Rupel Boom - Eendracht Aalst - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 424 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 29
 Rupel Boom - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Scholier

Lid geworden op: 25 Okt 2006, 16:54
Berichten: 126
Bericht Re: Rupel Boom - EA
De schutter moet er altijd in. Hij speelt veel te goed om op de bank te zitten...


04 Jan 2010, 16:29
Junior

Lid geworden op: 04 Jan 2009, 16:59
Berichten: 251
Bericht Re: Rupel Boom - EA
ballenkopper schreef:
De schutter moet er altijd in. Hij speelt veel te goed om op de bank te zitten...


ja, in principe akkoord. zeer zeker.

maar tegen Boom gaan we alle centimeters nodig hebben, anders wordt je letterlijk van de mat geduwd. Ik zou de gestalte en fysiek van Seminck zeker gebruiken. met Flippo en Brecht ga je het voetballen redden tegen Verokken en Glouftsis, maar puur op power en hoge ballen (VdNoortgaete is ook geen boomlange keeper) gaat Boom dan superieur zijn, remember de heenmatch. elke corner of vrij trap was alarmfaze rood. dus Mich er in, en dan heb je de keuze Flippo of Schutter op links. puur defensief kies ik dan voor Schutter eigenlijk maar je cap er uit zetten, ook vanwege zijn coaching, ervaring en impact op de groep zou ik niet doen. je kan Flippo centraal laten met Mich en Schutter op links laten, maar dan 'offer' je Brecht op. persoonlijk hou ik er dan liever Brecht in met Flippo op links omdat er dan vanuit de backs ook enige offensieve impuls kan uitgaan. probleem is natuurlijk dat ze allemaal eigenlijk te goed zijn om op de bank te zitten he, maar er mogen er maar 11 op.


04 Jan 2010, 16:41
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Rupel Boom - EA
Da ge Kestens in uw ploeg laat voor Verheyden kan ik goe begrijpe, ma da ge de schutter naast uw ploeg zou zetten snap ik ni ze.. das nen jongen da in mijn ogen gemakkelijk in 2e meekan.
en dage dan in den 2en helft troch er zou inzetten voor van damme vind ik nog belachelijker...
waarom dan direct ni coppens er ingooien voor depoitre ook? :hmm:
ik zou starten met de 11 van tegen sottegem en seminck kunder nadien nog altijd ingooien. en als ge toch nen wissel wilt doen kunde lord er ook nog altijd inbrengen ma laat troch (en coppens) maar onder tsjosjeken op de bank..


04 Jan 2010, 16:43
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Rupel Boom - EA
Zoals wij de laatste weken spelen moeten we de ploeg niet te veel aan passen in functie van de tegenstander denk ik, zelfs niet aan Rupel Boom.

De ploeg is uitgebalanceerd. Enkel Verheyden zal zijn rentree maken in de ploeg zeker ?
Ten koste van Kestens of Van Damme, dat moeten ze op training maar uit vechten deze week.
Pas uw ploeg aan en je zorgt voor onrust, en bovendien moet je daar toch gaan winnen wil je nog aanspraak maken op de titel....
Als je de ploeg nu aanpast en de punten laat liggen dan ga je het u nog lang beklagen. Start je zoals de laatste weken, legt iedereen er zijn kop voor en loopt het toch nog mis, dan hebben we ons niets te verwijten.

_________________
If you never try, you'll never know


04 Jan 2010, 17:19
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Rupel Boom - EA
Ik zou gewoon met dezelfde 11 als deze week starten. Lord moet wel ZEKER op die bank (desnoods ten koste van de keeper) want hij is dé man die iets kan forceren in een topper zoals volgende zondag.

Maar ik denk dat er zondag gewoon niet gespeeld ga worden, met de weersvoorspellingen indachtig (en dat komt mij goed uit :D ).

Alhoewel, als ik naar de voorspellingen van de VRT zie zijn ze toch niet zo zeker dat er sneeuw gaat vallen. Als het gewoon gaat blijven vriezen dan zal het wel doorgaan denk ik.


04 Jan 2010, 17:28
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 24 Jan 2007, 17:50
Berichten: 409
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
der zijn weerberichten die zondag spreken van minstens 10 cm sneeuw en het blijft doorvriezen.Ik denk dat het ook niet zal doorgaan.Spijtig ...want nu zitten we zonder geschorsten maar dat is voor jullie hetzelfde natuurlijk.Maar ik had graag de 2 volledige ploegen tegen elkaar zien staan en die kans is daarna klein als je bij beide ploegen naar de kaartenlast kijkt.


04 Jan 2010, 17:42
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Rupel Boom - EA
Ajoinenfan schreef:
ballenkopper schreef:
De schutter moet er altijd in. Hij speelt veel te goed om op de bank te zitten...


ja, in principe akkoord. zeer zeker.

maar tegen Boom gaan we alle centimeters nodig hebben, anders wordt je letterlijk van de mat geduwd. Ik zou de gestalte en fysiek van Seminck zeker gebruiken. met Flippo en Brecht ga je het voetballen redden tegen Verokken en Glouftsis, maar puur op power en hoge ballen (VdNoortgaete is ook geen boomlange keeper) gaat Boom dan superieur zijn, remember de heenmatch. elke corner of vrij trap was alarmfaze rood. dus Mich er in, en dan heb je de keuze Flippo of Schutter op links. puur defensief kies ik dan voor Schutter eigenlijk maar je cap er uit zetten, ook vanwege zijn coaching, ervaring en impact op de groep zou ik niet doen. je kan Flippo centraal laten met Mich en Schutter op links laten, maar dan 'offer' je Brecht op. persoonlijk hou ik er dan liever Brecht in met Flippo op links omdat er dan vanuit de backs ook enige offensieve impuls kan uitgaan. probleem is natuurlijk dat ze allemaal eigenlijk te goed zijn om op de bank te zitten he, maar er mogen er maar 11 op.


Ja,idd.Maar over seminck moet ge niet meer teveel spreken,want die gaat vanaf volgende week altijd naast de selectie vallen.Gemoet mij niet geloven,maar ik zal er niet ver naast zitten.Alsge al troch,lord ,coppens en kestens(verheyden)hebt dan maakt seminck nog weinig kans als verdediger om in de selectie te raken,aangezien ge centraal wel meerdere mannen kunt uitspelen vanachter.


04 Jan 2010, 17:43
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Dan moet Coppens simpelweg uit die kern.


04 Jan 2010, 17:51
Duivelke

Lid geworden op: 15 Jan 2009, 1:22
Berichten: 21
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Man toch , wat een cinema hier altijd over Lord zeg .
Mijn part moet hij niet eens op papier staan.
De man die iets kan forceren mss wel ja , kwaliteiten genoeg
Maar tis ook de man die niet eens komt trainen .
Chapeau voor de trainer dat hij Lord aan de kant liet staan tegen Zottegem
disciplinaire schorsing gekregen voor het niet komen trainen ,trainer naar mijn hart
Tzou schoon zijn e moest de helft van de spelersgroep niet komen trainen .
Als Lord beweert dat hij hier graag is bij Aalst , dan kom je ook graag trainen volgens mij .
Mogelijkheden genoeg om tegen Boom een goede prestatie neer te zetten .
Volgens mij brengt Damien evenveel gevaar als Lord , en Damien zet hem dan nog is altijd 200 procent in ook wat je van Lord dit jaar niet kan zeggen buiten Westerlo en Ternat mss .
:wadde:


04 Jan 2010, 17:52
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Jeroen schreef:
Dan moet Coppens simpelweg uit die kern.


Dan hebt ge er nog 4é:lord,troch,kestens(verheyden),seminck.Maarja,hij kan de rotatie toepassen op de bankzitters natuurlijk. :D


04 Jan 2010, 17:53
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
espanjol schreef:
Man toch , wat een cinema hier altijd over Lord zeg .
Mijn part moet hij niet eens op papier staan.
De man die iets kan forceren mss wel ja , kwaliteiten genoeg
Maar tis ook de man die niet eens komt trainen .
Chapeau voor de trainer dat hij Lord aan de kant liet staan tegen Zottegem
disciplinaire schorsing gekregen voor het niet komen trainen ,trainer naar mijn hart
Tzou schoon zijn e moest de helft van de spelersgroep niet komen trainen .
Als Lord beweert dat hij hier graag is bij Aalst , dan kom je ook graag trainen volgens mij .
Mogelijkheden genoeg om tegen Boom een goede prestatie neer te zetten .
Volgens mij brengt Damien evenveel gevaar als Lord , en Damien zet hem dan nog is altijd 200 procent in ook wat je van Lord dit jaar niet kan zeggen buiten Westerlo en Ternat mss .
:wadde:

Damien speelt dan ook op de andere flank. En dat Lord er vandaag niet bij was is 200 procent terecht als hij niet kwam trainen, maar als hij dat deze week wel doet moet hij er zeker bij zijn zondag.

Met alle beste wil, maar ik vind Podevijn te licht. Speelde gisteren een goede match maar liep zich toch ook weer een paar keren serieus vast (en steeds naar binnenkruipen in plaats van de ruimte aan de lijn te zoeken). Moest Lord dat doen, het kot was te klein. Ik vind dat Podevijn het ook teveel zelf wilt forceren, met als gevolg een schot dat met moeite toekomt...

Podevijn heeft heel wat talent maar ik vind hem op zijn best als hij rond de zeventigste minuut kan invallen. Dan kan hij nog iets forceren, maar om hem te laten starten vind ik hem (voorlopig nog) te licht... Dat is mijn mening alvast...

Galluci op rechts, Lord op links, en Moreels achter Depoitre. Dan ben je op je sterkst en maak je een goede kans in Boom.


04 Jan 2010, 17:56
Duivelke

Lid geworden op: 15 Jan 2009, 1:22
Berichten: 21
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Ja ok ik heb ook die opmerking Potjes is ewa plat , akkoord
Maar als ik moet kiezen tussen een jongen die zijn studies en voetbal combineert en komt trainen en tussen een jongen met mss meer talent en dat tot prof behoort en niet komt trainen en er met zijn klak naar zwiert is de keuze rap gemaakt ze bij mij .

wie van de 2 verdient dan te spelen ?
Natuurlijk het is een nieuwe week en ik hoop dat het tot Lord doordringt en dat hij de afspraken nakomt.
Het is alleszins niet de eerste keer geweest dat Lord zijn kat stuurt .


04 Jan 2010, 18:03
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
espanjol schreef:
Ja ok ik heb ook die opmerking Potjes is ewa plat , akkoord
Maar als ik moet kiezen tussen een jongen die zijn studies en voetbal combineert en komt trainen en tussen een jongen met mss meer talent en dat tot prof behoort en niet komt trainen en er met zijn klak naar zwiert is de keuze rap gemaakt ze bij mij .

wie van de 2 verdient dan te spelen ?
Natuurlijk het is een nieuwe week en ik hoop dat het tot Lord doordringt en dat hij de afspraken nakomt.
Het is alleszins niet de eerste keer geweest dat Lord zijn kat stuurt .


Podevijn zonder twijfel.Maar eigenlijk is het een zinloze discussie ,want onzen trainer weet goed genoeg waar hij mee bezig is en wie hij moet opstellen.


04 Jan 2010, 18:07
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
espanjol schreef:
Ja ok ik heb ook die opmerking Potjes is ewa plat , akkoord
Maar als ik moet kiezen tussen een jongen die zijn studies en voetbal combineert en komt trainen en tussen een jongen met mss meer talent en dat tot prof behoort en niet komt trainen en er met zijn klak naar zwiert is de keuze rap gemaakt ze bij mij
.

wie van de 2 verdient dan te spelen ?
Natuurlijk het is een nieuwe week en ik hoop dat het tot Lord doordringt en dat hij de afspraken nakomt.
Het is alleszins niet de eerste keer geweest dat Lord zijn kat stuurt .


Mja, voor mij telt wat ze op zondag brengen. Ik vind dat allemaal heel tof dat we met zoveel gasten uit de streek spelen, maar als er daarvoor een betere voor op de bank moet zitten ? Nu, ik heb het niet over deze zondag hé want als je Lord in de kern laat terwijl hij niet komt trainen, dan geeft dat op termijn problemen in de groep. Maar deze week is het een nieuwe week en als hij op alle trainingen er is en gemotiveerd is, dan moet Lord zeker in de selectie (al kan ik wel begrijpen dat hij niet meteen in de ploeg wordt gezet na een 4-0 overwinning en Podevijn dus gewoon blijft staan, hij speelde gisteren zeker niet slecht hé).

En laat ons eerlijk zijn: Voor gasten als een Van Damme, Podevijn, Spotbeen,... is men hier in het algemeen heel wat milder dan voor Lord of Troch na een slechte wedstrijd. En ondanks zijn sommige echt slechte matchen kan je Troch nooit een gebrek aan inzet verwijten, en toch gaan sommige (dommerikken) dan fluiten op Troch als hij invalt.


04 Jan 2010, 18:08
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Rupelboom schreef:
der zijn weerberichten die zondag spreken van minstens 10 cm sneeuw en het blijft doorvriezen.Ik denk dat het ook niet zal doorgaan.Spijtig ...want nu zitten we zonder geschorsten maar dat is voor jullie hetzelfde natuurlijk.Maar ik had graag de 2 volledige ploegen tegen elkaar zien staan en die kans is daarna klein als je bij beide ploegen naar de kaartenlast kijkt.


En als ze de match aflassen is het al zeker op ne woensdag tenzij we met pasen gaan voetballen en de week erachter zou er ook nog sneeuw kunnen vallen.Dus het is te hopen dat de weersverwachtingen er toch wat op verbeteren.


04 Jan 2010, 18:21
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 424 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 29


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst