Rupel Boom - Eendracht Aalst - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 424 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 29
 Rupel Boom - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Rupel Boom - EA
ajoin_bart schreef:
Da ge Kestens in uw ploeg laat voor Verheyden kan ik goe begrijpe, ma da ge de schutter naast uw ploeg zou zetten snap ik ni ze.. das nen jongen da in mijn ogen gemakkelijk in 2e meekan.
en dage dan in den 2en helft troch er zou inzetten voor van damme vind ik nog belachelijker...
waarom dan direct ni coppens er ingooien voor depoitre ook? :hmm:
ik zou starten met de 11 van tegen sottegem en seminck kunder nadien nog altijd ingooien. en als ge toch nen wissel wilt doen kunde lord er ook nog altijd inbrengen ma laat troch (en coppens) maar onder tsjosjeken op de bank..


Ge moe gwn spele met de ploeg van tege Zottegem!
Spijtig voor Seminck maar deze De Schutter is te goed voor er uit te laten, zeker zoals hij gisteren speelde!


04 Jan 2010, 19:17
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Potjes te plat ? :wow:
Ik vin ekik em hiél goe bezig van't sezoen, verleden sezoen eet em een inzinkink gat mor na bevestigd em gewoein dat er hiél wa in da klein menneken inzitj.
Voetballen es nie de match allién hein, een trainingsbiést es Lord noeit nie geweest. Lotj de Potjes mor nog ewa groeien em eet minsjtens evenveel talent as Lord. Moin miénink hein.

_________________
Proud member " den natten toeig"


04 Jan 2010, 19:34
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Dirk schreef:
Potjes te plat ? :wow:
Ik vin ekik em hiél goe bezig van't sezoen, verleden sezoen eet em een inzinkink gat mor na bevestigd em gewoein dat er hiél wa in da klein menneken inzitj.
Voetballen es nie de match allién hein, een trainingsbiést es Lord noeit nie geweest. Lotj de Potjes mor nog ewa groeien em eet minsjtens evenveel talent as Lord. Moin miénink hein.


(y) Volledig mee akkoord

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


04 Jan 2010, 19:47
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Ik hoop dat we hier weer live kunnen volgen , want ik zak waarschijnlijk niet af naar Boom,kga ginder ni stoan en dan te hore krijge da de match es afgelast eh


04 Jan 2010, 20:04
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1873
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Mja Potjes, hij kan een serieus stukske voetballen,
maar soms heb ik het gevoel dat zijn vooruitgang wa stagneert.
De ene match loopt hij zich keer na keer vast op een verdediger,
de andere match (westerlo bvb) loopt hij der iedereen af.
Bizarre speler, maar wel klassevol.


04 Jan 2010, 20:11
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
gweninho schreef:
Ik hoop dat we hier weer live kunnen volgen , want ik zak waarschijnlijk niet af naar Boom,kga ginder ni stoan en dan te hore krijge da de match es afgelast eh


Als het idd sneeuwt zoals het gezegd wordt,zal het niet tot zondag duren voor de bond beslist en in alle andere gevallen moet de scheidsrechter het veld al om 1uur keuren, terwijl de meeste suppotersclubs om kwart na 1vertrekken.De kans dat het nog afgelast wordt terwijl we onderweg zijn is toch vrij klein.


04 Jan 2010, 20:11
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef:
gweninho schreef:
Ik hoop dat we hier weer live kunnen volgen , want ik zak waarschijnlijk niet af naar Boom,kga ginder ni stoan en dan te hore krijge da de match es afgelast eh


Als het idd sneeuwt zoals het gezegd wordt,zal het niet tot zondag duren voor de bond beslist en in alle andere gevallen moet de scheidsrechter het veld al om 1uur keuren, terwijl de meeste suppotersclubs om kwart na 1vertrekken.De kans dat het nog afgelast wordt terwijl we onderweg zijn is toch vrij klein.


Jaa kzal nog zien ofk meega ofni,dr zal toch weinig volk zen,BK veldrijden is ook dan


04 Jan 2010, 20:15
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13161
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
AlostanA schreef:
Mja Potjes, hij kan een serieus stukske voetballen,
maar soms heb ik het gevoel dat zijn vooruitgang wa stagneert.
De ene match loopt hij zich keer na keer vast op een verdediger,
de andere match (westerlo bvb) loopt hij der iedereen af.
Bizarre speler, maar wel klassevol.
Potjes zou in 2e nationale moeten kunnen voetballen. Zou hem beter afgaan.
Vorig jaar wat gestagneerd inderdaad, maar dit seizoen toch serieus wat matchen al gespeeld in een ploeg waar de plaatskes duur zijn. Is nog te wisselvallig en zou net zoals de andere jongere gasten wat langer moeten proberen meegaan in de match, na een uur voetballen is het licht dikwijls uit. Gelukkig staan we tegenwoordig dan meestal al voor.

_________________
If you never try, you'll never know


04 Jan 2010, 20:16
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
gweninho schreef:
Iendrachter90 schreef:
gweninho schreef:
Ik hoop dat we hier weer live kunnen volgen , want ik zak waarschijnlijk niet af naar Boom,kga ginder ni stoan en dan te hore krijge da de match es afgelast eh


Als het idd sneeuwt zoals het gezegd wordt,zal het niet tot zondag duren voor de bond beslist en in alle andere gevallen moet de scheidsrechter het veld al om 1uur keuren, terwijl de meeste suppotersclubs om kwart na 1vertrekken.De kans dat het nog afgelast wordt terwijl we onderweg zijn is toch vrij klein.


Jaa kzal nog zien ofk meega ofni,dr zal toch weinig volk zen,BK veldrijden is ook dan


denk da er zowel van boom als van den iendracht veel volk zal zijn. denk da er veel mensen, net als ik, curieus zijn wa de (volgens mij) 2 beste ploegen van dees reeks, die op hunne volledige kern kunne rekenen gaan doen..


04 Jan 2010, 20:40
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Daarnet op forum van Boom gelezen dat ze denken dat geen enkele ploeg meer sfeer heeft dan hen!
Wa gaan we de zondag doen alst doorga?
Loate zien da oozen Iendracht de ploeg is me den besten 12de man
Ze denken echt da wy het ploegske zijn van in de heenmatch,zoals ze daar denken:
We gaan ze overrompelen met 4-1 peizen ze ginjer al
Mor tzal hunne besten dag ni zen ze ;)


04 Jan 2010, 20:44
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
gweninho schreef:
Daarnet op forum van Boom gelezen dat ze denken dat geen enkele ploeg meer sfeer heeft dan hen!
Wa gaan we de zondag doen alst doorga?
Loate zien da oozen Iendracht de ploeg is me den besten 12de man
Ze denken echt da wy het ploegske zijn van in de heenmatch,zoals ze daar denken:
We gaan ze overrompelen met 4-1 peizen ze ginjer al
Mor tzal hunne besten dag ni zen ze ;)


Dat staat er inderdaad ,maar wat verder wordt die persoon meteen terechtgewezen door iemand die zegt dat wij de meeste sfeer hebben tesamen met boom.


04 Jan 2010, 20:46
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Rupel Boom - EA
jowwan schreef:
a zoe janken vér ewwa snieje en kaaa.
Getj geir noeit in Dosjland gelegen :wadde:


onder een trein of onder een blonde Duitse vrouw?? :lol:

getj geloik ! in Frankfurt draaien ze hier hun hand niet om voor 5 cm sneeuw. Maar kzen toch kontent dak in Bangkok zit tot van't weekend :D

Bon, voor de nostalgische zielen onder ons :

Boom-EA:

-1987-1988 27ste speeldag : 1-1. Tiende match zonder nederlaag voor een Aalst in vorm (16 op 20), maar door een gebrek aan afwerking zorgt deze puntendeling ervoor dat RC Mechelen niet meer van de titel af lijkt te houden. Onze 5-0 nederlaag de week nadien op Hasselt (met 4 doelpunten van... Jules Mandiangu!) zal de titelstrijd definitief in het voordeel van RCM beslissen.

- 1988-1989 20ste speeldag : 1-2. Typische match voor Aalst dit seizoen bij het 3de geklasserde Boom. Aalst wisselt overwinningen met nederlagen af, onafhankelijk of het thuis of uit is. Door deze (verrassende) overwinning blijft Aalst in de top 5 en doet het volop mee voor de eindronde. Daar Eeklo de 1ste periode heeft gewonnen en in het klassement terugvalt, speelt de 5de echter geen eindronde. Aalst zou later op deze plaats eindigen en de eindronde missen, door gebrek aan vuurkracht vooraan (doelsalde na 30 matchen 27-27...)

- 1989-1990 30ste speeldag : 3-0. Vooraf stond deze match op de laastste speeldag als een van DE toppers geprogrammeerd waarin misschien over de titel beslist zou worden, daar beide ploegen, net zoals RWDM, in een spannende titelstrijd werden verwacht. Boom en RWDM lossten de verwachting in, Aalst daarentegen speelt een dramatisch seizoen met een 10de plaats als resultaat. RWDM is al kampioen, en Boom, met een Peter Van Wambeke als nieuwe draaischijf, warmt zich op voor de eindronde met een simpele 3-0 zege tegen een ontstellen zwak Aalst. Boom kan echter voor het tweede jaar op rij zijn ambities niet waarmaken en verliest een spannende eindronde tegen Racing Genk.

- 1990-1991 23ste speeldag : 4-1. Onbegrijpelijke uitslag en een totale aanfluiting van het wedstrijdbeeld. Onder impuls van een beresterke Chunga komt Aalst al na 4 minuten op 0-1 en speelt Boom een hele eerste helft compleet in de vernieling. In plaats van tot 0-2, 0-3 uit te lopen, scoort Boom op zijn eerste goede aanval de 1-1 gelijkmaker en gaat Aalst heel ontgoocheld de rust in. Aalst vangt de 2de helft op dezelfde manier aan, maar een plots beresterke Peter Van Wambeke heeft met 2 assists een beslissende invloed op de match en Boom countert zich volledig onverdiend naar een 4-1 overwinning. Dit betekent 0 op 4 voor ons tegen Boom, na de eerdere totaal onverdiende en opnieuw met countervoetbal gewonnen match van Boom bij ons (0-1).
De komende matchen laat EA nog wat punten liggen in thuismatchen en lijkt de eindronde in gevaar, maar uiteindelijk redden we het net. En daarin zouden we revanche nemen voor de onverdiende 0 op 4 !

- 1990-1991 eindronde 2de speeldag 0-1 : topfavoriet Boom verliest verrassend op de eerste speeldag in het Pierre Cornelisstadion in een gesloten match met 1-0 na een goal van gouwe ouwe Philippe Droeven, zodat het op de tweede speeldag met het mes op de keel tegen Aalst speelt. Onder impuls van 3000 bezoekende supporters (!!!) speelt Aalst een goede eerste helft, en scoort ook gouwe ouwe Mohammed Kanu met een wereldgoal in de winkelhaak de 0-1. Boom zet nu alles op alles, en Kanu krijgt nog voor de rust de rode kaart, zodat de 2de helft met 10 man gespeeld moet worden. Aalst komt nog nauwelijks in het spel voor, maar de 3000 Ajoinen in het stadion zijn een enorme stimulans en de 10 overblijvende krijgers vechten zich naar een onverdiende 0-1 overwinning, maar zo hebben we onze revanche beet!!!! Van Wambeke stelt nadien in de krant dat Aalst 2 thuismatchen gespeeld heeft en dat het Ajoinenlegioen indrukwekkend was. Hij zou graag eens voor zo een supporters willen spelen (en een paar jaar later was het zover, en hoe :D )
Aalst start dus onverwacht met 4 op 4 en schakelt topfavoriet Boom zo goed als zeker uit. Daar Turnhout en St.-NIklaas 2x 1-1 tegen mekaar spelen, staat Aalst al 2 punten voor en met 2 gewonnen matchen meer lijkt het plots de topfavoriet voor de promotie. Na de 4-2 tegen Turnhout, en de 0-0 op St.-NIklaas, zorgt de 0-1 overwinning op Turnhout voor de zolang verwachte promotie nor ieste klas :EA:

- 1993-1994 inhaalmatch van de 17de speeldag 1-2. In februari, in barkoude omstandigheden. Boom is na 1 jaar terug uit eerste gezakt met enorme financiele problemen. Ze vechten volop tegen de degradatie, terwijl Aalst volop in een titelstrijd met Lokeren en STVV verwikkeld is. Een uitoverwinning bij Boom is dus een must, maar onze uitreputatie dit seizoen is maar magertjes (en zal ons op het einde ook de titel kosten).
Na een mooi lobbaldoelpunt van Van Wambeke (0-1) lijkt er niets aan de hand, maar plots kantelt de match en Boom speelt wellicht z'n beste match van het seizoen. Een onmogelijk doelpunt zorgt nog voor de rust voor 1-1. In de 2de helft probeert Aalst de overwinning te forceren maar het worstelt met zichzelf en komt goed weg als Boom een counter op de lat besluit. Tien minuten voor tijd komt de verlossende en verrassende 1-2 toch op het bord wanneer Edi Krncevic een corner tegen de netten kopt.

De volgende match op Boom zou pas 12 jaar later plaatsvinden, namelijk de 3-2 nederlaag in ons rampseizoen met de degradatie naar 4de als gevolg. Een jaartje later de topper in 4de met 1-1 als uitslag.

En nu opnieuw een topper... voor de titel moeten we winnen. En dan blijft het verschil nog groot... Indien we niet winnen, dan moeten we sportief durven toegeven dat Boom de verdiende kampioen zal zijn. Als nieuwkomer uit 4de al vanaf speeldag 1 op kop en zo een parcours afleggen... (y)

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


05 Jan 2010, 10:02
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15
Berichten: 349
Leeftijd: 35
Locatie: Aalst
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
we komen positief in de pers... :(
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/ar ... =G9M2KEK1G

_________________
Anti fusieclub!


05 Jan 2010, 10:53
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4819
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Pauter schreef:


Het zou nog positiever zijn moesten we in deze lijst niet meer voorkomen. :p ;)

_________________
oilsjt, goi alien...


05 Jan 2010, 12:15
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2965
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef:
gweninho schreef:
Daarnet op forum van Boom gelezen dat ze denken dat geen enkele ploeg meer sfeer heeft dan hen!
Wa gaan we de zondag doen alst doorga?
Loate zien da oozen Iendracht de ploeg is me den besten 12de man
Ze denken echt da wy het ploegske zijn van in de heenmatch,zoals ze daar denken:
We gaan ze overrompelen met 4-1 peizen ze ginjer al
Mor tzal hunne besten dag ni zen ze ;)


Dat staat er inderdaad ,maar wat verder wordt die persoon meteen terechtgewezen door iemand die zegt dat wij de meeste sfeer hebben tesamen met boom.


'k Peis dat er weinig discussie over bestaat dat Oilsjt de beste supporters heeft van 3de klasse. Maar het moet ook gezegd worden dat de sfeer de laatste matchen (vooral thuismatchen) vrij pover is (op de match tegen racing na). Tegen Zottegem 3-0 voor staan en toch zoveel dode momenten nog. Ge hoorde zelfs die 50 of 100 supporters van Zottegem luider zingen als ons, terwijl zij 3-0 achter stonden. Van tijd heb ik de indruk dat wij 2 spionkoppen hebben: Het OPC dat zorgt voor dat halverwege op de tribune staat, en dan de gasten met hun trommels bovenaan. En beiden zingen van tijd meer naast elkaar in plaats van met elkaar. Misschien moet er eens aan gewerkt worden om terug 1 grote ambiance-makende spionkop te vormen ipv 2 of 3 'kleinere'. Op verplaatsing is de sfeer altijd stukken beter, misschien om dat we daar dikwijls meer opeengepakt staan.

ps: voor ge op mij begint te schieten, 't is gewoon een vaststelling, geen verwijt hé. En ja, ik zing ook veel mee, want anders krijg ik dat hier op menne nek :zzz:

We zullen Boom zondag nekeer laten zien wie dat de beste (en meeste) supporters van 3de klasse heeft! :EA:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


05 Jan 2010, 13:00
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 424 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 29


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 118 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst