Rupel Boom - Eendracht Aalst - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 424 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 29
 Rupel Boom - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
'k Peis dat er weinig discussie over bestaat dat Oilsjt de beste supporters heeft van 3de klasse. Maar het moet ook gezegd worden dat de sfeer de laatste matchen (vooral thuismatchen) vrij pover is (op de match tegen racing na). Tegen Zottegem 3-0 voor staan en toch zoveel dode momenten nog. Ge hoorde zelfs die 50 of 100 supporters van Zottegem luider zingen als ons, terwijl zij 3-0 achter stonden. Van tijd heb ik de indruk dat wij 2 spionkoppen hebben: Het OPC dat zorgt voor dat halverwege op de tribune staat, en dan de gasten met hun trommels bovenaan. En beiden zingen van tijd meer naast elkaar in plaats van met elkaar. Misschien moet er eens aan gewerkt worden om terug 1 grote ambiance-makende spionkop te vormen ipv 2 of 3 'kleinere'. Op verplaatsing is de sfeer altijd stukken beter, misschien om dat we daar dikwijls meer opeengepakt staan.

ps: voor ge op mij begint te schieten, 't is gewoon een vaststelling, geen verwijt hé. En ja, ik zing ook veel mee, want anders krijg ik dat hier op menne nek :zzz:

We zullen Boom zondag nekeer laten zien wie dat de beste (en meeste) supporters van 3de klasse heeft! :EA:[/quote]

das mij eigelijk ook al opgevallen da die me hunnen trommel boven en die van (denk da da spionkop lede is) dikwijls naast elkaar zingen. tzou idd beter zijn moesten die bij elkaar staan, ma om nu te zeggen da de sfeer pover is, vin ik toch wa overdreven :lol:


05 Jan 2010, 13:41
Miniem

Lid geworden op: 30 Nov 2007, 14:52
Berichten: 55
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Mijn mening over enkele zaken:

Beste supporters: Ik denk dat zowel Boom als Aalst supporters heeft die voor sfeer zorgen. Enige verschil daarin is dat Aalst ontegensprekelijk meer supporters heeft dan Boom waardoor de sfeer van Aalst altijd luider zal klinken en beter tot zijn recht komen...

Ik denk dat we niet tegen elkaar moeten gaan opbieden wie nu de beste supporters heeft. Gewoon content zijn dat we beide toch nog eens een tegenstander treffen die ook voor sfeer zorgt en zo voor een unieke beleving in het stadion kan zorgen. 90% van de wedstrijden in derde is tegen ploegen die 0,0 volk en sfeer meebrengen... Ik kijk dus al uit naar zondag en hoop op een duizend Aalsterse fans, is dat een cijfer dat gehaald kan worden?

Al dan niet doorgaan van de wedstrijd: Wij gaan het veld ruimen als er geen algemene afgeslasting is. Geen schrik dus dat de arbiter de match om 1u zou afgelasten want wij zorgen ervoor dat deze kraker kan doorgaan!

Ik kijk al enorm uit naar deze sfeermatch, en wie nu de beste zijn doet er niet toe. Tzal op sfeergebied al de beste match zijn uit de terugronde!


05 Jan 2010, 14:00
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Boom 4-ever schreef:
Mijn mening over enkele zaken:

Beste supporters: Ik denk dat zowel Boom als Aalst supporters heeft die voor sfeer zorgen. Enige verschil daarin is dat Aalst ontegensprekelijk meer supporters heeft dan Boom waardoor de sfeer van Aalst altijd luider zal klinken en beter tot zijn recht komen...

Ik denk dat we niet tegen elkaar moeten gaan opbieden wie nu de beste supporters heeft. Gewoon content zijn dat we beide toch nog eens een tegenstander treffen die ook voor sfeer zorgt en zo voor een unieke beleving in het stadion kan zorgen. 90% van de wedstrijden in derde is tegen ploegen die 0,0 volk en sfeer meebrengen... Ik kijk dus al uit naar zondag en hoop op een duizend Aalsterse fans, is dat een cijfer dat gehaald kan worden?

Al dan niet doorgaan van de wedstrijd: Wij gaan het veld ruimen als er geen algemene afgeslasting is. Geen schrik dus dat de arbiter de match om 1u zou afgelasten want wij zorgen ervoor dat deze kraker kan doorgaan!

Ik kijk al enorm uit naar deze sfeermatch, en wie nu de beste zijn doet er niet toe. Tzal op sfeergebied al de beste match zijn uit de terugronde!

mogelijks, maar kzou er toch maar rekening mee houden dat er veel unief- en hogeschoolstudenten niet afkomen... verder zou er nog het BK veldrijden zijn en natuurlijk doet het weer ook al geen deugd aan de supportersaantallen, maar zelf hoop ik dat er een massa volk is van den eendracht :-)
ik zal er naar alle waarschijnlijkheid niet kunnen bij zijn aangezien ik de dag erna examens heb :cry:

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


05 Jan 2010, 14:04
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 38
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Daarnet het weer gezien. Ze geven vrijdagnacht tot 4 centimeter sneeuw in het binnenland. Het zou mij echt verbazen moest de match doorgaan.

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


05 Jan 2010, 15:30
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
nationale jeugd en reserven zijn nu al afgelast tot en met 14 januari, ik vrees voor de zaak

_________________
geer'n bè


05 Jan 2010, 15:50
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
espanjol schreef:
Ja ok ik heb ook die opmerking Potjes is ewa plat , akkoord
Maar als ik moet kiezen tussen een jongen die zijn studies en voetbal combineert en komt trainen en tussen een jongen met mss meer talent en dat tot prof behoort en niet komt trainen en er met zijn klak naar zwiert is de keuze rap gemaakt ze bij mij .

wie van de 2 verdient dan te spelen ?
Natuurlijk het is een nieuwe week en ik hoop dat het tot Lord doordringt en dat hij de afspraken nakomt.
Het is alleszins niet de eerste keer geweest dat Lord zijn kat stuurt .


:lol: Tein eje in de jeugd een groot talent, met een hart voor de ploeg (kon al langer voor 't geld gekozen hebben), veel inzet en zalige techniek..... Dus wat gaan we doen: Lotj ons anders ne keer beginnen met Potjes af te breken, die hebben ze nog niet afgebroken van 't seizoen. Proficiat, triestige plant. Blijf aub thuis in de toekomst :wave:

_________________
www.spionkoplede.com


05 Jan 2010, 15:56
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03
Berichten: 855
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Mariner schreef:
espanjol schreef:
Ja ok ik heb ook die opmerking Potjes is ewa plat , akkoord
Maar als ik moet kiezen tussen een jongen die zijn studies en voetbal combineert en komt trainen en tussen een jongen met mss meer talent en dat tot prof behoort en niet komt trainen en er met zijn klak naar zwiert is de keuze rap gemaakt ze bij mij .

wie van de 2 verdient dan te spelen ?
Natuurlijk het is een nieuwe week en ik hoop dat het tot Lord doordringt en dat hij de afspraken nakomt.
Het is alleszins niet de eerste keer geweest dat Lord zijn kat stuurt .


:lol: Tein eje in de jeugd een groot talent, met een hart voor de ploeg (kon al langer voor 't geld gekozen hebben), veel inzet en zalige techniek..... Dus wat gaan we doen: Lotj ons anders ne keer beginnen met Potjes af te breken, die hebben ze nog niet afgebroken van 't seizoen. Proficiat, triestige plant. Blijf aub thuis in de toekomst :wave:


Der zijn er hier viel dat beter kunnen ze me hunne grote mond en wss emmen ze vanzeleven zelf ni al te veel betekent. Iedere speler heeft al is wa mindere matchen ze, das overal op elk niveau zo. En laat Potjes nog maar wa groeien, em heeft al veel progressie gemaakt tov van verleden jaar en hij heeft nog veel ruimte voor te groeien ook in den toekomst

_________________
Giejl men ert kleert wit en zwert


05 Jan 2010, 16:06
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
de clerus schreef:
Daarnet het weer gezien. Ze geven vrijdagnacht tot 4 centimeter sneeuw in het binnenland. Het zou mij echt verbazen moest de match doorgaan.


Als de weersvoorspellingen uitkomen zoals ze nu zijn, lijkt de kans op afgelasting inderdaad groot. Het is echter nog vroeg op de week en het precieze tijdstip van de sneeuwbuien in de voorspellingen wijzigt dikwijls nog naarmate het dichterbij komt.
Als 't niet meer sneeuwt voor de match, zal het zeker te doen zijn. Met twee of drie centimeter sneeuw, mogen we het vergeten, want dat smelt nooit meer voor de match. De grond is bovendien keihard bevroren en dat zal tegen zondag nog erger zijn. Als ge daar de sneeuw van afkuist, krijgt ge een levensgevaarlijke ijspiste ...


05 Jan 2010, 16:15
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Mariner schreef:
espanjol schreef:
Ja ok ik heb ook die opmerking Potjes is ewa plat , akkoord
Maar als ik moet kiezen tussen een jongen die zijn studies en voetbal combineert en komt trainen en tussen een jongen met mss meer talent en dat tot prof behoort en niet komt trainen en er met zijn klak naar zwiert is de keuze rap gemaakt ze bij mij .

wie van de 2 verdient dan te spelen ?
Natuurlijk het is een nieuwe week en ik hoop dat het tot Lord doordringt en dat hij de afspraken nakomt.
Het is alleszins niet de eerste keer geweest dat Lord zijn kat stuurt .


:lol: Tein eje in de jeugd een groot talent, met een hart voor de ploeg (kon al langer voor 't geld gekozen hebben), veel inzet en zalige techniek..... Dus wat gaan we doen: Lotj ons anders ne keer beginnen met Potjes af te breken, die hebben ze nog niet afgebroken van 't seizoen. Proficiat, triestige plant. Blijf aub thuis in de toekomst :wave:

Eigenlijk toch wel opvallend hoe graag mensen onze eigen jeugd afbreken. Straf in ieder geval van BVR dat hij wel durft kiezen voor Potjes en Ken. (y) Trouwens vorige zondag, 90ste minuut en onze Potjes die er nog een sprintje uithaalt om defensief op de andere flank nota bene nen tackle uit te voeren. Laat ze maar zagen Mariner, echte supporters weten wel beter. :EA: :EA:

_________________
geer'n bè


05 Jan 2010, 16:38
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Vandaag artikel met Depoitre in HLN.
Hij voelt zich hier goed en wil met ons naar 2de!
Er staat ook dat Kempeneer speelgerechtigd is tegen Boom,dus zit hij waarschijnlijk op de bank.
Damien Gallucci ondervond opnieuw lichte hinder aan de hamstrings en liet zich daarvoor vervangen
Hopelijk niet te erg, want tegen Boom wil ik hem er bij


05 Jan 2010, 16:50
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 24 Jan 2007, 17:50
Berichten: 409
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
ik denk dat er niet te discussieren valt over het hoeveel sups en hoeveel sfeer.Het is duidelijk dat aalst hier aan het langste eind trekt.Maar dit doet er niet toe want op het veld moet het gebeuren en daar is het simpel: aalst MOET winnen
boom kan tevreden zijn met een gelijkspel en zelfs verlies is niet dramatisch
gevolgen:indien aalst wint doen ze volop mee voor de titel denk ik ;
indien boom wint denk ik dat jullie zich volop kunnen concentreren op de eindronde(die jullie zeker halen)
indien boom wint zal het volgens mij tussen ons en heist gaan.
Bij een gelijkspel denk ik niet dat jullie nog terugkomen(jullie zullen ook niet alles winnen he)


05 Jan 2010, 17:22
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
panoleon schreef:
Mariner schreef:
espanjol schreef:
Ja ok ik heb ook die opmerking Potjes is ewa plat , akkoord
Maar als ik moet kiezen tussen een jongen die zijn studies en voetbal combineert en komt trainen en tussen een jongen met mss meer talent en dat tot prof behoort en niet komt trainen en er met zijn klak naar zwiert is de keuze rap gemaakt ze bij mij .

wie van de 2 verdient dan te spelen ?
Natuurlijk het is een nieuwe week en ik hoop dat het tot Lord doordringt en dat hij de afspraken nakomt.
Het is alleszins niet de eerste keer geweest dat Lord zijn kat stuurt .


:lol: Tein eje in de jeugd een groot talent, met een hart voor de ploeg (kon al langer voor 't geld gekozen hebben), veel inzet en zalige techniek..... Dus wat gaan we doen: Lotj ons anders ne keer beginnen met Potjes af te breken, die hebben ze nog niet afgebroken van 't seizoen. Proficiat, triestige plant. Blijf aub thuis in de toekomst :wave:

Eigenlijk toch wel opvallend hoe graag mensen onze eigen jeugd afbreken. Straf in ieder geval van BVR dat hij wel durft kiezen voor Potjes en Ken. (y) Trouwens vorige zondag, 90ste minuut en onze Potjes die er nog een sprintje uithaalt om defensief op de andere flank nota bene nen tackle uit te voeren. Laat ze maar zagen Mariner, echte supporters weten wel beter. :EA: :EA:



Is mij ook opgevallen ja, was denk ik minuut 87 als hij er nog een volle sprint van 40 meter uitperst om op de flank dubbele dekking te komen geven. (y)

_________________
www.spionkoplede.com


05 Jan 2010, 17:28
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Rupelboom schreef:
ik denk dat er niet te discussieren valt over het hoeveel sups en hoeveel sfeer.Het is duidelijk dat aalst hier aan het langste eind trekt.Maar dit doet er niet toe want op het veld moet het gebeuren en daar is het simpel: aalst MOET winnen
boom kan tevreden zijn met een gelijkspel en zelfs verlies is niet dramatisch
gevolgen:indien aalst wint doen ze volop mee voor de titel denk ik ;
indien boom wint denk ik dat jullie zich volop kunnen concentreren op de eindronde(die jullie zeker halen)
indien boom wint zal het volgens mij tussen ons en heist gaan.
Bij een gelijkspel denk ik niet dat jullie nog terugkomen(jullie zullen ook niet alles winnen he)

perfecte analyse copain, wij kunnen enkel maar de druk opvoeren bij winst. Reken daarbij dat wij eerder bye zijn dan jullie en dan hebben jullie weer de mogelijkheid om uit te lopen. Het doet mij denken aan het jaar dat wij kampioen zijn geworden in 4de, waar we op een bepaald moment ook 14 punten voor stonden, de kloof na ondermeer thuisverlies tegen Temse zagen verkleinen tot 6 punten (mede omdat Temse bleef winnen) maar uiteindelijk toch nog ruim overschot hadden op het einde. Neem daarbij dat jullie de meeste toppers thuis mogen ontvangen .... ;) op Temse en in de West-Vlaanderen met Weilsbeke en Torhout wachten jullie nog moeilijke verplaatsingen, maar voor de rest zie ik jullie niet veel meer laten liggen.

_________________
geer'n bè


05 Jan 2010, 17:42
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8617
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Stavros Glouftsis, ex-speler van onder andere Antwerp, was één van de vele uitblinkers bij Rupel Boom. “Het doet altijd deugd als je twee doelpunten kan maken. Het was al even geleden dat ik de netten nog deed trillen, maar ik krijg veel vertrouwen van onze coach”, aldus de spits in GVA.

Zondag 10 januari staat er een nieuwe topper op het programma. “Eendracht Aalst komt dan op bezoek. Het kan alle kanten uit, maar het zal heel belangrijk worden. Als we kunnen winnen, dan denk ik dat ze definitief uitgeteld zijn.”

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


05 Jan 2010, 17:45
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
ajoin_bart schreef:
'k Peis dat er weinig discussie over bestaat dat Oilsjt de beste supporters heeft van 3de klasse. Maar het moet ook gezegd worden dat de sfeer de laatste matchen (vooral thuismatchen) vrij pover is (op de match tegen racing na). Tegen Zottegem 3-0 voor staan en toch zoveel dode momenten nog. Ge hoorde zelfs die 50 of 100 supporters van Zottegem luider zingen als ons, terwijl zij 3-0 achter stonden. Van tijd heb ik de indruk dat wij 2 spionkoppen hebben: Het OPC dat zorgt voor dat halverwege op de tribune staat, en dan de gasten met hun trommels bovenaan. En beiden zingen van tijd meer naast elkaar in plaats van met elkaar. Misschien moet er eens aan gewerkt worden om terug 1 grote ambiance-makende spionkop te vormen ipv 2 of 3 'kleinere'. Op verplaatsing is de sfeer altijd stukken beter, misschien om dat we daar dikwijls meer opeengepakt staan.

ps: voor ge op mij begint te schieten, 't is gewoon een vaststelling, geen verwijt hé. En ja, ik zing ook veel mee, want anders krijg ik dat hier op menne nek :zzz:

We zullen Boom zondag nekeer laten zien wie dat de beste (en meeste) supporters van 3de klasse heeft! :EA:


das mij eigelijk ook al opgevallen da die me hunnen trommel boven en die van (denk da da spionkop lede is) dikwijls naast elkaar zingen. tzou idd beter zijn moesten die bij elkaar staan, ma om nu te zeggen da de sfeer pover is, vin ik toch wa overdreven :lol:[/quote]

Tis waar wa daje zegt: de sfeer is verdeeld
En tegen Zottegem vond ik de sfeer ma poverkes...
Ook Ajoineeeeeuh door de spelers vermindert elke speeldag van decibels
Just tegen de Racing wast nog nekker echt sfeer en daarvoor moeje al terug naar Westerlo...
Eiglek zouden we elke week zo ne sfeer moeten hebben me zo nen 12de man


05 Jan 2010, 19:03
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 424 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 29


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 89 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst