Eendracht Aalst - RC Mechelen - Pagina 15 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 284 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17 19
 Eendracht Aalst - RC Mechelen 
Auteur Bericht
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
We zijn aan een schitterende reeks bezig, onze club herleeft, er zit veel volk in de tribunes en dan gaan er wat marginalen op mekaar slaan. :crazy:

Het is zeer jammer om zeggen maar er zit echt veel te veel krapul tussen onze supporters. (n)


14 Dec 2009, 2:48
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
'K moet de Gilles gelijk geven. Hopelijk wordt er in de toekomst zeker iets gedaan aan dat soort krapuul. 'T feit dat er hier dan nog opt forum doodleuk zitten te verkondigen van 'als ge erom vraagt kundet krijgen' is gewoon nog meer onbegrijpelijk. Hebde nog nooit van zelfbeheersing of negeren gehoord? Of verlaagde uzelf gewoon graag naar hun niveau?

_________________
Afbeelding


14 Dec 2009, 8:17
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
StanyMTBer schreef:
El Corredor schreef:
Vandaag een minder match van onze kant. Terug in een 4-3-3 (of 4-5-1) opstelling. Ik begreep de wissel van BVR niet echt, troch voor verheyden. Daarbij kreeg Racing het balbezit cadeau, maar het deed er weinig tot niets mee. Verdiende overwinning zeer zeker, maar waarom Troch 35 minuten speelgelegenheid kreeg is mij wel een raadsel. Die gast voetbalt enkel nog uit stand, en hopelijk blijft BVR 4-4-2 spelen in de plaats van een 4-5-1 door de strot te duwen van deze ploeg met persé Troch er in.

Seminck moet weken met de beloften meedoen, hem 90 minuten opwarmen zonder invallen... Enfin, volgende week moet ook nog Sottegem voor de bijl en dan staan we in de top 4.

Indien Racing zou zakken, klopt de sportieve cel best eens aan voor hun doelman Clepkens en hun nummer 4, Leys.


Zeg Corredorski, betaal Troch anders gewoon uit en dan zijn we vanaf van Uw gezaag op hem! Hij kan precies niets goed doen voor U?!

Ziehier 2 puntjes waar je een puntje kunt aan zuigen:

Punt 1: Hij deed mee de wedstrijd kantelen want na de rust speelden we meer op de eigen helft dan op de andere en net op het moment dat je denkt dat we der enen gaan slikken gaf hij een sublieme assist op Wouter de meesterlijk afwerkte, daarnaast heeft hij Depoitre nog 1 keer alleen voor doel gezet, maar die verzuimt om ondanks de voor ons 15+ doelpunten uit de nu laatste 5 wedstrijden te scoren...
Leg dat eens uit aan een mens dat je ploeg zoveel scoort, maar je enige spits niet :wadde:
Begin nu ook weer niet van hij werkt hard -wat overigens juist is- maar het wordt nu eens tijd dat hij dat balletje er ook eens begint in te leggen...

Soit, bij mijn weten heeft Troch vandaag nagenoeg 2 assists afgeleverd op een goed halfuur speeltijd.

Punt 2: dit alles ondanks dat hij maar 2 keer heeft getraind deze week... Ik weet niet of jij dit kent maar het is sowieso nodig om iemand (en nu komt het woord) wedstrijdritme te laten opdoen.

Punt 3: als het specifiek de opdracht is om niet te ver uit positie te lopen(om niet te veel ruimte vrij te geven aan de tegenstrever -ja, ik zet het toch maar zwart op wit [toevallig onze teamkleuren lol!]- want misschien kan je je daar maar moeilijk een beeld van vormen) van de coach nadat we al 20 min aan het kamperen waren en Racing alsmaar gevaarlijker werd.

Sorry, dat jij de feiten misschien niet kent, maar informeer je over het hoe en het waarom beste vriend en dan krijg je recht van spreken!

Als ik een lichtpunt mag noemen dan is dat zeker en vast Niels De Schutter, maar daarom niet in minder mate Wouter Morreels!

Een minder punt, alles vertrok nagenoeg een hele match vanaf de linksback, waardoor de mannetjes van Racing het enige dienden te doen om dat te stoppen, hoog storen bij Filipovic.
Dus voor de komende wedstrijden, ook wat van De Castro's kant te laten vertrekken, want er zat volledig geen verrassing of variatie meer in de opbouw...



wie heeft troch gemist in zijn periode afwezigheid? niemand...

het feit dat je het geploeter en he kilometervreten van Depoitre degradeert tot niets is voor te lachen. Troch kan het niet meer en is rijp voor vierde klasse.

mag in de winterstop gerust weg voor een extra spits.

en troch kan als geen ander zijn positie houden, hij verzet zich immers niet...


14 Dec 2009, 8:32
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
Smetje schreef:
DT schreef:
Ik treedt Salvador bij en ik denk wel dat het niet scoren stilaan in het hoofdje kruipt - zie maar naar de reactie van Laurent na het eindsignaal...


Wat deed hij na het eindsignaal? Ik heb het niet gezien.


Van net na het missen van de tweede kans -> kop in de grond, blijven mokken - hoofdschuddend zelfs op zijn gat gaan zitten bij de wissel van W. Moreels en het weer laten afspelen in zijn kopje.

Na het eindsignaal kwam De Castro in zijn nek springen en er kon geen lach af bij de Laurent... De derde trainer Gerland heeft er bij het vieren en het terugkeren naar de kleedkamer continue moeten op inpraten...

En is begrijpelijk: je scoort tegen Wielsbeke, Coxyde, Ternat en Racing Mechelen 18 doelpunten en als diepste spits sta je niet tussen de doelpuntenmakers, dat begint op den duur te vreten... Om hem met een goed gevoel de winterstop in te laten gaan, hoop ik voor hem dat hij tegen Sottegem er minstens eentje tegen de touwen prikt.


14 Dec 2009, 8:48
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1872
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
ik onthou vooral dat Moreels tot twee keer toe prachtig afwerkt. (y) (y) (y)


14 Dec 2009, 9:36
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
AlostanA schreef:
ik onthou vooral dat Moreels tot twee keer toe prachtig afwerkt. (y) (y) (y)

Ja hij is een zalige speler die zeker mee kan in tweede nationale


14 Dec 2009, 9:43
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47
Berichten: 743
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
Verdiende overwinning wel jammer "ondanks zijn inzet en enorm loopvermogen" dat Depoitre zijn goalke niet kon meepikken, ik hoop echt voor hem en de ploeg dat dit niet aan zijn vertrouwen gaat wreten. Die jongen is de beste transfer in jaren (y)

_________________
http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300


14 Dec 2009, 9:49
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2955
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
alostasoul schreef:
Citeer:
alostasoul schreef:
niet onze beste match onder BVR maar toch weer probleemloos gewonnen.
verder wil ik salvador bijtreden. Het niveau van de zangkoren is bij momenten echt bedenkelijk. Een groot deel van de K heeft de match amper gezien omdat hun vizier op het bezoekersvak gericht was was. Zijn dat dan supporters? zing gewoon voor uw ploeg en laat dat nodeloze provoceren achterwege.
'Ajoinen' met die jonge gast als (stand-in voor bomber) voorzanger is fantastisch! Is daar geen filmken van?


Besteke,

zingt tein zelf isj iet hé.

't is gemakkelijk om te reclameren op 't bedenkelijk niveau van de zangkoren, mor zelf nekiejr isj iet op niveau zingen isj teveel gevraagd... Getj geloik dat de znagkoren meer tegen racing as ver ons oigen ploeg woaren vandoag. Mor noste match, in plosj van a te enerveiren, zingt zelf isj een eireke en ge gotj a veil beiter ameseren. Iederiejn kreft op gebrek oon ambiance, mor ze doen er verd*mme zelf giejn kl***ten oon...

Wemmen vandoag ne goeien 1sten helft gespeeld en racing in den twieden helft teveel laten komen. uiteindelijk een verdiende overwinning. As we tegen zottegem de 3 punten thuis houden staan we op een verdiende eindronde plosj met de winterstop.

En aan alle 'supporters' die het niveau van de spionkop 'bedenkelijk' vonden één boodschap: ZINGTJ ISJ EEN LIEKE!


voor alle duidelijkheid: ik vind de spionkop en de sfeer op de tribune de max en ik zing veelal mee, maar wat er soms gezongen wordt is geen reclame voor onze ploeg.


Dat is just, soms is 't van bedenkelijk niveau de gezangen. Maar anderzijds heb ik persoonlijk liever zulke gezangen ertussen om de stiltes op te vullen dan een ganse match gene sfeer zoals bij ver alle andere derdeklassers, op racing na misschien. Opvullen met positieve gezangen is altijd beter, maar ons repertoire is ook ni oneindig he ;) . Enfin, genoeg gediscuteerd, noste week vedrom allemool achter ons ploeg met positieve gezangen en GEEN vechtpartijen en de eindrondeplosjkes zijn in zicht...

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


14 Dec 2009, 10:03
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
het zal zeker in zijn hoofd gaan spelen, dat zie je aan zijn houding hopelijk scoort hij volgende week dan zijn al die muizenissen direct weg!

GO LAURENT8 (y) :worship: :EA: :drank:


14 Dec 2009, 10:08
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
hoe ironisch da de bokkal boys dan nog e lieken hebben met den tekst:
"zen we weir soep,
zen we weir soort,
nee da zen wij ni,
we zen gewoein bokkal boys,
komt allier ten zejet zien"

(opt melodieken van megamindy)
:kots:


14 Dec 2009, 10:21
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
ajoineuh schreef:
kgon ier toch isj efkes mé gedacht zeggen tegenoever die mannen die pijzen dat de bokkalboys soep es en oever diejen ambras van vandaug...


wie uitdaagd moet klappe kunnen aanvaarden...

de deuren onder uitgang spionkop waren gesloten dus koste nimmer al daar buiten en of pissen...

stond er daar zo ne gralijke simme GESTELDEN onnozelaar tegen die van aalst en stewards bezig van " as kik ier na zeg dak deergon gonnek deer" "wat est kom pakt oit" ja se dan hebde pech eh wie ni uitdaagd moet ook geen schrik van klappen te krijgen hebben...

en bokkalboys : ne groep echte kameraden die voor iedereen door een vuur gaan... da zijn MANNEN... en geen grootbakkes mensen en nadien janken!!! diejen enen is twee tanden kwijt... --->>> proficiat... ge moet maar ni roepen en gebaren doen naar 10-15 man van kom kom kom kom wat est!!!


de mensen die moesten vluchten en nu hun ongenoegen uiten naar de vechters zouden beter EERST naar de uitdagers kijken ipv de vechters met de vinger te wijzen...


kstond er plak veren en nor moin miening een schoein les gekregen!!!


Het wordt al te gek als mensen zelf het recht in handen gaan nemen, en als ik dan zie dat ze dan stomdronken er maar op los slaan.
Een verkeerde slag of val kan zware gevolgen hebben of moeten er eerst doden of zwaargekwetsten vallen voor jullie tot het besef komen dat jullie verkeerd bezig zijn.
Als ik jou bezig hoor dan gaat iedereen in de toekomst die iets verkeerd roept of een verkeerde opmerking maakt of zijn gezicht jullie niet aanstaat, getracteerd worden op een rammeling van jullie (supportersclub).
Wat als er zich anderen geroepen voelen om oorlogje te gaan spelen tegen jullie groepje, want dat gaat er van komen, wees maar gerust dat er van de kerels zullen tussen zitten die de een of andere dag zullen afzakken naar het stadion om wraakakties te ondernemen.
Als ik rond mij mensen met kinderen hoor verklaren dat ze volgende week niet meer terugkomen omdat ze gewoon schrik hebben, dat er eventueel iets zou kunnen gebeuren met hun kinderen of kleinkinderen, denk je dan dat jullie goed bezig zijn.
Probeer eens te supporteren op een positieve manier in de plaats van jullie gelijk te willen halen door iemand in elkaar te slaan.
Ik sta in ieder geval vanaf volgende week aan de andere kant, want na wat ik gisteren gezien heb gaat het de een of andere dag slecht aflopen en daar wens ik geen toeschouwer van te zijn.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


14 Dec 2009, 10:56
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
Weer een mooie prestatie van onze ploeg, mooie combinaties met als toetje twee prachtige doelpunten van Wouter, ik wist niet dat het zo een klasbak was, wat een koelbloedigheid bij de afwerking van zijn eerste doelpunt, dan maar gezwegen van zijn tweede goal, komt zeker in aanmerking voor de goal van het seizoen
Misschien kunnen de beheerders van dit forum iets bedenken om voor het mooiste doelpunt van het seizoen te kiezen. :D
De tweede helft was iets minder, maar we kregen toch nog enkele mooie kansen om de score op te drijven.
Maar in vergelijking met het seizoensbegin is het nu toch genieten voor iedere voetballiefhebber.
Spijtig inderdaad dat Laurent niet scoorde, want dat zou goed geweest zijn voor zijn vertrouwen.
Hopelijk kan hij er zondag tegen Sottegem eentje tegen de netten rammen en kan gans het stadion eens zijn naam scanderen, want dat verdiend deze jongen, alleen al voor zijn inzet en doorzettingsvermogen. :banana:
Wat een atleet, het moet ook je beste dagje niet zijn als verdediger om tegen zo een krachtpatser te spelen. :lol:
Prachtige reeks, proficiat Iendracht! :worship: :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


Laatst gewijzigd door Hugo op 14 Dec 2009, 11:39, 1 keer totaal gewijzigd.



14 Dec 2009, 11:20
Miniem

Lid geworden op: 18 Aug 2009, 17:30
Berichten: 46
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
El Corredor schreef:

wie heeft troch gemist in zijn periode afwezigheid? niemand...

het feit dat je het geploeter en he kilometervreten van Depoitre degradeert tot niets is voor te lachen. Troch kan het niet meer en is rijp voor vierde klasse.

mag in de winterstop gerust weg voor een extra spits.

en troch kan als geen ander zijn positie houden, hij verzet zich immers niet...


:plat: :plat: :plat: :plat: :plat:

Zullen we dit toevoegen aan de Aalsterse "kenners-kritieken", heb er hier in het verleden nog zo gelezen:

"Verbist kan niet mee in 3de klasse", dan haalden we een vliegenvanger, maar dan staat hij wel anderhalf seizoen te pronken bij toenmalige seizoensrevelatie Cercle Brugge... :plat: :plat: :plat:

Ik stel anders voor dat je je ogen eens opent en eens een match meepikt van andere ploegen: Wetteren bijvoorbeeld...
Wetteren ging degraderen en ze gingen toch zeker nooit naar 2de klasse gaan, want ze verdienden het niet volgens enkele Aalsterse supporters. Terwijl Aalst nooit een positie zat waar het kritiek diende te spuien want we stonden in de gaverenzone...
Wel, Wetteren doet het daar uitstekend en won van Eupen 2 weken terug, Oostende werd een gelijkspel en onze allergrootste favoriet 1-3 op Dender!!

Om maar te duiden, dat we het allemaal met een grote korrel zout moeten nemen!
Op een ander blijft men positief en ik herhaal, als je het echt niet aankan, betaal al de spelers die je niet afkan en waar je toch niets meer in ziet net zoals diene pipo van een Geert De Ridder uit,. Simpel, ik weet dat het seizoen nog 18 matchen lang is en dat je iedere kernspeler nog goed zal kunnen gebruiken!

In andere seizoenen was het altijd geklaag dat jde kern te klein was welnu.... is het zover dankzij het goede bestuur zijn de middelen voorhanden en jij komt hier een beetje belachelijke praat verkopen....

:whistle: :wave: :kots: :kots: :stom: :stom: s:


Laatst gewijzigd door StanyMTBer op 14 Dec 2009, 11:40, 1 keer totaal gewijzigd.



14 Dec 2009, 11:38
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 22:53
Berichten: 539
Leeftijd: 41
WLM: malderlewinssi@yahoo.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
Puur op basis van het intern reglement moet je die 'toffe jongens' toch al voor de match kunnen weren? Hun gezichten en reputatie zijn bij iedereen gekend, weer hen dan toch doodeenvoudig uit het stadion.


14 Dec 2009, 11:56
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
Bomber schreef:
El Corredor schreef:
chunga schreef:
Ik zal hier waarschijnlijk wat over mij krijgen (maar daar veeg ik nu eerlijk gezegd mijn kl........) maar tussen onze supporters zit serieus wat krapuul, sociale-en ocmw gevallen tussen. Veel kunt ge daar niet aan veranderen, 't zijn ook eendrachtsupporters zeg ik altijd. Het enige dat we kunnen doen is proberen het wat in goede banen te leiden.



allez, wa da ge nu zegt, die bokkal boys... regelrechte soep



'k heb daar anders in de kantine gisteren een lap gekregen van enen in kostuum, is dat dan ook een ocmw-geval?

En gij hebt dat zomaar laten begaan? :D

_________________
geer'n bè


14 Dec 2009, 12:09
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 284 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17 19


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst