 20:40
Vaste Waarde

Lid geworden op: 21 Feb 2009, 2:02
Berichten: 1078
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
jammen schreef:
"Nen echten maan" is dus iemand die, als zijne makker ambras heeft, komt helpen om op diene gast z'n gezicht te kloppen? :wadde:
"Nen slimmen maan" is volgens mij iemand die dezelfde ambras op een volwassen manier probeert op te lossen. :whistle:


en de zwerte maan is nen Iendracht-supporter, en die vecht ni.

_________________
den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert


14 Dec 2009, 20:49
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
Tja, voetbal zou moeten een feest zijn. En vooral voor ons. We komen van ver en spelen nu week na week de tegenstander naar huis.
Stop nu dat belachelijk haantjesgedrag en sluit de polimiek erover. Zo maken we het alleen nog interesanter voor diegenen die er hun plezier in vinden.

Volgende week komt Zottegem. Een wedstrijdje om niet te onderschatten want op de eerste speeldag gingen we ze ook opeten....


14 Dec 2009, 20:56
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
Bakkie schreef:
Ik praat zeker niet goed wat er gebeurde,maar er moet hier toch iets van mijne lever.
Als je met uw klein mannen bij de spionkop gaat staan,waar zoals je weet ook de (harde kern) staat en er hangen daar twee honden aan een,dan moet je ook niet komen klagen als je daar een duw of een stamp krijgt he jongens.
Blijf daar dan gewoon weg en ga op een veilige afstand staan met de kinderen,je gaat bv toch ook niet tussen de hell side van standard of de o side van anderlecht staan met de klein mannen.
Ik ga al meer dan 30 jaar naar de voetbal en vroeger was het elke week patat,nu komt dit nog eens raar of zelden voor,want het stadion verbod hangt boven uw hoofd,nu krijgt men zelfs een sv voor :fuck:
Anders moeten ze de Europa tribune openen,dan kunnen jullie daar gaan zitten met de klein mannen,lekker warm achter het glas,met ne pannekoek en een zjat kaffe.
Elk zijn mening zeker
. :D



Wetje wa ? Mokt in de K een soert van "kooi" en stekt doar de echte mannen in en lotj ze doar mekanderen oeversloan. Tein kennen de supporters op eir gemak nor de voetbal zien, zelfs mé vra en kinjeren. Diene pennekoek mé die zjat kaffe zellen we doarachter tein wel in't stad goan consumeren.

_________________
Proud member " den natten toeig"


14 Dec 2009, 20:58
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
Bakkie schreef:
Ik praat zeker niet goed wat er gebeurde,maar er moet hier toch iets van mijne lever.
Als je met uw klein mannen bij de spionkop gaat staan,waar zoals je weet ook de (harde kern) staat en er hangen daar twee honden aan een,dan moet je ook niet komen klagen als je daar een duw of een stamp krijgt he jongens.
Blijf daar dan gewoon weg en ga op een veilige afstand staan met de kinderen,je gaat bv toch ook niet tussen de hell side van standard of de o side van anderlecht staan met de klein mannen.
Ik ga al meer dan 30 jaar naar de voetbal en vroeger was het elke week patat,nu komt dit nog eens raar of zelden voor,want het stadion verbod hangt boven uw hoofd,nu krijgt men zelfs een sv voor :fuck:
Anders moeten ze de Europa tribune openen,dan kunnen jullie daar gaan zitten met de klein mannen,lekker warm achter het glas,met ne pannekoek en een zjat kaffe.
Elk zijn mening zeker. :D


ge hebt een punt, bakkie. Maar gisteren was het niet voor de spionkop dat er gevochten werd he, het was er verder naast. Als ge daar dan ook al niet meer kunt staan met kinderen...

en ge kunt er dan wat lacherig over doen dat er mensen met kinderen komen... Denk er dan eens aan dat je misschien zelf nog als klein kind naar het voetbal bent gaan kijken vroeger, en dat dit de toekomstige supporters zijn. Dus ik heb geen goesting om met mijn zoontje een "sjatteke koffie achter het glas" te gaan drinken, maar met hem vlakbij het veld te gaan staan en van de sfeer te genieten (wat soms wel kan op Aalst, inderdaad ;) )

Dus het belachelijk maken van mensen die met hun kinderen komen, vind ik wel misplaatst in uwe post. :wadde:

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


14 Dec 2009, 21:00
Vaste Waarde

Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47
Berichten: 1442
Leeftijd: 37
Locatie: Hofstade
WLM: wheely79@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
Bakkie schreef:
Ik praat zeker niet goed wat er gebeurde,maar er moet hier toch iets van mijne lever.
Als je met uw klein mannen bij de spionkop gaat staan,waar zoals je weet ook de (harde kern) staat en er hangen daar twee honden aan een,dan moet je ook niet komen klagen als je daar een duw of een stamp krijgt he jongens.
Blijf daar dan gewoon weg en ga op een veilige afstand staan met de kinderen,je gaat bv toch ook niet tussen de hell side van standard of de o side van anderlecht staan met de klein mannen.
Ik ga al meer dan 30 jaar naar de voetbal en vroeger was het elke week patat,nu komt dit nog eens raar of zelden voor,want het stadion verbod hangt boven uw hoofd,nu krijgt men zelfs een sv voor :fuck:
Anders moeten ze de Europa tribune openen,dan kunnen jullie daar gaan zitten met de klein mannen,lekker warm achter het glas,met ne pannekoek en een zjat kaffe.
Elk zijn mening zeker. :D


Besteken,

Als mijne caoutchouc in brand vliegt, moogt gij mij naar huis dragen:-)

Groetjes,

Ikke

_________________
Come on Iendracht! Let's Roll!!!
"Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11"


14 Dec 2009, 21:01
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
Ik kom al jaren naar den eendracht zien, en zet me dicht bij de spionkop voor de sfeer en den ambiance :worship: (y) , maar wat ik zondag gezien heb gaat mij toch iets te ver!
1ste waren er zondag veel (supporters) die ge anders nooit ziet en die een beetje olie op het vuur kwamen smijten :wadde: (n)
2de waren er veel 1dagsupporters en gewone supporters die den 2de helft boven hun theewater gingen met de welbepaalde ruzie tot gevolg.

Jongens doe voort zoals alle weken hiervoor en laat de rest vallen, en als uwen maat een beetje te ver is naast u neem uw verantwoordelijkheid en wijs hem daarop!Naar vrienden luistert men meestal wel.

Ten 3de soep of geen soep , crapul of geen crapul, ocmw of genen ocmw, jong en oud €8 betalen we allemaal, en we supporteren voor dezelfde ploeg. Dan zijn we toch allen vrienden van elkaar of niet!
Geef het goede voorbeeld aan de kinderen en laat die bokshandschoenen thuis!



Wanneer den drank is in de man is de wijsheid in de kan ! :drank:

komaan eendracht en stop er nu over AUB :EA:

Zondag Zottegem is veel belangerijker!


14 Dec 2009, 21:05
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
boer touch schreef:
Ik kom al jaren naar den eendracht zien, en zet me dicht bij de spionkop voor de sfeer en den ambiance :worship: (y) , maar wat ik zondag gezien heb gaat mij toch iets te ver!
1ste waren er zondag veel (supporters) die ge anders nooit ziet en die een beetje olie op het vuur kwamen smijten :wadde: (n)
2de waren er veel 1dagsupporters en gewone supporters die den 2de helft boven hun theewater gingen met de welbepaalde ruzie tot gevolg.

Jongens doe voort zoals alle weken hiervoor en laat de rest vallen, en als uwen maat een beetje te ver is naast u neem uw verantwoordelijkheid en wijs hem daarop!Naar vrienden luistert men meestal wel.

Ten 3de soep of geen soep , crapul of geen crapul, ocmw of genen ocmw, jong en oud €8 betalen we allemaal, en we supporteren voor dezelfde ploeg. Dan zijn we toch allen vrienden van elkaar of niet!
Geef het goede voorbeeld aan de kinderen en laat die bokshandschoenen thuis!



Wanneer den drank is in de man is de wijsheid in de kan ! :drank:

komaan eendracht en stop er nu over AUB :EA:

Zondag Zottegem is veel belangerijker!


wishfull thinking...

1. Die gasten vinden dat volkomen normaal en 2. ze zijn zo dom als lood.

Als ze nu is echt zouden vechten met die van Racing op een afgelegen plein, dan is het hun probleem, vallen ze niemand lastig en als ze die van Racing een fikse rammeling hebben gegeven ( :lol: ) dan mogen ze op hun eigen fier zijn.

Nu gaan ze met stenen beginnen te gooien dus dat kon daar even goed op een manneken van 10 jaar gevallen zijn. En als er dan echt iets gebeurd zijn die successupporters meestal nog de eerste die het op een lopen zetten.

En als ge dan effectief ondereen begint te vechten... Ze filmen continu de staantribune, moeilijk kan dat toch niet zijn om die gasten op te sporen en een SV aan hun broek te smeren. De enige manier om het probleem op te lossen trouwens.

Dat zijn trouwens meestal jonge gastjes van 18 jaar die een paar jaar komen zien, de pseudo-hooligan uithangen en dan als ze hun verstand krijgen niet meer komen zien. Als club het ge dus 0,0 aan zo'n volk op de tribune, ze verpesten alleen uw reputatie.


14 Dec 2009, 21:10
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23
Berichten: 1681
Leeftijd: 55
Locatie: Erembodegem
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
1 ding weet ik wel... anders staat er altijd politie en stewards onderaan in de tribune, nu waren ze in geen velden of wegen te bekennen :stom:


14 Dec 2009, 21:12
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
Jeroen schreef:
boer touch schreef:
Ik kom al jaren naar den eendracht zien, en zet me dicht bij de spionkop voor de sfeer en den ambiance :worship: (y) , maar wat ik zondag gezien heb gaat mij toch iets te ver!
1ste waren er zondag veel (supporters) die ge anders nooit ziet en die een beetje olie op het vuur kwamen smijten :wadde: (n)
2de waren er veel 1dagsupporters en gewone supporters die den 2de helft boven hun theewater gingen met de welbepaalde ruzie tot gevolg.

Jongens doe voort zoals alle weken hiervoor en laat de rest vallen, en als uwen maat een beetje te ver is naast u neem uw verantwoordelijkheid en wijs hem daarop!Naar vrienden luistert men meestal wel.

Ten 3de soep of geen soep , crapul of geen crapul, ocmw of genen ocmw, jong en oud €8 betalen we allemaal, en we supporteren voor dezelfde ploeg. Dan zijn we toch allen vrienden van elkaar of niet!
Geef het goede voorbeeld aan de kinderen en laat die bokshandschoenen thuis!



Wanneer den drank is in de man is de wijsheid in de kan ! :drank:

komaan eendracht en stop er nu over AUB :EA:

Zondag Zottegem is veel belangerijker!


wishfull thinking...

1. Die gasten vinden dat volkomen normaal en 2. ze zijn zo dom als lood.

Als ze nu is echt zouden vechten met die van Racing op een afgelegen plein, dan is het hun probleem, vallen ze niemand lastig en als ze die van Racing een fikse rammeling hebben gegeven ( :lol: ) dan mogen ze op hun eigen fier zijn.

Nu gaan ze met stenen beginnen te gooien dus dat kon daar even goed op een manneken van 10 jaar gevallen zijn. En als er dan echt iets gebeurd zijn die successupporters meestal nog de eerste die het op een lopen zetten.

En als ge dan effectief ondereen begint te vechten... Ze filmen continu de staantribune, moeilijk kan dat toch niet zijn om die gasten op te sporen en een SV aan hun broek te smeren. De enige manier om het probleem op te lossen trouwens.

Dat zijn trouwens meestal jonge gastjes van 18 jaar die een paar jaar komen zien, de pseudo-hooligan uithangen en dan als ze hun verstand krijgen niet meer komen zien. Als club het ge dus 0,0 aan zo'n volk op de tribune, ze verpesten alleen uw reputatie.


Ik kan je allen maar volgen in je gedachten gang!
je hebt 100% gelijk, zal mss naief zijn van mij maar alle vorige thuismatchen was er een toffe sfeer vond ik!


14 Dec 2009, 21:15
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2569
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
Het matchverslag staat online jongens.
Veel leesplezier en ga allen heen in vrede :angel: :D


14 Dec 2009, 21:16
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 284 berichten ]  Ga naar pagina 1 15 16 17 18 19


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 83 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst