Rupel Boom - Eendracht Aalst - Pagina 26 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 424 berichten ]  Ga naar pagina 1 24 25 26 27 28 29
 Rupel Boom - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
panoleon schreef:
de familie Verhoeven kent 3 broertjes in onze jeugd. De jongste (Gerome) speelt al 2 seizoenen bij onze nationale middenbouw (komt van Anderlecht), Gert-Jan speelt al ettelijke seizoenen bij onze bovenbouw in het doel (nu nationale -17) en is momenteel reservedoelman (na het uitvallen van keepers). Arne is de oudste. Gerome is ex-Anderlecht, net als Arne. Arne werd beschouwd als écht aanstormend talent bij Anderlecht en kreeg - slechts voor enkelen weggelegd - nog individuele techniektraining van Charly Musonda. Arne zag echter de hoeveelheid trainingen niet zitten en wil voetbal en studie combineren (vader Verhoeven is geneesheer). Alledrie talenten. Bron: jeugd EA ;)


Ik wist niet dat Gerome en Gert-Jan ook al bij ons spelen ondertussen.
Bedankt voor de info!

_________________
Afbeelding


26 Apr 2010, 15:55
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
SERRE schreef:
panoleon schreef:
de familie Verhoeven kent 3 broertjes in onze jeugd. De jongste (Gerome) speelt al 2 seizoenen bij onze nationale middenbouw (komt van Anderlecht), Gert-Jan speelt al ettelijke seizoenen bij onze bovenbouw in het doel (nu nationale -17) en is momenteel reservedoelman (na het uitvallen van keepers). Arne is de oudste. Gerome is ex-Anderlecht, net als Arne. Arne werd beschouwd als écht aanstormend talent bij Anderlecht en kreeg - slechts voor enkelen weggelegd - nog individuele techniektraining van Charly Musonda. Arne zag echter de hoeveelheid trainingen niet zitten en wil voetbal en studie combineren (vader Verhoeven is geneesheer). Alledrie talenten. Bron: jeugd EA ;)


Ik wist niet dat Gerome en Gert-Jan ook al bij ons spelen ondertussen.
Bedankt voor de info!

Is die hun pa geen arts in Mollem ?

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


26 Apr 2010, 16:05
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
DavidSeal schreef:
SERRE schreef:
panoleon schreef:
de familie Verhoeven kent 3 broertjes in onze jeugd. De jongste (Gerome) speelt al 2 seizoenen bij onze nationale middenbouw (komt van Anderlecht), Gert-Jan speelt al ettelijke seizoenen bij onze bovenbouw in het doel (nu nationale -17) en is momenteel reservedoelman (na het uitvallen van keepers). Arne is de oudste. Gerome is ex-Anderlecht, net als Arne. Arne werd beschouwd als écht aanstormend talent bij Anderlecht en kreeg - slechts voor enkelen weggelegd - nog individuele techniektraining van Charly Musonda. Arne zag echter de hoeveelheid trainingen niet zitten en wil voetbal en studie combineren (vader Verhoeven is geneesheer). Alledrie talenten. Bron: jeugd EA ;)


Ik wist niet dat Gerome en Gert-Jan ook al bij ons spelen ondertussen.
Bedankt voor de info!

Is die hun pa geen arts in Mollem ?


Ja inderdaad en zijn moeder is zelfstandig thuisverpleegster. Zijde gij ook van die kanten misschien?

_________________
Afbeelding


26 Apr 2010, 16:07
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12
Berichten: 1021
Leeftijd: 53
Locatie: mollem-asse
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Ik woon wel in mollem(in de landbeek) en renaat(vader van de broers)is onze huisarts.

_________________
Afbeelding


26 Apr 2010, 16:14
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
zandbergske schreef:
Ik woon wel in mollem(in de landbeek) en renaat(vader van de broers)is onze huisarts.

Zandbergske heeft regelmatig de huisarts nodig, wegens wat stoornissen in het koppeke. :crazy: :lol: :D

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


26 Apr 2010, 16:24
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Dani schreef:
Gisteren toch een strijdend Eendracht gezien onder impuls van een fantastische twaalfde man !

De eerste minuten bleek onze verdeding nog niet wakken toen Glouftsis opeens twee keer kon uithalen maar nadien hebben ze zich fantastisch herpakt en onder leiding van De Schutter en Kestens werd alles puik georganiseerd.

De rode kaart van Ewen leek héél licht al was het moeilijk dit te beoordelen vanop 75 meter afstand.
De speler leek me niet recht op doel af te gaan maar werd gedwongen wat uit te wijken...ik kan het natuurlijk mis hebben ook.

Zo is nogmaals gebleken dat je met 10 evengoed een wedstrijd kan winnen, met dank aan de thuisportier die toch niet vrijuit ging bij het eerste doelpunt. Als je zo een wedstrijd kan beginnen zit je wel in een zetel natuurlijk. We dreigden in de eerste helft al merkelijk meer dan Boom, dat was al een teken aan de wand.

Moreels, tja, ik zei het na de wedstrijd van vorige week al : wat die afloopt op een wedstrijd is fenomenaal én het is dan ook nog is een scorende klasbak. Als we die maar kunnen behouden.
Coppens bewees het ongelijk van de trainer en speelde een dijk van een wedstrijd. Die speelde alsof hij al een heel seizoen titularis is en zette Moreels op weg naar 1-3.

De jonge Van Gelder had het moeilijk en ook Lord worstelde met zichzelf nadat hij toch een aantal kansen, door het gebrek aan conditie en matchritme (en goede vorm?) de nek had omgewrongen.

Die andere jongeling, Devidts, wat een lefgozertje is me dat zeg. Viel echt sterk in.
Het jammere van onze goede jeugd is dat ze allen niet groter zijn dan 1m60 en niet meer dan 60 kg wegen. Het zijn echt frêle spelertjes..

Soit, verdiende overwinning tegen een toch wel ontgoochelend Boom. Ik had meer verwacht van een ploeg die de titel binnen handbereik had en toch wel tegen een "verzwakt" Eendracht mocht aantreden.
Ze zullen zich mogen herpakken want Heist heeft op dit moment (in mijn ogen) de beste papieren.


Ik vraag mij zelfs af of verheyden wel geschorst gaat worden,wss wordt de uitsluiting als voldoende beschouwd.


26 Apr 2010, 16:33
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Nu je ziet dat boom duidelijk met " de rem " opspeelt is het des te jammer dat we in het begin zoveel punten verspeeld hebben.
Nugoed, we kunnen het positieve dan maar onthouden.
De eindronde is een zekerheid. De jongelingen hebben mogen proeven van de a - ploeg en hebben het dus blijkbaar schitterend gedaan.
Nu is het zaak om de volledige kern speelgelegenheid te geven in de resterende matchen zodanig dat ze allen competitieritme in de benen hebben.
Langs andere kant kunnen spelers met lichte blessures nu rusten en moeten der dus geen risico's genomen worden.


26 Apr 2010, 16:36
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Ik ben fier om Eendrachter te zijn :EA:
Wat ze gisteren lieten zien , was de inzet die ze nu hebben + de inzet van het begin van het seizoen dat dan ver zoek was! Een super Wouter Moreels die zich kapotliep , De Schutter die een pluim verdiend als centrale verdediger , onze keeper die goed keepte ! Een Devidts die invalt voor Lord en ineens ging het beter(Moreels kon zo meer naar voor spelen en dat zag je) Enig minpuntje is Lord , maarja , daardoor was de match niet minder leuk! Ook Potjes deed zijn best op een voor hem rare plaats(linksback)

:worship: voor Eendracht en natuurlijk voor Filipovic
& ni te vergeten BVR


Laatst gewijzigd door gweninho op 26 Apr 2010, 18:13, 1 keer totaal gewijzigd.



26 Apr 2010, 18:10
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Met de rem op ?
Daar geloof ik toch niet in ze, er zullen er misschien zo 1 of 2 zijn in gans die kern maar gans Boom zeker niet ? Ik denk dat de 2 ploegen trouwens zéér diep gegaan zijn als ge ze daar lag liggen na de match.
En lamlendig verdedigen ? Nja 't is niet dat het een geheim was dat hun verdediging traag en statisch was.

_________________
If you never try, you'll never know


26 Apr 2010, 18:13
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04
Berichten: 1011
Leeftijd: 33
Locatie: Aalter
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Bram schreef:
Met de rem op ?
Daar geloof ik toch niet in ze, er zullen er misschien zo 1 of 2 zijn in gans die kern maar gans Boom zeker niet ? Ik denk dat de 2 ploegen trouwens zéér diep gegaan zijn als ge ze daar lag liggen na de match.
En lamlendig verdedigen ? Nja 't is niet dat het een geheim was dat hun verdediging traag en statisch was.

Inderdaad, als een ploeg een ganse match drukt en na de match iedereen uitgeteld neer op het plein ligt kun je dat niet echt met de rem op spelen noemen.
Onze jongens hebben stuk voor stuk een fantastische match gespeeld :EA:

_________________
Iendracht till i die!
Iendracht kampioen 2010-2011!
FCVDEH degradant 2011-2012!


26 Apr 2010, 18:28
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
na de wedstrijd waren enkele spelers van boom ruzie aan het maken met de eigen supporters.dat wil niet veel goeds zeggen.


26 Apr 2010, 18:28
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
marc2 schreef:
Nu je ziet dat boom duidelijk met " de rem " opspeelt


Niet te schatten!!


26 Apr 2010, 19:18
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Stijn schreef:
marc2 schreef:
Nu je ziet dat boom duidelijk met " de rem " opspeelt


Niet te schatten!!


Het nieuwste complot dat door Sherlock Marc ontrafeld is :lol: .


26 Apr 2010, 19:21
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
marc2 schreef:
Nu je ziet dat boom duidelijk met " de rem " opspeelt is het des te jammer dat we in het begin zoveel punten verspeeld hebben.
Nugoed, we kunnen het positieve dan maar onthouden.
De eindronde is een zekerheid. De jongelingen hebben mogen proeven van de a - ploeg en hebben het dus blijkbaar schitterend gedaan.
Nu is het zaak om de volledige kern speelgelegenheid te geven in de resterende matchen zodanig dat ze allen competitieritme in de benen hebben.
Langs andere kant kunnen spelers met lichte blessures nu rusten en moeten der dus geen risico's genomen worden.


:crazy:

Boom speelt gewoon als een typische ploeg die een heel jaar boven iedereen uitstak, een heel jaar alleen op kop stond, maar die nu plots verstijfd en verkrampt is van de stress, omdat ze nog altijd geen kloof heeft kunnen slaan en nog steeds alles kan verliezen tot op de laatste speeldag. Als ge dan onmiddellijk in de eerste minuut van de match een goal rond uw oren krijgt, tegen een sterke ploeg die in de verste verte niks te verliezen heeft, is dat ook niet bepaald bevorderlijk voor het zelfvertrouwen. Ze wisten van op voorhand dat dit een gevaarlijke match was en dan beginnen ze nog direct met een achterstand. Hadden ze trouwens voor de rust kunnen gelijk komen, zou het daar wel nog iets anders geweest zijn. Dan kan het zijn dat ge met uw 10 spelers met 3-1 naar huis gaat ...

In ieder geval: onze ploeg heeft dat op een fantastische manier aangepakt! Voor diegenen die het trouwens nog niet zouden ontdekt hebben: de beelden staan al op:

http://www.atv.be/item/boom-aalst

Als ik het zo terug bekijk: of die bal over de lijn was, kan je eigenlijk op het beeld niet zien. Die rode kaart voor Verheyden, blijft voor mij belachelijk en pure compensatie ...
Enfin, 't is goed geëindigd. Nu inderdaad maar hopen dat Ewen er geen belachelijke schorsing bovenop krijgt.


26 Apr 2010, 19:41
Vaste Waarde

Lid geworden op: 21 Feb 2009, 2:02
Berichten: 1075
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
blue schreef:
Jaja, de zwerte peirel van de denderstreek dawast just ja, kwas effeskes mis ja.


wij blijven de ploeg met traditie in de denderstreek, denderbrol is daar een flauw afkooksel van. Wij naar tweede en jullie naar derde.......... i have a dream.

_________________
den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert


26 Apr 2010, 19:54
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 424 berichten ]  Ga naar pagina 1 24 25 26 27 28 29


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst