Eendracht Aalst - KSV Sottegem - Pagina 27 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 448 berichten ]  Ga naar pagina 1 25 26 27 28 29 30
 Eendracht Aalst - KSV Sottegem 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 24 Jan 2007, 17:50
Berichten: 409
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Sottegem
nen dikke proficiat.Zoals ik al dikwijls zei blijf ik aalst als een favoriet voor de eerste plaats zien.Ik ben heel tevreden met een puntje volgende week tegen de ploeg in vorm.Voor ulle is het van de moetes ,voor ons is zelfs een verlies niet dramatisch.Al denk ik ook dat de kans op afgelasting heel groot is.2 ploegen op volle sterkte......ik zie ernaar uit


03 Jan 2010, 21:45
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Sottegem
Onderkroiper schreef:
wonie schreef:
Vandaag nie veel sneeuw in Zottegem gezien. Tzal dus zondag wel match zijn.

Spring best wat op voorhand zodat je het warm krijgt want eenmaal de wedstrijd begonnen, zal het met het springen gedaan zijn. :D :whistle:


Misschien zie je zondag zwarte sneeuw in Oilsjt :D :whistle:


Inderdaad na 5 minuten was het springen gedaan. ;)

_________________
Century game 22 juni 2019


03 Jan 2010, 21:53
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4818
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Sottegem
Onderkroiper schreef:
Onderkroiper schreef:
wonie schreef:
Vandaag nie veel sneeuw in Zottegem gezien. Tzal dus zondag wel match zijn.

Spring best wat op voorhand zodat je het warm krijgt want eenmaal de wedstrijd begonnen, zal het met het springen gedaan zijn. :D :whistle:


Misschien zie je zondag zwarte sneeuw in Oilsjt :D :whistle:


Inderdaad na 5 minuten was het springen gedaan. ;)


Ik zou da graag op foto zien. ;)

_________________
oilsjt, goi alien...


03 Jan 2010, 22:00
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Sottegem
Wat mij verwondert, al zo veel bladzijden over die match, maar... hoeveel supporters van Zottegem waren er deze keer??? :lol:


03 Jan 2010, 22:09
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Sottegem
salvador schreef:
Wat mij verwondert, al zo veel bladzijden over die match, maar... hoeveel supporters van Zottegem waren er deze keer??? :lol:


Ik ben bezig met de fotokes jongens ;)
Jullie geduld zal beloond worden want ik heb de supporters uit Zottegem op één plaatje samen kunnen nemen :D
In de zittribunes hadden ze bijna allemaal een wit-zwarte muts op dus veel van Zottegem zaten er waarschijnlijk niet tussen.

De foto's komen eraan maar het zal pas rond middernacht zijn :angel:

_________________
Century game 22 juni 2019


03 Jan 2010, 22:13
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03
Berichten: 855
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Sottegem
Zoals hier al veel gezegd is, wie had nu vandaag gedacht dat we de 'giantkiller' naar huis zouden sturen met 4-0...Niemand!! en het voetbal dat we vandaag gezien hebben(Dat voetbal kwam alleen van ons dus :lol: ) was toch van een hoog niveau op zo een plein. Merci Iendracht en op naar Boom nu :EA:

_________________
Giejl men ert kleert wit en zwert


03 Jan 2010, 22:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Sottegem
nooit in problemen gekomen en op een moeilijk bespeelbaar veld toch nog de tegenstander van minuut 1 tot 91 van de kaart geveegd. Dikke (y) aan de spelersgroep.

Samir Darraz stond ietske te aggresief voetballen bij Sottegem naar mijn goesting, diene 11 was daar voor de rest den enige die over wat voetbalcapaciteiten beschikt. Iets wat ik ook al de heenmatch gezegd heb.
Voor de rest ontsnapte bij ons Coppens aan een rode kaart na een echt wel loempe elleboog (hoewel het zijn bedoeling niet was denk ik).

_________________
If you never try, you'll never know


04 Jan 2010, 0:05
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 16:03
Berichten: 253
Leeftijd: 44
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Sottegem
Ow ow ow. Wat een match alweer. Ne mens zou het zo stillekesaan gewoon gaan worden.
Een matchke winnen zonder subliem te spelen zou al op gemor onthaald worden.
Ook wel de match van de mooie assists. Perfect aangesneden voorzet met rechts van Flipo voor de 1-0, perfect doorgekopt door Depoitre bij de 2-0, mooie klaarleggerkes van Wouter en Jens voor 3-0 en 4-0.

Top! Waar gaat dit eindigen, waar gaat dit eindigen.

:EA: back to glory.


04 Jan 2010, 0:06
Miniem

Lid geworden op: 22 Feb 2009, 15:12
Berichten: 51
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Sottegem
Fantastische match van allemaal behalve onze keeper want daar zijn ze niet geraakt.
Bij winst op Boom is alles terug open,bij ander resultaat gaan we 100% voor de eindronde of vallen er misschien licentielijken uit de kast?
Heb genoten,geen 25 maar 90 min :banana:


04 Jan 2010, 0:08
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 16:03
Berichten: 253
Leeftijd: 44
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Sottegem
Puike invalbeurten ook van Coppens en Troch. Nog niet afschrijven die twee.

De laatste 10 minuten speelden we trouwens zonder Depoitre, Wouter Moreels (en Lord). Welke spitsenplobreem Gertje? ;)


04 Jan 2010, 0:31
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Sottegem
Xafir schreef:
Puike invalbeurten ook van Coppens en Troch. Nog niet afschrijven die twee.

De laatste 10 minuten speelden we trouwens zonder Depoitre, Wouter Moreels (en Lord). Welke spitsenplobreem Gertje? ;)


Bij een 3-0 voorsprong tegen een belachelijk slecht Zottegem. Alles in zijn context zien.


04 Jan 2010, 0:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Sottegem
Onderkroiper schreef:
wonie schreef:
Vandaag nie veel sneeuw in Zottegem gezien. Tzal dus zondag wel match zijn.

Spring best wat op voorhand zodat je het warm krijgt want eenmaal de wedstrijd begonnen, zal het met het springen gedaan zijn. :D :whistle:


Misschien zie je zondag zwarte sneeuw in Oilsjt :D :whistle:


Ik was verkeerd, geen zwarte sneeuw maar bloedrode sneeuw :D

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


04 Jan 2010, 0:51
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Sottegem
De fotokes staan on-line

Wat je waarschijnlijk niet goed kon zien, was dat de broers Moreels een geschenk kregen.
Een trui met daarop BEDANKT (y)
Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


04 Jan 2010, 1:59
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Sottegem
Een verslagske op het forum van Zottegem ;)

Klein verslagje :

Probleemloze zege voor de thuisploeg. Smaakmaker Wouter Moreels strooide met assists en scoorde zelf de tweede goal. In een overbodige tweede helft beperkte Aalst (gelukkig voor ons) zich tot de wedstrijd te controleren, Lepoitre verzuimde om de score nog op te drijven maar toch kon Aalst nog één keer scoren. Eindstand 4-0.

Opmerkingen.

1. Heel weinig volk van SV kant, het koude weer en de nieuwjaarskater zullen er niet vreemd aan zijn maar 2 jaar terug stonden we er met 400, vorig jaar 350 en nu hooguit 150. Ik denk dat ons voetballend vermogen ook wel zal meespelen maar soit als ge dat luidop durft te zeggen riskeert ge om levenslang verketterd te worden. Of op zijn minst disciplinair een maand geschorst te zijn.

2. Onderlinge verdeeldheid tussen de supporters neemt alsmaar toe.

3. SV heeft geen enkele kans gekregen en slaagde er niet in om één deftige combinatie op de (sneeuw)mat te leggen.

4.Wouter Moreels vierde zijn goal niet op uitbundige wijze, na de wedstrijd applaudiseerde hij zelfs naar het (discussiërend) SV legioen, Wouter Moreels respekt jongen, blijf verder investeren in je carriere en ge wordt nen grote! Hetzelfde trouwens voor Brecht Moreels.

5. Als het tegen Oudenaarde weer vandattum is hoeft het voor mij niet meer, ik die al een kleine 20 jaar ga kijken.

Altlantis

_________________
Century game 22 juni 2019


04 Jan 2010, 3:14
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Sottegem
Onderkroiper schreef:
Een verslagske op het forum van Zottegem ;)

Klein verslagje :

Probleemloze zege voor de thuisploeg. Smaakmaker Wouter Moreels strooide met assists en scoorde zelf de tweede goal. In een overbodige tweede helft beperkte Aalst (gelukkig voor ons) zich tot de wedstrijd te controleren, Lepoitre verzuimde om de score nog op te drijven maar toch kon Aalst nog één keer scoren. Eindstand 4-0.

Opmerkingen.

1. Heel weinig volk van SV kant, het koude weer en de nieuwjaarskater zullen er niet vreemd aan zijn maar 2 jaar terug stonden we er met 400, vorig jaar 350 en nu hooguit 150. Ik denk dat ons voetballend vermogen ook wel zal meespelen maar soit als ge dat luidop durft te zeggen riskeert ge om levenslang verketterd te worden. Of op zijn minst disciplinair een maand geschorst te zijn.

2. Onderlinge verdeeldheid tussen de supporters neemt alsmaar toe.

3. SV heeft geen enkele kans gekregen en slaagde er niet in om één deftige combinatie op de (sneeuw)mat te leggen.

4.Wouter Moreels vierde zijn goal niet op uitbundige wijze, na de wedstrijd applaudiseerde hij zelfs naar het (discussiërend) SV legioen, Wouter Moreels respekt jongen, blijf verder investeren in je carriere en ge wordt nen grote! Hetzelfde trouwens voor Brecht Moreels.

5. Als het tegen Oudenaarde weer vandattum is hoeft het voor mij niet meer, ik die al een kleine 20 jaar ga kijken.

Altlantis


Het is Depoitre en niet Lepoitre.
Waarschijnlijk had je te veel palmkes gedronken tijdens je volkstelling en zag je alles dubbel .Meer dan 75 man stond er niet.
En met de broertjes Moreels eindigde Sottegem tweemaal vijfde en speelde kampioen in vierde.
Nu zal het knokken worden zonder hen voor plaats 15 om de degradatie te vermijden.


04 Jan 2010, 8:58
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 448 berichten ]  Ga naar pagina 1 25 26 27 28 29 30


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst