Eendracht Aalst - KSV Sottegem - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 448 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 30
 Eendracht Aalst - KSV Sottegem 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5524
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Sottegem
borre31 schreef:
Ik zou toch liever hebben da het afgelast word me da plein :crazy: . 1ne keer wegglijden en patat tkan gedaan zijn.Het minpunt zou natuurlijk zijn dat ge dan onze laurent mist tegen rupelboom ... :wadde:


Hoezo? Laurent is nog niet geschorst. Als Sottegem afgelast wordt, mist ge Ewen tegen Rupelboom. Als Sottegem doorgaat en Laurent pakt geel, mis je hem tegen Boom.


16 Dec 2009, 9:59
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Sottegem
Smetje schreef:
borre31 schreef:
Ik zou toch liever hebben da het afgelast word me da plein :crazy: . 1ne keer wegglijden en patat tkan gedaan zijn.Het minpunt zou natuurlijk zijn dat ge dan onze laurent mist tegen rupelboom ... :wadde:


Hoezo? Laurent is nog niet geschorst. Als Sottegem afgelast wordt, mist ge Ewen tegen Rupelboom. Als Sottegem doorgaat en Laurent pakt geel, mis je hem tegen Boom.


Inderdaad, tenzij ze bij een eventuele afgelasting de matchen al laten doorgaan het weekend na nieuwjaar, dus een week voor Rupel Boom nog. Want anders moet ge direct al wachten tot begin april voor het eerste vrije weekend.


16 Dec 2009, 10:35
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Sottegem
op de site www.eendracht-aalst.be staat da Laurent 3 kaarten heeft..
ma op http://www.footbel.com/nl/clubs_spelers ... sing_.html staat het dan wel weer juist (2 gele kaarten)


16 Dec 2009, 11:52
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40
Berichten: 410
Leeftijd: 64
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Sottegem
ajoin_bart schreef:
op de site http://www.eendracht-aalst.be staat da Laurent 3 kaarten heeft..
ma op http://www.footbel.com/nl/clubs_spelers ... sing_.html staat het dan wel weer juist (2 gele kaarten)


Ja het zijn der 2
1ste op Koksijde(bal wegtrappen na fluiten arbiter)
2de zondag ll (reden idem als in Koksijde) :EA:


16 Dec 2009, 11:55
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Sottegem
Hugo schreef:
vantjen schreef:
Ik had contact met Freddy De Saedeleer(oud-keeperstrainer)die momenteel T3 in Sottegem is.
Zijn antwoord te zien op mijn blog
http://www.iendrachtoiljst.be :EA:


Ha ha , goed geprobeerd maar in die val mogen we ons niet laten lopen.
Remember, we waren het Milaan van derde klasse en wat was de uitslag?
Limpens en co zullen hun tactisch plannetje reeds klaar hebben voor zondag en inderdaad hun ploeg geen schijn van kans geven ,waardoor er overmoed in onze rangen zou treden, wat zij maar al te graag zouden afstraffen. :nieje:


Inderdaad zeer doorzichtig van De Saedeleer.De helft van je punten halen tegen de topvijf van de klassering en dan laten uitschijnen dat je geen kans maakt.Als Limpens ons een tweede peer kan stoven zal hij het zeker niet laten.
En dan zijn er op het forum van Sottegem nog die denken dat De Saedeleer het meent.Hoe kan je zo naîef zijn.
Gelukkig is BVR niet zo naïef en is zijn systeem moeilijker te ontregelen.


16 Dec 2009, 13:18
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4819
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Sottegem
Laat ze maar denken en zeggen wat ze willen.
Gewoon nu zondag naar ons zelf kijken en ons eigen spel spelen.
Hopelijk wordt het niet afgelast want het is al vanaf Capellen geleden dat ik nog naar een thuismatch kon gaan kijken. Op verplaatsing is het toch hetzelfde niet zelle qua sfeer en ambiance.

_________________
oilsjt, goi alien...


16 Dec 2009, 13:29

Lid geworden op: 12 Jun 2009, 18:51
Berichten: 8
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Sottegem
Ik (supporters van Sottegem) hoop alleszins dat het een aangename sfeervolle wedstrijd is.
Sottegem neemt idd altijd de positie van underdog in en voelt zich het beste (sinds dit seizoen) om het voetballen over te laten aan de tegenstander en een beke betonvoetbal te spelen :cry:
Ik hoop dat dit eindelijk eens veranderd. we zitten in een reeks waa riedereen van iedereen kan winnen. van de kwantiteit of kwaliteit moeten we het nie hebben. we moeten het hebben van onze vechtlust. en hierdoor zou het best een aantrekkelijke match kunnen worden. Ge zult ons alleszins goe kunnen horen ;) .
ik hoop dat onze spelers eens hebben kunnen bezinnen. Voor ons zijn 3punten noodzakelijk ookal lijkt het hoogstwaarschijnlijk onmogelijk. Maar zoals Onze T3 al heeft gezegd : "we kunnen niet verliezen" :lol:.
Voort hoop ik dat onze Jelle (cherlet) zijn prestaties van de laatste weken doorzet. dan zou Aalst mogelijk kunnen afzien. voorts wil ik zeggen. Tot Zondag!!


16 Dec 2009, 16:44
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Sottegem
Bram_ksvs schreef:
Ik (supporters van Sottegem) hoop alleszins dat het een aangename sfeervolle wedstrijd is.
Sottegem neemt idd altijd de positie van underdog in en voelt zich het beste (sinds dit seizoen) om het voetballen over te laten aan de tegenstander en een beke betonvoetbal te spelen :cry:
Ik hoop dat dit eindelijk eens veranderd. we zitten in een reeks waa riedereen van iedereen kan winnen. van de kwantiteit of kwaliteit moeten we het nie hebben. we moeten het hebben van onze vechtlust. en hierdoor zou het best een aantrekkelijke match kunnen worden. Ge zult ons alleszins goe kunnen horen ;) .
ik hoop dat onze spelers eens hebben kunnen bezinnen. Voor ons zijn 3punten noodzakelijk ookal lijkt het hoogstwaarschijnlijk onmogelijk. Maar zoals Onze T3 al heeft gezegd : "we kunnen niet verliezen" :lol:.
Voort hoop ik dat onze Jelle (cherlet) zijn prestaties van de laatste weken doorzet. dan zou Aalst mogelijk kunnen afzien. voorts wil ik zeggen. Tot Zondag!!


al een idee met hoeveel jullie komen?


16 Dec 2009, 17:27
Online
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Sottegem
Fillou schreef:
Bram_ksvs schreef:
Ik (supporters van Sottegem) hoop alleszins dat het een aangename sfeervolle wedstrijd is.
Sottegem neemt idd altijd de positie van underdog in en voelt zich het beste (sinds dit seizoen) om het voetballen over te laten aan de tegenstander en een beke betonvoetbal te spelen :cry:
Ik hoop dat dit eindelijk eens veranderd. we zitten in een reeks waa riedereen van iedereen kan winnen. van de kwantiteit of kwaliteit moeten we het nie hebben. we moeten het hebben van onze vechtlust. en hierdoor zou het best een aantrekkelijke match kunnen worden. Ge zult ons alleszins goe kunnen horen ;) .
ik hoop dat onze spelers eens hebben kunnen bezinnen. Voor ons zijn 3punten noodzakelijk ookal lijkt het hoogstwaarschijnlijk onmogelijk. Maar zoals Onze T3 al heeft gezegd : "we kunnen niet verliezen" :lol:.
Voort hoop ik dat onze Jelle (cherlet) zijn prestaties van de laatste weken doorzet. dan zou Aalst mogelijk kunnen afzien. voorts wil ik zeggen. Tot Zondag!!


al een idee met hoeveel jullie komen?

das partyman die dat zal weten te zeggen na de telling :plat:

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


16 Dec 2009, 17:33
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 37
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Sottegem
als er zondag ni gevoetbald wordt, kan je ook nog de 27e spelen he... Als er niet in de winterstop gespeeld wordt bij afgelasting zondag, zal het idd zoeken zijn naar een gaatje id kalender!

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


16 Dec 2009, 17:42
Online
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Sottegem
de week voor carnaval... (07/02) is er gene voetbal volgens den officiële site dus desnoods kunde het dan zetten e

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


16 Dec 2009, 18:00
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Sottegem
Dries schreef:
de week voor carnaval... (07/02) is er gene voetbal volgens den officiële site dus desnoods kunde het dan zetten e

Zal moeilijk gaan aangezien enkel Aalst niet moet spelen.


16 Dec 2009, 18:07
Online
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Sottegem
dwarskijker schreef:
Dries schreef:
de week voor carnaval... (07/02) is er gene voetbal volgens den officiële site dus desnoods kunde het dan zetten e

Zal moeilijk gaan aangezien enkel Aalst niet moet spelen.

had ik vanzelfsprekend niet op gelet :-)
knap dat ge dat hebt opgemerkt :worship:

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


16 Dec 2009, 19:54
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2007, 11:05
Berichten: 84
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Sottegem
Fillou schreef:
al een idee met hoeveel jullie komen?


Tja, altijd dezelfde zeker en een paar extra omdat het op den iendracht is... Zal toch zeker niet zoveel zijn dan de voorbije 2 seizoenen. Door het minder aantrekkelijke voetbal en het slechte weer gecombineerd met de gevaarlijke baan zal het al een succes zijn als we er een goede 200, misschien 250 halen.
Daar waar we vorig jaar nog ruimschoots het dubbele haalden... Maja.

Voor de rest hoop ik op een faire wedstrijd, voor ons mag het maar voor jullie moet het ;) . We hebben jullie btw al wat geholpen met Deinze, Waregem, Heist en Boom te kloppen dit seizoen en den Boto groeit naar z'n beste vorm...

_________________
New website: http://www.egmontarmy.be
New forum: http://www.egmontarmy.be/forum/


16 Dec 2009, 19:59
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Sottegem
Stevain schreef:
Fillou schreef:
al een idee met hoeveel jullie komen?


Tja, altijd dezelfde zeker en een paar extra omdat het op den iendracht is... Zal toch zeker niet zoveel zijn dan de voorbije 2 seizoenen. Door het minder aantrekkelijke voetbal en het slechte weer gecombineerd met de gevaarlijke baan zal het al een succes zijn als we er een goede 200, misschien 250 halen.
Daar waar we vorig jaar nog ruimschoots het dubbele haalden... Maja.

Voor de rest hoop ik op een faire wedstrijd, voor ons mag het maar voor jullie moet het ;) . We hebben jullie btw al wat geholpen met Deinze, Waregem, Heist en Boom te kloppen dit seizoen en den Boto groeit naar z'n beste vorm...


Hopelijk heb je de Zottegemnaars die voor de broertjes Moreels en Aalst komen supporteren niet meegerekend.Want dat zijn er behoorlijk veel.


16 Dec 2009, 20:08
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 448 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 30


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 141 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst