Rupel Boom - Eendracht Aalst - Pagina 27 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 424 berichten ]  Ga naar pagina 1 25 26 27 28 29
 Rupel Boom - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Iendracht02 schreef:
Als ik het zo terug bekijk: of die bal over de lijn was, kan je eigenlijk op het beeld niet zien. Die rode kaart voor Verheyden, blijft voor mij belachelijk en pure compensatie ...
Enfin, 't is goed geëindigd. Nu inderdaad maar hopen dat Ewen er geen belachelijke schorsing bovenop krijgt.


De bal was volgens mij zeker over de lijn. Coppens kon hem nog binnentikken ook, maar deed de moeite niet meer, omdat hij zag dat de bal erover was, en ook de lijnrechter aarzelde (eens aangekomen aan de doellijn :-) ) niet.


26 Apr 2010, 20:04
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38
Berichten: 1202
Locatie: Oilsjt!!
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Stijn schreef:
Iendracht02 schreef:
Als ik het zo terug bekijk: of die bal over de lijn was, kan je eigenlijk op het beeld niet zien. Die rode kaart voor Verheyden, blijft voor mij belachelijk en pure compensatie ...
Enfin, 't is goed geëindigd. Nu inderdaad maar hopen dat Ewen er geen belachelijke schorsing bovenop krijgt.


De bal was volgens mij zeker over de lijn. Coppens kon hem nog binnentikken ook, maar deed de moeite niet meer, omdat hij zag dat de bal erover was, en ook de lijnrechter aarzelde (eens aangekomen aan de doellijn :-) ) niet.
zeer zeker over de lijn

_________________
Weir zen anti fusieclub!!


26 Apr 2010, 20:51
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
nonkeltje schreef:
blue schreef:
Jaja, de zwerte peirel van de denderstreek dawast just ja, kwas effeskes mis ja.


wij blijven de ploeg met traditie in de denderstreek, denderbrol is daar een flauw afkooksel van. Wij naar tweede en jullie naar derde.......... i have a dream.


Gij schat ze toch nog redelijk hoog in, moet ik zeggen. :D ;)

_________________
oilsjt, goi alien...


26 Apr 2010, 21:16
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Nen azijnepisser ven nen steward (n)

De frustratie zat hoog :x

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


26 Apr 2010, 21:24
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
blue schreef:
Onderkroiper schreef:
Ik heb eens omgekeerd gewerkt en eerst het filmpje op Youtube geplaatst :D

http://www.youtube.com/watch?v=NPUtlDFbGIU

De foto's worden straks en eventueel morgen verder gepost :rolandjen:

Het awoert-geroep tijdens het filmpje was gericht tegen de scheidsrechter die op dat ogenblik de kleedkamers opzocht. Sorry voor het even wegvallen van het geluid.
Het zal Flippo enorm deugd gedaan hebben tijdens YNWA (y)


Sfeer noemen ze da?
Sterk


DIT IS SFEER :banana: :EA:

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


26 Apr 2010, 22:07
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Rupel Boom - Eendracht Aalst Wouter Moreels pakt leider in met hattrick



AALST/ZOTTEGEM - Nog voor het halfuur verloor Eendracht Ewen Verheyden met rood. De Aalsterse uitzege in Boom nam dan ook de allure aan van een onvervalste stunt. De stuntman van dienst was de herstelde Wouter Moreels die zijn torinstinct illustreerde met een hattrick.
Je krikte je totaal op tot zestien goals op voorwaarde dat de eerste treffer in Boom niet als own-goal wordt beschouwd?

Wouter Moreels: 'Ik kreeg hulp van de thuisportier Vervoort, maar forceerde toch zelf die treffer met mijn voorzet-schot. Vorige week liet ik enkele kansen onbenut en daarom smaakten deze treffers dubbel zoet. Op Rupel Boom zagen onze meegereisde fans een mooie prestatie van de volledige ploeg. Hoed af voor onze jongeren Jeremy Van Gelder, Lothar Devidts en Arne Verhoeven die bij hun invalsbeurt meteen meedraaiden als anciens. Deze uitzege verschaft ons vertrouwen naar de eindronde toe. We kunnen ons nu zonder stress focussen op de eindronde. Onze supporters waren opnieuw geweldig en zullen straks zeker een belangrijke rol spelen als twaalfde man.'

Jammer van die mislukte start, want Aalst heeft een ploeg die een glansrol zou kunnen spelen in het titeldebat?

'Als we sneller op kruissnelheid waren geraakt, hadden we inderdaad kunnen meestrijden voor de titel. We hadden helaas aanvankelijk veel blessurepech terwijl flink wat nieuwkomers moesten ingepast worden. De ploeg draaide dus niet meteen, maar intussen is dat wel het geval. We kunnen ontspannen naar de eindronde toe. Met nog drie matchen voor de boeg vind ik het scenario ideaal. Jongens als Filipovic en Depoitre kunnen rustig herstellen terwijl ik dan matchritme kan opdoen om straks helemaal scherp te staan. We kijken echt uit naar die eindronde.'

Foeterde je niet op Ewen Verheyden, want zijn rode kaart lag aan de basis van jouw krampen?

'Ik vond het een erg lichte rode kaart. We plooiden ons nadien dubbel en weigerden om te plooien voor de overmacht. Als je meer dan een uur met tien man toch de leider vloert in eigen huis, zet je een knalprestatie neer. We liepen ons te pletter. Zelf moest ik terugzakken naar het middenveld waar ik vele kilometers afmaalde. In de slotfase moest ik dan terug naar de vuurlinie om achter elke diepe bal te hollen. Voor de match wou ik al tekenen voor een punt, maar uiteindelijk deden we nog een stuk beter.'
Bron HNB


27 Apr 2010, 7:35
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1770
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Voetbal 3de klasse a Titel lijkt veraf voor Rupel Boom na verrassende nederlaag tegen Aalst - 27/04/2010

BOOM - Rupel Boom verloor zondag met 1-3 van een jong en al snel tot tien herleid Aalst. Boze supporters en ontgoochelde spelers achteraf, de titel lijkt veraf. 'Sommige spelers kampen duidelijk met een vertrouwenscrisis,' zegt Joren Dom, één van de betere Bomenaars.

'We beginnen altijd met veel goeie wil, maar het is nu al twee weken op rij dat we meteen een domme tegengoal krijgen', vertelt Joren Dom.

'Die treffer van zondag mag er nooit komen. Ik merkte meteen dat die achterstand ons de benen af sneed. Na de snelle rode kaart voor Aalst dacht ik dat we het alsnog zouden halen, maar het lukte maar niet om openingen te vinden. Je mag de schuld van deze nederlaag zeker niet helemaal op Vervoort afschuiven. Het was inderdaad een knullig doelpunt, maar wij hebben er op het veld ook niet veel van gebakken.'

Is dat die zogenaamde titelstress die jullie parten speelt?

'Ik denk het. Het is niet normaal dat we plots zo slecht spelen. Al het frisse en creatieve dat we al een heel seizoen brengen, lijkt helemaal weg. Ik kan me best voorstellen dat supporters gefrustreerd zijn en dit niet begrijpen, maar we doen echt wel ons best. Wij willen graag naar tweede klasse, geloof me.'

Is er al duidelijkheid over jouw toekomst intussen?

'Nog niet. Er zijn wel al gesprekken geweest tussen Rupel Boom en KV Mechelen over een extra huurperiode. Maar het geraakt blijkbaar niet rond. Het duurt allemaal wat te lang naar mijn zin, maar ik heb weinig in de pap te brokken. Ik zie een bijkomend jaar bij Rupel Boom zeker zitten. Maar het zijn de clubs die elkaar moeten vinden.'


27 Apr 2010, 8:08
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
marc2 schreef:
Nu je ziet dat boom duidelijk met " de rem " opspeelt is het des te jammer dat we in het begin zoveel punten verspeeld hebben.
Nugoed, we kunnen het positieve dan maar onthouden.
De eindronde is een zekerheid. De jongelingen hebben mogen proeven van de a - ploeg en hebben het dus blijkbaar schitterend gedaan.
Nu is het zaak om de volledige kern speelgelegenheid te geven in de resterende matchen zodanig dat ze allen competitieritme in de benen hebben.
Langs andere kant kunnen spelers met lichte blessures nu rusten en moeten der dus geen risico's genomen worden.



Boom met de rem op?? Eendracht in 6de versnelling ja, Boom wou maar al te graag winnen

_________________
www.spionkoplede.com


27 Apr 2010, 9:16
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21 Okt 2008, 15:17
Berichten: 212
Leeftijd: 60
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Mariner schreef:
marc2 schreef:
Nu je ziet dat boom duidelijk met " de rem " opspeelt is het des te jammer dat we in het begin zoveel punten verspeeld hebben.
Nugoed, we kunnen het positieve dan maar onthouden.
De eindronde is een zekerheid. De jongelingen hebben mogen proeven van de a - ploeg en hebben het dus blijkbaar schitterend gedaan.
Nu is het zaak om de volledige kern speelgelegenheid te geven in de resterende matchen zodanig dat ze allen competitieritme in de benen hebben.
Langs andere kant kunnen spelers met lichte blessures nu rusten en moeten der dus geen risico's genomen worden.



Boom met de rem op?? Eendracht in 6de versnelling ja, Boom wou maar al te graag winnen



Dacht ook al 'met de rem op'? :wadde:
Zeker als je wilt over gaan en je kampioen kan spelen, zou niet weten waarom je dan met de rem op zou spelen....

_________________
Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat
Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God.


27 Apr 2010, 12:35
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Soms klopt het inderdaad dat ploegen niet willen overgaan en echt 'met de rem op' spelen.

Maar volgens mij was Marc de zondag gewoon niet op de match, en heeft hij uit de stand geconcludeerd dat Boom zich inhield omdat het niet wou opgaan. Compleet belachelijk natuurlijk.


27 Apr 2010, 12:38
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
dan had boom zijne "rem" wel wat eerder opgetrokken zeker moesten ze niet willen promoveren?


27 Apr 2010, 12:42
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
219 fotokes van de match op Boom, Den Onderkroiper zenne kodak heeft overuren geklopt.

Diene mens verdient hier eigenlijk wel een dikke pluim voor elke week die toffe foto's. :respect:

_________________
oilsjt, goi alien...


27 Apr 2010, 17:24
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
jammen schreef:
219 fotokes van de match op Boom, Den Onderkroiper zenne kodak heeft overuren geklopt.

Diene mens verdient hier eigenlijk wel een dikke pluim voor elke week die toffe foto's. :respect:

Vind ik ook :juij: :ikwilbier:


27 Apr 2010, 18:31
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
eendrachter'80 schreef:
jammen schreef:
219 fotokes van de match op Boom, Den Onderkroiper zenne kodak heeft overuren geklopt.

Diene mens verdient hier eigenlijk wel een dikke pluim voor elke week die toffe foto's. :respect:

Vind ik ook :juij: :ikwilbier:



Die heeft hij al hoor ... je moet maar eens goed kijken onder zijn neus :plat:

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


27 Apr 2010, 20:41
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
ik vond het rupel boom hun eigen schuld eigenlijk ivm Van Der Westlaken.

Het was een onschuldige fout van Brecht dacht ik, en die VDerWestlaken komt ongelukkig neer. Vervolgens werken ze daar 10 minuten aan om die terug het veld in te sturen, en bij de volgende trekfout scheurt die gast zijn schouderligamenten. Tja, ze hadden hem beter direct vervangen hé


27 Apr 2010, 20:48
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 424 berichten ]  Ga naar pagina 1 25 26 27 28 29


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst