Heist - Eendracht Aalst - Pagina 23 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 337 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23
 Heist - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
ik denk dat troch beter wat wedstrijdritme opdoet bij de reserves of de beloften

het zou dan miss allemaal wa minder stroef gaan.

want technisch heeft hij een zeer goede bagage, maar als er moet geknokt worden voor de bal komt hij telkens iets te kort. (dit is een vastelling en geen verwijt hé). laat troch eens rond depoitre zwerven hij zal ook meer ruimte krijgen en dan is hij gevaarlijk!!


26 Jan 2010, 19:28
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
boer touch schreef:
laat troch eens rond depoitre zwerven hij zal ook meer ruimte krijgen en dan is hij gevaarlijk!!

Dat is het geen waar ik ook nog op hoop, want ik twijfel niet aan de kwaliteiten van Troch (laat dat duidelijk zijn).
Voor mij is het belangrijkste dit jaar dat EA goed presteert en het aantrekken van een extra spits is toch een teken dat het bestuur het ook nog steeds meent en zijn ogen open heeft.
Nu terug over het mogelijk duo Depoitre - Troch ik zou dat toch maar uitproberen wanneer de kans zich stelt en dit niet proberen forceren.... dat wreekt zich toch.

_________________
If you never try, you'll never know


26 Jan 2010, 20:04
Scholier

Lid geworden op: 26 Apr 2007, 17:37
Berichten: 151
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
Als je 3 open doelkansen creëert en je scoort niet dan weet je dat je ten allen tijde een goal kan tegen krijgen..

Akkoord, Morreels heeft ook passes verstuurd naar Lord, maar Thomas evengoed, of verwijt je Thomas dat hij Lord uit het spel spelletje speelt? Doe eventjes normaal hé! Het is toch heel simpel hoor in voetbal, ik snap de mensen niet die hier precies doen alsof der een complot is.

Wat je als objectieve toeschouwer met een tikkeltje voetbalverstand(zelfs een duiveltje ziet dit!) kan vaststellen is wat het Lord in balbezit bracht, dribbel, dribbel, ooh waar is de bal nu ineens? Juist, verloren! 7 op de 10 keer mag de ploeg zich opmaken om terug te plooien voor balverlies...
Lord is een goeie speler, het omgekeerde ga je me nooit horen zeggen, maar -O- zo individualistich, te mooi willen doen, hij wil aan de bal een kunstwerk maken met een strik rond.

3 op de 10 keer kan er evengoed wel iets van komen, een geslaagde actie, maar het is zolang talmen dat de tegenstrever tegen dan al half teruggeplooid is.
Soms gewoon te veel van het goeie,

als hij het spel simpel houdt kom je dat nooit tegen...

De 0-1 was overigens een identieke kopie van de laatste tegengoal die we slikten van RC Waregem, daar gaat volgens mij toch iemand niet vrijuit... Indien we niet verzuimden te scoren, maar efficiënt en koelbloedig hadden gebleven voor de goal, zoals de voorbije weken dan was het nooit zover gekomen.
We speelden gewoon iets te defensief, te weinig kansen om ze af te maken.
Als je dus uit 3 open kansen niet scoort, dan moet je er meer creëren en niet terugplooien, (voetbal is toch) simpel!

Neen, Thomas is niet heilig, het heeft nog niet meegezeten dit seizoen, maar laat de kentering vanzelf komen. Waarom hem tot zondebok maken? Zijn voorzetten kwamen goed aan, enkel jammer dat de ballen niet gekaderd werden.


De rest van mijn post is voor El Corredor maar ook wel publiek omdat je het over mijn familie had, lees de alinea gewoon simpelweg, ik hoop dat je content bent dat er eens iets specifiek voor jou wordt geschreven op het forum!

Citeer:
Als je een pispaal zoekt kijk dan eerst eventjes naar jezelf en vraag je af waarom je een pispaal zoekt...
misschien beantwoordt dat zelf al veel/genoeg?
Dan hoef je tenminste niet heel mijn familie derbij te betrekken, ik zeg toch ook niets over je vader of je moeder, je broers of je zussen? Maw gewoon triestig(zoals ik al aangaf), maar nu in mijn ogen ook een bijzonder zielige persoon(lijkheid)...


Laatst gewijzigd door Jossen op 27 Jan 2010, 16:40, 1 keer totaal gewijzigd.



27 Jan 2010, 16:16
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
Tis nie den Troch die we gewoon waren en ik vind het ook logisch da hij op de bank zit maar op Heist vond ik hem toch een degelijke wedstrijd spelen.


27 Jan 2010, 16:40
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
Jossen schreef:
Als je 3 open doelkansen creëert en je scoort niet dan weet je dat je ten allen tijde een goal kan tegen krijgen..

Akkoord, Morreels heeft ook passes verstuurd naar Lord, maar Thomas evengoed, of verwijt je Thomas dat hij Lord uit het spel spelletje speelt? Doe eventjes normaal hé! Het is toch heel simpel hoor in voetbal, ik snap de mensen niet die hier precies doen alsof der een complot is.

Wat je als objectieve toeschouwer met een tikkeltje voetbalverstand(zelfs een duiveltje ziet dit!) kan vaststellen is wat het Lord in balbezit bracht, dribbel, dribbel, ooh waar is de bal nu ineens? Juist, verloren! 7 op de 10 keer mag de ploeg zich opmaken om terug te plooien voor balverlies...
Lord is een goeie speler, het omgekeerde ga je me nooit horen zeggen, maar -O- zo individualistich, te mooi willen doen, hij wil aan de bal een kunstwerk maken met een strik rond.

3 op de 10 keer kan er evengoed wel iets van komen, een geslaagde actie, maar het is zolang talmen dat de tegenstrever tegen dan al half teruggeplooid is.
Soms gewoon te veel van het goeie,

als hij het spel simpel houdt kom je dat nooit tegen...

De 0-1 was overigens een identieke kopie van de laatste tegengoal die we slikten van RC Waregem, daar gaat volgens mij toch iemand niet vrijuit... Indien we niet verzuimden te scoren, maar efficiënt en koelbloedig hadden gebleven voor de goal, zoals de voorbije weken dan was het nooit zover gekomen.
We speelden gewoon iets te defensief, te weinig kansen om ze af te maken.
Als je dus uit 3 open kansen niet scoort, dan moet je er meer creëren en niet terugplooien, (voetbal is toch) simpel!

Neen, Thomas is niet heilig, het heeft nog niet meegezeten dit seizoen, maar laat de kentering vanzelf komen. Waarom hem tot zondebok maken? Zijn voorzetten kwamen goed aan, enkel jammer dat de ballen niet gekaderd werden.


De rest van mijn post is voor El Corredor maar ook wel publiek omdat je het over mijn familie had, lees de alinea gewoon simpelweg, ik hoop dat je content bent dat er eens iets specifiek voor jou wordt geschreven op het forum!

Citeer:
Als je een pispaal zoekt kijk dan eerst eventjes naar jezelf en vraag je af waarom je een pispaal zoekt...
misschien beantwoordt dat zelf al veel/genoeg?
Dan hoef je tenminste niet heel mijn familie derbij te betrekken, ik zeg toch ook niets over je vader of je moeder, je broers of je zussen? Maw gewoon triestig(zoals ik al aangaf), maar nu in mijn ogen ook een bijzonder zielige persoon(lijkheid)...



bedankt voor de persoonlijke touch aan je post. in die 3 gemiste kansen, zit daar ook die piskopbal van TT bij? gewoon een vraag hé...

jammer dat je vergeet dat ik over TT heel wat positief heb geschreven in het verleden. Kritiek op tT mag in jouw ogen niet, ik vind dat jammer. Kan je zelf niet toegeven dat hij gewoon veel minder is. Versta mij goed, intrinsieke kwaliteiten (corners, vrije trap, assists) heeft hij zeker, alleen heb ik ze dit jaar nog te weinig gezien...


27 Jan 2010, 19:16
Scholier

Lid geworden op: 26 Apr 2007, 17:37
Berichten: 151
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
El Corredor schreef:


bedankt voor de persoonlijke touch aan je post. in die 3 gemiste kansen, zit daar ook die piskopbal van TT bij? gewoon een vraag hé...

jammer dat je vergeet dat ik over TT heel wat positief heb geschreven in het verleden. Kritiek op tT mag in jouw ogen niet, ik vind dat jammer. Kan je zelf niet toegeven dat hij gewoon veel minder is. Versta mij goed, intrinsieke kwaliteiten (corners, vrije trap, assists) heeft hij zeker, alleen heb ik ze dit jaar nog te weinig gezien...


Piskopbal? Ik heb hem niet zijn broekje zien afsteken...
Ik ga niet in het verre verleden beginnen spitten hoor, lol. Ik ben absoluut niet gefrustreerd, het is gewoon het recente verleden, kritiek mag er zijn en moet kunnen maar aan het ritme dat U hier negatieve posts post, waan ik TT precies een waterpolospeler.

Ik ben niet diegene die de statistieken bijhoudt, misschien kan iemand anders dat wel verhelderen voor jou.
Inderdaad, er zijn er nog niet veel geweest, indien we in het begin van het seizoen niet zoveel ruimte weggaven onder VDH dan zou EA nu toch al wat meer puntjes hebben gehaald.
TT speelde totnogtoe niet de meest gelukkige matchen, ik ben nog altijd de eerste om dat toe te geven. Maar om onmiddellijk alles te verbasteren is een compleet andere zaak die er bij mij, en met mij blijkbaar -ook na deze wedstrijd- vele andere voetballiefhebbers, niet ingaat.

Hij speelde geen volle 90 minuten meer sinds de bekerwedstrijd op 28-10, alles erna heeft EA bijna gewonnen en ik ben het er volledig mee eens: never change a winning team, want het was leuk en speels voetbal(tegen voornamelijk ploegen uit de rechterkolom), maar dan heeft de coach sowieso gelijk, weer een simpele waarheid...
Vergeet niet dat er intussen toch 10 wedstrijden zijn geweest zonder dat TT 90 minuten wedstrijdritme heeft opgedaan, toch verwacht je dan dat de speler in kwestie het toch allemaal doodleuk afhaspelt?

Dan sta ik nog niet stil bij de taken die de trainer meegaf, deze waren toch iets anders dan de voorbije weken, maar dat hou ik binnenskamers, dat is niet voor het publiek bestemd.

Kijk verder dan alleen wat je 'maar' ziet...

Ik hoop maar 1 ding dat EA wint, met of zonder TT, kan me eigenlijk geen barst schelen, zolang ik maar mooi en variërend voetbal zie, maar die lompe commentaren van jou zijn zo gemakkelijk gezocht(op een aantal fases), te belachelijk en onbegrijpelijk.

Ach ooit leer je het wel :oooh:


27 Jan 2010, 22:04
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
:hmm:

_________________
If you never try, you'll never know


27 Jan 2010, 22:24
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 337 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst