Eendracht Aalst - RC Mechelen - Pagina 17 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 284 berichten ]  Ga naar pagina 1 15 16 17 18 19
 Eendracht Aalst - RC Mechelen 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
"Nen echten maan" is dus iemand die, als zijne makker ambras heeft, komt helpen om op diene gast z'n gezicht te kloppen? :wadde:
"Nen slimmen maan" is volgens mij iemand die dezelfde ambras op een volwassen manier probeert op te lossen. :whistle:

_________________
oilsjt, goi alien...


14 Dec 2009, 15:28

Lid geworden op: 14 Dec 2009, 13:29
Berichten: 8
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
ja dorin eje geloik mor asdei maanen ni weiten van opaagen vraugen ze er wel ewa achter, ge kintj dor 1 en 2 kiejren tissen kommen en nog 3 en 4 kiejren mor de 5de kiejr zegde gewoein foert en gojer veir e...

hehe woor da stewards ver dienen? ver achter drank te goon ajah :plat:

das giejn rore stelling das realitoit, geir vinnet eirg asme gewoein nor t'ander vak stoon zingen int boiteland steirven der mensjen ver en deir de voebaal....


Laatst gewijzigd door den_tommen_1919 op 14 Dec 2009, 15:52, 1 keer totaal gewijzigd.



14 Dec 2009, 15:32
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
De_steve schreef:
Jeroen schreef:
Over de match:

.


Ik heb gisteren enkele "gelegenheidssupporters" gezien die ik nog nooit eerder zag op den iendracht maar die wel tijdens de rust op de eerste rij stonden om ambras te maken :fuck:


zo zijn ze wel he.... die kleine kindjes....nooit ziet of hoort ge ervan , maar als er eens tegen een ploeg word gespeeld waar ook eens wat meer supporters met meekomen dan zijn ze daar...

waarom bleef iedereen daar eigenlijk gewoon staan aan die kantine terwijl da die gasten steentjes gooiden? in t vervolg zou iedereen die niks te maken heeft met die kerels gewoon een meterken of 2 - 3 achteruit moeten gaan staan , dan zal meteen ook duidelijk zijn wie het zijn , en waarschijnlijk aan hun gezichtjes ook de uitdrukking " hola,we staan hier helemaal alleen en open en bloot zichtbaar"....

gewoon elke keer als er zo iets gebeurd die gasten de rug toekeren want die pipo's zijt ge toch liever kwijt dan rijk zeker...ge kunt het op t voorhand zeggen dat er van die gelegenheidssuporters zullen tussenlopen die de echte supporters van den eendracht ( ook die dat sv al eens hebben gehad maar hun al serieus gebeterd hebben) nog maar eens ne slechte naam bezorgen...ook voor die gasten die hun voorbije jaren al serieus gebeterd hebben blijven daarom ook altijd als eerste vernoemd door politie en sommigen die er in feite niks van gezien hebben of hebben van horen zeggen... al lopen ze er niet eens tussen...ge zult maar in de plaats van zo iemand staan he , niks mee te maken maar toch komen ze eerst aan uw nekvel hangen ivm wat er gebeurd is...

als dat hun manier van "naar de voetbal gaan kijken" is....amai , men klo....n!! ze hebben enkel 90 minuten door e stuk plexiglas staan kijken en zwaaien naar nen hoop supporters die dat zeer waarschijnlijk zelf niet hebben opgemerkt...en tijdens de rust het wereldrecord onnozel doen verbroken...

die 8 euro inkom en het geld voor de hoorn des overvloeds aan bier zit toch maar lekker in de kas van den iendracht , das het enigste voordeel aan die gasten maar ja....t is dan ook echt het enigste.....verstandelijk vermogen moet ge daar niet echt gaan zoeken... :D


14 Dec 2009, 15:34

Lid geworden op: 14 Dec 2009, 13:29
Berichten: 8
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
jammen schreef:
"Nen echten maan" is dus iemand die, als zijne makker ambras heeft, komt helpen om op diene gast z'n gezicht te kloppen? :wadde:
"Nen slimmen maan" is volgens mij iemand die dezelfde ambras op een volwassen manier probeert op te lossen. :whistle:


ni komt helpen e (tenzoi dan't van d'ander ploeg is :plat: ) oitiejn holen komt 1e bè d'oigen maanen
en nen echte slimme maan lotj zen moten ni in de steek en ten eje respect ver iejn en kroigde da oeik


14 Dec 2009, 15:37
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
den_tommen_1919 schreef:
jammen schreef:
"Nen echten maan" is dus iemand die, als zijne makker ambras heeft, komt helpen om op diene gast z'n gezicht te kloppen? :wadde:
"Nen slimmen maan" is volgens mij iemand die dezelfde ambras op een volwassen manier probeert op te lossen. :whistle:


ni komt helpen e (tenzoi dan't van d'ander ploeg is :plat: ) oitiejn holen komt 1e bè d'oigen maanen
en nen echte slimme maan lotj zen moten ni in de steek en ten eje respect ver iejn en kroigde da oeik


Ik denk dat je hier het woord 'volwassen' gemist hebt.

_________________
oilsjt, goi alien...


14 Dec 2009, 15:41
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
jammen schreef:
den_tommen_1919 schreef:
jammen schreef:
"Nen echten maan" is dus iemand die, als zijne makker ambras heeft, komt helpen om op diene gast z'n gezicht te kloppen? :wadde:
"Nen slimmen maan" is volgens mij iemand die dezelfde ambras op een volwassen manier probeert op te lossen. :whistle:


ni komt helpen e (tenzoi dan't van d'ander ploeg is :plat: ) oitiejn holen komt 1e bè d'oigen maanen
en nen echte slimme maan lotj zen moten ni in de steek en ten eje respect ver iejn en kroigde da oeik


Ik denk dat je hier het woord 'volwassen' gemist hebt.


Niet op ingaan Jammen ;)

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


14 Dec 2009, 15:43

Lid geworden op: 14 Dec 2009, 13:29
Berichten: 8
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
worom ni? ter mag toch oever geklapt werren...
ksnap gewoein ni worom daze't na in iejne kiejr op den Bokkal aal dagen...
precies of de rest zen aal engelkes :crazy:
kben twoerd volwassen ni vergeten, kemmet bewust weg gelauten,
sommige mensjen eer stoppen sloon gralek rap volledig deer en tein...


14 Dec 2009, 16:03
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
den_tommen_1919 schreef:
awel prociciat eire cinema is ier weer in orde... :plat:

ten 1ste: ajoin bart asge ten toch azoei ne fan zetj van ons liekes ziet ten dage ze goed op internet zetj
kweste da'ter giejn misverstanden gebeiren e. anders meigde altoid e cd'ken kommen koeipen in
den Bokkal ;) tein keje a liekes iejst nog ewa liejren e :D

weir zingen:

zemme'weir soep, zemme'weir soert,nieje da zen weir ni
we zen gewoein Bokkal Boys, t'es een super companie!
zemme'weir soep, zemme'weir soert da vraugt iederiejn
we zen gewoein Bokkal Boys komt allier tein kejet zing
den Bokkal es iet speciool, en goei benje ni normool,altoid zen ze goe gezindj,
ieren klappen oon den toeig, stoon vanzèleiven noeit ni droeig, want pakken batoit een pintj

das al iet anders e :whistle:

ten 2de: el corredor ja weir zen echte maanen, alster iejne van ons ambras
eet kommen weir op ver mekanderen, weir zen ni gelek as sommegste...

worom zen weir soep en krapuul? omdawe der zen ver mekanderen?gisteren emmen ze 2kiejr ambras gezocht teigen ons asge goi op zoei e moment op a oigen kameroten lotj sloon awel proficiat da zeit al veil miejr oever a as oever ons... :whistle: as weir problemen emmen me iejne zeggen we da recht af int gezicht en ni op e forum...
en worom weir alliejn? ter es e cafeiken ni veir van den bokkal en door zitten 2x zoeiveil schaa jonges en dei lauten oeik eer moten ni in de steek (y) :cool:
as we (aal die ambetanterikken en vechters volgens eir dus ni alliejn Bokkal :p ;) )tein toch aal stadionverbod moeten kroigen ister zeiker giejne sfeer nimmier want kzing de rest nog giejn liekes mauken of een ganse tribune meekroigen...
ge komt volgens moi nog altoid nor de voebal zing en da Hooliganisme oeirt dorboi das al joren zoei en zal oeik zoei blijven, dat'ter nor de racing ewa miejr wert gedoon is toch normool dei maanen kommen oeik ni alliejn ver ons stadion isj te zing ze :lol: en oever dei "gelegenheidssupporters" weir zen ni begost e me stiejnen en vierweirk oever da hekken te smoiten mor ze stonden der wel om ons t'helpen en dorveir alliejn al :worship:

den Tommen *vantweekend ver veil gaste nog miejr respect gekregen* ;)


Met stenen en vuurwerk smijten kan iedereen hoor, en dat is gewoon laf...

En op al de rest van uwe zever ga ik zelf nie de moeite doen om te reageren :-)


14 Dec 2009, 16:24
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
den_tommen_1919 schreef:
ja dorin eje geloik mor asdei maanen ni weiten van opaagen vraugen ze er wel ewa achter, ge kintj dor 1 en 2 kiejren tissen kommen en nog 3 en 4 kiejren mor de 5de kiejr zegde gewoein foert en gojer veir e...

hehe woor da stewards ver dienen? ver achter drank te goon ajah :plat:

das giejn rore stelling das realitoit, geir vinnet eirg asme gewoein nor t'ander vak stoon zingen int boiteland steirven der mensjen ver en deir de voebaal....


Just ! Int buitenland vallen er doden ! Dat klapt alles goed !!!!


14 Dec 2009, 16:30
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
Zienaa schreef:
Gilles schreef:
AlostanA schreef:
Iedereen weet nu toch al dat altijd tzelfde is met die kerel,
maar de flikken kijken er zelfs niet naar om.
Ik snap niet dat zoveel mensen dat ventje nog verdedigen ook?


'De Vinne' ? Of hoe noemt hij daar?


Idd...


Wat is dat hier nu weer,het was voor mijn ogen dat alles zich afspeelde en de Vinne heeft hier totaal niets mee te maken,voor je hier iemand beschuldigd denk dan ook eens 2 keer na he jongens :wadde:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


14 Dec 2009, 16:33

Lid geworden op: 14 Dec 2009, 13:29
Berichten: 8
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
tkwam ni van onze kant e...
das gene zjiever, tis al zoeiveel gevochten en ter werd niks op gezeid, 1ne kiejr bokkal en twerd ier weer volledig opgeblozen en das dikke zjiever

da klapt niks goe da emmek ni gezeid e kem gezeid dat da de realiteit is, we zingen altoid wel isj tegen de bezoekers en dorveer zemmen soert? wa moeje geir ten van dei int boiteland ni peizen :whistle:


14 Dec 2009, 16:37
Vaste Waarde

Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47
Berichten: 1442
Leeftijd: 37
Locatie: Hofstade
WLM: wheely79@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
On aal die maanen, die mensjen mé minder oar, ne skinhead vinnen :fuck: :fuck:

Voor het overige ben ik gisteren niet geweest omdat ik vreesde dat het miserie ging zijn en heb ik gelijk gekregen. Zeer triest om vast te stellen. Die mannen "provoceren" met vuurwerk etc. Ze smeken om reactie waarom geef je hen die dan.

Blijkbaar was't weer propagandanamiddag voor het voetbal. Het zou tof zijn om ook zorgeloos met kinderen naar zo'n match te kunnen, maar dat lijkt dan niet te kunnen

"Houdt dit nu nooit op?", zou Carice Van Houten zeggen

Grtz,

Ikke

P.S.: Bomber: pas op of ik loot mè plasj scheren besteken "Skinny Keirekes", of es da een brigge te veir:-)

_________________
Come on Iendracht! Let's Roll!!!
"Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11"


14 Dec 2009, 16:39
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 22:53
Berichten: 539
Leeftijd: 41
WLM: malderlewinssi@yahoo.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
den_tommen_1919 schreef:
awel prociciat eire cinema is ier weer in orde... :plat:

ten 1ste: ajoin bart asge ten toch azoei ne fan zetj van ons liekes ziet ten dage ze goed op internet zetj
kweste da'ter giejn misverstanden gebeiren e. anders meigde altoid e cd'ken kommen koeipen in
den Bokkal ;) tein keje a liekes iejst nog ewa liejren e :D

weir zingen:

zemme'weir soep, zemme'weir soert,nieje da zen weir ni
we zen gewoein Bokkal Boys, t'es een super companie!
zemme'weir soep, zemme'weir soert da vraugt iederiejn
we zen gewoein Bokkal Boys komt allier tein kejet zing
den Bokkal es iet speciool, en goei benje ni normool,altoid zen ze goe gezindj,
ieren klappen oon den toeig, stoon vanzèleiven noeit ni droeig, want pakken batoit een pintj

das al iet anders e :whistle:

ten 2de: el corredor ja weir zen echte maanen, alster iejne van ons ambras
eet kommen weir op ver mekanderen, weir zen ni gelek as sommegste...

worom zen weir soep en krapuul? omdawe der zen ver mekanderen?gisteren emmen ze 2kiejr ambras gezocht teigen ons asge goi op zoei e moment op a oigen kameroten lotj sloon awel proficiat da zeit al veil miejr oever a as oever ons... :whistle: as weir problemen emmen me iejne zeggen we da recht af int gezicht en ni op e forum...
en worom weir alliejn? ter es e cafeiken ni veir van den bokkal en door zitten 2x zoeiveil schaa jonges en dei lauten oeik eer moten ni in de steek (y) :cool:
as we (aal die ambetanterikken en vechters volgens eir dus ni alliejn Bokkal :p ;) )tein toch aal stadionverbod moeten kroigen ister zeiker giejne sfeer nimmier want kzing de rest nog giejn liekes mauken of een ganse tribune meekroigen...
ge komt volgens moi nog altoid nor de voebal zing en da Hooliganisme oeirt dorboi das al joren zoei en zal oeik zoei blijven, dat'ter nor de racing ewa miejr wert gedoon is toch normool dei maanen kommen oeik ni alliejn ver ons stadion isj te zing ze :lol: en oever dei "gelegenheidssupporters" weir zen ni begost e me stiejnen en vierweirk oever da hekken te smoiten mor ze stonden der wel om ons t'helpen en dorveir alliejn al :worship:

den Tommen *vantweekend ver veil gaste nog miejr respect gekregen* ;)


Kijk, 't is Nonkel Potrel uit de Helaasheid der Dingen! (y) :D


14 Dec 2009, 18:15
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
Viel me hiernet op dat ze ons oud logo daar nog gebruiken (y)

http://www.racingmechelen.be/images/frontpage/info.jpg


14 Dec 2009, 18:17
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05 Dec 2008, 19:50
Berichten: 168
Leeftijd: 33
Locatie: roeizendreef
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
Jeroen schreef:
den_tommen_1919 schreef:
awel prociciat eire cinema is ier weer in orde... :plat:

ten 1ste: ajoin bart asge ten toch azoei ne fan zetj van ons liekes ziet ten dage ze goed op internet zetj
kweste da'ter giejn misverstanden gebeiren e. anders meigde altoid e cd'ken kommen koeipen in
den Bokkal ;) tein keje a liekes iejst nog ewa liejren e :D

weir zingen:

zemme'weir soep, zemme'weir soert,nieje da zen weir ni
we zen gewoein Bokkal Boys, t'es een super companie!
zemme'weir soep, zemme'weir soert da vraugt iederiejn
we zen gewoein Bokkal Boys komt allier tein kejet zing
den Bokkal es iet speciool, en goei benje ni normool,altoid zen ze goe gezindj,
ieren klappen oon den toeig, stoon vanzèleiven noeit ni droeig, want pakken batoit een pintj

das al iet anders e :whistle:

ten 2de: el corredor ja weir zen echte maanen, alster iejne van ons ambras
eet kommen weir op ver mekanderen, weir zen ni gelek as sommegste...

worom zen weir soep en krapuul? omdawe der zen ver mekanderen?gisteren emmen ze 2kiejr ambras gezocht teigen ons asge goi op zoei e moment op a oigen kameroten lotj sloon awel proficiat da zeit al veil miejr oever a as oever ons... :whistle: as weir problemen emmen me iejne zeggen we da recht af int gezicht en ni op e forum...
en worom weir alliejn? ter es e cafeiken ni veir van den bokkal en door zitten 2x zoeiveil schaa jonges en dei lauten oeik eer moten ni in de steek (y) :cool:
as we (aal die ambetanterikken en vechters volgens eir dus ni alliejn Bokkal :p ;) )tein toch aal stadionverbod moeten kroigen ister zeiker giejne sfeer nimmier want kzing de rest nog giejn liekes mauken of een ganse tribune meekroigen...
ge komt volgens moi nog altoid nor de voebal zing en da Hooliganisme oeirt dorboi das al joren zoei en zal oeik zoei blijven, dat'ter nor de racing ewa miejr wert gedoon is toch normool dei maanen kommen oeik ni alliejn ver ons stadion isj te zing ze :lol: en oever dei "gelegenheidssupporters" weir zen ni begost e me stiejnen en vierweirk oever da hekken te smoiten mor ze stonden der wel om ons t'helpen en dorveir alliejn al :worship:

den Tommen *vantweekend ver veil gaste nog miejr respect gekregen* ;)


Met stenen en vuurwerk smijten kan iedereen hoor, en dat is gewoon laf...

En op al de rest van uwe zever ga ik zelf nie de moeite doen om te reageren :-)

die mannen da me stenen smijten waren wel manne da ge anders nooit ziet op ea


14 Dec 2009, 18:38
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 284 berichten ]  Ga naar pagina 1 15 16 17 18 19


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst