Rupel Boom - Eendracht Aalst - Pagina 29 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 424 berichten ]  Ga naar pagina 1 25 26 27 28 29
 Rupel Boom - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Stef DV schreef:
Onderkroiper schreef:
Stef DV schreef:

Ik heb pas een Panasonic Lumix DMC FZ 38 aangeschaft. 12 megapixels, 18x optische zoom.
Op het internet gekocht met extra batterij, geheugenkaart van 8MB en een draagtasje. Samen
399 euro. Gisteren liep ik in Leuven in de FNAC, daar betaal je samen voor hetzelfde apparaat en
dito opties 545 euro! 146 euro in mijn zakken gestoken, enkel door op internet te bestellen...


Dit lijkt mij het van het (y) 18 X zoom :love:


Voor voetbalfoto's te trekken bv is dat zeker een heel degelijk apparaat. Ik heb wel nog een paar weken nodig om de meer dan 200blz dikke gebruiksaanwijzing te lezen :-).
Maar de foto's zijn prachtig!


In september ook de panasonic lumix FZ-38 gekocht. Een zeer goed toestel voor foto 's buiten, bij daglicht. het toestel heeft een zoom van 18*, en toch kan je nog steeds scherpe foto 's maken!!!
Foto 's trekken in slechte lichtomstandigheden (schemering, binnenshuis (kantine ;) ) met weinig licht,...) is niet evident... Dikwijls relatief wazig en/of last van (veel) ruis. Je moet voor binnen zoeken tussen 'portret binnen', 'automatische functie', 'scene: party', en nog een 4de keuze 'sport: binnen (?)'.

Gekocht bij fotoland Jacques, maar is goedkoper via internet (www.pixmania.be). Als er iets mis is aan uw toestel, moogt ge 'r wel telkens mee naar brussel gaan, depot pixmania...

Tot vanavond tegen Hamme!

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


28 Apr 2010, 14:25
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Stef DV schreef:
Onderkroiper schreef:
Gilles schreef:

Als je moet laten herstellen dan zou ik toch opteren voor een nieuwe machine hoor.

De kodakskes van deze tijd kosten niet zo veel meer e.

Ik heb me laatst een Panasonic Lumix gekocht (12 megapixels) en ik betaalde zo een 170 € met een hoesje en geheugenkaart bij.


De foto's genomen op Rupel Boom zijn alsook met Panasonic Lumix genomen.
Maar met een 12 X zoom . Het aantal pixels 10 of 12 megapixels is in feite weinig belangrijk, het gaat hem om de zoom om verder te kunnen inzoomen. Tenslotte is het nog steeds " EEN HOBBY " en de foto's die ik nam in het seizoen was steeds met een Panasonic Lumix 4 X zoom & 10 megapixels. Sommige wedstrijden werden alsook met 12 X genomen en je ziet duidelijk het verschil. Het probleem is dat ik niet met een loebas van een fototoestel wil rondlopen :D ( Wandelingen - Voetbal - Feestjes ).
Ik eerstdaags overgaan tot de aankoop van zo een Panasonic Lumix 12 X :rolandjen:
Aankoopprijs ligt toch nog rond de 300 Euro's :wow:


Ik heb pas een Panasonic Lumix DMC FZ 38 aangeschaft. 12 megapixels, 18x optische zoom.
Op het internet gekocht met extra batterij, geheugenkaart van 8MB en een draagtasje. Samen
399 euro. Gisteren liep ik in Leuven in de FNAC, daar betaal je samen voor hetzelfde apparaat en
dito opties 545 euro! 146 euro in mijn zakken gestoken, enkel door op internet te bestellen...


op iBOOD zeker?

_________________
MCMXIX


28 Apr 2010, 14:37
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Timoilsjt schreef:
Stef DV schreef:
Onderkroiper schreef:

Dit lijkt mij het van het (y) 18 X zoom :love:


Voor voetbalfoto's te trekken bv is dat zeker een heel degelijk apparaat. Ik heb wel nog een paar weken nodig om de meer dan 200blz dikke gebruiksaanwijzing te lezen :-).
Maar de foto's zijn prachtig!


In september ook de panasonic lumix FZ-38 gekocht. Een zeer goed toestel voor foto 's buiten, bij daglicht. het toestel heeft een zoom van 18*, en toch kan je nog steeds scherpe foto 's maken!!!
Foto 's trekken in slechte lichtomstandigheden (schemering, binnenshuis (kantine ;) ) met weinig licht,...) is niet evident... Dikwijls relatief wazig en/of last van (veel) ruis. Je moet voor binnen zoeken tussen 'portret binnen', 'automatische functie', 'scene: party', en nog een 4de keuze 'sport: binnen (?)'.

Gekocht bij fotoland Jacques, maar is goedkoper via internet (http://www.pixmania.be). Als er iets mis is aan uw toestel, moogt ge 'r wel telkens mee naar brussel gaan, depot pixmania...

Tot vanavond tegen Hamme!


De groeitjsten dief van Oilsjt en omstreiken.
Allé tot sebiet, stoat de Palm al kaat? :lol:

_________________
oilsjt, goi alien...


28 Apr 2010, 17:10
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
69 schreef:
Stef DV schreef:
Onderkroiper schreef:

De foto's genomen op Rupel Boom zijn alsook met Panasonic Lumix genomen.
Maar met een 12 X zoom . Het aantal pixels 10 of 12 megapixels is in feite weinig belangrijk, het gaat hem om de zoom om verder te kunnen inzoomen. Tenslotte is het nog steeds " EEN HOBBY " en de foto's die ik nam in het seizoen was steeds met een Panasonic Lumix 4 X zoom & 10 megapixels. Sommige wedstrijden werden alsook met 12 X genomen en je ziet duidelijk het verschil. Het probleem is dat ik niet met een loebas van een fototoestel wil rondlopen :D ( Wandelingen - Voetbal - Feestjes ).
Ik eerstdaags overgaan tot de aankoop van zo een Panasonic Lumix 12 X :rolandjen:
Aankoopprijs ligt toch nog rond de 300 Euro's :wow:


Ik heb pas een Panasonic Lumix DMC FZ 38 aangeschaft. 12 megapixels, 18x optische zoom.
Op het internet gekocht met extra batterij, geheugenkaart van 8MB en een draagtasje. Samen
399 euro. Gisteren liep ik in Leuven in de FNAC, daar betaal je samen voor hetzelfde apparaat en
dito opties 545 euro! 146 euro in mijn zakken gestoken, enkel door op internet te bestellen...


op iBOOD zeker?



Pixmania.com

_________________
Broer van ja


28 Apr 2010, 21:30
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 424 berichten ]  Ga naar pagina 1 25 26 27 28 29


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst