Eendracht Aalst - Torhout 1992 - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 190 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13
 Eendracht Aalst - Torhout 1992 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Eendracht Aalst - Torhout 1992
eintracht frankfurt schreef:
2de helft na de 2-0 was wat flauw, maar we gaan niet zagen he jongens (en meisjes). We gaan niet elke match met 5-0 winnen.

Wat ik wel niet begreep, is dat de trainer Lord wisselde. Hij was in de 2de helft toch beter in de match + Depoitre stond op scherp (gele kaarten dan ;-) en zat totaal niet meer in de match... De match zat bij 2-0 op slot. Ik had Depoitre eraf gehaald als zekerheid en Lord als 2de spits laten staan.

't Is waar Eintracht, te meer daar we dit jaar nog geen één match met 5-0 gewonnen hebben... ;) (wel eens 8-1, ok, maar dat is geen 5-0).

En ik stel vast dat de meningen over Lord verdeeld zijn...


17 Jan 2010, 23:25
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Torhout 1992
salvador schreef:
ea4ever schreef:
we kunnen marc 2 geen ongelijk geven
Lord was echt wel SUPERZWAK

GEEN KANSEN FORCEREN ok
maar dan nog zo kansen verneuken
nie goe bezig

Kan iemand mij uitleggen hoe je tegelijk kansen kunt "verneuken" en er toch "geen forceren"?
Ik ben niet geweest, maar op TV Oost zie ik één kans van Lord en die heeft hij met een slimme beweging zelf afgedwongen.


Tja,maar hij mist wel 2 open kansen die ze niet eens laten zien op tv oost.


17 Jan 2010, 23:25
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Eendracht Aalst - Torhout 1992
Iendrachter90 schreef:
salvador schreef:
ea4ever schreef:
we kunnen marc 2 geen ongelijk geven
Lord was echt wel SUPERZWAK

GEEN KANSEN FORCEREN ok
maar dan nog zo kansen verneuken
nie goe bezig

Kan iemand mij uitleggen hoe je tegelijk kansen kunt "verneuken" en er toch "geen forceren"?
Ik ben niet geweest, maar op TV Oost zie ik één kans van Lord en die heeft hij met een slimme beweging zelf afgedwongen.


Tja,maar hij mist wel 2 open kansen die ze niet eens laten zien op tv oost.

Ik hoop niet dat kansen missen het belangrijkste criterium wordt waarop we onze spelers gaan beoordelen, ik heb de match tegen Racing gezien en als je die norm in die match op Depoitre toepast...
Voor alle duidelijkheid: ik vond Depoitre toen een goede match spelen, maar de afwerking was niet goed.
Ik versta gewoon niet in die post over Lord dat je in dezelfde post kunt zeggen dat iemand geen kansen forceert en dat hij ze toch "verneukt" (de woordkeuze is niet de mijne). Blijkbaar heeft hij er minstens 3 gehad (die van TV Oost en nog 2 andere). De verdienste is dan minstens dat je op het goede moment op de goede plaats bent!


17 Jan 2010, 23:34
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Eendracht Aalst - Torhout 1992
Heb net Depoitre gesproken op facebook. Heeft nog veel pijn en wacht af wat het deze week wordt. Hij hoopt wel volgende week te kunnen spelen op Heist maar leek er zelf niet echt in te geloven.. :hmm:

_________________
Afbeelding


17 Jan 2010, 23:45
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Torhout 1992
Stef DV schreef:
met een tikkeltje meer geluk had hij zeker 1 doelpuntje gescoord. Ik vond Lord helemaal niet slecht vandaag...


Ikzelf vond ook dat Lio na de rust niet slecht speelde. Ik stond aan de dugout en de trainer had niets dan lovende commentaar tegenover Lio. :wow:

_________________
Century game 22 juni 2019


17 Jan 2010, 23:53
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03
Berichten: 855
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Torhout 1992
SERRE schreef:
Heb net Depoitre gesproken op facebook. Heeft nog veel pijn en wacht af wat het deze week wordt. Hij hoopt wel volgende week te kunnen spelen op Heist maar leek er zelf niet echt in te geloven.. :hmm:


En wat is dan de voorlopige diagnose?

_________________
Giejl men ert kleert wit en zwert


18 Jan 2010, 0:01
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03
Berichten: 855
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Torhout 1992
Onderkroiper schreef:
Stef DV schreef:
met een tikkeltje meer geluk had hij zeker 1 doelpuntje gescoord. Ik vond Lord helemaal niet slecht vandaag...


Ikzelf vond ook dat Lio na de rust niet slecht speelde. Ik stond aan de dugout en de trainer had niets dan lovende commentaar tegenover Lio. :wow:


En terecht, als goe is moe het ook gezegd worden eh :EA:

_________________
Giejl men ert kleert wit en zwert


18 Jan 2010, 0:03
Junior

Lid geworden op: 14 Jan 2009, 13:06
Berichten: 203
Bericht Re: Eendracht Aalst - Torhout 1992
Ik zie liever Seminck en Brecht centraal in de verdediging, Filipo op links en Niels doorschuiven als verdedigende middenvelder naast Van Damme.Met de aankoop van ne nieuwe linksachter(zie officiele site) denk ik dat BVR wil doorgaan met Filipo centraal in de verdediging zonder Seminck.


18 Jan 2010, 0:03
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Torhout 1992
De fotokes zullen voor morgen zijn want er is nog géén map voorzien om deze in te posten. :cry:

Zodra deze aangemaakt is zal ik deze on-line zetten. :banana:

Gespot deze namiddag één van mijn lievelingslogo's :love:

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


18 Jan 2010, 0:09
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Eendracht Aalst - Torhout 1992
Jongens, laat Flippo daar aub staan centraal want die doet dat gewoon schitterend! Vandaag speelden we de 4de wedstrijd op rij zonder tegengoal, ja? Spijtig voor Seminck maar dat is nu eenmaal voetbal. Hij zal zijn kans moeten grijpen als hij ze krijgt en die komt er ongetwijfeld nog dit seizoen. Verheyden speelde niet omdat hij met een stressfractuur zit opgescheept, dat zei hij mij zelf voor de wedstrijd. Had trouwens een kruk bij..
Ik vind dat onze trainer alle lof verdient. Ik zit elke keer net achter de dugout en kan jullie verzekeren dat hij constant bijstuurt en aanmoedigt. Wat hij telkens roept is mij echter een raadsel want zijn taalgebruik is heel raar, een soort koeterwaals gecombineerd met een soort nederlands waar ik geen lijn in krijg. Maar soit, de spelers verstaan hem blijkbaar wondergoed en dat is wat telt zeker hé..

_________________
Afbeelding


18 Jan 2010, 0:10
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Torhout 1992
SERRE schreef:
Jongens, laat Flippo daar aub staan centraal want die doet dat gewoon schitterend! Vandaag speelden we de 4de wedstrijd op rij zonder tegengoal, ja? Spijtig voor Seminck maar dat is nu eenmaal voetbal. Hij zal zijn kans moeten grijpen als hij ze krijgt en die komt er ongetwijfeld nog dit seizoen. Verheyden speelde niet omdat hij met een stressfractuur zit opgescheept, dat zei hij mij zelf voor de wedstrijd. Had trouwens een kruk bij..
Ik vind dat onze trainer alle lof verdient. Ik zit elke keer net achter de dugout en kan jullie verzekeren dat hij constant bijstuurt en aanmoedigt. Wat hij telkens roept is mij echter een raadsel want zijn taalgebruik is heel raar, een soort koeterwaals gecombineerd met een soort nederlands waar ik geen lijn in krijg. Maar soit, de spelers verstaan hem blijkbaar wondergoed en dat is wat telt zeker hé..


:D Daar kan in komen, want Den Ajuinboer vroeg me meerdere keer of de mondelinge bijsturingen in het Nederlands of Frans was. :lol:
Maar de spelers begrijpen dat. (y)

_________________
Century game 22 juni 2019


18 Jan 2010, 0:16
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Torhout 1992
Iendrachter90 schreef:
salvador schreef:
ea4ever schreef:
we kunnen marc 2 geen ongelijk geven
Lord was echt wel SUPERZWAK

GEEN KANSEN FORCEREN ok
maar dan nog zo kansen verneuken
nie goe bezig

Kan iemand mij uitleggen hoe je tegelijk kansen kunt "verneuken" en er toch "geen forceren"?
Ik ben niet geweest, maar op TV Oost zie ik één kans van Lord en die heeft hij met een slimme beweging zelf afgedwongen.


Tja,maar hij mist wel 2 open kansen die ze niet eens laten zien op tv oost.


God ja, maar zo open als die van Depoitre waren ze ook niet hé... Dan kan je daar ook over vitten...Trouwens, die "open" kansen voor Lio kwamen er wel na een actie van Lord zelf hé met enkele crossballen die van zijn voet kwamen - tweede helft Lord eraf en er was helemaal geen bal meer te zien, trouwens. Die bal die daar gelukkig voor zijn voet komt uit een corner na een totale carambole en waar hij zijn schot mist, daar gaat een mens toch niet op afgerekend worden zeker??? Trouwens, er mag best wel gezegd worden dat de doelman van Torhout een goede match keepte.

Maar ja, sommigen vinden het hier leuker om Lord af te breken natuurlijk. Zo kan je wel op iedereen fouten schuiven hoor -> Kestens die in de eerste helft driemaal op eigen helft een verschrikkelijke inspeelpass geeft waaruit Torhout bijna evenveel keer op doel kan schieten, De Schutter die ongedekt een fantastische vrije trap van Troch op een meter van de doellijn nog naastkopt, Flippo en B. Moreels met balverlies op gevaarlijke plaatsen, Laurent die misschien wel zijn minste match in het Eendracht-shirt tot nu toe speelde... Plaats alles ff in zijn context... We hebben gewonnen en de reeks wordt alsmaar langer, maar het zijn blijkbaar eerder de supporters die weer al duchtig aan het zweven zijn geslagen precies...Het moet allemaal met vier goals verschil worden getoond... Als dat gebeurd hé menskes, mag je voor het seizoen 2010-2011 vier of vijf nieuwe spelers gaan aantrekken en kan je vanop nul beginnen, want ze zullen allemaal weggekaapt zijn...

Er stonden er gisteren ook alweer te melken dat "den tweeden helft toch maar magerkes was"... Ik ben vorig seizoen nog niet vergeten hoor en Sottegem uit, Heist op den Berg thuis en Deinze uit onder andere zijn ook nog niet zo heel lang geleden... Het kan rap keren...

Geen kans weggegeven na de 1-0, dat wil zeggen dat Torhout 75 minuten niks heeft klaargemaakt zonder dat wij een glansprestatie hebben moeten neerzetten... Jammer van de kwetsuur van Laurent - een uurtje na de match hem heel kort gesproken en zei inderdaad dat hij veel pijn had na een tik op zijn achillespees en dat hij hoopte klaar te geraken voor volgende week.

Blij dat we staan waar we staan en laat dat gewoon het doel zijn en alles wat erbij komt, is meegenomen - na zeven matchen had je nooit meer durven denken dat we überhaupt nog op een vierde plaats terecht zouden komen...

Nu Heist voor de bijl...


18 Jan 2010, 8:20
Scholier

Lid geworden op: 19 Apr 2008, 10:13
Berichten: 169
Leeftijd: 53
Bericht Re: Eendracht Aalst - Torhout 1992
Tom_1919 schreef:
SERRE schreef:
Heb net Depoitre gesproken op facebook. Heeft nog veel pijn en wacht af wat het deze week wordt. Hij hoopt wel volgende week te kunnen spelen op Heist maar leek er zelf niet echt in te geloven.. :hmm:


En wat is dan de voorlopige diagnose?


als hij er zondag niet bij is, dan zitten we met een probleem, zoals ik eerder al heb gezegd.
laat ons hopen op een goede afloop


18 Jan 2010, 8:28
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21 Okt 2008, 15:17
Berichten: 212
Leeftijd: 60
Bericht Re: Eendracht Aalst - Torhout 1992
DT schreef:
Iendrachter90 schreef:
salvador schreef:


Het feit is dat Lord zeker geen goeie eerste helft speelde, wacht nog altijd veel te veel zijn bal af en een voorbeeldige inzet heeft hij ook niet. Spijtig als je dan Depoitre zich te pletter ziet lopen en Lord daar iets verder staan te slenteren. Ik blijf het spijtig vinden dat een man met zijn talent er niet meer mee doet.

Dat het een mindere wedstrijd was heb ik geen probleem mee, buiten die twee fases in het begin van de wedstrijd was het wachten tot de 88 minuut alvoor Torhout nog eens een bal richting doel knalde. Dat is ook een verdienste van onze ploeg. Het is wel weer raar om te zien dat na de 1-0 en de 2-0 Torhout niet de intentie had om proberen te aanvallen. Die mannen waren echt blij dat het maar 2-0 werd.

En inderdaad, gewoon proberen door te gaan op dit elan, en we zullen wel zien waar het schip strand.

_________________
Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat
Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God.


18 Jan 2010, 9:37
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Torhout 1992
Alba schreef:

Het feit is dat Lord zeker geen goeie eerste helft speelde, wacht nog altijd veel te veel zijn bal af en een voorbeeldige inzet heeft hij ook niet. Spijtig als je dan Depoitre zich te pletter ziet lopen en Lord daar iets verder staan te slenteren. Ik blijf het spijtig vinden dat een man met zijn talent er niet meer mee doet.


Ja, dat verschil in lopen blijft relatief en Lord heeft ondertussen wel al door dat je niet persé achter elke bal moet gaan hollen... Was zeker een zwakke eerste helft van hem maar was daarin toch weer goed voor drie flitsen waar een doelpunt uit had kunnen vallen...

En ook in eerste klasse lopen er gasten die veel talent hebben en die er niks mee doen of hoe verklaar het niveau van Standard dit jaar? Alles in zijn context bekijken en de kuren erbij nemen... Lord is en blijft een van de smaakmakers en als hij geen smaak geeft, geeft hij altijd nog genoeg stof tot discussie...


18 Jan 2010, 10:16
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 190 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst