Heist - Eendracht Aalst - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 337 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 23
 Heist - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2572
Leeftijd: 42
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
Als ge aan uwe 4-4-2 wilt vasthouden moede Lord naast Wouter Moreels in de spits zetten. De vrijgekomen plaats op de flank kan dan enkel ingenomen worden door Coppens, tenzij Gallucci fit is maar daar vrees ik voor.
Anders zal het ne 4-5-1 worden met Thomas Troch in de basis. Of het zou moeten zijn da Ewen kan spelen.
Andere opties zijn er niet volgens mij want de ploeg volledig omgooien zou ik nu wel nie doen.


20 Jan 2010, 7:49
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47
Berichten: 743
Leeftijd: 42
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
de clerus schreef:
Zolang er nog nix officieel op de website sta geloof ik nog in het aantreden van Depoitre nu zondag.
Kzal een kaarsken doen brande :D


Het slechte nieuws staat vandaag te lezen in Het Laatste Nieuws, zal drie tot vier weken out zijn.

_________________
http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300


20 Jan 2010, 9:26
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
Depoitre mist dus twee wedstijden. Dat is echt jammer want heel het systeem is gebaseerd op de balvastheid van Laurent.
Maar ook Lord en Moreels zijn balvast genoeg om de 4/4/2 in stand te houden maar ik vrees dat de coach de kat wat uitde boom zal kijken en zal aantreden in een 4/5/1 met Troch inderdaad in de ploeg.
De tandem Troch-Moreels mag best gezien worden, beiden vinden elkaar blindelings. Je mist alleen wat slagkracht vooraan maar ik zou persoonlijk ook gaan voor een dichtbevolkt middenveld en speculeren op de snelheid en klasse van Lord, Podevijn en Moreels.


20 Jan 2010, 12:12
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
Tis natuurlijk een enorme aderlating zonder Depoitre, maar ook zonder hem zijn we nu niet bepaald kansloos hé. We hebben nog altijd een verdediging die de laatste vier matchen geen tegengoal meer incasseerde en we hebben vooraan nog altijd ene lopen die in de laatste 7 matchen 10 goals gemaakt heeft. En zelfs zonder Depoitre hebben we volgens mij nog genoeg kwaliteit lopen om voor geen enkele reekdsgenoot te moeten onderdoen. Bovendien missen ze bij Heist met Webers ene die voor hen MINSTENS even belangrijk als Depoitre voor ons.


20 Jan 2010, 12:16
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23
Berichten: 1683
Leeftijd: 55
Locatie: Erembodegem
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
Achteraf bekenen had hij zondag beter geel gepakt ...


20 Jan 2010, 12:45
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
the_red_ant69 schreef:
Achteraf bekenen had hij zondag beter geel gepakt ...

da wist hij op voorhand ni eh :lol:


20 Jan 2010, 13:06
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
ajoin_bart schreef:
the_red_ant69 schreef:
Achteraf bekenen had hij zondag beter geel gepakt ...

da wist hij op voorhand ni eh :lol:


Nadat hij er afgetrapt was, had hij toch nog wa kunnen protesteren zeker :D .


20 Jan 2010, 13:08
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
scheurtje in de aanhechting van de achillespees...
kan niet anders dan door de tackle van die speler van torhout geweest zijn... :fuck:

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


20 Jan 2010, 13:42
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
De voorbeschouwing staat online.


20 Jan 2010, 14:14
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13161
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
Smetje schreef:
Bram schreef:
ajoin_bart schreef:

ik vrees ook voor ne 4-5-1 me troch in de ploeg. Ma mss beter nen 4-5-1 als nen 4-4-2 me lord en wouter id spits (wa super zou zijn) ma dan zou diene coppens wss op de flank komen (en dan kunde even goe me 10 spelen eh)



Zondag zal het sowieso gans de ploeg omgooien worden...


Waarom? Alleen voor de afwezigheid van Depoitre?
Ja, dat lijkt mij wel duidelijk ?
Ook Galucci is niet fit, en Verheyden loopt nog altijd met krukken.

Liever wisselen met posities dan wisselen in het spelconcept ze.

_________________
If you never try, you'll never know


20 Jan 2010, 14:36
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30
Berichten: 2350
Leeftijd: 38
Locatie: Oilsjt
WLM: jeroen65@msn.com
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
Als hij echt 4-4-2 wil moet hij eigenlijk zoveel niet wisselen hé

seminck erin, flippo naar midden links en lord in de spits. OK, je neemt een risico in je verdediging met flippo weg te trekken en dus uwe leider maar daarnaast staat dan weer dat ge nen onvermoeibare midden links krijgt die toch ook wel een paar mooie acties en ditto voorzetten kan versturen.

maar ik denk dat hij eerder zal kiezen voor een 4-5-1 met troch achter moreels waar moreels moet inlopen op troch zijn steek ballen. waardoor zijn verdediging blijft staan en hij eigenlijk maar 1 wissel moet doen. (wat ook kan werken eigenlijk.) je kan dan nog zien of je genoeg voet aan grond krijgt om mss achteraf de eerste mogelijkheid te doen en te wisselen naar een 4-4-2.

_________________
mijn club: Soep, cirque en cinema :EA:


20 Jan 2010, 15:25
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7465
Leeftijd: 35
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
Precies of Seminck erinbrengen zo een risico is... Zondag moet Michael gewoon in de basis staan volgens mij.


20 Jan 2010, 15:32
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
Jeroen schreef:
Precies of Seminck erinbrengen zo een risico is... Zondag moet Michael gewoon in de basis staan volgens mij.

hij bedoelt niet dat het inbrengen van seminck een risico is, maar aangezien flippo het als leider centraal achteraan zo goed doet beschouwt hij het als een risico om flippo daar weg te pakken...
ik denk nu persoonlijk ook niet dat seminck da ni aan zou kunnen hoor centraal vanachter, maar wat gezegd wordt over leiderscapaciteiten van flippo is wel correct vind ik :EA:

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


20 Jan 2010, 15:49
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13161
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
Gaskonijn schreef:
Als hij echt 4-4-2 wil moet hij eigenlijk zoveel niet wisselen hé

seminck erin, flippo naar midden links en lord in de spits. OK, je neemt een risico in je verdediging met flippo weg te trekken en dus uwe leider maar daarnaast staat dan weer dat ge nen onvermoeibare midden links krijgt die toch ook wel een paar mooie acties en ditto voorzetten kan versturen.

maar ik denk dat hij eerder zal kiezen voor een 4-5-1 met troch achter moreels waar moreels moet inlopen op troch zijn steek ballen. waardoor zijn verdediging blijft staan en hij eigenlijk maar 1 wissel moet doen. (wat ook kan werken eigenlijk.) je kan dan nog zien of je genoeg voet aan grond krijgt om mss achteraf de eerste mogelijkheid te doen en te wisselen naar een 4-4-2.
Ik heb dus dezelfde mening.
Als kan ik mij ook nog neerleggen bij het starten met 4-5-1 en overschakelen indien het niet los loopt (waarvoor ik vrees).
Voor mij heeft Coppens in ieder geval genoeg laten zien. Dat ze Ringoot maar van de eerste keer mee pakken als diene speelgerechtigd is.

_________________
If you never try, you'll never know


20 Jan 2010, 15:49
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30
Berichten: 2350
Leeftijd: 38
Locatie: Oilsjt
WLM: jeroen65@msn.com
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
Jeroen schreef:
Precies of Seminck erinbrengen zo een risico is... Zondag moet Michael gewoon in de basis staan volgens mij.


Ik zie het vooral als een risico dat ge flippo wegtrekt. Want hoewel ik michael ook een heel goeie verdediger vind heeft hij toch niet de communicatieve vaardigheden van een flippo. en gezien dat dat brecht zijn sterkste punt ook niet is... Maar mijn voorkeur gaat ook uit naar oplossing 1 hoor ;)

_________________
mijn club: Soep, cirque en cinema :EA:


20 Jan 2010, 16:05
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 337 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 23


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 98 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst