Eendracht Aalst - RC Mechelen - Pagina 16 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 284 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18 19
 Eendracht Aalst - RC Mechelen 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4818
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
Bomber schreef:
El Corredor schreef:
chunga schreef:
Ik zal hier waarschijnlijk wat over mij krijgen (maar daar veeg ik nu eerlijk gezegd mijn kl........) maar tussen onze supporters zit serieus wat krapuul, sociale-en ocmw gevallen tussen. Veel kunt ge daar niet aan veranderen, 't zijn ook eendrachtsupporters zeg ik altijd. Het enige dat we kunnen doen is proberen het wat in goede banen te leiden.



allez, wa da ge nu zegt, die bokkal boys... regelrechte soep



'k heb daar anders in de kantine gisteren een lap gekregen van enen in kostuum, is dat dan ook een ocmw-geval?


Diene was incognito. :D

_________________
oilsjt, goi alien...


14 Dec 2009, 12:14
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
De fotokes zullen pas rond 22.00 uur on-line staan :hmm:
Druk Druk Druk eerst gaan werken :x

_________________
Century game 22 juni 2019


14 Dec 2009, 12:46
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
Opmerkelijk trouwens dat de flikken 20 jaar al zitten te sukkelen als er wat bezoekers naar E.Aalst komen, en nu eindelijk een goeie oplossing gevonden hebben... Dat baantje ligt er nog maar sinds kort ofzo ? :D

Ongelofelijk veel flikken trouwens, maar als ge die van Mechelen ziet, daar zit er geen éne normalen tussen denk ik.


14 Dec 2009, 12:58
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Mar 2006, 2:26
Berichten: 100
Leeftijd: 39
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
Hugo schreef:
Weer een mooie prestatie van onze ploeg, mooie combinaties met als toetje twee prachtige doelpunten van Wouter, ik wist niet dat het zo een klasbak was, wat een koelbloedigheid bij de afwerking van zijn eerste doelpunt, dan maar gezwegen van zijn tweede goal, komt zeker in aanmerking voor de goal van het seizoen
Misschien kunnen de beheerders van dit forum iets bedenken om voor het mooiste doelpunt van het seizoen te kiezen. :D De tweede helft was iets minder, maar we kregen toch nog enkele mooie kansen om de score op te drijven.
Maar in vergelijking met het seizoensbegin is het nu toch genieten voor iedere voetballiefhebber.
Spijtig inderdaad dat Laurent niet scoorde, want dat zou goed geweest zijn voor zijn vertrouwen.
Hopelijk kan hij er zondag tegen Sottegem eentje tegen de netten rammen en kan gans het stadion eens zijn naam scanderen, want dat verdiend deze jongen, alleen al voor zijn inzet en doorzettingsvermogen. :banana:
Wat een atleet, het moet ook je beste dagje niet zijn als verdediger om tegen zo een krachtpatser te spelen. :lol:
Prachtige reeks, proficiat Iendracht! :worship: :EA:


Leuk idee :-)
Moreels zal zeker enkele vermeldingen krijgen maar vergeet de knal van Lord niet tegen Ternat !

On Topic : weinig toe te voegen aan wat hier allemaal al gezegd is. Depoitre komt er wel door, Kestens & Seminck gisteren misschien iets te weinig opbouwend, spel iets te veel over 1 flank, Wouter alweer in een glansrol, ... Ik ontoud wel dat deze kern tegen blessures en schorsingen kan, al mogen het er niet te veel tegelijkertijd zijn natuurlijk.

Naast het plein heb ik enkel positieve woorden voor de superspandoek van OPC ! Knap & ludiek, zoals het hoort !


14 Dec 2009, 13:34
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Dec 2006, 21:00
Berichten: 760
Leeftijd: 49
Locatie: OILSJT
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
Goeie eersten helft gezien , eerste 15 minuten van 2de waren iets minder , wie ik vooral miste was een jongen die al enkele weken héél goed draait maar spijtig genoeg geschorst was ( Van Damme ) die hebben we op het midden gemist !

Spijtig van die enkele "supporters" (n) Drink een pint en amuseer u ,er staan wel kids naast en rond u hé waaronder mijn zoontje met zen vriendjes ............. kzal maar puntjes zetten voor er weer verkeerde dingen gezegd worden .

_________________
Supporting Iendracht Oilsjt is ....


14 Dec 2009, 13:37
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
Gisteren de eerste helft toch weer genoten van het mooie aanvallend voetbal.
Een beetje geluk bij de afwerking en we maken er een stuk of drie.

Tweede helft laten we R. Mechelen te makkelijk opnieuw in de match komen. We missen op die moment misschien wel een Van Damme centraal op het middenveld die met zijn enthousiasme en snelheid er kan voor zorgen dat de tegenstander het moeilijker heeft om de bal in de ploeg te houden.
Bij R. Mechelen maken ze zich best zorgen want wat zij aanvallend lieten zien is gewoon te weinig om er te kunnen inblijven en dat zou toch enorm jammer zijn. Prachtige truitjes ook overigens...

Als we volgende week winnen tegen Zottegem, dan ziet het er gewoon schitterend uit en kunnen we echt nog hoog eindigen als onze motor ook na de winterstop blijft aanslaan natuurlijk !


14 Dec 2009, 14:10
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Sep 2007, 16:35
Berichten: 319
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
Bomber schreef:
panoleon schreef:
Bomber schreef:


'k heb daar anders in de kantine gisteren een lap gekregen van enen in kostuum, is dat dan ook een ocmw-geval?

En gij hebt dat zomaar laten begaan? :D

goh, wat duw en trekwerk, dan wa volk er tusen.

ne redelijk grote gast, kaalgeschoren, klein snorretje en in zwart kostuum. Zoekt blijkbaar elke 14 dagen wel eens ambras in't restaurant.

Hebben mij daar een paar mensen gezegd dat het bestuur hem liever kwijt dan rijk is maar hij zou wat sponsors kennen en daarmee laten ze hem gerust.

Cafébaas uit Liedekerke ofzo, kweet wel ni of dat da just is.


Skinheads have more hair than brains zeg ik altijd maar :p
(slaat in deze context echt nergens op, maar goed)


14 Dec 2009, 14:12
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Sep 2007, 16:35
Berichten: 319
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
Jeroen schreef:
Opmerkelijk trouwens dat de flikken 20 jaar al zitten te sukkelen als er wat bezoekers naar E.Aalst komen, en nu eindelijk een goeie oplossing gevonden hebben... Dat baantje ligt er nog maar sinds kort ofzo ? :D

Ongelofelijk veel flikken trouwens, maar als ge die van Mechelen ziet, daar zit er geen éne normalen tussen denk ik.


of zoals iemand al heel subtiel op het forum uitdrukte als : ocmw-gevallen.
(hopelijk kan hij zijn waarschijnlijk dik-betaalde-job-met-leasing-wagen-en-tankkaart behouden)


14 Dec 2009, 14:15
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
Over de match:

Goeie eerste helft, steeds de combinaties blijven opzoeken, zoals het hoort eigenlijk. Wouter Moreels is een klasbak, misschien moet hij nog wat meer doseren want in de tweede helft zat hij er precies toch door (niet moeilijk als je ziet hoeveel kilometers die afloopt). Depoitre was ook weer goed maar ongelukkig in de afwerking en dat lijkt inderdaad in het koppeke te gaan spelen. Maar misschien is het maar best zo want als hij er nog is 6 extra had ingetrapt de laatste weken zou hij nog meer gaan opvallen voor de talrijke scouts in de tribune.

Ook nog een vermelding voor De Schutter die een dijk van een match speelde. Hij mocht voor het eerst dit seizoen op het centrale middenveld spelen en liet meteen zien dat hij daar eigenlijk altijd moet staan.

Tweede helft laten we ze dan in de match komen, maar Racing was gewoon veel te zwak om een vuist te kunnen maken. Veel volk op de staantribune ook en dan is het zeker spijtig wat er blijkbaar is gebeurd in de tribune. Hopelijk hebben de talrijke flikken die gasten opgepakt en zien we ze niet direct meer terug op de tribune..

Er was gisteren weeral meer dan 3.000 man in het stadion en dan is het spijtig dat een paar enkelingen (de stenengooiers, maar als er ambras is zijn ze de eerste om te gaan lopen) de boel verzieken, en je hebt er zowel bij ons als bij Racing van die gasten.


14 Dec 2009, 14:18
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Sep 2007, 16:35
Berichten: 319
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
Bomber schreef:
cromag schreef:
Skinheads have more hair than brains zeg ik altijd maar :p
(slaat in deze context echt nergens op, maar goed)



alle, al een chance danek al 3 weken mijn haar niet meer afgeschoren heb... :D


In mijn ogen zijde gij gene 'zuivere' skinhead, Bomber. Een beetje ruig ja, maar als puntje bij paaltje komt heb je het hart op de juiste plaats !


14 Dec 2009, 14:57
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
Jeroen schreef:
Over de match:

Goeie eerste helft, steeds de combinaties blijven opzoeken, zoals het hoort eigenlijk. Wouter Moreels is een klasbak, misschien moet hij nog wat meer doseren want in de tweede helft zat hij er precies toch door (niet moeilijk als je ziet hoeveel kilometers die afloopt). Depoitre was ook weer goed maar ongelukkig in de afwerking en dat lijkt inderdaad in het koppeke te gaan spelen. Maar misschien is het maar best zo want als hij er nog is 6 extra had ingetrapt de laatste weken zou hij nog meer gaan opvallen voor de talrijke scouts in de tribune.

Ook nog een vermelding voor De Schutter die een dijk van een match speelde. Hij mocht voor het eerst dit seizoen op het centrale middenveld spelen en liet meteen zien dat hij daar eigenlijk altijd moet staan.

Tweede helft laten we ze dan in de match komen, maar Racing was gewoon veel te zwak om een vuist te kunnen maken. Veel volk op de staantribune ook en dan is het zeker spijtig wat er blijkbaar is gebeurd in de tribune. Hopelijk hebben de talrijke flikken die gasten opgepakt en zien we ze niet direct meer terug op de tribune..

Er was gisteren weeral meer dan 3.000 man in het stadion en dan is het spijtig dat een paar enkelingen (de stenengooiers, maar als er ambras is zijn ze de eerste om te gaan lopen) de boel verzieken, en je hebt er zowel bij ons als bij Racing van die gasten.


Ik heb gisteren enkele "gelegenheidssupporters" gezien die ik nog nooit eerder zag op den iendracht maar die wel tijdens de rust op de eerste rij stonden om ambras te maken :fuck:

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


14 Dec 2009, 14:58
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4818
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
Bomber schreef:
cromag schreef:
Bomber schreef:


alle, al een chance danek al 3 weken mijn haar niet meer afgeschoren heb... :D


In mijn ogen zijde gij gene 'zuivere' skinhead, Bomber. Een beetje ruig ja, maar als puntje bij paaltje komt heb je het hart op de juiste plaats !



Alle merci, en dat van iemand die ik niet ken (denk ik toch) :wadde:


Bloeit hier iets mooi's? ;) :lol:

_________________
oilsjt, goi alien...


Laatst gewijzigd door jammen op 14 Dec 2009, 15:07, 1 keer totaal gewijzigd.



14 Dec 2009, 15:06

Lid geworden op: 14 Dec 2009, 13:29
Berichten: 8
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
awel prociciat eire cinema is ier weer in orde... :plat:

ten 1ste: ajoin bart asge ten toch azoei ne fan zetj van ons liekes ziet ten dage ze goed op internet zetj
kweste da'ter giejn misverstanden gebeiren e. anders meigde altoid e cd'ken kommen koeipen in
den Bokkal ;) tein keje a liekes iejst nog ewa liejren e :D

weir zingen:

zemme'weir soep, zemme'weir soert,nieje da zen weir ni
we zen gewoein Bokkal Boys, t'es een super companie!
zemme'weir soep, zemme'weir soert da vraugt iederiejn
we zen gewoein Bokkal Boys komt allier tein kejet zing
den Bokkal es iet speciool, en goei benje ni normool,altoid zen ze goe gezindj,
ieren klappen oon den toeig, stoon vanzèleiven noeit ni droeig, want pakken batoit een pintj

das al iet anders e :whistle:

ten 2de: el corredor ja weir zen echte maanen, alster iejne van ons ambras
eet kommen weir op ver mekanderen, weir zen ni gelek as sommegste...

worom zen weir soep en krapuul? omdawe der zen ver mekanderen?gisteren emmen ze 2kiejr ambras gezocht teigen ons asge goi op zoei e moment op a oigen kameroten lotj sloon awel proficiat da zeit al veil miejr oever a as oever ons... :whistle: as weir problemen emmen me iejne zeggen we da recht af int gezicht en ni op e forum...
en worom weir alliejn? ter es e cafeiken ni veir van den bokkal en door zitten 2x zoeiveil schaa jonges en dei lauten oeik eer moten ni in de steek (y) :cool:
as we (aal die ambetanterikken en vechters volgens eir dus ni alliejn Bokkal :p ;) )tein toch aal stadionverbod moeten kroigen ister zeiker giejne sfeer nimmier want kzing de rest nog giejn liekes mauken of een ganse tribune meekroigen...
ge komt volgens moi nog altoid nor de voebal zing en da Hooliganisme oeirt dorboi das al joren zoei en zal oeik zoei blijven, dat'ter nor de racing ewa miejr wert gedoon is toch normool dei maanen kommen oeik ni alliejn ver ons stadion isj te zing ze :lol: en oever dei "gelegenheidssupporters" weir zen ni begost e me stiejnen en vierweirk oever da hekken te smoiten mor ze stonden der wel om ons t'helpen en dorveir alliejn al :worship:

den Tommen *vantweekend ver veil gaste nog miejr respect gekregen* ;)


14 Dec 2009, 15:16
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
Ik geef a volledig geloik da ge u moaten ni op un gezicht lotj sloan, mor vliegt er ten ni me 10 maan op mor trek ze gewoein oit elkoor das een betere oplossing as lappen oitdelen en et nog veel eirger moaken!

Er moe me nog iet van't ert, de stewards jonges toch! Ze stoon op elkoor te sloon ik roep nor ne steward da ze ont vechten zen en dennen teppen roept weer datem niks kan doen... Vewa stoon ze er ten? Ver gratis inkom en 2 sandwichkes?

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


14 Dec 2009, 15:25
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
den_tommen_1919 schreef:
ge komt volgens moi nog altoid nor de voebal zing en da Hooliganisme oeirt dorboi


Rare stelling... :hmm:


14 Dec 2009, 15:27
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 284 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18 19


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 84 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst