Eendracht Aalst - KSV Sottegem - Pagina 29 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 448 berichten ]  Ga naar pagina 1 26 27 28 29 30
 Eendracht Aalst - KSV Sottegem 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5516
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Sottegem
Wat mij opvalt is dat we hier na de match genen enen van Sottegem meer gehoord hebben...


05 Jan 2010, 17:47
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Sottegem
Smetje schreef:
Wat mij opvalt is dat we hier na de match genen enen van Sottegem meer gehoord hebben...

:plat: :plat:

_________________
geer'n bè


05 Jan 2010, 17:53
Duivelke

Lid geworden op: 22 Mei 2007, 12:07
Berichten: 31
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Sottegem
Awel beste man, op het forum van Sottegem staat nochtans genoeg te lezen over deze wedstrijd. De indrukken zijn vrij gelijklopend :

- Champagnevoetbal zag ik niet van Aalst (op dergelijk veld leek me dat ook niet mogelijk) maar dat jullie minstens een klasse beter waren dan ons en oververdiend wonnen, dat hoeft geen betoog.
- Wij hebben nooit de indruk gegeven mee te willen voetballen ... compleet in lijn met de rest van ons seizoen.
- Gelukkig losten jullie bijwijlen de gaspedaal en konden we rekenen op enerzijds jullie slecht afgesteld vizier voor doel en anderzijds Joeri Heymans of een echte pandoering was ons deel geweest. Voor zover 4-0 al geen schande is ...
- Voor één van onze grote derbies brengen we hoop en al nog 70 man op de been ... in lijn met onze huidige toeschouwersaantallen en ook dat vat goed ons seizoen samen.

John


05 Jan 2010, 18:07
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2645
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Sottegem
Smetje schreef:
Wat mij opvalt is dat we hier na de match genen enen van Sottegem meer gehoord hebben...

Wonnie zit al 2 dagen met een onsteking op zijn hielen omdat hij teveel gesprongen heeft :dancing:

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


05 Jan 2010, 18:35
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2645
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Sottegem
J. schreef:
Awel beste man, op het forum van Sottegem staat nochtans genoeg te lezen over deze wedstrijd. De indrukken zijn vrij gelijklopend :

- Champagnevoetbal zag ik niet van Aalst (op dergelijk veld leek me dat ook niet mogelijk) maar dat jullie minstens een klasse beter waren dan ons en oververdiend wonnen, dat hoeft geen betoog.
- Wij hebben nooit de indruk gegeven mee te willen voetballen ... compleet in lijn met de rest van ons seizoen.
- Gelukkig losten jullie bijwijlen de gaspedaal en konden we rekenen op enerzijds jullie slecht afgesteld vizier voor doel en anderzijds Joeri Heymans of een echte pandoering was ons deel geweest. Voor zover 4-0 al geen schande is ...
- Voor één van onze grote derbies brengen we hoop en al nog 70 man op de been ... in lijn met onze huidige toeschouwersaantallen en ook dat vat goed ons seizoen samen.

John

Het Limpens effect zekers????

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


05 Jan 2010, 18:37
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4818
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Sottegem
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Smetje schreef:
Wat mij opvalt is dat we hier na de match genen enen van Sottegem meer gehoord hebben...

Wonnie zit al 2 dagen met een onsteking op zijn hielen omdat hij teveel gesprongen heeft :dancing:


:plat: :plat:

_________________
oilsjt, goi alien...


05 Jan 2010, 19:00
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 64
Locatie: Heusden
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Sottegem
J. schreef:
Awel beste man, op het forum van Sottegem staat nochtans genoeg te lezen over deze wedstrijd. De indrukken zijn vrij gelijklopend :

- Champagnevoetbal zag ik niet van Aalst (op dergelijk veld leek me dat ook niet mogelijk) maar dat jullie minstens een klasse beter waren dan ons en oververdiend wonnen, dat hoeft geen betoog.
- Wij hebben nooit de indruk gegeven mee te willen voetballen ... compleet in lijn met de rest van ons seizoen.
- Gelukkig losten jullie bijwijlen de gaspedaal en konden we rekenen op enerzijds jullie slecht afgesteld vizier voor doel en anderzijds Joeri Heymans of een echte pandoering was ons deel geweest. Voor zover 4-0 al geen schande is ...
- Voor één van onze grote derbies brengen we hoop en al nog 70 man op de been ... in lijn met onze huidige toeschouwersaantallen en ook dat vat goed ons seizoen samen.

John

Ik vind dat wel raar, ge wint bijna alle toppers en toch zijn de supporters niet opgeladen voor zo een match. Al kan ik me voorstellen dat het slecht weer daar toch ook voor veel tussen zit...


05 Jan 2010, 21:12
Duivelke

Lid geworden op: 22 Mei 2007, 12:07
Berichten: 31
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Sottegem
iendracht mèn 2de vraa schreef:
J. schreef:
Awel beste man, op het forum van Sottegem staat nochtans genoeg te lezen over deze wedstrijd. De indrukken zijn vrij gelijklopend :

- Champagnevoetbal zag ik niet van Aalst (op dergelijk veld leek me dat ook niet mogelijk) maar dat jullie minstens een klasse beter waren dan ons en oververdiend wonnen, dat hoeft geen betoog.
- Wij hebben nooit de indruk gegeven mee te willen voetballen ... compleet in lijn met de rest van ons seizoen.
- Gelukkig losten jullie bijwijlen de gaspedaal en konden we rekenen op enerzijds jullie slecht afgesteld vizier voor doel en anderzijds Joeri Heymans of een echte pandoering was ons deel geweest. Voor zover 4-0 al geen schande is ...
- Voor één van onze grote derbies brengen we hoop en al nog 70 man op de been ... in lijn met onze huidige toeschouwersaantallen en ook dat vat goed ons seizoen samen.

John

Het Limpens effect zekers????


Limpens met alle zonden des werelds overladen zou wel heel makkelijk zijn alhoewel ik vind dat hij het zichzelf wel niet makkelijk maakt met zijn beslissingen op gebied van selectie en met zijn – ondertussen pedante – uitspraken en interviews. Soms zwijg je beter, iets waar hij blijkbaar maar niet in slaagt. Ik ga niet ontkennen dat zijn gewauwel en die calimero-mentaliteit van “kijk toch eens hoe hard we het te verduren hebben met blessures, schorsingen, ziekte … boehoehoe” stilaan iedereen’s strot uitkomt. Toon toch eens wat zelfvertrouwen, wat trots …

Soit, voor mij ligt het probleem nog steeds dieper en alles start altijd en overal aan de top. Daar is gewoon een stuitend gebrek aan mensen met visie en voetbalverstand. Dat is al jaren zo en dat zie ik nog steeds niet veranderen. Dat is geen cadeau voor geen enkele trainer. Iemand als VDH deed het dan maar allemaal zelf en ook Limpens zal daar vroeg of laat ook mee moeten beginnen. Maar dan steek je pakken tijd in de club en is hij daartoe bereid ? Heeft hij ook het netwerk, wat op dit niveau toch heel belangrijk is ?
Totnogtoe vist hij altijd in dezelfde vijver : zijn Aalsters netwerk en zijn vroegere maatjes die elders doorgestuurd werden. Die vijvers zijn stilaan leeggevist, het is zeker geen succes geworden (behalve Seminck en Heymans // Boto onder zeer sterk voorbehoud) dus nu moet hij pas echt aan de bak. Of hij pakt het bestuur aan, wijst hen op hun plicht een sportieve structuur op te zetten en tracht daar steun te vinden. Maar daarvoor lijkt hij me iets te veel een bazenpoeper.

John


06 Jan 2010, 11:28
Duivelke

Lid geworden op: 22 Mei 2007, 12:07
Berichten: 31
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Sottegem
salvador schreef:
J. schreef:
Awel beste man, op het forum van Sottegem staat nochtans genoeg te lezen over deze wedstrijd. De indrukken zijn vrij gelijklopend :

- Champagnevoetbal zag ik niet van Aalst (op dergelijk veld leek me dat ook niet mogelijk) maar dat jullie minstens een klasse beter waren dan ons en oververdiend wonnen, dat hoeft geen betoog.
- Wij hebben nooit de indruk gegeven mee te willen voetballen ... compleet in lijn met de rest van ons seizoen.
- Gelukkig losten jullie bijwijlen de gaspedaal en konden we rekenen op enerzijds jullie slecht afgesteld vizier voor doel en anderzijds Joeri Heymans of een echte pandoering was ons deel geweest. Voor zover 4-0 al geen schande is ...
- Voor één van onze grote derbies brengen we hoop en al nog 70 man op de been ... in lijn met onze huidige toeschouwersaantallen en ook dat vat goed ons seizoen samen.

John

Ik vind dat wel raar, ge wint bijna alle toppers en toch zijn de supporters niet opgeladen voor zo een match. Al kan ik me voorstellen dat het slecht weer daar toch ook voor veel tussen zit...


Denk jij nu echt dat wij daar iets om geven ? Winnen tegen een topper ? Dat is voor ons al zeker niet de reden waarom we naar Sottegem gaan kijken. Wat is nu in godsnaam de waarde van winst tegen ploegen als Heist, Rupel-Boom, Deinze, ... als je de week daarna weggespeeld wordt door Torhout, Hoogstraten, Ieper, ... ??
Onze amibities liggen helemaal anders die die van jullie. Jullie hebben een status te verdedigen tegenover ploegen die boven jullie staan omdat jullie Eendracht Aalst zijn, elk jaar in derde als topfavoriet startten en jullie eigenlijk in derde niet thuishoren. Dan is winst tegen bvb. Boom, Hamme, ... belangrijk al was het maar dat jullie even met jullie veren van "grote favoriet" kunnen pronken en even de puntjes op de i kunnen zetten.
Voor ons is dat helemaal anders. Voor ons is derde klasse op alle gebieden onze top dus moeten we er daar het beste van maken. En dan geldt voor mij maar 1 criteria : voetbal. Voor mij hoeft geen linkerkolom, geen winst tegen toppers maar ik verwacht elke week wel voetbal (of tenminste een poging tot) van SV. Dat is hetgeen we in het verre en recente verleden altijd gekregen hebben, dat is de Sottegem-stijl. Daar is dit jaar niks van terug te vinden. Man, wij hebben dit jaar wedstrijden gewonnen op een bijwijlen schandelijke manier he. Op Cappellen bijvoorbeeld was ik beschaamd in de manier hoe we daar gewonnen hebben. Wij hebben ook thuis regelrechte stinkers afgeleverd. Dan haken ze bij ons, sowieso al een heel kritisch publiek, massaal af.

70 man op Aalst ... beschamend maar begrijpelijk.

John (ksvs)


06 Jan 2010, 11:43
forumlegende

Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28
Berichten: 2983
Leeftijd: 44
Locatie: Buggenhout
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Sottegem
eerlijk dat ge dat toegeeft
tegen ons was de manier waarop jullie thuis wonnen ook allesbehalve

_________________
www.be-cycle.com


06 Jan 2010, 13:38
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Sottegem
acrid schreef:
eerlijk dat ge dat toegeeft
tegen ons was de manier waarop jullie thuis wonnen ook allesbehalve


Maar de manier wij toen speelden was ook allesbehalve.Sottegem had iets meer geluk maar daar mag het met ons potentieel aan spelers nooit op aankomen.Ook al ontbraken Moreels en Depoitre dan nog moet je altijd van Sottegem winnen.


06 Jan 2010, 15:42
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2960
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Sottegem
panoleon schreef:
Timoilsjt schreef:
Wat mij vooral opviel tegen Zottegem is hoe goed er gecombineerd werd op dit slechte veld. En vooral dat onzen iendracht zich veel beter thuis voelde op deze besneeuwde en bevroren ondergrond, dan de bezoekers.

Onze 'kleine gasten' zoals Podevijn, W. Moreels en Galluci hadden precies geen last van het veld. Als we tegen de 'torens' van Boom volgende week de wei in moeten op dezelfde ondergrond maken we een goede kans. Want meestal is een klein(er) gestalte en een licht(er) gewicht een voordeel op zulke slechte ondergrond.

Maar globaal gezien was heel de ploeg weer zeer goed. 1 kans weggegeven, 4 goals gemaakt (en 2 open kansen gemist) en het middenveld van begin tot einde gedomineerd. Meer moet ge normaalgezien niet doen om kampioen te worden. Spijtig van onze grote achterstand op Boom, maar toch. Als ge ginder gaat winnen komt ge op 'slechts' 9 punten, met nog 46 punten te spelen. In voetbal kan alles, maar er zal toch een klein wonder moeten geschieden...

't Belangrijkste is dat we nu halverwege de competitie onze beoogde eindrondeplaats al vast hebben, en we die zonder problemen zullen vast houden, zoals de ploeg nu draait.

Er zen der ier bei die gebuist zen ver wiskunde, 46 is nie dielboar der drei, en noar Boom zen der nog 48 te verdienen .... :D :whistle: Maar de rest van uw analyse is zoals weir zeggen der bosj op. Ook al winnen we op Boom, je blijft afhankelijk van hun resultaten en ik zie die niet teveel punten meer laten liggen en wij gaan ook alles niet winnen .... ;)


Héhé, tja, die hogere wiskunde ligt mij niet hé :lol:

Maar ja, bij mij wiskunde, en bij u spelling ... of schrijf je in de nieuwe spelling gebuisd met een 't' achteraan? ;) :whistle:

Nu maar hopen dat de weersvoorspellingen voor dit weekend niet kloppen, of we zitten vedrom met een weekend zonder voetbal. Aangezien Galucci blijkbaar weer hinder ondervind van zijn blessure geeft die extra week hem misschien wel de kans om te herstellen. Met dan Kempeneer die speelgerechtigd is en Lord die hopelijk de trainingen afwerkt zoals het hoort, zullen de plaatsjes op de bank ver onbetaalbaar worden... De Batselier, Troch, Seminck, Coppens vorige match op de bank en daar dan bijkomend Verheyden (terug uit schorsing en mogelijks direct terug in basiself), Lord, Kempeneer... Nen trainer met een luxe probleem (y)

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


06 Jan 2010, 16:56

Lid geworden op: 12 Jun 2009, 18:51
Berichten: 8
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Sottegem
Wij zien voor het eerst in jaren een ploeg met nauwelijks aanvallende kwaliteit, Dit sottegem zal nog zwaar moeten vechten voor die veilige 15de plaatse, want vanachter ligt alles dicht bijeen. nooit zoeken we nog de voetballende optie. er word hier gesproken van het zogenaamde limpenseffect maa rik weet niet of dat er is...
We zijn gewoon doorgegaan op vorig seizoen maar dan met een kern die kwalitatief veel zwakker is.


06 Jan 2010, 21:04
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Sottegem
Ik hoop dat sommigen nu gezien hebben dat een Boto toch veel te kort komt op dit niveau ...


06 Jan 2010, 21:25
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Sottegem
Dani schreef:
Ik hoop dat sommigen nu gezien hebben dat een Boto toch veel te kort komt op dit niveau ...

Ja, want na zo een match in de sneeuw kunt ge dat echt wel stellen :?
Vrijwel den enige die op het normale wedstrijdniveau zat was Wouter Moreels, zelfs bij ons zat iedereen onder het niveau dat ze normaal halen....

_________________
If you never try, you'll never know


06 Jan 2010, 21:37
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 448 berichten ]  Ga naar pagina 1 26 27 28 29 30


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 56 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst