Eendracht Aalst - RC Mechelen - Pagina 19 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 284 berichten ]  Ga naar pagina 1 15 16 17 18 19
 Eendracht Aalst - RC Mechelen 
Auteur Bericht
Miniem
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Jun 2008, 21:59
Berichten: 56
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
Hmmm, lang geleden dak ier nog is iets gepost heb maar tis ier weeral sjik gans dieje cinema...
Kwas er nie bij, al lang al niet meer door mijn 30 maand sv ( ver ne stommen neger ).
Nu het is nie de eerste keer dat er ambras is tussen de eigen supporters, diegenen die al lang meegaan en lang is nie 5 jaar die weten dat da nu en dan wel is kan gebeuren. Enkele jaren geleden met de Blackwans tegen andere supporters, Toen waren de Blackwans wat jullie nu over Bokkal zeggen; deja vu!
Ik denk, Wie vraagt die krijgt en beiden schuldig! Waarschijnlijk iets dom en te vermijden zoals al die domme voorvallen...
Bokkal boys verwijten van soep, marginalenen OCMW gevallen is ook wel een straffe uitspraak! Ik zeg altijd, handje boven het hoofd en kijken wie eronder staat want niet iedereen is volmaakt of iets in diejen aard! In elke supportersclub zitten er wel zo en ken je de zjieman nog? Die deed het wel elke week stoifzat ambras maken, tegen alles wat schoenen droeg en dat was grappig vond iedereen maar is dus eigenlijk hetzelfde als wat nu gebeurd. Iedereen heilig " de zwawi " heb hem al een paar keer serieus ons zien belachelijk maken op het plein net voor de match begint? jullie zijn echte eendrachters dus ik denk van wel toch! MARGINAAL! Waarom? Zat, waar iedereen het kan zien, het logo van de club uitbeelden... Nog meer? Wat is de grens tussen marginaal en normaal? Ik kan wel 100 namen noemen van mensen op den iejndracht die niet alles zijn wat ze blijken of doen schijnen maar om er dan enen uit te pikken is wel echt marginaal, jullie blijken nu toch met zovelen te zijn die weten wie het is en gisteren was het jullie moment om het hun te zeggen of duidelijk te maken en toch gebeurd het niet??? Raar toch want met zovelen staan jullie toch echt wel sterker en ik bedoel niet op gebied van vechten! Forums zijn goed maar oooh zo dom, veel nicks en avatars, stoute woorden maar nooit een echt gezicht want achter je pc ben je je nick!!!
O ja een echte eendrachtfan met vrienden in elke supportersclub


14 Dec 2009, 21:19
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
eintracht frankfurt schreef:
Bakkie schreef:
Ik praat zeker niet goed wat er gebeurde,maar er moet hier toch iets van mijne lever.
Als je met uw klein mannen bij de spionkop gaat staan,waar zoals je weet ook de (harde kern) staat en er hangen daar twee honden aan een,dan moet je ook niet komen klagen als je daar een duw of een stamp krijgt he jongens.
Blijf daar dan gewoon weg en ga op een veilige afstand staan met de kinderen,je gaat bv toch ook niet tussen de hell side van standard of de o side van anderlecht staan met de klein mannen.
Ik ga al meer dan 30 jaar naar de voetbal en vroeger was het elke week patat,nu komt dit nog eens raar of zelden voor,want het stadion verbod hangt boven uw hoofd,nu krijgt men zelfs een sv voor :fuck:
Anders moeten ze de Europa tribune openen,dan kunnen jullie daar gaan zitten met de klein mannen,lekker warm achter het glas,met ne pannekoek en een zjat kaffe.
Elk zijn mening zeker. :D


ge hebt een punt, bakkie. Maar gisteren was het niet voor de spionkop dat er gevochten werd he, het was er verder naast. Als ge daar dan ook al niet meer kunt staan met kinderen...

en ge kunt er dan wat lacherig over doen dat er mensen met kinderen komen... Denk er dan eens aan dat je misschien zelf nog als klein kind naar het voetbal bent gaan kijken vroeger, en dat dit de toekomstige supporters zijn. Dus ik heb geen goesting om met mijn zoontje een "sjatteke koffie achter het glas" te gaan drinken, maar met hem vlakbij het veld te gaan staan en van de sfeer te genieten (wat soms wel kan op Aalst, inderdaad ;) )

Dus het belachelijk maken van mensen die met hun kinderen komen, vind ik wel misplaatst in uwe post. :wadde:


Het was inderdaad verderop en ik sta al gans mijn leven aan deze kant van het veld, dus mensen met kinderen die zouden verplicht zijn om een duurdere plaats te kopen omwille van enkele amokmakers. :crazy:
En die gasten met hun rolstoelen staan daar ook al sinds de oprichting van de nieuwe tribune, dus die moeten ook maar ophuppelen,en als de dag van morgen die heethoofden het in hun hoofd gekregen hebben om hun gevechten aan de zittribune te leveren, kunnen we bij deze direct thuis blijven zeker. :kots:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


14 Dec 2009, 21:21
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
oliajoin schreef:
Hmmm, lang geleden dak ier nog is iets gepost heb maar tis ier weeral sjik gans dieje cinema...
Kwas er nie bij, al lang al niet meer door mijn 30 maand sv ( ver ne stommen neger ).
Nu het is nie de eerste keer dat er ambras is tussen de eigen supporters, diegenen die al lang meegaan en lang is nie 5 jaar die weten dat da nu en dan wel is kan gebeuren. Enkele jaren geleden met de Blackwans tegen andere supporters, Toen waren de Blackwans wat jullie nu over Bokkal zeggen; deja vu!
Ik denk, Wie vraagt die krijgt en beiden schuldig! Waarschijnlijk iets dom en te vermijden zoals al die domme voorvallen...
Bokkal boys verwijten van soep, marginalenen OCMW gevallen is ook wel een straffe uitspraak! Ik zeg altijd, handje boven het hoofd en kijken wie eronder staat want niet iedereen is volmaakt of iets in diejen aard! In elke supportersclub zitten er wel zo en ken je de zjieman nog? Die deed het wel elke week stoifzat ambras maken, tegen alles wat schoenen droeg en dat was grappig vond iedereen maar is dus eigenlijk hetzelfde als wat nu gebeurd. Iedereen heilig " de zwawi " heb hem al een paar keer serieus ons zien belachelijk maken op het plein net voor de match begint? jullie zijn echte eendrachters dus ik denk van wel toch! MARGINAAL! Waarom? Zat, waar iedereen het kan zien, het logo van de club uitbeelden... Nog meer? Wat is de grens tussen marginaal en normaal? Ik kan wel 100 namen noemen van mensen op den iejndracht die niet alles zijn wat ze blijken of doen schijnen maar om er dan enen uit te pikken is wel echt marginaal, jullie blijken nu toch met zovelen te zijn die weten wie het is en gisteren was het jullie moment om het hun te zeggen of duidelijk te maken en toch gebeurd het niet??? Raar toch want met zovelen staan jullie toch echt wel sterker en ik bedoel niet op gebied van vechten! Forums zijn goed maar oooh zo dom, veel nicks en avatars, stoute woorden maar nooit een echt gezicht want achter je pc ben je je nick!!!
O ja een echte eendrachtfan met vrienden in elke supportersclub



wat heb jij dan uitgestoken om 30 maanden sv te krijgen?


14 Dec 2009, 21:43
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53
Berichten: 1157
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
Bomber schreef:
El Corredor schreef:
chunga schreef:
Ik zal hier waarschijnlijk wat over mij krijgen (maar daar veeg ik nu eerlijk gezegd mijn kl........) maar tussen onze supporters zit serieus wat krapuul, sociale-en ocmw gevallen tussen. Veel kunt ge daar niet aan veranderen, 't zijn ook eendrachtsupporters zeg ik altijd. Het enige dat we kunnen doen is proberen het wat in goede banen te leiden.



allez, wa da ge nu zegt, die bokkal boys... regelrechte soep



'k heb daar anders in de kantine gisteren een lap gekregen van enen in kostuum, is dat dan ook een ocmw-geval?


de veurzitter van 't ocmw?


14 Dec 2009, 21:48
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
Hugo schreef:
eintracht frankfurt schreef:
Bakkie schreef:
Ik praat zeker niet goed wat er gebeurde,maar er moet hier toch iets van mijne lever.
Als je met uw klein mannen bij de spionkop gaat staan,waar zoals je weet ook de (harde kern) staat en er hangen daar twee honden aan een,dan moet je ook niet komen klagen als je daar een duw of een stamp krijgt he jongens.
Blijf daar dan gewoon weg en ga op een veilige afstand staan met de kinderen,je gaat bv toch ook niet tussen de hell side van standard of de o side van anderlecht staan met de klein mannen.
Ik ga al meer dan 30 jaar naar de voetbal en vroeger was het elke week patat,nu komt dit nog eens raar of zelden voor,want het stadion verbod hangt boven uw hoofd,nu krijgt men zelfs een sv voor :fuck:
Anders moeten ze de Europa tribune openen,dan kunnen jullie daar gaan zitten met de klein mannen,lekker warm achter het glas,met ne pannekoek en een zjat kaffe.
Elk zijn mening zeker. :D


ge hebt een punt, bakkie. Maar gisteren was het niet voor de spionkop dat er gevochten werd he, het was er verder naast. Als ge daar dan ook al niet meer kunt staan met kinderen...

en ge kunt er dan wat lacherig over doen dat er mensen met kinderen komen... Denk er dan eens aan dat je misschien zelf nog als klein kind naar het voetbal bent gaan kijken vroeger, en dat dit de toekomstige supporters zijn. Dus ik heb geen goesting om met mijn zoontje een "sjatteke koffie achter het glas" te gaan drinken, maar met hem vlakbij het veld te gaan staan en van de sfeer te genieten (wat soms wel kan op Aalst, inderdaad ;) )

Dus het belachelijk maken van mensen die met hun kinderen komen, vind ik wel misplaatst in uwe post. :wadde:


Het was inderdaad verderop en ik sta al gans mijn leven aan deze kant van het veld, dus mensen met kinderen die zouden verplicht zijn om een duurdere plaats te kopen omwille van enkele amokmakers. :crazy:
En die gasten met hun rolstoelen staan daar ook al sinds de oprichting van de nieuwe tribune, dus die moeten ook maar ophuppelen,en als de dag van morgen die heethoofden het in hun hoofd gekregen hebben om hun gevechten aan de zittribune te leveren, kunnen we bij deze direct thuis blijven zeker. :kots:

Het is aan de in en uitgang onder de spionkop begonnen,maar we kunnen er blijven over zeveren,hadden die stewards hun werk gedaan (n) als er ene een vuurpijl in gang steekt,zijn ze er als de vliegen bij om den dader de levieten te lezen.
Hugo ge gaat toch ook allang naar de voetbal,dus gaat ge ook weten dat deze kleine vecht partijtjes er altijd zullen zijn.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


14 Dec 2009, 21:48
Miniem
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Jun 2008, 21:59
Berichten: 56
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
CeltiC1919 schreef:
Bomber schreef:
El Corredor schreef:


allez, wa da ge nu zegt, die bokkal boys... regelrechte soep



'k heb daar anders in de kantine gisteren een lap gekregen van enen in kostuum, is dat dan ook een ocmw-geval?


de veurzitter van 't ocmw?



Vriendjen, veurzitter is veerzitter!
Neje kzen diejen nie mor asge mij toch zu bestempeld pm mij dan is om uwen literatuur wa aan te passen, misschien keje nog ne goeien werren...
Anen nick zegt al miejr as genoeg, :haha: ier ze nog ne gruun witte supporter undercover!
Veurzitter, jawadde!


14 Dec 2009, 22:02
Miniem
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Jun 2008, 21:59
Berichten: 56
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
El Corredor schreef:
oliajoin schreef:
Hmmm, lang geleden dak ier nog is iets gepost heb maar tis ier weeral sjik gans dieje cinema...
Kwas er nie bij, al lang al niet meer door mijn 30 maand sv ( ver ne stommen neger ).
Nu het is nie de eerste keer dat er ambras is tussen de eigen supporters, diegenen die al lang meegaan en lang is nie 5 jaar die weten dat da nu en dan wel is kan gebeuren. Enkele jaren geleden met de Blackwans tegen andere supporters, Toen waren de Blackwans wat jullie nu over Bokkal zeggen; deja vu!
Ik denk, Wie vraagt die krijgt en beiden schuldig! Waarschijnlijk iets dom en te vermijden zoals al die domme voorvallen...
Bokkal boys verwijten van soep, marginalenen OCMW gevallen is ook wel een straffe uitspraak! Ik zeg altijd, handje boven het hoofd en kijken wie eronder staat want niet iedereen is volmaakt of iets in diejen aard! In elke supportersclub zitten er wel zo en ken je de zjieman nog? Die deed het wel elke week stoifzat ambras maken, tegen alles wat schoenen droeg en dat was grappig vond iedereen maar is dus eigenlijk hetzelfde als wat nu gebeurd. Iedereen heilig " de zwawi " heb hem al een paar keer serieus ons zien belachelijk maken op het plein net voor de match begint? jullie zijn echte eendrachters dus ik denk van wel toch! MARGINAAL! Waarom? Zat, waar iedereen het kan zien, het logo van de club uitbeelden... Nog meer? Wat is de grens tussen marginaal en normaal? Ik kan wel 100 namen noemen van mensen op den iejndracht die niet alles zijn wat ze blijken of doen schijnen maar om er dan enen uit te pikken is wel echt marginaal, jullie blijken nu toch met zovelen te zijn die weten wie het is en gisteren was het jullie moment om het hun te zeggen of duidelijk te maken en toch gebeurd het niet??? Raar toch want met zovelen staan jullie toch echt wel sterker en ik bedoel niet op gebied van vechten! Forums zijn goed maar oooh zo dom, veel nicks en avatars, stoute woorden maar nooit een echt gezicht want achter je pc ben je je nick!!!
O ja een echte eendrachtfan met vrienden in elke supportersclub



wat heb jij dan uitgestoken om 30 maanden sv te krijgen?


Allesinds niemand van soep en marginaal verweten...


14 Dec 2009, 22:05

Lid geworden op: 14 Dec 2009, 13:29
Berichten: 8
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
Jeroen schreef:
boer touch schreef:
Ik kom al jaren naar den eendracht zien, en zet me dicht bij de spionkop voor de sfeer en den ambiance :worship: (y) , maar wat ik zondag gezien heb gaat mij toch iets te ver!
1ste waren er zondag veel (supporters) die ge anders nooit ziet en die een beetje olie op het vuur kwamen smijten :wadde: (n)
2de waren er veel 1dagsupporters en gewone supporters die den 2de helft boven hun theewater gingen met de welbepaalde ruzie tot gevolg.

Jongens doe voort zoals alle weken hiervoor en laat de rest vallen, en als uwen maat een beetje te ver is naast u neem uw verantwoordelijkheid en wijs hem daarop!Naar vrienden luistert men meestal wel.

Ten 3de soep of geen soep , crapul of geen crapul, ocmw of genen ocmw, jong en oud €8 betalen we allemaal, en we supporteren voor dezelfde ploeg. Dan zijn we toch allen vrienden van elkaar of niet!
Geef het goede voorbeeld aan de kinderen en laat die bokshandschoenen thuis!



Wanneer den drank is in de man is de wijsheid in de kan ! :drank:

komaan eendracht en stop er nu over AUB :EA:

Zondag Zottegem is veel belangerijker!


wishfull thinking...

1. Die gasten vinden dat volkomen normaal en 2. ze zijn zo dom als lood. Als ze nu is echt zouden vechten met die van Racing op een afgelegen plein, dan is het hun probleem, vallen ze niemand lastig en als ze die van Racing een fikse rammeling hebben gegeven ( :lol: ) dan mogen ze op hun eigen fier zijn.

Nu gaan ze met stenen beginnen te gooien dus dat kon daar even goed op een manneken van 10 jaar gevallen zijn. En als er dan echt iets gebeurd zijn die successupporters meestal nog de eerste die het op een lopen zetten.

En als ge dan effectief ondereen begint te vechten... Ze filmen continu de staantribune, moeilijk kan dat toch niet zijn om die gasten op te sporen en een SV aan hun broek te smeren. De enige manier om het probleem op te lossen trouwens.

Dat zijn trouwens meestal jonge gastjes van 18 jaar die een paar jaar komen zien, de pseudo-hooligan uithangen en dan als ze hun verstand krijgen niet meer komen zien. Als club het ge dus 0,0 aan zo'n volk op de tribune, ze verpesten alleen uw reputatie.


ge spreekt uw eigen op 3zinnen volledig tegen iejst zegde wishfull thinking... en tein blijvde er toch oever bezig en uitlokken want na noemde den helft van dei gasten zoei dom as loeid?
tis gelek as oli zeit ge had er gisteren aal iet moeten oever zeggen en ni na....


14 Dec 2009, 22:13
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53
Berichten: 1157
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
oliajoin schreef:
CeltiC1919 schreef:
Bomber schreef:


'k heb daar anders in de kantine gisteren een lap gekregen van enen in kostuum, is dat dan ook een ocmw-geval?


de veurzitter van 't ocmw?



Vriendjen, veurzitter is veerzitter!
Neje kzen diejen nie mor asge mij toch zu bestempeld pm mij dan is om uwen literatuur wa aan te passen, misschien keje nog ne goeien werren...
Anen nick zegt al miejr as genoeg, :haha: ier ze nog ne gruun witte supporter undercover!
Veurzitter, jawadde!


veur mij is ne veurzitter ne veurzitter, t'es ni omdak ni van Oilsjt ben dak ni veur Oilsjt mag zèn e! Ik probeer tenandere mijn dialect ni aan te passen on'd okkosje, gelek datter veel zèn. ;)

en't was trouwens mor e moptjen e jongen, of moet er ier alleen nog gediscussieerd werren over wie datter op wie zijn gezicht mag/moet/wil/kan slaan??


14 Dec 2009, 22:14

Lid geworden op: 14 Dec 2009, 13:29
Berichten: 8
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
CeltiC1919 schreef:
oliajoin schreef:
CeltiC1919 schreef:

de veurzitter van 't ocmw?



Vriendjen, veurzitter is veerzitter!
Neje kzen diejen nie mor asge mij toch zu bestempeld pm mij dan is om uwen literatuur wa aan te passen, misschien keje nog ne goeien werren...
Anen nick zegt al miejr as genoeg, :haha: ier ze nog ne gruun witte supporter undercover!
Veurzitter, jawadde!


veur mij is ne veurzitter ne veurzitter, t'es ni omdak ni van Oilsjt ben dak ni veur Oilsjt mag zèn e! Ik probeer tenandere mijn dialect ni aan te passen on'd okkosje, gelek datter veel zèn. ;)

en't was trouwens mor e moptjen e jongen, of moet er ier alleen nog gediscussieerd werren over wie datter op wie zijn gezicht mag/moet/wil/kan slaan??


als goi als "boitelander" meigt kommen meigen da toch nog gasten doen? tmoe ver alles nen iejste kiejr zen e, kvind eirg da er mensen ons successupporters noemen, tot zoeiveir dak weet stoot de k altoid goe vol of dan't na goed of slecht goot me ons ploeg en geloik wa weer, da keje van den overkant ni altoid zeggen, zen da ten oeik ambrasmaukers alster isj miejr volk is?


14 Dec 2009, 22:21
Miniem
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Jun 2008, 21:59
Berichten: 56
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
CeltiC1919 schreef:
oliajoin schreef:
CeltiC1919 schreef:

de veurzitter van 't ocmw?



Vriendjen, veurzitter is veerzitter!
Neje kzen diejen nie mor asge mij toch zu bestempeld pm mij dan is om uwen literatuur wa aan te passen, misschien keje nog ne goeien werren...
Anen nick zegt al miejr as genoeg, :haha: ier ze nog ne gruun witte supporter undercover!
Veurzitter, jawadde!


veur mij is ne veurzitter ne veurzitter, t'es ni omdak ni van Oilsjt ben dak ni veur Oilsjt mag zèn e! Ik probeer tenandere mijn dialect ni aan te passen on'd okkosje, gelek datter veel zèn. ;)

en't was trouwens mor e moptjen e jongen, of moet er ier alleen nog gediscussieerd werren over wie datter op wie zijn gezicht mag/moet/wil/kan slaan??


ane zjiever kan mij nie schillen, gij lacht me mij dus ik me a!
worom bestempelde mé ten as veurzitter? Ik moak dor oit op dakik dus uk een OCMW geval ben want ja das toch wa ge tegen mij dorjust zegde!!! Gastjes gelek goi zen toch iet gescheten zenne, doe gelek as mennen kleinen krupt in a beddeken me a flesken weirme melk.
Dikke bees gruun-wit


14 Dec 2009, 22:21
Miss Forum 2009-2010

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:45
Berichten: 2859
Leeftijd: 39
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
oliajoin schreef:

ane zjiever kan mij nie schillen, gij lacht me mij dus ik me a!
worom bestempelde mé ten as veurzitter? Ik moak dor oit op dakik dus uk een OCMW geval ben want ja das toch wa ge tegen mij dorjust zegde!!! Gastjes gelek goi zen toch iet gescheten zenne, doe gelek as mennen kleinen krupt in a beddeken me a flesken weirme melk.
Dikke bees gruun-wit


oli, hij had het ni op u he, hij had het op den dienen da ambras heeft gemaakt achteraf int kantien


14 Dec 2009, 22:24
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
Misschien dit topic maar sluiten?Veel nuttigs wordt er hier de laatste pagina's toch niet meer gezegd.Met op elkaar op een forum te vitten gaat ge niet ver komen ze jongens,ja nog meer ambras maar voor de rest.Mechelen is voorbij nu met zen allen nog eens vol achter de ploeg tegen Sottegem!!!!


14 Dec 2009, 22:32
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 20:25
Berichten: 87
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
Aangezien niemand over voetbal nog praat gaat deze dus toe.


14 Dec 2009, 22:33
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 284 berichten ]  Ga naar pagina 1 15 16 17 18 19


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst